[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 14:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 10:30 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Adi, zrób sobie jeden, podstawowy cfg do q2 i trzymaj go w baseq2. Nadaj mu atrybut "tylko do odczytu". W katalogach tdm/opentdm/battle itd configi generują się automatycznie. Najlepiej będzie, gdy te generowane configi wyczyścisz (tak, aby były zupełnie puste) i również oznaczysz je jako tylko do odczytu. W ten sposób Twój q2 będzie zależny tylko od jednego, głównego cfg, którego masz w baseq2 i nic ponadto. Dodatkowo możesz pokusić się o sprawdzenie plików .pak Być może jakiś z nich zawiera config o którym nie wiesz i to właśnie on bruździ.
Modifiery wyglądają na poprawne, więc nie jest to kwestia źle wklepanych komend.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 11:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
widzę Adi że wkleiłeś kawałek mojego cfg :D chciałbym zauważyć że go używam już dobrych pare lat i wszystko śmiga jak ta lala !

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 12:09 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
jak mozna miec cos pod mouse3 :X


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 13:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
szefik podobno ma quita :D

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
Może komuś uda się wykryć moje nieprawidłowości w cfg.... dodatkowo zmagam sie z problemami fps może ktoś zauważy jakieś nieprawidłowe wartości które mogą generować małą ilość fps
NA ZACHĘTĘ CZEKA + =D
Spoiler:
// generated by ZOINKS !!

// [ Ważne ] CFG

set cl_maxpackets "999"
set net_maxmsglen "0"
set cl_railtrail "1"
set fov "105"
set cl_fps "1"
set cl_maxfps "120"
set r_maxfps "1000"
set cl_predict "1"
set cl_drawfps "1"
set rate "25000"
set cl_async "1"
set fs_cache "7"
set skin "female/athena"
set name "zoinks"
set hostname "Chello.server.ZOINKS"
set packetdup "0"



// [ Bronie ]

alias chain "use Machinegun;use Chaingun"
alias hyper "use Hyperblaster"
alias granat "use Grenades;use Grenade Launcher"
alias ss "use Shotgun;use Super Shotgun"
alias MOUSE3_0 "chain"
alias 4_0 "hyper"
alias g_0 "granat"
alias 3_0 "ss"
alias 1_0 "use BFG10k"
bind MOUSE3 "MOUSE3_$mod"
bind 1 "1_$mod"
bind g "g_$mod"
bind 3 "3_$mod"
bind 4 "4_$mod"
bind MWHEELUP "set mod 1"
bind MWHEELDOWN "set mod 0"
set mod 0
bind 0 "use power shield"
bind e "use railgun"
bind q "use rocket launcher"
bind f "use Hyperblaster"
bind m "use BFG10k"



// [ Mysz ]

set m_directinput "0"
set m_fixaccel "1"
set in_mouse "1"
set freelook "1"
set m_filter "1"
set sensitivity "2"
set m_pitch "0.022"
set m_yaw "0.022"
set lookstrafe "0"
set lookspring "0"



// [ Dropsy ]

set modifier 0
alias +modifier_1 "set modifier 1"
alias -modifier_1 "set modifier 0"
bind MOUSE5 +modifier_1

bind e "rg"
alias rg "rg_$modifier"
alias rg_0 "use railgun"
alias rg_1 "drop railgun; drop slugs; say_team [DROPED RG] $$loc_here"

bind q "rl"
alias rl "rl_$modifier"
alias rl_0 "use rocket launcher"
alias rl_1 "drop rocket launcher; drop rockets; say_team [DROPED RL] $$loc_here"

bind f "hb"
alias hb "hb_$modifier"
alias hb_0 "use Hyperblaster"
alias hb_1 "drop cells;drop hyperblaster; say_team [DROPED HB] $$loc_here"

bind MOUSE3 "chain"
alias chain "chain_$modifier"
alias chain_0 "use Machinegun;use Chaingun"
alias chain_1 "drop bullets;drop chaingun; say_team [DROPED CG] $$loc_here"

bind 3 "ss"
alias ss "ss_$modifier"
alias ss_0 "use Shotgun;use Super Shotgun"
alias ss_1 "drop shells;drop super shotgun; say_team [DROPED SSG] $$loc_here"

