[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 10 lis 2024, o 21:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 30 kwi 2011, o 22:37 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('ven', 'g')dyby udało się obejść keygripa w kwestii wycinania partii demek to zapewne zniknął by problem gubionych modeli...

o co chodzi z tym gubieniem modeli? chodzi o romby ktore sie pojawiaja zamiast modeli czy o to, ze model w ogole znika?

ja spedzilem kilka godzin nad ta specyfikacja co dem zapodal (raz sie przydales, patrz!) i moge juz programowo wyciac kawalek demka. problem w tym, ze chcialbym to zrobic tak, aby osoba widziala co wycina (cos jak keygrip), a tu z kolei potrzebuje specyfikacji protokolu sieciowego q2 (napisalbym wlasny serwer, do ktorego laczylby sie klient i otrzymywal frame'y ktore wybieralibysmy suwakiem)

pierwsze pakiety (getchallenge i kilka kolejnych) rozszyfrowalem wiresharkiem, ale niestety calego nie rozpykam (nawet mi sie za bardzo nie chce, bo zajmuje to troche czasu), takze jezeli ktos ma cokolwiek na temat specyfikacji protokolu q2, to bede wdzieczny.
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 1 maja 2011, o 00:21 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
tak miałem na myśli właśnie te romby
w 99% są to models/objects/grenade, grenades2 i laser
niemniej jednak kwestia czy to się pogubi, czy nie, imo też schodzi na dalszy plan

widzę, że poszedłeś ostro w temat i fajnie :] ale czy nie lepiej odpuścić kwestię wycinania demek nie-w-keygripie a jedynie skupić się na możliwości przewinięcia w tył odtwarzanego meczu ? imo przeglądanie dm2 w keygripie jest słabe, natomiast przewijanie w demoplayerze z wyższą/wysoką prędkością zarówno w tył jak i w przód umożliwiło by po prostu błyskawiczne i co ważne - dokładne - zobaczenie wszystkich fragów, które padły w meczu i natychmiastowe wychaczenie N1's po ich numerach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 1 maja 2011, o 09:10 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
jezeli bede umial przewijac w tyl to wycinanie to formalnosc ;).

na razie musze sie skupic na tym net-q2 i tutaj stoje.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 2 maja 2011, o 15:35 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
jakas praca w wordzie na ten temat, tzn nie wiem dokladnie czy to czego szukasz:
http://cseweb.ucsd.edu/classes/wi00/cse291/reports/braganza-pamidi-quake.doc

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 2 maja 2011, o 17:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
to kiedys widzialem i teraz znowu szukalem i nie moge znalezc.

dzieki, zawsze jakis start. rzuce okiem za tydzien

edit: zerknalem okiem i niestety nie ma nic nowego. wszystko co jest tam napisane juz rozgryzlem, a mi przydalaby sie specyfikacja wiadomosci (co ktore bajty znacza), ktora leci w ramach frame'a (szczegolnie svc_frame)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 8 wrz 2011, o 13:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
znalazl ktos moze ten link z opisem kg2, jak naprawic te romby i skiny by nie biegaly same female badz male? dawno temu sie tym bawilem i nie bardzo pamietam gdzie co trzeba zmienic ;[


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 8 wrz 2011, o 18:01 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
ad 1
http://ilja.balabin.net/7/q2.movie.faq/kg2/fixing.models.html

ad 2
odpal keygripa > 'view' > demo information > w configstrings są na dole 'skins' [0]-[1..] < tu można zmieniać ścieżki male/female


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 8 wrz 2011, o 18:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
thx : ]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 16 cze 2012, o 12:07 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Czy ktos moze uruchomic aprq2 (ver >= 1.20) i sprobowac odtworzyc demko komenda `demo` zamiast `demomap`?

Chcialem umozliwic przewijanie dem na aprq2 uzywajac cl_demotimescale (mozna bardzo ladnie spowolnic, duzo lepiej niz na r1q2), ale u mnie albo w ogole wywala aprq2, albo demka strasznie przycinaja (tak bardzo, ze nie da sie zaakceptowac)

Jak komus dziala normalnie to czy moglby udostepnic tu plik .exe?

Z gory dzieki

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Demoplay
PostNapisane: 16 cze 2012, o 12:58 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
u mnie dziala normalnie, bez zaciec, ale moze to nie tylko kwestia samego aq2.exe.
doadje plik.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza