Jest już stabilnie ale bardzo testowo. Projekt będzie w fazie ciągłego rozwoju.
Info o update'ach będę robił na blogu na stronie. Można komentować tutaj, lub na stronie. Odpisywał będę tutaj i na stronie.
Będę kasował komentarze, które zostaną 'zużyte' np: 'popraw literówkę', lub 'weź zmien to na to i to'.
Roodi: Jeśli mógłbyś się jakoś ze mną spotkać na ircu albo coś, bo myślę, że jako copyrider chętnie napiszesz jakieś chwytliwe teksty, żeby ludzie bez wahania klikali na guzik downloadu.
Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43 Posty: 3027 Lokalizacja: lublin/warszawa Karma: 65
moja pierwsza uwaga jest od razu taka zebys zachowal spojnosc jezykowa np w menu. albo angielski albo strikte polski... polecalbym angielski z racji tego ze moze ktos zagladac z poza polski.
ps. popracowalem bym nad szablonem
_________________ dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel
jesli chodzi o spojność językową, to zależy mi raczej na tym, aby używać swego rodzaju slangu quake'owego.
Popytam ludzi jak nazywają pewne rzeczy i wyciagne extrakt najbardziej popularny.
męczę się z tym layoutem, nie mogę zmienić kolorów pewnych rzeczy bo nie wiem co jest czym w style.css
wez pod uwage ze slang quejkowy jest lokalny wiec jaki jest sens robic taka szopke? pozatym, to juz przez google translate nie przejdzie...
poczekaj na pełne drzewo itemów i porozmawiamy o konkretnych słowach. chyba, że już teraz cos cię niezwykle piekli ja odwrotnie: uważam, że należy utrzymać spójność językową między opisem świata, jaki się przedstawia, a tym światem. sprawia to, że (w małym stopniu) nikt nie wejdzie nowy do świata poprzez ten kanał a następnie dozna zdziwienia, że to nie tak sobie wyobrażał (opisywano świat innym językiem), czyli z miejsca odrzuci się osoby nie wpasujące się i zachęci bardziej osoby potencjalnie do wpasowania. co myślisz?
kwestie eng: albo zrobi się kopie pod domeną .com , którą juz mam. albo zrobi sie translate pluginem wp.
Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43 Posty: 3027 Lokalizacja: lublin/warszawa Karma: 65
newash napisał(a):
nikt nie wejdzie nowy do świata poprzez ten kanał a następnie dozna zdziwienia, że to nie tak sobie wyobrażał (opisywano świat innym językiem), czyli z miejsca odrzuci się osoby nie wpasujące się i zachęci bardziej osoby potencjalnie do wpasowania. co myślisz?
mysle ze to glupie przebieranki. w takie zabawy "zacheci kogos/nie zacheci" sa nie na miejscu jako ze do dyspozycji masz x stalych graczy gdzie x nie przekracza 100, a nie 1 000 000 gdzie mozesz decydowac czy komus cos narzucic (w tym wypadku slang) czy nie... takie jest moje zdanie.
q2 jest wystraczajaco trudny w skonfigorowaniu zeby sobie jeszcze lamac glowe, co kto mial na mysli mowiac normalnie "sciagnij sobie paka z rl", a ty wrzucisz paka z modelem o nazwie lopata, bo akurat na wschodzie mowi sie na rl lopata... sickness...
po co utrudniac na wstepie ?
_________________ dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel
tak jak mówiłem: najlepiej porozmawiać na konkretnych frazach, bo coś mi się zdaje że demonizujesz i przesadzasz.
Spoiler:
Kod:
/* Theme Name: Shell Lite Theme URI: http://themeid.com/shell-lite-theme Description: Shell is a fully featured premium-like WordPress Theme. Shell is suitable for a serious Bloggers as well as Business Owners because it is a CMS Theme with fully customizable landing page which features proper SEO structure, Theme Options manageable content, call-to-action button and more. It is also great starting point for Theme Developers or users who need to save time when building Themes. Use Shell as your Parent Theme and expand your work via 10 built-in action hooks. Currently Shell offers three custom Templates: Blog, Sitemap and Full Width Page. Version: 1.3 Author: ThemeID Author URI: http://themeid.com Tags: white, black, gray, custom-menu, custom-header, custom-background, two-columns, fixed-width, theme-options, threaded-comments
Copyright (C) 2003-2011 ThemeID License: GNU General Public License, version 3 (GPLv3) License URI: license.txt
NOTE: DO NOT EDIT THIS FILE, IF YOU DO IT WILL BE OVERWRITTEN BY THE NEXT UPDATE. CREATE CHILD THEME INSTEAD. @see ../shell-lite/child-theme/ */
/* .fit is the very last item in your grid to keep your columns inline and without floats */ .fit { margin-left:0!important; margin-right:0!important; }
/* =Links -------------------------------------------------------------- */ a { color:#447099; font-weight:700; text-decoration:none; }
Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43 Posty: 3027 Lokalizacja: lublin/warszawa Karma: 65
po wlaczeniu konsoli firebuga po lewej stronie masz ikonke druga od lewej "wskaznik na prostokat". teraz jak to klikniesz to mozesz najezdzac na dowolny elemt strony a on ci wskarze kod html i css do niego. jesli chcesz miec pewnosc co do css tego elementu to mozesz kliknac w kodzie na najnizszy w hierarchii znacznik html a wtedy poda ci nazwe klasy css oraz jej definicje. w okienku po prawej bedziesz mogl w locie wprowadzic zmiany, ale potem i tak musisz dac kod do css.
_________________ dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel
A teraz wielka prośba. Poniżej jest lista róznych elementów q2, które można modyfikować, podmieniać, itp. Zerknijcie i powiedzcie, czy czegoś brakuje.
Ideą quake2download.pl będzie to, że każdy pojedynczy element będzie w osobnym paku. Mam do zrobienia listę paków i przypisanie każdemu elementowi numeru paka. Chciałbym mieć kompletną listę, aby ruszyć dalej i nie musieć później zmieniać nazewnictwa, linków i paków, gdy okaże się, że brakuje jakiegoś elementu.
Czego brakuje? Jakiego elementu q2 brakuje, lub jaki element jest za duży do jednego paka (czyli chciałoby się zmienić tylko jego część).
Jeśli ogarniacie - to proszę o pomoc. Jeśli nie ogarniacie - z chęcią przyjżę się pytaniom aby samemu zrozumieć całą tą strukturę i oczywiście odpowiem.
Grafika > Skiny > Armor --------------- Shards Jacket Yellow Red
Grafika > Skiny > Health --------------- Stimpack Health +25 Health +10
Grafika > Skiny > Powerups --------------- Mega Quad Pent Power Shield Adrenaline
Grafika > Skiny > Inne --------------- Wybuch Niebo dm1 Niebo rdm2 Nieba inne HUD Cyfry Konsola Menu Inventory Celownik Conchairs
Dzwięki --------------- Chat msg Countdown 10 Timelimit hit Menu in Menu out Menu out last Menu up/down
Dzwięki > Pickups --------------- Backpack Items Respawn Armor Weapon Ammo Stimpack Shards Health +25 Health +10 Mega Power Shield Quad Pent Adrenaline
Dzwięki > Wpn --------------- No ammo Blaster Shotgun Super Shotgun Machinegun Chaingun Rocket Launcher Grenades Grenade Launcher Railgun Railgun ambient Hyperblaster BFG10K BFG10K ambient
Dzwięki > Player --------------- Male >75 Male >50 Male >25 Male >0 Male fall medium Male fall high Female >75 Female >50 Female >25 Female >0 Female fall medium Female fall high Cyborg >75 Cyborg >50 Cyborg >25 Cyborg >0 Cyborg fall medium Cyborg fall high All fall low Player respawn Water in Water out Drown Lawa Steps
Sounds > Inne --------------- Wiatr
Odliczarki --------------- Wpn 30 Arm 20 Q 60 Mega 20
Uwaga: Niektóre elementy zawierają wiele plików. Np na dźwięk hyperblastera skłąda się z 5 plików. A np dźwięk Power Shielda to wzięcie, włączenie i wyłączenie. Które pliki wg Was rozdzielić? Rozbić Power Shielda na kilka dźwięków?
Oczywiście zrobię, zastanawiam się jednak jak. Czy wersję anglojęzyczną zrobić na quake2download.com (mam juz domene), czy jakoś to rozwiązać na stronie .pl
To jednak później. Proszę o opinie, czy nie brakuje niczego w powyższej liście.
Pomysl ciekawy, czy dobry nie jestem pewien - jeden pak na jeden dzwiek troche przeraza... Moim zdaniem kwestia kluczowa powinno byc skompletowanie grywalnej wersji z podstawowymi rzeczami - baza, fullbrighty, mapy podstawowe (rdmy, ztny, nexty, ht, itp) na wzor Q2 startera/Q2 Kickera (obu dostepnych na TS.net). Cala reszta powinna byc opcjonalna. Tak samo po stronie klienta do gry jak i po stronie samego www - jakis splash z wielkim przyciskiem sciagnij (podstawowa wersje) z malym podgladem na zawartosc (to wszystko mieszczace sie na jednej stronie, bez przewijania) i dopiero na dole jakis odnosnik - chce wiecej, czy chce cos zmienic i dopiero tam jakas super baza plikow, z miliardem niepoukladanych kategorii.
Chyba, ze totalnie nie zrozumialem wizji projektu, co jest calkiem mozliwe
Co do plikow, nie zauwazylem grafiki duzych cyfr (hp, ammo), ani dzwieku PODMUCHU WIATRU
Już Ci mówię. Będzie tak, że ściągasz baze q2 w której nie ma nic oprócz silnika i do tego dobierasz 'set' czyli zestaw kilkunastu/kilkudziesieciu elementów składających się na tzw obecnie 'pak' (w jednym pliku). Będzie zaledwie parę 'setów'-'paków', które będziesz mógł podejrzeć przez embedowane okno yt jak taki a taki pak wygląda i brzmi.
Miliard paczków dodatkowych jest do późniejszej customizacji.
Duże cyfry włączyłem do huda. Ale masz racje, nie są ściśle związane. Edytuje za chwil kilka. Dzięki za wiatr. To prowadzi do propozycji wyłączenia ambientu z rg i bfg również.
Wracam do q2dl. Mam taką wizję, łatwe to będzie do zrobienia: Filmik promojuący q2dl: (wiem, wiem, filmiki promujące to temat tabu ) Jakiekolwiek kilka akcji z kilku dem z kilku map z 4vs4 z highlevelowych gier (np ndml czy finaly euro) zlepić w jeden filmik, tak, że płynnie będą się zmieniać paki (co 3-5s). Z tym że na początku będzie pokazany q2 z oryginalnymi texturami, pakami, skinami i z oryginalnymi ustawieniami jak to zaczynalismy kiedys (lza się kręci w oku..). Może nawet pokazac q2 na sofcie, gdyż wiele osob miało do czynienia z q2 tylko na sofcie, gdy nie było zadnej akceleracji sprzetowej (pamiętacie voodoo?). Czyli coś na zasadzie: 'Q2 JAKIEGO PAMIETASZ' i 'Q2 W DZISIEJSZYCH CZASACH'.
Taki filmik wrzucę na główną.
Ps: to tylko taka pierdoła. Dużo pracy przede mną, ale czuje że wróciłem i ogarniam temat.
Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43 Posty: 3027 Lokalizacja: lublin/warszawa Karma: 65
newash napisał(a):
Wracam do q2dl. Mam taką wizję, łatwe to będzie do zrobienia: Filmik promojuący q2dl: (wiem, wiem, filmiki promujące to temat tabu ) Jakiekolwiek kilka akcji z kilku dem z kilku map z 4vs4 z highlevelowych gier (np ndml czy finaly euro) zlepić w jeden filmik, tak, że płynnie będą się zmieniać paki (co 3-5s). Z tym że na początku będzie pokazany q2 z oryginalnymi texturami, pakami, skinami i z oryginalnymi ustawieniami jak to zaczynalismy kiedys (lza się kręci w oku..). Może nawet pokazac q2 na sofcie, gdyż wiele osob miało do czynienia z q2 tylko na sofcie, gdy nie było zadnej akceleracji sprzetowej (pamiętacie voodoo?). Czyli coś na zasadzie: 'Q2 JAKIEGO PAMIETASZ' i 'Q2 W DZISIEJSZYCH CZASACH'.
Taki filmik wrzucę na główną.
Ps: to tylko taka pierdoła. Dużo pracy przede mną, ale czuje że wróciłem i ogarniam temat.
Bocian: Wyjebałem stary theme... Wybacz mi!
taki filmik raczej latwo zrobic, bo bierzesz demka, nagrywasz na roznych pakach i sklejasz wiadomo, trzeba wyselekcjonowac demka, zlozyc sensowne paki etc - a to juz duzo roboty jak na 1 osobe . fajniej by jednak bylo gdyby najpierw download dzialal, a dopiero potem ukazal sie film. no ale to tez pewna forma promocji dla q2. pokazac jego roznorodnosc w wygladzie.
powodzenia i trzymam kciuki, bo mi czasu brak by robic cos samemu
_________________ dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników