[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 12:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 12:00 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie, nofake dziala na zasadzie pluginu do moda tdm

oczywiscie wszystko pewnie by sie dalo, mozna by pewnie np. ctc zaimplementowac do tdm itd. ale tutaj bez harvena nic nie zrobimy i zapewne duzo roboty (podobnie jak implementowalismy unictf), no i o ile np. beda zrodla tego moda dostepne itd

poza tym szkoda bedzie marnowac znow tyle czasu na zrobienie czegos co nie wiadomo czy wypali i projekt ktory umrze zanim powstanie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 12:32 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
odnosnie marnotrawienia czasu pełna zgoda.
Wydaje mi się, że samo robienie wtyczek dla innych modów do NF bez ujęcia tych modów akurat w PLQ2 nie ma sensu. Ot inne mody z dedykowaną ligą o ile w ogóle wystartują (patrz UNICTF) to ciężko będzie je doprowadzić do końca.

Taka modyfikacja byłaby zasadna gdyby te propozycje stały się faktem i zagrożenie z fejkami (prócz standardowych metod - screen z ip, dema etc) nie wystarczą.

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 12:50 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
unictf zadziala z nofake, wiec moznaby ten mod wykorzystac, nie trzeba wiele sie uczyc / poznawac bo mapy to sa praktycznie szklane odbicia map dmowych itd., no i chyba przy grze klanowej w plq2 bedzie lepiej sie prezentowal jako "3 mapa" niz np. ctc itd.:) ale to juz tylko moje zdanie i pewnie inni by woleli wlasnie ctc, albo chaos itd.

tylko to sa potwornie stare mody, ja nie wiem czy nawet anticheat dziala na nich, bo kiedys wlasnie jak odpalalem u siebie na serwerze to byl tam problem z anticheatem nawet, nie chcialy te mody sie odpalac bodajze na serwerze z tego co pamietam na q2proded tylko trzeba bylo uzyc starszych binarek (moge sie mylic, mowie tylko z doswiadczenie po moich krotkich probach jak stawialem na chwile na planetquake te mody jak z dzionslami sobie pykalismy)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 12:54 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
Rafał, a mógłbyś to zweryfikować, czy w ogóle jest co rozważać? Czy da się uruchomić:
- z/bez anty
- z/bez NF

w inny przypadku to byłaby decyzja organizatora, czy podejmie decyzję o uruchomieniu takiej mapy bez zabezpieczeń, dla innych i tak jest bat w postaci banów (..jeśli sami nie potrafią się pilnować).

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 13:10 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
wyglada na to ze na ctc i kick dziala antycheat, nf oczywiscie nie, nf tak jak mowie na unictf by byl i nie wiem jak z produel, bo nigdy go nie odpalalem

Postawilem na chwile 3 mody na probe do testowania:
PLANETQUAKE KICK | 78.46.41.13:27913
PLANETQUAKE CATCH THE CHICKEN | 78.46.41.13:27911
PLANETQUAKE CHAOS | 78.46.41.13:27915

no i unictf jest nadal, wylaczylem tylko ten drugi serwer uni#2:
PLANETQUAKE UNICTF #1 | 78.46.41.13:27910


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 16:57 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
bedzie tez inny problem z tymi modami, w tych modach chyba nie ma nawet czegos takiego jak "admin", w ctc nawet nie widze mozliwosci votowania mapy itd. (nie wiem jak w pozostalych, bo nie testowalem, chociaz tez tak na szybko nie widzialem takich opcji), a bez tego nie wiem jakbyscie chcieli zagrac lige :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 18:10 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
póki co to jest propozycja, wniosek z tego taki, że modm nadającym się do wykorzystania od "już" jest unictf. W takim przypadku optowałbym aby owy "słabszy" klan wybierał mod na jakim chce grać trzecią mapę, a samą mapę można byłoby losować przed meczem (nie bywam na irc'u ale nadal przed meczami są tworzone kanały meczowe aby obgadać serwery np? - jeśli tak tak można by było losować mapę za pomocą pamiętnego bota doddiego).

Jest też alternatywa dla całej ligi, zamiast PLQ2 zróbmy Ladder o którym pisał dem, można go połączyć z duelami, tak aby dany klan miał sumę pkt za duele i TP (takie dwie dywizje), przy czym mecz TP byłby znacznie wyżej punktowany. W ten sposób możemy rozwiązać problem ligi TDM i DUEL, pozostaje problem aktywności, ale i z tym można sobie poradzić (mniejszy współczynnik, połowa pkt, autowyzywanie etc).


Jak widać o pomysł nie trudno, nadal podstawowe pytanie, czy jest komu być organizatorem? scenę można rozruszać, kwestia czy ona tego chce i czy jest komu.
To o czym pisałem wszytko jest praktycznie w zasięgu "ręki", bo już to wszystko sprawdzaliśmy/liście i nie wymaga ekstremalnych nakładów i problemów z uruchomieniem.


ps. dem, możesz coś więcej opisać o ladderze?

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 18:42 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'J')est tyle świetnych map zrobionych do q2, ze nie trzeba kalać sie, plq2 i Quake'a 2 mapami z q3.


co uważasz że można pograć 4-4 dynamicznie jak reszte tdm-ów mapek, podaj nazwy, optymalnie byłoby żebyś przedstawił linki. potestowałbym


Akcja mod dość dziwna, skoro dużo lepszy projekt jakim jest unictf nie odpalił odrazu.
Plq2 niech będzie tdm-owa liga. A inne rzeczy mozna dodac, powiedzmy zamrozic PP i wprowadzic mod_lige. Ale szczerze kto w to będzie klikał. Tą ligę ożywią tylko nowe mapy i nieprzewidywalność ligi zostaje, przy swoim pomyśle, czyli:
Nowe mapy jak najbardziej, uatrakcyjni to rozgrywke, kazdy z klanow moglby stosowac rozne nowatorskie rozwiazania taktyczne etc. Tylko kto taka mape, moze dwie zaprojektuje? Stara nowa mapa next1 także powinna zostać wdrożona.
Tak se podumalem chwile co moze jeszcze przyczynic sie ze plq2 bedzie atrakcyjne a q2 przetrwa jeszcze pare latek. Spojrzalem sobie na tabele plq2 na stronie 1 i 2 dywizji i co mi sie rzucilo w oczy (wiem ze okres jest czysto wakacyjny co nie sluzy grze w q2) klany takie jak SNG, CQT, NDIV, PFH, FRAG, O4F, wszystkie te klany z problemami ukonczyly badź nie ukonczyly ligi wogole. Rozwijajac mysle mozna stwierdzic z duzym prawdobienstwem, ze tych klanow nie zobaczymy w przyszlej edycji, byc moze sie myle..ale do czego zmierzam. Popostu liga bedzie uboga i czytalem o pomyslach 3 rundowej rywalizacji (mniej klanow) , uwazam ze pomysl ten bedzie gwozdziem do trumny naszego quake'a.
Pamietacie jak powstalo o4f czy tez rok temu qf. Grajac pikupy na serwerach mozna pograc z ludzmi ktorych niki nigdy nie widnialy w statystykach na stronie plq2, wiadomo czesc z nich ma nizszy poziom a niektorzy z nich wcale nie odbiegaja. Jednak nie zmierzam do powielania schematu sprzed roku i tworzenia klanu z ludzi ktorzy nie bardzo wiedza o co chodzi. Sami widzicie jak to sie skonczylo w przypadku klanu qF- chlopaki dograli lige i szacunek za to ale 4pkt na koniec to kiepski wynik. Smiem twierdzic ze nieporpawia tego wyniku w tym roku jak przytstopia do nowej plq2. Dlaczego? Dlatego, ze klany od niech wyzej tez zebraly doswiadczenie. A osoby z klanow wymienionych w 2 akapicie chętniej uzupelnia "braki" jakiegos mocno skilowego klanu. Wiem, że zawsze tak było i tak powinno być. Ale chce wyjsc z takim pomyslem aby przyszla liga plq2 stanowila jedna dywizja (okres czasowy taki jak byl ostanio) z calkiem nowymi klanami, ale z tymi samymi ludzmi i bezklanowcami, ktorych jest sporo na scenie jak np: KKND, OBSESJA, KAPUSTA, KUL, MESS (sory za literowki) mozna tak wymieniac przeciez i zbierze sie z 30-40 osob.
Kolejnym argumentem, ktory przemawia za tym prawdziwy TP(osoby rozne skilem). Tu kazdy klan mialby teoretycznie identyczne szanse. Patrzac na v3 czy tez 3c, ile jest tam TP a ile skilla. Ocene pozostawiam wam. Nie mam zamiaru obrazac czy tez ujmowac zaslugi obu ekip.
Struktura tworzenia klanow bylaby podobna do zasada panujacych podczas allstargames. Gracze chetni do udzialu w przyszlej plq2 po zakonczeniu indywidulancyh zapisow przez odpowiednich ludzi zostali by przefiltrowani i przydzieleni do specjalnych koszykow. Nie chce strzelac ile tych koszykow bedzie bo sam nie wiem. Zasada doboru graczy do klanu A, B itd bylaby automatyczna badz wybor mialby kapitan (high skill and exp). To na tyle nie masenseu wiecej stukac, poczekam na wasze zdania.


Odnośnie wpisu scouta, że nie ma zamairu grać z ludźmi, których nie zna czy też nie lubi. Każdy chyba z nas gra pikupy i jak trafią się najczęściej przypadkiem wyrównane zespoły to gra się przednio, niestety nie jest to częste zjawisko. Wg niektórych przednio to 4 rg i rejp na mapie. Odnośnie selekcji, pikowania graczy z poszczegolnych koszykow od najlepszych do teoretycznie najslabszych. Mysle ze zamiast doboru danego gracza do innego przez osobe adminujaca projekt. Mozna pozwolic aby zespoly tworzyly sie same. Jest 8 koszykow, pierwszy wyjadacze (koszyk nr 1). Sa rozrzuceni do 8 zespolow. Pora na kolejny silny koszyk (koszyk nr 2). Jakas ustalona zasada pierwszeństwa. Osoba uprawniona wybiera z kim chce teamplayowac.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 19:13 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
$this->bbcode_second_pass_quote('r3al', '.')..
Akcja mod dość dziwna, skoro dużo lepszy projekt jakim jest unictf nie odpalił odrazu.
Plq2 niech będzie tdm-owa liga. A inne rzeczy mozna dodac, powiedzmy zamrozic PP i wprowadzic mod_lige. Ale szczerze kto w to będzie klikał. .....


sęk w tym o czym właśnie napisałeś. Liga Unictf nie wypaliła wg mnie bo była stricte rewolucyjna, w 100% opierała się na czymś zupełnie nowym i wywrotowym jak na naszą skostniałą scenę.
Dodanie nowego moda na jedną mapę, wcale nie zmienia charakteru ligi, nadal pozostaje TDM'owa. Z 6 map jakie miałby zagrać Twój klan, 4 nadal grasz klasycznym TDM, mało tego, może się okazać, że i 6 zagrasz w TDM jeśli owy "słabszy" klan jak mod dla trzeciej mapy wybrał by właśnie TDM.
Co do Twojej propozycji, wydaje mi się rujnuje ona etos klanu, w takim przypadku nie ma miejsca na "paczkę osób", chęć wspólnego grania etc, po dwóch trzech porażkach, albo nie stawieniu się na mecze, czy innych problemach nie było by komu ciągnąć tego wózka (sam przytoczyłeś przykłady nowych klanów i ich problemów związanych z organizacją podczas ligi).
Pomysł jest fajny, ale wg mnie na turniej koło ligi - taka przeróbka ASG na turniej weekendowy czy tygodniowy.


Co do samych nowych map, też wg mnie nie ma co robić rewolucji, a wprowadzić maks 1-3 nowe, sami zobaczcie ile czasu temu powstał pomysł dołączenia N1 i N2 i ile było niechęci, natomiast sama N1 (wymuszona przez EQ2L) się "przyjęła".
Może wystarczy na tej "trzeciej mapie" ustawi weapon stay :)
_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 19:41 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
Next1 vote yes, next2 treaz se włączyłem nie bardzo kojarzyłem mapę, chyba raczej nie bo będzie to kolejne dm1 - quada tam nie widziałem. Są moim zdaniem lepsze mapki na serwerze DM, niż next2, które być może sprawdzą się w trybie 4-4 (kto wie możę 5-5).
Mówisz 3 mapa inny mod w przypadku remisu, a może zostawiamy tak jak było i gramy w trybie fastweapons na wszystkich mapach. A jeżeli już ma być koniecznie jakiś mod to myślę, że wielu się zgodzi żeby z gory było wiadomo że będzie to tryb Unictef. Myślę ze slabszy klan nie bedzie trenował na sile jakiś kurczaków żeby zaskoczyc faworyta o ile uda im sie ugrac mape na remis. Większym fanem byłaby pogoń za flagą. A porażka nawet do zera daje więcej fanu niż bycie rejpowanym w trybie TDM.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 19:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
ja myślę, że nawet nie ma co zaczynać dyskusji o jakimś urozmaiceniu 3ciej mapy w postaci uniCTF czy czegokolwiek innego. ja osobiście jestem dość otwarty na różne zmiany, ale ten pomysł w ogóle do mnie nie przemawia. tak samo jakieś laddery punktowane za duele/tdm łącznie ;o znam dużo osób, którzy twardo będą stali przy tym co zawsze, więc to nie jest żaden sensowny pomysł na urozmaicenie rozgrywek. na pewno nie w ta stronę...

co najwyżej można pomyśleć o jakimś innym systemie wyboru map, ale to tylko luźny pomysł


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 19:53 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', 'j')a myślę, że nawet nie ma co zaczynać dyskusji o jakimś urozmaiceniu 3ciej mapy w postaci uniCTF czy czegokolwiek innego. ja osobiście jestem dość otwarty na różne zmiany, ale ten pomysł w ogóle do mnie nie przemawia. tak samo jakieś laddery punktowane za duele/tdm łącznie ;o znam dużo osób, którzy twardo będą stali przy tym co zawsze, więc to nie jest żaden sensowny pomysł na urozmaicenie rozgrywek. na pewno nie w ta stronę...

co najwyżej można pomyśleć o jakimś innym systemie wyboru map, ale to tylko luźny pomysł


Własnie dlatego włączyłem sie w dyskusje bo widzę że temat niebezpiecznie stawał się modny.
Co myślicie o trybie fastweapons w przyszłym plq2? Czy doświadcozny gracz nie będzie musiał bardziej się natrudzić grając takie zawody? Niewątpliwie wpłynie to na dynamikę meczów. Może dropowanie odejdzie do lamusa. Co sądzicie?

Ostatnio edytowano 28 cze 2011, o 20:09 przez r3al, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 19:54 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', '.')..

co najwyżej można pomyśleć o jakimś innym systemie wyboru map, ale to tylko luźny pomysł


innym, jakim?
_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 20:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
hmm konkretnie nie wiem, ale np. było chyba kiedyś w clanbase, że dla danej kolejki losowano 2 mapy, na których wszyscy grali. w takim przypadku 3cią mapę można wybrać metodą odrzucania reszty :) taki luźny przykład


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 28 cze 2011, o 20:13 
Naczelna zrzeda sceny Q2/Q4
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 20:29
Posty: 1691
Lokalizacja: stolyca
Karma: 25
w CB był system jak u nas, stąd pomysł z losowaniem map przed ligą na każdą kolejkę, tylko nieco urozmaicony (nie dwie, a trzy i dwie rundy, mecz i rewanż) :).
Tam grał się dwie, z góry ustalone mapy i trzeciej nie było - możliwe remisy, dopiero od fazy playoff każdy wybierał dwie mapy analogicznie jak w EQ2L.

