[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 7 sie 2011, o 13:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
ja mam w sumie wszedzie, w kazdym folderze zaczynajac od folderu z q2, ale chyba maja byc w baseq2


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 11 cze 2012, o 15:57 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
Jest opcja w aprq2 zeby komenda zmniejszyc limit upload/download w q2?
czy whatever zeby zwiekszyc troche ping :) nie chce uzywac programow zewnetrznych bo z doswiadczenia wiem ze to powoduje losowe lagi i wtyki :o
na routerze nie mam opcji zeby ustawic takie limity, bardziej by mi pasowalo jesli q2 wewnetrznie ma taka opcje - pomijajac cl_maxfps
Moze i glupie pytanie, ale dzial pozwala na takowe ;]

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 11 cze 2012, o 15:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
cl_maxpackets ... pobaw sie wartosciami skrajnymi - od duzych do malych - i zaobserwuj zachowanie pingu...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 11 cze 2012, o 16:05 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
znam ta komende, ale ona nie wplywa na ping (przynajmniej nie w stopniu zauwazalnym).

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 22 lip 2012, o 16:24 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
zmienial ktos mouse rate na windows 7 (64 bit)? znalazlem poradniki na necie, ale mam pytanie, trzeba przed zabiegiem wlaczyc programem tryb test mode na win 7, czy to ma jakis wplyw na dzialanie systemu, aktualizacje itp (oryginalny system wiec to raczej istotne:) ) czy po wszystkim ten test mode sie wylacza czy tylko mozna wylaczyc wyswietlanie info o test mode a system dalej w tym test mode pracuje? wie ktos jak to jest?
[edit]
poczytalem troche i chyba to sie jednak nie oplaca,
Chyba ze uda mi sie to zmenic softem od logitechu, ale watpie zeby pod mx310 cos takiego bylo : )
pozdr

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 30 wrz 2012, o 21:36 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
jak ustawic niebo w q2? jest komenda sky, ale nie wiem dokladnie jak wpisac parametry zeby dzialalo ; o
aktualnie pod ta komenda nic nie mam, a chcialem sobie ustawic
probowalem wg tego, ale cos nie wychodzi:
sky

Type: Function

Syntax: sky (skyname) (rotate) (x-axis) (y-axis) (z-axis)

Description: Set the parameters for displaying the sky.

Note: The skyname parameter specifies the first part of the filename for loading all the sky files. There are six sky files to load in total, they are the name of sky followed by the position. The following positions exist for a sky, dn (down), up (up), ft (front), bk (back), lf (left), and rt (right). The rotation parameter sets how fast the sky should turn in degree-per-second. It is possible to specify a negative value to make the sky rotate in the opposite direction. The last three parameters are basically toggles with possible settings of 0 or 1 which specify on which axis should the sky turn. By default the sky spins on the z-axis.

Example:
sky unit2_
sky unit1_ 5
sky unit3_ 3 1 0 0
sky space1 -0.5 1 1 0

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 30 wrz 2012, o 22:02 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
no tak jak pisze
wpisujesz sky tekst
przy czym tekst to początek nazwy plików definiujących niebo w katalogu env
czyli np.wchodzę sobie w katalog env ( jeśli tam nic nie ma to ściągam program którym można grzebać w plikach *.pak np. pakScape )
i patrze a tam mam takie coś
$this->bbcode_second_pass_code('', 'http://speedy.sh/ApWnW/nieba.JPG')
na jedno niebo składa się z tego co widać 6 plików tga albo pcx załeżnie.
Odpowiednio z końcówkami nazwy ~bk , ~dn, ~ft, ~lf, ~rt , ~up.
Dla przykładu ze zdjęcia jest to nazwa dragonmoon_.
Czyli żeby ją odpalić trzeba wpisać sky dragonmoon_
dla drugiej grupy widocznych na zdjęciu plików poleceniem byłoby sky jal
chyba dość logicznie a kolejne parametry to oś obrotu osi x,y,z w przestrzeni tych zdjęć połączonych razem.
mam nadzieje że pomogło

/edit
dorzucam jeszcze paczkę nieb które mam u siebie w katalogu możesz sobie popróbować paczkę trzeba wrzucić do katalogu baseq2
http://speedy.sh/jrM9M/env.zip

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 1 paź 2012, o 14:41 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
dzieki za to,
jeszcze pytanie, jesli nie mam zadnego nieba ustawionego, to dlaczego na q2rdm2 jest niebo, a na innych mapach go nie ma : o tylko czarne, jestem ciekaw jakie to sa zaleznosci

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 7 paź 2012, o 15:04 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
kolejne problemy :D
co zrobic zeby screen wygladal normalnie ... nie tak:
http://www.picshot.pl/public/view/226685
i drugie pytanie: na tagach da sie dostrzec info o ping, score, time
przez co nigdy nie widze na koniec meczu jaki byl wynik :x bo cyfry sa zaslaniane wlasnie przez te pierdoly,
jak zrobic zeby scoreboard wygladal tak jak na tym screenie
Spoiler:
Obrazek

bez tych zbednych pierdol

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 7 paź 2012, o 18:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2009, o 13:47
Posty: 2926
Lokalizacja: 3m
Karma: 52
ten sam problem jest w d3 , naciskajac przycisk prt sc sa skosne zdjecia a w d2 juz jest normalnie ... problem lezy tutaj cos z hd?

_________________
-,-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 7 paź 2012, o 22:20 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Qiub:
Czy ta przeźroczystość to na aprq2? może chodzi o:
cl_hudalpha 0.0 .. 1 Adjust hud pics transparenty, 1 to disable.

pamietam, ze tez to mialem na apr i jakos to rozwiazalem ale nie wiem sory:<

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Ostatnio edytowano 7 paź 2012, o 22:29 przez newash, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 7 paź 2012, o 22:27 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
na r1q2 : )
sprawdzilem w r1q2 nie ma komendy na taka przezroczystosc :x
myslalem ze moze ma to zwiazek z tym ze gram na natywnej rozdzielczosci lapka, ale to nie to ...
na zwyklym baseq2 DM tak wygladaja te TAGi ze sa te info o ping , time i cos tam, ale na tdm chyba nie powinno tego byc : /
[edit]
znalazlem ktora komenda psula tagi (sprawdzilem po kolei :D)
gl_defertext - psuje gdy na 1, 0 -ok
[edit2]
co do zjebanych screenow
winne sa jednak komendy vid_forceheight i vid_forceweight, ktorymi rozdz ustawiam na natywna monitora, niestety w takim razie nie jestem w stanie sobie tego poprawic bo musze grac na tak ustawionej rozdzielczosci : (

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 17 paź 2012, o 11:40 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
kur wa kolejne pytanie : D
czy r1q2 obsluguje skiny broni w tga? jesli tak to jak to uaktywnic?
mam skiny broni w paku, ale sprawdzilem komenda imagelist co jest ladowane i niestety tylko pcx :x

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 10 cze 2013, o 12:08 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 20:56
Posty: 383
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 40
Witam

Czy istnieje możliwość, ściszenia własnych dźwięków postaci podczas gry, a wzmocnienia dźwięków postaci drużyny przeciwnej? ;)

Zmodyfikowany Pak?

Lub jakieś opcje w grze?

lub programik zewnętrzny?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 10 cze 2013, o 12:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
stanąć dalej.

odp: nie da sie.

odp2: da sie ale w kontekscie "druzyn". graj zawsze male vs female. female zglasniasz, male sciszasz... prosty switch w cfg + spreparowane dzwieki

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 10 cze 2013, o 14:08 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
KKND co Ty kombinujesz ? :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 11 cze 2013, o 09:52 
Luzny kolezka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 20:56
Posty: 383
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 40
Robię nowe czity bo nudno na scenie ;]

dem: na pw odp2 "prosty switch w cfg" bardzo proszę :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: lamer zone or faq topic
PostNapisane: 11 cze 2013, o 10:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
nie bardzo rozumiem. pewnie chcesz zebym Ci napisal PW? znajdz switcha do r1q2. Jedyne co musisz zmodyfikowac to przyciszyc dzwieki jednego z modeli i dopisac do switcha snd_restart jesli nie ma.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 598 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza