Lista zmian w wersji v0.9, ktora do tej pory byla dostepna na viperze i innych serwerach:
+ Naprawiony blad powodujacy overflowy graczy na koncu meczu.
+ "TEAMKILL" zmienione na "TEAMMATE KILL" w kolorze zielonym.
+ Gracz moze uzywac spacji w swoim name.
+ Kursor w menu moze przechodzic z poczatku na koniec i z konca na poczatek.
+ Poprawione automatyczne otwieranie druzyn.
+ Kapitan w scoreboardzie jest oznaczony kolorem zielonym, reszta graczy bialym niezaleznie czy sa READY czy NOTREADY.
+ Gdy timelimit jest wiekszy niz 19 minut, kapitanowie obu druzyn maja do dyspozycji 3 przerwy podczas meczu. W przciwnym wypadku tylko admin moze zapauzowac mecz.
+ Po zginieciu mozna sie respawnowac po uplywie 700ms.
+ Na zakonczenie pokazywana jest rozwinieta punktacja w ktorej sa takze gracze ktorzy wyszli podczas meczu.
+ Na warmupie mozna miec BFG ale strzela blasterem :].
+ Ze score wywalony net a na jego miejsce wstawione eff = (score*100)/(score+deaths).
+ W oldscore zostal net a zamiast pingu poszczegolnych graczy jest ich eff.
+ Dodany trzeci tryb kamery, sledzenie gracza z quadem.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_configs" okreslajaca ktore konfigi mozna zaglosowac.
+ Wprowadzone wczesniej zmienne "instagib_cfg" i "tp_cfg" zostaly usuniete ze wzgledu na dodanie zmiennej "sv_configs".
+ Do vote dodana nowa opcja: "config". Pozwala na zaglosowanie na wybrany konfig wpisany w zminnej "sv_configs". Mozna glosowac zarowno przez polecenie "vote" jak i z menu.
+ Nowa komenda "configlist" wyswitlajaca dostepne konfigi serwera.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_adminlist_filename" za pomoca ktorej mozna ustawic nazwe pliku z adminami z ktorego maja byc wczytywane hasla. Domyslnie hasla wczytywane sa z pliku admin_port_.lst (gdzie _port_ jest liczba okreslajaca na ktorym porcie stoi serwer).
+ Nowe zmienne serwerowe: allow_vote_dmf, allow_vote_tl, allow_vote_bfg, allow_vote_powerups, allow_vote_map, allow_vote_config, allow_vote_kick, allow_vote_fastweapons. Pozwalaja na zablokowanie glosowania danej opcji.
+ Nowe komendy "vlock" i "vunlock" pozwalajace adminowi na blokowanie lub odblokowanie glosowania danej opcji.
+ Domyslnie allow_vote_dmf jest ustawione na "0" co oznacza ze nie mozna glosowac dmflags.
+ Do vote dodana nowa opcja: "cancel". Gracz, ktory rozpoczal glosowanie moze je anulowac. Admin moze anulowac kazde glosowanie, nie tylko rozpoczete przez siebie.
+ Nowa komenda dla admina: "hold" dziala tak samo jak "time 0", czyli zatrzymuje mecz na nieokreslony czas.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_spawnrandom". Domyslnie "0", jesli zostanie ustawiona na "1" gracze beda sie pojawiali w zupelnie przypadkowych miejscach na mapie.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_spawnrandom_numtries". Domyslnie "0", okresla ile tdm moze wykonac prob znalezienia przypadkowego miejsca na respawn. "0" oznacza, ze bedzie szukal az znajdzie. Na wolniejszych komputerach (np. 486 33Mhz

), mozna ustawic wartosc 1000 zeby za bardzo nie obciazac serwera. Jesli wtedy po 1000 prob miejsce do pojawienia gracza nie zostanie znalezione, gracz pojawi sie na jednym z oryginalnych spawnow mapy.
+ Przy "sv_spawnrandom" "1" poczas respawu gracz stoi tylem do najblizszej sciany.