_________________
Niech kołowrotek będzie z wami!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 2 lip 2011, o 01:13 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Po długich i bezowocnych poszukiwaniach dm8, które porzuciłem, w przypadkowej rozmowie odkryłem że TA WŁAŚNIE modyfikowana dm8 to q2rdm15 !

I dostępna jest na 217.153.59.106:27910 KUBUS: TDM (anticheat) !

Czy to nie wspaniała wiadomość? dogi

Mapa jest nie tylko zmodyfikowana przez PENT>BFG ale również:

Podmiana sg / cg
1. dolne sg przy starcie taśmociągu = cg
2. cg przy rl = sg

Podmiana mg / ssg
1. ssg pod hb = mg
2. mg przy shardach w drodze do powerupu = ssg

A. Silencer (!!) przy slugach pod RG.

B. Plecak (!!) na skrzyniach przy schodach pod Powerupem.

C. Dodatkowy Yellow Armor przy schodach do Powerupa.

A wszystko to ma absolutny sens. To jest taki Warehouse jaki być powinien.
Prosze o testy (i demka?) :multi:

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 7 lip 2011, o 19:57 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
Dobrze, że podsunąłeś pomysł z google i tak trochę poszperałem i posprawdzałem mapy ogólno dostępne w internecie, nie wiem może i ta mapa była kiedyś na DM może jest nie wiem, ale wpadła mi w oko. Ogólnie wydaje się troche pusta, ale po głębszym zastanowieniu jest idealna (coś tam można poprawić). Fragów to będzie tam tyle co na dm5 sądze. Czy jest odpowiednio zbalansowana? Trzeba rozegrac 5-10 meczy równymi składami i się okaże. Sadzę że może być.

oto cudo, taka hybryda dm56: http://www.speedyshare.com/files/29332143/arma5.rar

Fajnie że pierwszy resp przy q a broni wokół nie ma. Pierwszy resp nie zdecyduje o pełnym przejęciu mapy. Pomysł z drzwiami otwieranymi tylko z jednej strony także przedni. Polecam obejrzeć. Pisałem, że być może była na DM bo motyw z rg w okienku z widokiem na ogródek wydaje mi się jakoś znajomy. Respów naliczyłem 9?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 7 lip 2011, o 20:58 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Armagedon 5. Mapa stara jak świat.
Ciekawa tylko estetycznie niedomaga. Prywatnie nie moglbym jej przyjac do serca.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 7 lip 2011, o 22:46 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
No właśnie ciekawa. Jeżeli chodziłoby o estetykę to grałbym w q3. Przejrzę jeszcze mapki z planetquake może coś wynajdę ciekawego jeszcze. Masz jakieś swoje faworytki? Podziel się. Prywatnie nie będzie nowych mapek to rezygnuje z plq2. Dlatego trochę mi zależy. A z tym robieniem mapy od podstawy, to nie jest tak prosto :).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa w PLQ2?
PostNapisane: 7 lip 2011, o 23:17 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Mam swoje favorytki, czekaj zaraz podrzuce Ci liste edytujac tego posta.

unrdm1.bsp | Moebius Trip
ven_dm1.bsp | Erogenous by -Ven-
ven_dm2.bsp | Cold Zero by Ven
ven_dm3.bsp | Chromium Blue by Ven
q2pduel3.bsp | in2 Oblivion by Pan
q2pduel4.bsp | Kryptonite by Pan
stdm1.bsp | The Dark Side by S t e p
maddm2.bsp | Omnipotent - by <MaD-SaM>
xarena.bsp | X marks the spot - by Saboteur
beta2dm.bsp | Beta2DM
thedigitald.bsp | The Digital Dimension By $ilver@cer
sith_dm2.bsp | sith_dm2
q2next2.bsp | Stress Factures -by Jester-

Konwersje i inspiracje:
datower.bsp | PeeJ's Towers
dm7mod.bsp | Slimy Place [mod]
q2rdm15.bsp | Warehouse (tmp) by Nogame, Immy, Wh1pl@sh and Shaftian

W wolnej chwili zrobie paczke.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza