QUAKE 2 CHALLENGE PRO DUEL
Wpadlismy na pomysl zrobienia polskiego moda do q2 z prawdziwego zdarzenia
Mawq wraz z bardziej doswiadczonym kumplem Harven'em, wlasnie sie za to zabieraja.
Na poczatk mod bedzie dla duela, robiac rozgrywke bardziej dynamiczna, jak w q3.
Dzieki blyskawicznej zmianie broni bedzie mozna robic prawdziwe kombosy
Postaram sie zrobic specjalne mapy do tego moda, lub mutatory do istniejacych map.
1. HUD
= Dodanie 3 trybu HAND, gdzie strzal widac prosto z oczu gracza, a nie z "podspodu".
Dzieki temu rakiety powinny leciec dokladnie tam gdzie sie celuje.
= Nad glowa gracza bedzie sie pojawial znak, informujacy ze gracz grzebie w konsoli, lub ma laga
= Opcjonalna lista broni i amunicji po lewej ekranu
= teleporty jak w q1, co zachowuja predkosc po przejsciu na druga strone
= wylaczenie "bujania" sie widoku, przy upadaniu i obrywaniu
= wylaczenie modelu wybychu z RL, dymu
= rozne rodzaje promienia raila
= licznik fps, pingu, i najwyzszego ups w ostatnich 3 s (jednostki predkosci na s)
= nowy score-bar (statystyki)
- fragi/deathsy, FPH (fragi na godzine)
- sredni ping, srednie paketlosty, srednie fps
= tabelka z celnoscia po meczu w konsoli, wraz z najwiekszym osiagnietym ups
= wiecej celownikow do wyboru
= komentarze nt. fragow zastapione krotkim pokazaniem sie nicka zabujcy, ikony broni,
nazwy zabitego (jak w HL)
= dzwiek "pyk" w momencie gdy przeciwnik oberwie (slyszany gdziekolwiek)
2. Modyfikacja trybu rozgrywki:
= ustawiana szybkosc rakiet, i strzelania z broni
= mozna sie bardziej rozpeczic
= opcjonalna synchronizacja pingow - oboje z graczy maja zrównywany
ping przez serwer do gorszego
= tryb pregame(warm-up), dopuki obydwoje z graczy nie wpisza READY
- ma sie full broni i ammo, nie sa naliczane punkty za zabicie
- obserwerzy moga patrzec z oczu innego gracza, lub swobodnie
= 2 tryby sudden-death przy rownej liczbie fragow
- przez odpowiednia ilosc dogrywek o okreslonym czasie
- przez jeden decydujacy frag
3. Votowane ustawienia meczu, podczas trybu pregame
= zmiana mapy
= zmienny damage z kazdej broni
= zmienna kontrolujaca odrzut przy kontakcie np. rakieta czy oberwaniu z raila
(domyslnie zwiększone)
= respawn protection - definiowalna ochrona przed obrazeniami na odpowiednia liczne
sekund po respawnie
= blyskawiczna zmiana broni (jak w q1) / lub tradycyjna
= czas respawnowania armorow, przedmiotow, broni
= ladowane ustawienia przedmiotow na mapie z pliku textowego!
= votowanie wylaczenie powerupow, bfg, raila itp.
Macie jeszcze jakies pomysly?