+ Gdy jest sie spectatorm i nikogo sie nie sledzi to nacisniecie +moveup powoduje przemieszczenie sie do gory a nie przelaczenie sie do trybu sledzenia.
+ Zmienna "sv_maplist" pozwala na ustawienie nazwy pliku z lista map, dzieki temu rozne konfigi moga uzywac roznych list.
+ Gdy jest sie spectatorem i nikogo sie nie sledzi, nacisniecie "+attack" spowoduje wlaczenie menu a ponowne nacisniecie wybranie tego co znajduje sie pod kursorem.
+ Nowa zmienna serverowa "sv_displaynamechange", domyslnie "1" ustala czy tdm ma wyswietlac zmiany name gracza. W wiekszosci modow zajmuje sie tym q2admin ale jesli istnieje taka mozliwosc, lepiej jest wylaczyc ta opcje w q2adminie a wlaczyc w TDM.
+ Nowa komenda "players" ktora dziala tak samo jak "playerlist".
+ Nowa komenda "chase" pozwalajaca spectatorowi przelaczyc sie do trybu sledzenie a nastepnie do zmiany sledzonego gracza.
+ Oldscore nie resetuje sie po 60 sek. po zmianie mapy lecz dopiero przy rozpoczeciu meczu. Po 60 sek. jednak nie jest juz dostepne przez komende "score", tylko poprzez "oldscore".
+ Przy wlaczonym menu mozna uzywac "weapnext" i "weapprev" do zmiany pozycji kursora, a w przypadku sledzenia gracza mozna uzywac tych komend do wyboru innego gracza (nastepnego badz poprzedniego).
+ Nowa zmienna "sv_obsmode" okreslajaca czy spectatorzy moga rozmawiac z graczami podczas meczu: "0" - moga, "1" - moga rozmawiac tylko z innymi spectatorami, "2" - nie moga wogole rozmawiac.
+ Nowa komenda dla adminow: "obsmode". Ustawia "sv_obsmode na odpowiednia wartosc: "speak" = "0", "whisper" = "1", "shutup" = "2".
+ Nowe zmienne serwerowe "sv_log_connect", "sv_log_admin", "sv_log_votes", "sv_log_change" ktorych wartosc okresla do jakich plikow beda logowane poszczegolne akcje.
+ Nowa zmienna serwerowa "sv_spawn_invincible" okresla przez jaki czas gracz po respawnie bedzie mial invulnera. Domyslnie "0" - wylaczone. "1" = 0.1 sek, "10" = 1 sek, itd. Jesli gracz wystrzeli z broni to invulner zostaje wylaczony przed czasem.
+ Nowa komenda "highlight". W punktacji domyslnie innym kolorem oznaczeni sie kapitanowie druzyn. Po wpisaniu tej komendy innym kolorem bedzie oznaczony gracz, po ponownym pisaniu nikt. I tak w kolko

.
+ Spectatorowie nie moga rozpoczynac glosowania podczas trwania meczu.
+ Do vote dodana nowa opcja: "tp". Mozna glosowac 4 rozne tryby tp (domyslnia wartosc to "2"):
- "1" - gracze nie zadaja obrazen sobie ani graczom ze swoich druzyn.
- "2" - gracze moga zabic siebie oraz graczy ze swoich druzyn.
- "3" - gracze moga zadac obrazenia sobie oraz zbroi graczy ze swoich druzyn ale nie ich hp.
- "4" - gracze moga zadac obrazenia sobie ale nie graczom ze swoich druzyn.
+ Nowa komenda "tp" pozwalajaca adminom zmienic tryb TP a pozostalym graczom dowiedziec sie jaki jest aktualnie.
+ Do score dodane obrazki modeli druzynowych.
+ Przy "sv_spawnrandom" ustawionym na "1" mozna definiowac przestrzenie z ktorych bedzie losowane miejsce respawnow graczy. Ladowane sa one z pliku tdm\spawns\nazwa_mapy.ran, czyli np. tdm\spawns\q2dm1.ran. Jesli TDM nie znajdzie pliku to spawny losowane sa z przestrzeni calej mapy.