bind g "g"
alias g "g_$modifier"
alias g_0 "use Grenades"
alias g_1 "drop Grenades; say_team [DROPED GRENADES] $$loc_here;drop Grenade Launcher; say_team [DROPED GL] $$loc_here"

bind m "bfg"
alias bfg "bfg_$modifier"
alias bfg_0 "use BFG10k"
alias bfg_1 "drop BFG10k;drop cells; say_team [DROPED BFG] $$loc_here"

bind v "drop bullets;drop machinegun;say_team [DROPED MG] $$loc_here"
bind p "drop power shield;drop cells;say_team [TRZYMAJ PS'A] $$loc_here"
bind b "drop shells;drop shotgun;say_team [DROPED SHOTGUN] $$loc_here"



// [ Locsy ]

bind MWHEELDOWN "say_team [CLEAR]- $$loc_here"
bind MWHEELUP "say_team [ENEMY]- $$loc_here"
bind MOUSE4 "say_team QUAD +60; play quad.wav;say_team QUAD +60!"
bind t "messagemode2"
bind CTRL "say_team [QUAD ZA 10 SEC]"



// [ HUD & ID]

trigger "hud;id" "${name} entered the server*"
trigger "hud" "HUD list disabled."
trigger "id" "Player ID tagging disabled."



// [ Grafika ]

set vid_ref "gl"
set vid_forcedrefresh "0"
set vid_optimalrefresh "1"
set vid_flip_on_switch "1"
set cl_strafejump_hack "0"
set sw_stipplealpha "0"
set vid_xpos "3"
set vid_ypos "22"
set intensity "2"
set cl_particles "1"
set cl_lights "0"
set gl_celshading "1"
set gl_bitdepth "32"
set gl_replacepcx "0"
set gl_replacewal "1"
set gl_swapinterval "0"
set gl_polyblend "0"
set gl_flashblend "0"
set vid_displayfrequency "0"
set gl_picmip "0"
set gl_coloredlightmaps "0"
set gl_driver "opengl32"
set gl_3dlabs_broken "1"
set gl_ext_pointparameters "2"
set gl_ext_multitexture "1"
set gl_ext_swapinterval "0"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
set gender "female"
set gl_mode "6"
set vid_gamma "0.7"
set gl_particle_min_size "1"
set gl_particle_max_size "17"
set gl_particle_size "17"
set gl_particle_att_a "0.01"
set gl_particle_att_b "0.0"
set gl_particle_att_c "0.01"
set gl_vertex_arrays "0"
set gl_shadows "0"
set gl_round_down "0"
set gl_skymip "0"
set gl_texturebits "0"
set skydistance "4096"
set gl_replacemd2 "0"
set gl_fontshadow "0"
set gl_stainmaps "0"
set gl_ext_texture_compression "0"
set gl_celshading_width "4"
set gl_screenshot_quality "85"
set gl_waterwaves "0"
set gl_particle "0"
set gl_decals "0"
set gl_decals_time "30"
set gl_gammapics "1"
set gl_shelleffect "0"
set gl_ext_texture_filter_anisotropic "0"
set gl_ext_max_anisotropy "2"
set hand "2"
set cl_run "1"
set crosshair "2"
set win_noalttab "0"
set vid_fullscreen "1"
set viewsize "100"
set fs_allpakloading "0"
set cl_vwep "1"
set msg "1"
set sv_reconnect_limit "3"
set gl_finish "0"
set gl_scale "1"
set gl_ext_compiled_vertex_array "1"
set gender_auto "1"
set cl_highlight "2"
set con_notifylines "4"
set con_notifyfade "0"
set con_scrlines "2"
set con_alpha "0.6"
set r_customwidth "1024"
set r_customheight "768"
set s_swapstereo "0"
set s_openal_dopplerfactor "1"
set s_openal_dopplervelocity "16384"
set s_openal_driver "openal32"
set s_openal_errorcheck "0"
set s_openal_maxdistance "8192"
set s_openal_rollofffactor "1"
set s_forcesoft "0"
set scr_conheight "0.5"
set ch_alpha "1"
set ch_pulse "0"
set ch_scale "1"
set ch_red "1"
set ch_green "1"
set ch_blue "1"
set cl_clock "1"
set cl_maptime "0"
set cl_chathudlines "4"
set cl_timestamps "0"
set cl_highlightmode "0"
set cl_highlightcolor "0"
set cl_highlightnames "0"
set cl_textcolors "0"
set cl_mychatcolor "0"
set avi_codecmenu "0"
set avi_sound "1"
set cl_hudalpha "1"
set gl_decals_max "256"
set cl_chathudtime "15"
set scr_drawlagometer "0"
set g_select_empty "0"
set gl_allow_software "0"
set gl_alphabits "8"
set gl_alphaskins "0"
set gl_clear "0"
set gl_colorbits "24"
set gl_contrast "0.8"
set gl_cull "1"
set gl_defertext "0"
set gl_depthbits "24"
set gl_dlight_falloff "0"
set gl_doublelight_entities "1"
set gl_drawbuffer "GL_BACK"
set gl_ext_multisample "0"
set gl_ext_nv_multisample_filter_hint "fastest"
set gl_ext_occlusion_query "0"
set gl_ext_palettedtexture "0"
set gl_ext_point_sprite "0"
set gl_ext_samples "2"
set gl_ext_texture_non_power_of_two "0"
set gl_flush "0"
set gl_hudscale "1"
set gl_jpg_quality "90"
set gl_lightmap "0"
set gl_linear_mipmaps "1"
set gl_lockpvs "0"
set gl_nobind "0"
set gl_noscrap "1"
set gl_overbrights "0"
set gl_pic_formats "png jpg tga"
set gl_pic_scale "1"
set gl_playermip "9"
set gl_r1gl_test "0"
set gl_saturatelighting "0"
set gl_saturation "1"
set gl_showtris "0"
set gl_stencilbits "8"
set gl_texture_formats "png jpg tga"
set gl_texture_lighting_mode "0"
set gl_texturealphamode "default"
set gl_texturesolidmode "default"
set gl_zfar "8192"
set gl_ztrick "0"
set vid_forceheight "0"
set vid_forcewidth "0"
set vid_gamma_pics "0"
set vid_noexceptionhandler "1"
set vid_nowgl "0"
set vid_quietload "1"
set vid_topmost "0"



// [ Modulate ]

set gl_modulate "1"
set gl_dynamic "0"
trigger "gl_modulate 1;wait 5;vid_restart;wait 10; gl_modulate 100;" "${name} entered*"
bind 5 gl_modulate "1"
bind 6 vid_restart
bind 7 gl_modulate "100"



// [ Bindy ]

bind TAB "cmd help"
bind ENTER "invuse"
bind ESCAPE "togglemenu"
bind SPACE "+movedown"
bind ' "toggleconsole"
bind + "sizeup"
bind - "sizedown"
bind 2 "say =D"
bind 8 "ready;say READY!"
bind 9 "lockteam;LOCKTEAM!"
bind F1 "exec nf.txt"
bind = "sizeup"
bind [ "invnext"
bind \ "+mlook"
bind ] "invprev"
bind ` "toggleconsole"
bind a "+moveleft"
bind d "+moveright"
bind h "wave 0"
bind i "inven"
bind j "status"
bind k "wave 2"
bind l "cmd help"
bind o "wave 1"
bind s "+back"
bind u "wave 4"
bind w "+forward"
bind y "wave 3"
bind ~ "toggleconsole"
bind BACKSPACE "invdrop"
bind UPARROW "+forward"
bind DOWNARROW "+back"
bind LEFTARROW "+left"
bind RIGHTARROW "+right"
bind ALT "+strafe"
bind r toggle cl_run
bind SHIFT "weapnext"
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "+moveup"
bind F10 "menu_quit"
bind F12 "screenshot jpg"
bind INS "+klook"
bind DEL "+lookdown"
bind PGDN "+lookup"
bind END "centerview"
bind PAUSE "pause"



// [ Servy ]

set adr0 "195.136.250.220:27911"
set adr1 "217.8.180.91:27910 "
set adr2 "87.99.32.24:27910"
set adr3 "217.113.224.7:27920"
set adr4 "82.192.78.28:27911"
set adr5 "62.21.96.3:27911"
set adr6 "194.109.69.84:27910"
set adr7 "217.153.56.162:27910"
set adr8 ""



// [ Download ]

set allow_download "1"
set allow_download_players "0"
set allow_download_models "0"
set allow_download_sounds "1"
set allow_download_maps "1"



// [ Music ]

set cl_footsteps "1"
set s_ambient "1"
set cl_winampmessages "1"
set cl_winamp_dir "C:/Program Files/Winamp"
set s_volume "0.300000"
set s_khz "44"
set s_loadas8bit "0"
set s_mixahead ".14"
set s_primary "1"
set cl_stereo_separation "0.4"
set s_initsound "2"
set s_openal_device "DirectSound"



// [ Volume ]

bind F4 vup
bind F3 vdn
alias vup volume_1
alias vdn volume_0
alias volume_0 "play parasite/paratck4;set s_volume 0 ;set vu 1 ;set vd w ; alias vup volume_1; alias vdn volume_0;echo VOL |---------- 0"
alias volume_1 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.1 ;set vu 2 ;set vd 0 ; alias vup volume_2; alias vdn volume_0;echo VOL -|--------- 1"
alias volume_2 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.2 ;set vu 3 ;set vd 1 ; alias vup volume_3; alias vdn volume_1;echo VOL --|-------- 2"
alias volume_3 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.3 ;set vu 4 ;set vd 2 ; alias vup volume_4; alias vdn volume_2;echo VOL ---|------- 3"
alias volume_4 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.4 ;set vu 5 ;set vd 3 ; alias vup volume_5; alias vdn volume_3;echo VOL ----|------ 4"
alias volume_5 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.5 ;set vu 6 ;set vd 4 ; alias vup volume_6; alias vdn volume_4;echo VOL -----|----- 5"
alias volume_6 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.6 ;set vu 7 ;set vd 5 ; alias vup volume_7; alias vdn volume_5;echo VOL ------|---- 6"
alias volume_7 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.7 ;set vu 8 ;set vd 6 ; alias vup volume_8; alias vdn volume_6;echo VOL -------|--- 7"
alias volume_8 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.8 ;set vu 9 ;set vd 7 ; alias vup volume_9; alias vdn volume_7;echo VOL --------|-- 8"
alias volume_9 "play parasite/paratck4;set s_volume 0.9 ;set vu 10 ;set vd 8 ; alias vup volume_10;alias vdn volume_8;echo VOL ---------|- 9"
alias volume_10 "play parasite/paratck4;set s_volume 1 ;set vu w ;set vd 9 ; alias vup volume_10;alias vdn volume_9;echo VOL ----------| 10"

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 15:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
wez sobie zrob

bind X "use Grenades;use Grenade Launcher" i po sprawie :D

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 16:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
GRANATY OGARNIĘTE została jeszcze kwestia fps powie mi ktoś czy wszystkie komendy wpływające na ilość fps mam z dobrymi wartościami, czy ktoś by coś zmienił w moich wartościach co mogło by wpłynąć na większą ilość fps dodam ze mam lcd 75hz v_sync off grafa x800GTO 256mb ddr3 wiec zostaje tylko cfg w detonatorach mam wszystko ok! bo dziwne jest to ze przy cl_async 0 timerefresh wyciąga mi tylko 300fps :S gdzie przy wartości cl_async 1 mam ponad 1300 a i tak wydaje mi się że to mało

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 17:12 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
fs_cache sprobuj na 0, wg mnie te "cashowanie" slabo dziala, mialem spadki jak sie tym bawilem dalem na 0 i nie rejestruje spadkow fps,
taka pierwsza sugestia, jakos mega dokladnie sie nie przygladalem, nie znam tez wszystkich komend graficznych, a nie chce mi sie przegladac "quake2 console commands" ; ]

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 18:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
niestety nic nie pomogła zmiana cache nadal skaczą od 300 do 1000 w tej kwestii potrzebny byłby nookie WHERE ARE YOU NOOKIE ?? :DD

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 gru 2011, o 22:08 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
hmm, to w sumie w czym tragedia, skoro cl_maxfps masz i tak na 120? :o

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 19 gru 2011, o 19:20 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Cl_maxfps 120
R_maxfps 120
Vid_restart

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 19 gru 2011, o 20:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
NEV a czy zmiana monitora z 60hz na 120scia pomogłaby? bo zastanawiam się nad kupnem samsunga2233rz ale czytam fora i widzę opinie ze ludzkie oko nie widzi różnicy miedzy 60dziesięcioma a 120stoma HZ a wiem ze ty masz ten monitor stąd pytanie czy zauważę różnicę w płynności gry co przełoży się na większą ilość fps ?

potrzebuje opinii gracza który grał na 60hz i przesiadł się na 120 chciałbym znać jego za i przeciw

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Ostatnio edytowano 19 gru 2011, o 20:18 przez aDi^^, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 19 gru 2011, o 20:18 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('aDi^^', 'N')EV a czy zmiana monitora lcd z 60hz na 120 pomogłaby? bo zastanawiam się nad kupnem samsunga2233rz ale czytam fora i widzę opinie ze ludzkie oko nie widzi różnicy miedzy 60hz a 120stoma a wiem ze ty masz ten monitor stąd pytanie czy zauważę różnicę w płynności gry co przełoży się na większą ilość fps ?

potrzebuje opinii gracza który grał na 60hz i przesiadł się na 120


ja nie gralem na 120 ale powiem ci ze w Q2/quake-o-podobnych grach powinienes zauwazyc roznice. w innych raczej na pewno nie bo malo ktora gra uruchomisz zeby bylo wiecej fps niz 90 :D

co do czytania ze ludzkie oko nie widzi roznicy miedzy 30 a wiecej, to teraz idz i wlacz sobie w q2 30 fps :D moze i nie widzimy roznicy w ilosci wyswietlanych klatek, ale widzimy roznice w plynnosci i odczuwaniu gry.
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 19 gru 2011, o 20:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
nev cl_maxfps 120 i r_maxfps 120 wszystko OK mniej ścina i stabilnie pokazuje 120fps ale wydaje mi się ze jakoś wolno mi się biega i skacze o tyle wolniej ze wszyscy mnie wyprzedzają :S

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 20 gru 2011, o 02:40 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Tez tak mialem, starzejesz sie ;).
A co do 120hz to nie wiem czy ci sie uda kupic jeszcze tego samsunga. Ale jezeli tak to gwarantuje ci ze jakosc rozgrywki bedzie duzo wyzsza. Tych co tam pisza o tym ludzkim oku i klatkach....nie chce mi sie nawet pisac bo juz mialem niejednokrotnie te dyskusje.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 20 gru 2011, o 19:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
DZIĘKOWAĆ

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 lut 2012, o 16:32 
bryl

Dołączył(a): 27 lip 2003, o 15:38
Posty: 1387
Lokalizacja: Suwałki
Karma: 51
Siema siema chcialem sobie od x czasu pograc troche znowu pograc w q2 tylko mam maly problem, jak biegam sam jest wszystko ok natomiast jak zacznie sie gra i jest "akcja" to zaczyna mi strasznie ciac, mysle ze to po prostu cos w cfg jest nie tak, ale moze sie myle? I to na dwoch kompach sprawdzane z tym samym q2 i na obu jest taka sama sytuacja.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 lut 2012, o 16:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
jesli dzieje sie podczas walenie z hb, rl, cg, rg bodajze tez, czyli strikte podczas strzelania (:D) i masz gl_shadows 1 to upewnij sie zeby gl_dynamic bylo 0.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 18 lut 2012, o 17:20 
bryl

Dołączył(a): 27 lip 2003, o 15:38
Posty: 1387
Lokalizacja: Suwałki
Karma: 51
dzieki pomoglo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: configi
PostNapisane: 19 lut 2012, o 14:10 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
nie bede zakładał nowego topica,
Jest możliwym aby w aprq2 zrobic skrypt ktory bedzie dzialal jak "followip" w r1q2? :x
Jeszcze tego nie ogarnialem, wole najpierw spytac czy to w ogole mozliwe :)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza