[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 27 kwi 2010, o 16:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
Liga się skończyła więc jest czas na poprawienie regulaminu plq2 na przyszłą edycje. Co roku wraz z Danka poprawiamy coś lub dodajemy jakieś podpunkty. Ale i tak w tym roku był problem z interpretacja pewnych pkt. regulaminu przypominam dwumecz pomiędzy GOA vs PFH. Im wiecej ludzi to przeczyta tym bedzie lepszy podglad w regulamin co jest złe a co zależy poprawić przeczytajcie w spokoju i wpisujcie swoje spostrzeżenia.

Spoiler:
1. Wstęp:
1.1 Jest to liga przeznaczona dla wszystkich czynnych klanów oraz graczy, którzy grają w Polsce.
1.2 Celem tej ligi jest wyłonienie najlepszego teamu Polskiej sceny Q2
1.3 Wszelkie przejawy niesubordynacji będą surowo karane
1.4 Klany, które w poprzednich rozgrywkach zapisały się do ligi a następnie zrezygnowały lub zostały zdyskwalifikowane startują z -2pkt w każdej z lig
1.5 Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wprowadzania korekt do regulaminu.
1.6 Jeżeli coś ominął regulamin i jakas sprawa jest niejasna, organizator podejmuje jedyna słuszna, niepowtarzalną decyzję dla dobra ligi.
1.7 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo niedopuszczenia klanu/gracza do rozgrywek, jednocześnie podając przyczynę na forum publicznym.

2. Liga:
2.1. Klany zostaną podzielone na trzy ligi.
2.2. W pierwszej lidze gra x klanów wybranych przez organizatorów z zapisanych zespołów(w tym klany które wywalczyły awans z drugiej ligi w poprzedniej edycji), w drugiej lidze x klanów zaprawionych w bojach w PLQ2 wybranych przez organizatorów(w tym klany które wywalczyły awans z trzeciej ligi w poprzedniej edycji), w trzeciej pozostałe. .
2.3 System rozgrywek: Każdy z Każdym mecz i rewanż
2.4 Mecze rozgrywane na mapach wyznaczonych losowo na daną parę zarówno na rundę pierwszą jak i rewanżową.
2.4. Każdy mecz toczy się na trzech różnych mapach, każda para klanów pozna mapy na początku rozgrywek na rundę pierwszą i drugą wraz z ich kolejnością rozgrywania.
2.5 Po zakończeniu ligi drużyna z miejsca "przedostatniego" pierwszej ligi rozgrywa baraże z klanem z miejsca trzeciego w drugiej lidze. (system best of 5).
2.6. Po zakończeniu ligi klan z miejsca ostatniego I ligi automatycznie spada do II ligi, a pierwszy i drugi klan z II ligi automatycznie awansuje do I ligi.
<br>
2.7 Po zakończeniu ligi drużyna z miejsca "przedostatniego" drugiej ligi rozgrywa baraż z klanem z miejsca trzeciego w trzeciej lidze lidze (system best of 5).
2.8 Po zakończeniu ligi klan z miejsca ostatniego II ligi automatycznie spada do III ligi, a pierwszy i drugi klan z III ligi automatycznie awansuje do II ligi.
2.9 System rozgrywek 2 i 3 ligi identyczny jak w 1 lidze.

3. Klany:
3.1 Każdy cl jest zobowiązany do zapisania minimum 5 graczy i maximum 10 (max 2 graczy spoza naszego Kraju, z czego jeden może wystąpić w meczu)
3.2 Każdy jest zobowiązany do podania danych w celu kontaktu (gg, mail do ClanLeadera, war arrangera, kanału irc?owego jeżeli takowy posiada, aktualnej strony www).
3.3 Każdy gracz grający w meczu ligowym jest zobowiązany do korzystania z takiej ksywy jaka jest zapisana na ligowej stronie.
3.4 Każdy z graczy jest zobowiązany do używania powszechnie akceptowanej wersji r1q2,aproq2.
3.5 Każda próba oszustwa będzie surowo karana
3.6 Transfery: Zakaz transferów obowiązuje w okresie rozgrywania rund, pomiędzy rundami można dokonywać transferów na następujących warunkach:
a) ilość graczy musi być zachowana (nie można przekroczyć reguły maxplayers)
b) można dokonać maxymalnie trzech korekt w składzie
c) gracz, który zmienia klan, nie może rozegrać więcej niż 8 map (ale w pełnym wymiarze mapowym może rozegrać tylko jeden mecz) w swoim pierwotnym klanie, w innym wypadku transfer jest niedozwolony.
d) dostępna jest lista graczy tzw. bezklanowych (osoby które nie znalazły klanu przed startem ligi, a znalazły uznanie w oczach ekipy PLQ2), chęć dopisania graczy z tej listy można zgłosić w każdej chwili, gracz do danego klanu zostanie dopisany po upływie 10 dni.
e) dopisanie graczy z ?listy rezerwowej? jest wliczane w ilość dopuszczalnych korekt w otwartym oknie transferowym.
f) dopisać gracza można tylko wtedy jeśli została zachowana reguła maxplayers
g) raz dopisani gracze z listy rezerwowej nie mogą zmienić klanu w trakcie trwania ligi.
i) gracze z klanów które się wycofały, bądź zostały zdyskwalifikowane nie mogą grać w obecnej edycji PLQ2
j) w Pucharze Polski każdy z graczy może reprezentować barwy tylko jednego klanu (ilość map z PP nie wlicza się do całość ilości map zagranych przez danego gracza w lidze, jednak jeśli dany gracz zagrał choć fragment mapy w macierzystym klanie, w tej samej edycji PP nie może zagrać w barwach innego klanu)

4. Mecze:
4.1 Każda ligowa kolejka trwa 1 tydzień.
4.2 Klany maja czas na ustalenie terminu do niedzieli tygodnia poprzedzającego nadchodzącą kolejkę, w razie braku ustalenia terminu meczu ,organizator ustala termin w poniedziałek lub wtorek (nastepnego tygodnia) i przydziela sędziego.
4.2.1 Istnieje możliwość wcześniejszego rozegrania meczu (przed terminem), jeżeli oba klany się na to zgodzą, organizatorzy ligi muszą znać ten termin co najmniej 1 dzień przed terminem meczu (takiego przesunięcia można dokonać tylko z wyprzedzeniem o jedną kolejkę, dwukrotnieU w przeciągu całej plq2.
4.3. Każdy mecz odbywa się na mapach wybranych spośród Q2dm1, Q2dm2, Q2dm3, Q2dm5, Q2dm6, Q2dm7, Q2dm8 wyznaczonych przez organizatora na dana parę.
4.4 Konfiguracja servera powinna wygladac nastepujaco:
a) set powerups 1 b) set timelimit 20 c) team damage ON d) BFG allowed e) dmflags 1072 f) overtime 5 min.
4.5 Każdy team jest zobligowany do wystawienia składu 4 osobowego. Mecz może być kontynuowany przez 3 graczy (w przypadku overflowa lub disconnecta jednego z graczy) lecz w czasie countdowna musi być ich 4.
4.6 Mecz rozpoczyna się punktualnie o godzinie, która jest zapisana na www. Jeśli jeden z klanow nie będzie dysponował kompletem graczy po tym czasie zostanie automatycznie wykorzystany wildcard, a jeśli owy klan już go wykorzystał w/o na korzyść teamu przeciwnego. W przypadku upłynięcia regulaminowego czasu, oba klany nie są "kompletne" sędzia ustala termin meczu jemu pasujący bez możliwości negocjacji (w ramach rozsądku). Oczekiwanie na spóźniający się klan (do 20 minut) jest uzależnione od zgody sędziego.
4.7 Można wziąć jeden wildcard na rudne (dwa w czasie trwania całej ligi, ale nie można wziąć dwóch w/c w czasie trwania jednej rundy)
4.8 Jeśli w czasie walki jeden z teamow będzie miał mniej niż 3 zawodników i w ciągu 120 sekundowego timeoutu nikt się nie połączy, zostanie podyktowany walkower na korzyść przeciwnej drużyny.
4.9. Klanom przysługuje jeden 90 sekundowy timeout na mapę (w przypadku overflooda zapauzowanie gry nie wpływa na wykorzystanie timeouta, najdłuższa przerwa w grze może wynieść 120 sec, po upływie tego czasu gry sędzia ma prawu wznowić grę). Tylko w szczególnych wypadkach (określonych przez sędziego danego meczu), można skorzystać z dodatkowego czasu.
4.10 W razie gdy jeden gracz ma zdecydowany zwiększony ping od początku meczu, a klan mimo to decyduje się wystawić go do gry, admin nie ma obowiązku zatrzymywania gry - jednak może reagować na to czy dany gracz może kontynuować grę czy nie (np wisi na wtyce)
4.11 Gospodarz meczu (pierwszy klan w parze na dana kolejkę np. AAA vs BBB) rozgrywa mecz (trzy mapy) skinem female/athena, natomiast &#8222;drugi&#8221; klan w danej parze skinem male/grunt. W przypadku porozumienia miedzy oboma klanami admin może dokonać zmian w ustawieniach. Jako, że liga jest dwurundowa nikt nie będzie pokrzywdzony, a zaoszczędzi to niepotrzebnych nieporozumień.
4.12 W czasie meczu na obsie nie może być nikogo poza bezstronnymi sędziami (dany adminy nie może sędziować meczu swojego klanu, chyba że drużyna przeciwna wyrazi na to zgodę) . Jeśli jest radio bądź gtv na meczu, na serwerze może znajdować się więcej osób (w granicach rozsądku), związanych z ekipą plq2.
4.13 W meczu zabrania się utrudniania przeciwnikowi gry, rozpraszania go (nie wolno generować impulsów do serwera oraz wave script).

5. Punktacja
5.1 Za wygraną mapę klan otrzymuje 1 punkt.
5.2 Za przegrana mapę klan otrzymuje 0 punktów.
5.3 Za walkower w rundzie (na jednej mapie) klan otrzymuje -1 punkt.
5.4 W przypadku równej liczby punktów zdobytych przez klany, o miejscu w tabeli decyduje wynik bezpośredniego spotkania, a następnie ilość fragow netto, jeśli i to nie przyniesie rozstrzygnięcia po obu rundach , klany zagrają 7 mapę (decydującą) której do tej nie grały.

6. Prawa i Obowiązki
6.1 Każdy klan ma możliwość podania maxymalnie 10 graczy, minimalna ilość graczy to 5.
6.2 Po wyznaczonym okresie zapisów do ligi składy nie mogą być aktualizowane ? poza okresem międzyrundowym i ?litą rezerwowych? patrz pkt 3.7d,e,f,g.
6.3 Za każdą próbę oszustwa będą przyznawane kary
6.4 Dysponujemy baza ip graczy z mlq2 i plq2 dzięki czemu gracze podający się za kogoś innego beda wychwytywani.
6.5 Zmianę ip/providera itp. należy zgłosić organizatorom co najmniej 2 dni przed meczem ligowym (zgłoszenie klanu na stronie wymusi podanie ip gracza oraz w razie zmiennego ip - neo - miasta z jakiego gra), wysłanie innego ip niż jest podane na stronie ligi w dniu meczu nie będzie brane pod uwagę.
6.6 Można używać fullbrightow
6.7 Nie można używać AIM botow, wallhackow ani innych tego typu "wspomagaczy"
6.8 Zakaz używania edytowanych modeli (broni, postaci, itemów tzw. Spiked rockets) pod groźbą walkowera i usunięcia z ligi ewentualnie zbanowania dresu ip.
6,9 ClanLeader odpowiedzialny jest za wszystko(zachowanie, terminy etc) i w przypadku ew. nagród on rozdziela je miedzy klanowiczów...
6.10. Każdy klan jest zobligowany do wydelegowania przedstawiciela (CL bądź wa, dla pewność wskazane aby byli wszyscy gracze przewidziani na grę w danym meczu) do reprezentowania klanu na specjalnym ke przedmeczowy który zakłada admin meczu na 30 minut przed godziną rozpoczęcia rozgrywkiktóry który w 100% odpowiada za decyzje podejmowane w związku ze zbliżającym się meczem (serwer, skład, wc etc). Po upływie 20 minut od godziny wyznaczonej na mecz, sędzia podejmuje decyzje o sankcjach jeżeli któryś z klanów nie posiadał kompletu graczy względnie oba klany nie były w stanie skompletować składu, bądź zaprasz graczy na wcześniej ustalony serwer celem rozpoczęcia meczu.
6.11. Przedstawiciel każdego z klanów (cl, wa etc) zobligowany jest do wybrania (z listy serwerów ligowych opublikowanych na stronie ligi) minimum dwóch adresów IP na których chciałby aby jego klan rozgrywał dany mecz ligowy (maja to być dwa różne serwery, różnice portów są traktowane jako jeden adres serwera). W przypadku podania tylko jednego adresu ip, jest to jednoznaczne z tym, że dany klan zawierza wybór serwera adminowi danego meczu (chyba że, klan przeciwny zgodzi się na podane IP). Jeżeli dany klan ma w swoim składzie gracza z zagranicy i ma zamiar on grać w danym meczu, jego ping i warunki gry nie wpływają na wybór serwera, admin porównuje pingi i warunki do gry tylko graczy z polski (gracze z zagranicy są zobowiązani do pod stosowania się do wybranego serwera).
6.12 Każdy gracz ma nakaz nagrywania własnego dema i na żądanie sędziego ma obowiązek przekazać mu je w niezmienionej formie, każda modyfikacja jest jednoznaczna z próbą oszustwa.

7. Kary
7.1 Nie powiadomienie organizatorów ligi o zmianie ip i gra z innego ip - kara meczu dla gracza, anulowanie wyniku mapy na których grał ów gracz
7.2 Gra z innego ip pokrywającego się z ip innej wcześniej zgłoszonej osoby do ligi bez wcześniejszego uzasadnienia - usunięcie z ligi gracza.
7.3 Gra w klanie, którego, nie jest się członkiem - usunięcie z ligi i gracza i klanu
7.4 Zatrzymanie gry bądź jej przerwanie przy pomocy komend break - usunięcie gracza z ligi, anulowanie wyniku z danej mapy, bądź przyznanie w/o.
7.5 Gra na wszelkiego rodzaju wspomagaczach (AIM bot, wallhack) usunięcie z ligi gracza i klanu w jakim grał.
7.6 Gra na nicku różnym od tego podanego na stronie ligi ? kara meczu dla gracza, w przypadku podobnej sytuacji kolejny raz kara dwóch meczy itd.
7.7 Brak dema z meczu (jednoznaczne z próbą zatuszowania czegoś) - w/o na korzyść drużyny przeciwnej na danej mapie, kara meczu dla gracza, w przypadku drugiej "wpadki" automatyczne usunięcie z ligi.
7.8 W przypadku stwierdzenia edycji dema przesłanego organizatorom PLQ2 ? kara jak w pkt 7.7
7.9 W przypadku gry dwóch obcokrajowców w meczu walkower na korzyść drużyny przeciwnej oraz konsekwencje wobec graczy.
7.10 Sędziowie i admini mogą przyznać dodatkowe kary w przypadku stwierdzenia potrzeby ukarania osoby/klanu dokonującego wykroczeń nie objętych powyższym regulaminem (pierwsza kartka żółta- ostrzeżenie, druga kartka czerwona- ban dla klanu/gracza).
7.11 Na cała ligę dopuszczalne są tylko dwa walkowery, przy trzecim klan zostaje karnie wyrzucony z ligi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 27 kwi 2010, o 16:58 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ja bym tylko proponowal zachowa jakas hierarchie w dzialaniu. Np, najpierw wylistowac wszystkie problemy, a dopiero potem, step by step, omawiac kazdy. bo jak sie zacznie milion sub-watkow to nikt tego nie ogarnie.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 27 kwi 2010, o 17:04 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
1.6 Jeżeli coś ominął regulamin i jakas sprawa jest niejasna, organizator podejmuje jedyna słuszna, niepowtarzalną decyzję dla dobra ligi.
*niepodważalną?

3.1
Zdefiniujcie kto jest graczem z poza graju - czy takze Polak grajacy zza granicy?

4.6
*ów klan

4.13 W meczu zabrania się utrudniania przeciwnikowi gry, rozpraszania go (nie wolno generować impulsów do serwera oraz wave script).
Mysle, ze tu nalezaloby tez dodac zakaz pisania na messagemode w trakcie meczu (typu usmieszki i inne "UMRZYJ")

5.4
*ktorej do tej pory nie graly

6.1 = 3.1? imo zbedny...dotyczy tez kilku innych

7.3 Gra w klanie, którego, nie jest się członkiem - usunięcie z ligi i gracza i klanu
pod warunkiem, ze klan wiedzial, patrz ostatnia akcja z kob w euroq2

no i troche gramatyki i stylu, ale to juz nie jest istotne

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 28 kwi 2010, o 09:18 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', '1').6 Jeżeli coś ominął regulamin i jakas sprawa jest niejasna, organizator podejmuje jedyna słuszna, niepowtarzalną decyzję dla dobra ligi.
*niepodważalną?

ten punkt nigdy mi się nie podobał, mi zarzucano despotyzm, i pewnie tak było, tutaj to taka rzecz oczywista, a wg mnie organizaotr w przypadku decyzji która nie jest jasno uregulowana w regulaminie powinien przedstawić takie argumenty aby nie było wątpliwości co do ich interpretacji, a nie powoływać się na taki punkt.

$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', '
')3.1
Zdefiniujcie kto jest graczem z poza graju - czy takze Polak grajacy zza granicy?

intecją tego punktu było ograniczenie dla obcokrajowców, czy konieczna jest definicja?

$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', '
')4.13 W meczu zabrania się utrudniania przeciwnikowi gry, rozpraszania go (nie wolno generować impulsów do serwera oraz wave script).
Mysle, ze tu nalezaloby tez dodac zakaz pisania na messagemode w trakcie meczu (typu usmieszki i inne "UMRZYJ")

dodałbym "np." na początku nawiasu

$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', '
')7.3 Gra w klanie, którego, nie jest się członkiem - usunięcie z ligi i gracza i klanu
pod warunkiem, ze klan wiedzial, patrz ostatnia akcja z kob w euroq2

nie zgadzam się, klan doskonale powinien wiedzieć kto gra w którym meczu, większość używa komunikatorów i słyszą się, więc mogą poznać czy to jest właściwa osoba. Dodanie takiego zdania spowodowałoby, że w przypadku "fejka" klan zawsze mógłby powiedzieć, że nie wiedział.


Co do postam Dem'a, wg mnie ciężko będzie ująć wszystkie przypadki i je usankcjonować, aczkolwiek możną podjąć taką próbę, na pewno czym więcej jasnych kar, tym lepiej.
_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 29 kwi 2010, o 18:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
4.3. Każdy mecz odbywa się na mapach wybranych spośród Q2dm1, Q2dm2, Q2dm3, Q2dm5, Q2dm6, Q2dm7, Q2dm8 wyznaczonych przez organizatora na dana parę.

do tego pkt dodał bym mapę q2next1 realia są takie że daleko jesteśmy za klanami europejskimi dlatego właśnie że w plq2 nie jest grana ta mapa. Może nadszedł czas aby dorównać poziomem na tej mapie klanom z euro ligi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 29 kwi 2010, o 21:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Ja osobiście byłbym jak najbardziej za, ale pewnie znowu więcej przeciwników będzie i głosy, że w PP próbowano next1 i wyszła lipa bo nikt tego nie brał.
Nowa mapa wymusiłaby trochę treningu dla niektórych, a i myślę, że mogłaby wnieść trochę świeżości. Przede wszystkim, że jest to bardzo dobra mapa, gdzie TP jest sprawą kluczową. Większość "rejlerów" pewnie się ze mną nie zgodzi ale godzę się z tym :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 30 kwi 2010, o 00:05 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Ja bym dodal i next2 i zrobil 3 rundy po 3 mapy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 30 kwi 2010, o 00:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('dra', 'J')a bym dodal i next2 i zrobil 3 rundy po 3 mapy.

no ja z tymi 3 rundami to bym sie zastanowil, bo tak to by sie liga konczyla po sesji letniej? mysle ze 5miechow przerwy to dobre rozwiazanie. mi aktualnie brak rozgrywek ligowych ale jednak, musi byc czas na nadrobienie zaleglosci powstalych przez plq2 :D:D:D
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 30 kwi 2010, o 01:13 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
Trzy rundy po trzy mapy odpada, bo kompletnie nie będzie czasu na rozegranie tego. A n1, hm .. może być.

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 30 kwi 2010, o 01:25 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Zawsze mozna zmniejszyc liczbe ekip do 6 na dywizję. Mecze byłyby bardziej wyrównane i emocjonujące. Zabrałoby to chyba z grubsza tę samą ilość tygodni.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 09:36 
Mroczny

Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 09:18
Posty: 453
Karma: 20
Jeżeli moge zapodać jakąś sugestie, to osobiście bym proponował, aby wprowadzić zasade iż w plq2:
  • w plq2 - mogą brać udział zawodnicy którzy się urodzili w Polsce - Polska Liga Quake 2, dla obcokrajowców jest euroq2l - my bierzemy w nim udział bo jesteśmy w europie...
  • Zawodnicy którzy biorą udział w 1 lidze w plq2, nie mają prawa brać udziału i być w klanie w rozgrywkach 2 ligi plq2 - jest to po prostu niesprawiedliwe.

Ma ktoś podobny pogląd na sprawe?

peace


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 15:21 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('t0mmy', 'J')eżeli moge zapodać jakąś sugestie, to osobiście bym proponował, aby wprowadzić zasade iż w plq2:
  • w plq2 - mogą brać udział zawodnicy którzy się urodzili w Polsce - Polska Liga Quake 2, dla obcokrajowców jest euroq2l - my bierzemy w nim udział bo jesteśmy w europie...
  • Zawodnicy którzy biorą udział w 1 lidze w plq2, nie mają prawa brać udziału i być w klanie w rozgrywkach 2 ligi plq2 - jest to po prostu niesprawiedliwe.

Ma ktoś podobny pogląd na sprawe?

peace


ad.1. w polskiej lidze pilkarskiej czy jakiejkolwiek innej moga grac ludzie zza granicy, ba, ostatnimi czasy 3/4 druzyny to obcokrajowce wiec to ze jest to polska liga nic nie oznacza :D w plq2 i tak sa ograniczenia co do ilosc obcokrajowcow w klanie i co do ilosci ich w trakcie trwania meczu, poza tym nie ma w plq2 nigdy duzo ich, sa to pojedyncze przypadki, a tacy gracze musza grac na wiekszych pingach w polsce, wole zeby gral jakis 1 obcokrajowiec w klanie niz jakby mialy byc problemy z zebraniem skladu na mecz i oddawane w/o

ad.2. troche nie rozumiem tego co napisales, moze kiedy mnie nie bylo cos sie pozmienialo w regulaminie plq2 ale chyba nigdy nie mogl zawodnik brac udzialu jednoczesnie w 1 lidze i 2 lidze, tym samym byc w skladzie w 2 klanach

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 16:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
darus niejasno napisał, chodzi mu o to, że skillowo pierwszoligowy zawodnik (pojęcie czasem względne) nie może uzupełnić składu drugoligowego klanu :P propozycja kontrowersyjna, raczej istotna dla graczy 2ligowych...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 16:57 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
aha, o to chodzi

hm no ale tego w praktyce nigdy nie bedzie sie dalo wcielic bo niby wedlug jakich kryteriow bedziemy oceniac czy ktos ma skilla na 1 lige czy 2 lige, po sezonie pewnie sie okazuje ze czesc graczy z 2 ligi to jakies objawienia i by spokojnie moglo wygodic z 1 skladu wiekszosc ludzi klanu 1 ligowego

to bylby tylko pkt regulaminu dzieki ktoremu bedzie mozna sie znow "powyzywac" na organizatorach bo to na ich barkach byloby podejmowanie decyzji czy ktos moze zagrac w 2 lidze a kto nie i jak zwykle czesc sceny by nie zostawila suchej nitki na organizatorach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 18:58 
Przyczajony

Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 18:18
Posty: 58
Karma: 9
Zdecydowanie nalezy powrocic do obowiazkowego wysylania demek przez kazdego gracza ktory bral udzial w meczu (nawet tylko 1 mape) oraz dostep do tych demek za uprzednia prosba do adminow. Juz o tym pisalem w dziale inne co do czitow.
Przyklad chociazby tylko ostatniego sezonu pokazal ze kazdy czitowac moze, nofake w zadnym stopniu nikogo nie zatrzyma, tak samo jak i AC ktore juz dawno przestalo przed czymkolwiek chronic.
Jesli kazdy bedzie musial dac demka to przynajmniej czier bedzie musial sobie zdac sprawe ze w kazdym momencie kazdy jego mecz moze byc sprawdzony, przy lapaniu cziterow czesto decyduja detale a o te ciezko majac do dyspozycji kilka demek za gracza mapy +np jakis random z pikapow.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 19:55 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie jest problemem zeby ulatwic jakos wysylanie demek, bo wysylanie na maila czasem jest troche uciazliwe, jakas podstrona dostepna dla wszystkich, wybieraloby sie tylko plik (demko) do uploadu na ftp plq2

tez jestem za wprowadzeniem obowiazkowego wysylania demek przez wszystkich


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 21:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
malo tego, demka te powinny byc ogolnodostepne.. nie tylko "za uprzednia prosba"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 21:09 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Dokładnie, as exe said..

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 21:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
niom tylko gdzie je skladowac?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Regulamin PLQ2
PostNapisane: 14 wrz 2011, o 21:41 
Przyczajony

Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 18:18
Posty: 58
Karma: 9
No to wlasnie mialem na mysli, ogolnodostepne, sami siebie nawzajem bedzie mozna pilnowac, zawsze to o te kilka osob wiecej ktore cos tam obejrzy, a noz widelec kogos ustrzela. O uprzednia prosbe chodzilo mi w sensie by admini sie nie rzucali ze im sie dodatkowe obowiazki dodaje i ze beda na kazde zawolanie, mysle ze taki ftp czy stronka zalatwilyby sprawe.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza