[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 20:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
To ja nawołuję:

CZY DO KURWY NĘDZY KIEDYŚ KTOŚ ZROBI KOMENDĘ """"""""DETAILS"""""""" DLA WSZYSTKICH?


Paru cziterów KIEDYŚ już się złapało, ale nie będę przecież właził na serwer, wpisywał admina (którego już nie mam) a następnie sprawdzał ip graczy itd.

Jeśli ktoś nie rozumie o co chodzi i w czym problem to spoko, ale myślę, że Hearven czy ktokolwiek chodź trochę znający się w temacie i mający dostęp zrobiłby to w 10min MAX.

Nie pisz tylko Urbasek "po co to?" :s.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 22:50 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie wiem czemu do mnie teraz pijesz?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 3 sie 2012, o 23:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
bo grasz na czitach :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 4 sie 2012, o 12:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Bo 2x zdążyłeś kiedyś napisać "i co to da".

Ja nie mam kontaktu do osoby, która tworzyła tdm ani siły sprawczej więc niestety musiałoby przejść to przez Twoje ręce.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 4 sie 2012, o 13:05 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
chyba mnie z kims mylisz... w watku gdzie byla poruszana ta kwestia, cytat mojego posta:

$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'c')hyba zle wrazenie odniesliscie z moich wypowiedzi, ja nie jestem takiemu rozwiazaniu przeciwny, zawsze bede popieral wszystkie rozwiazania ktore ograniczaja anonimowosc i bezkarnosc graczy

o tym ip napisalem, bo nawet nie znajasc koncowki ip a majac 3 pierwsze czlony mozna zidentyfikowac kogos, bo nie jest na scenie az tak duzo ludzi zeby bylo tyle adresow ip, jesli jest stale lacze to malo sie spotyka zeby mieli 3 pierwsze czlony takie same, jesli jest zmienne ip jak neostrada to i tak bez roznicy czy bedziemy znali caly adres ip czy nie (aczkolwiek jesli ktos ma stale dsl to chyba jest z tej samej poli adresow ip co neo?:P), ale tak jak dem zauwazyl nie zawsze jestesmy przy connekcie dane gracza zeby zobaczyc czesciowy adres ip


ale dodam do tego teraz ze jesli jest sytuacja ze nie widzielismy tych 3 czlonow pierwszy bo nie bylismy przy connekcie danej osoby to zawsze mozna podbic do admina serwera, w logach moze zobaczyc jego adres ip nawet kilka miechow wstecz (tak wiem, np. w przypadku serwerow yossa to staje sie prawie nierealne z uwagi na trudny kontakt z nim)

inne kwestie, juz tak na marginesie (pisze teraz ogolnie do wszystkich):
- wszyscy sa tak bardzo przeciwni nofake ktory ogranicza ich wolnosc, odkrycie calkowite adresu ip nie ogranicza wolnosci?:) jesli ktos ma stale ip to jest rownoznaczne z tym ze kazdy bedzie wiedzial kto jest kim
- nie wiem czy upublicznianie wszystkich adresow ip jest zgodne z prawem
- teraz kazdy dzieciak znajac adres ip kogos moze mu zrobic jesien sredniowiecza przy uzyciu pierwszych lepszych programikow sciagnietych z google nie mowiac juz o bardziej zaawansowanych akcjach
- nawet gdyby zrobic details dla wszystkich, bedzie to tylko na modzie tdm, na takim coolnecie czy innym serwerze DM (gdzie stoi tourney) bez referee tez juz sie nie obejdzie, podobnie na opentdm

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Skrypt serwery.planetquake.pl
PostNapisane: 4 sie 2012, o 15:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Właśnie problem zbiega się do tego, że ze wszystkim trzeba iść do admina, którego nie ma, a w najgorszym wypadku do Yossa, o którym krążą tylko legendy, że ktoś taki jest.

Nie wydaje mi się, żeby z tym ip była niezgodność z prawem, bo podaje z brzegu pierwszy lepszy portal 90minut.pl i w komentarzach mamy pełny adresik ip.

Tutaj chodziłoby o prewencję czystą. Nie zawsze ip zbiega się w daną jednostką. Poza zmiennym ip, większość jest podłączonych do większych sieci, część nie posiada zew ip i temat się rozmywa.

Co do pomysłu odnośnie grania na nofake z możliwością zmiany nicka to w tej chwili jestem jak najbardziej za. Skoro tak wielu nie może się z tym pogodzić to nie ma sensu brnąć w czymś, co stoi przeciwko graczom. Zwłaszcza, że większość(?) twórców nofake już w tą grę w sposób chociaż w połowie czynny nie gra.
Oczywiście musiałaby być zachowana opcja możliwości sprawdzenia poprzez komendę. Czy to wspomniane details sprzężone z adresem ip, czy w pełni odmienną.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza