[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 10 lis 2024, o 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bezpieczne serwy
PostNapisane: 16 cze 2002, o 08:18 
Przyczajony

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:49
Posty: 60
Lokalizacja: Lezajsk
Karma: 0
Czesc.
Wie moze ktos jak ustawic serwa zeby sprawdzal obecnosc q2ace clienta a w przypadku braku odmawial polaczenia???
Wiem, ze to jest mozliwe i chyba chodzi tutaj o parametr check client variables.

A moze ktos wie jak zabezpieczyc serwa przed czyms takim?:
http://www.angelfire.com/games4/q2ace/

Podobno nowy q2ace ma wykluczac takie numery.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 10:46 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
i wtedy nie podlacze sie xania

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Bezpieczne serwy
PostNapisane: 16 cze 2002, o 12:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
$this->bbcode_second_pass_quote('[UF]Sn4il', 'C')zesc.
Wie moze ktos jak ustawic serwa zeby sprawdzal obecnosc q2ace clienta a w przypadku braku odmawial polaczenia???


po co to komu?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 13:36 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:17
Posty: 740
Lokalizacja: Z 3miasta :S
Karma: -1
Tak maja prawie wszystkie zagraniczne servy... :o moosisz napisac do admina takiego serva e-maila i niech on Ci powie.

_________________
WYBORCO!
Kabaret w sejmie i rz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 13:37 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
nie zmuszalbym kogokolwiek do uzywania q2ace chocby dlatego, ze nie ma nawet trailfiltera czy skinfiltera... jesli ktos chce grac 100% pure to niech gra ale usuwanie kogos kto ma np. xanie to debilizm

sam gram na ace ale wkurwia mnie np. chamstwo ludzi z ekipy q2ace (poczytajcie sobie na forum q2ace posty mr b) czy ich niechec do wprowadzania nowych funkcji


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 20:40 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
a ja gram na biteme! i tez bym nie mogl.. :S

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: [;
PostNapisane: 16 cze 2002, o 21:41 
Cichociemny

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 138
Lokalizacja: Olsztyn
Karma: 0
Jak dla mnie ten pomysl niejest glupi... po co takie zabezpieczenia?;] Zeby np jeden z drugim debilem nie zmieniali sobie nickow na kwadraciki kolorowe itp i zeby nauczyli sie grac na nie xani, o. ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 22:44 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
a wszystko prez to ze jeden debil z drugim zrobili q2srace

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 23:13 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
debile? myslisz, ze odpalenie wallhacka (chocby w formie lockpvs'a) jest czyms trudnym? albo uzywanie podmienionych modeli typu kreski czy nosy?

q2ace posiada swietny system zabezpieczen przed podmienianiem modeli: nie sprawdza, czy sa one identyczne tylko czy nie wychodza poza 110% wielkosci zwyklego modelu

brak wiekszosci features to dobry pomysl - dotychczas uwazalem, ze kickfilter jest ok ale gdy pogralem troche bez niego zmienilem zdanie: ma *duzy* wplyw na gre... wbrew pozorom jest znacznym ulatwieniem

brakuje jedynie polecen 'on map start', %h jako cyferki i kilku tego typu dupereli ale q2ace wplywa w dobry sposob na community - duzo osob zaczyna grac na czystym exe co jest niewatpliwie zaleta tegoz


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 23:36 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
1.ktos kto umie grac nigdy zadnych cheatow nie wlaczy bo to zabiera przyjemnosc z gry
2. jak gram to nie chce mi sie zastanawiac ile mi sie przesunie celownik bo mi ktos jebnal z ssg, tylko skupiam sie na graniu
odrzut to wogole jest jeden wielki debilizm

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2002, o 23:57 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'j')ak gram to nie chce mi sie zastanawiac ile mi sie przesunie celownik bo mi ktos jebnal z ssg, tylko skupiam sie na graniu
odrzut to wogole jest jeden wielki debilizm

moze i w cpma czy qw jest domyslnie off ale to q2 - tu gra jest bardziej taktyczna i licza sie wlasnie tego typu elementy

zreszta ja nikomu nic nie zakazuje, jesli ktos z kickfilterem mnie zminusuje to nie bede mu trul dupy ze to dzieki kickfilterowi

po prostu powiedzialem, ze ja nie bede go uzywal poniewaz daje mi to duza przewage ponad nie uzywajacymi go

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 01:09 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:52
Posty: 2684
Lokalizacja: warszawa,s
Karma: 427
a zeby nie byc posadzonym o cheaterstwo, to trzeba uzywac ace? bo ja nie mam nic, ani ace na bitme ani xania, bo nie potrzebuje

_________________
sierota po Lost ;) & Q2 сдиелно ж ссср


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 08:47 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 19:13
Posty: 56
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
Heh jeszcze parę tygodni temu weirdo był zwolennikiem xanii i kickfiltera, na boardzie q2tg toczył ze mną
dyskusje :agrue: twierdząc, że biteme! i q2ace to syf i badziewie, wyśmiewał mnie, że używam q2ace,
bo mam plany grać w ndml'u itp. bzdety. A teraz proszę, dojrzałe, wyważone zdania o nich. Aż oczy
przecierałem czy rzeczywiście widzę przy poście xsywkę weirdo.
Cóż za diametralna zmiana. Prawdziwe jest powiedzenie tylko krowa nie zmienia poglądów.

_________________
Quake 2 rulez forever!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 10:02 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')moze i w cpma czy qw jest domyslnie off ale to q2 - tu gra jest bardziej taktyczna i licza sie wlasnie tego typu elementy




no lol
to w qw i q3 nie ma taktyki ? gra sie na pale
_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 12:06 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', '')$this->bbcode_second_pass_quote('', '
')moze i w cpma czy qw jest domyslnie off ale to q2 - tu gra jest bardziej taktyczna i licza sie wlasnie tego typu elementy




no lol
to w qw i q3 nie ma taktyki ? gra sie na pale
_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 14:14 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
no moze mi powiesz ze w cpma sie nie gra na pale?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 15:48 

Karma: 0
To jest taktyka wiadro ! W cpma mapy sa malutkie i dlatego popierdala sie po nich zeby jak najwiecej respawn kills'ow zrobic i taka jest taktyka.
Nie wspomne nawet o grze 4/4 gdzie granie tak jak do niedawna Polacy w q2 konczy sie grubym minusem.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2002, o 19:57 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 22:27
Posty: 183
Lokalizacja: Pozna
Karma: 0
jakkolwiek samemu istnieniu taktyki nie mozna zaprzeczyc ale jak sami potwierdzacie jest ona 'troche' inna - w q3 racje bytu maja kombosy lg-rail-rl a w q2 gra sie bardziej defensywnie a kick wprowadzono m.in po to by np. zmniejszyc skutecznosc raila w starciu z chainem

w qw/cpma jak juz mowilem rozgrywka jest szybsza, uzywa sie mniejszej liczby broni i to by tylko wkurwialo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2002, o 00:34 
Przyczajony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 11:05
Posty: 68
Lokalizacja: SkondInoNt
Karma: 0
biorac pod uwage ostatni post uwazam ze nie znam sie na proxy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2002, o 18:11 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 10:41
Posty: 127
Lokalizacja: Gi
Karma: 0
O jej ja tysz chyba nie. :(


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza