[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 00:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 18:45 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
zawsze ktos popelni blad.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 19:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
no tak, ale kiedy? goat dobrze pisze. to moze trwac i trwac...kazdy bedzie ostrozny. poza tym, mozliwosc zakonczenia mapy remisem to fajna sprawa jak dla mnie :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 19:05 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Ludziska ale wezcie to pod uwage ze mapy sa male w porownaniu do tych ktore byly w starym ctf oraz na innych platformach... no ja po prostu sobie tego nie wyobrazam, polaczona dm1, stanie 3 kolesi z techami w enemy bazie, 1 stanie w roomie, drugi gdzies na arenia, a 3 nie wiem chocby w boxie czy gdzies i cala trojka bije tylko bezradnych enemy po respach, a 4 koles na pelnym speedzie biega z flaga tam i z powrotem... caly team bedzie siedzial w enemy bazie bo gdzie ma stac skoro wiedza ze pojawiac sie wlasnie tam i nikt sie nie pojawi z drugiej strony i nie wezmie flagi, no bezsens totalny... a jak sa respy losowe to musi byc podzial na deffa i offa, ktos musi pilnowac caly czas flagi a ktos biega po flage enemy, a tak to w ogole cale zalozenie taktyczne jakie bylo w starym ctf teraz nie ma racji bytu. Podalem jeszcze przyklad podwojnych dm1 ktore jeszcze sa w miare duze, a co dopiero na podwojnej d8 czy fury, o tltf nie wspomne...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 20:43 
Cukierkowy

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 20:44
Posty: 168
Karma: 30
Oczyma nooba.
huh... napisze coś od siebie.
Mianowicie, uważam UniCTF to bardzo świetny pomysł, idea jest ok, mapy są ok (po za tymi niewidzialnymi hamulcami :D ) ale...... no właśnie.... wydaje mi się że sama rozgrywka nie jest do końca zbalansowana. Ja jako super bardzo słaby gracz nie widze starcia z takim urbaskiem czy darusiem który to w danym momencie posiada quada i jakiegoś tam techa, unicestwienie takiej osoby jest megatrudne. Ja UniCTF postrzegam jako połączenie TDM + nowe stare mapy + flagi. Nie jestem przeciwny projektowi. Jestem przeciwny techom, które moim zdaniem destabilizują rozgrywke i niszczą naturalnego ducha Q2.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 20:43 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
tltf dla mnnie wogole jest pomylka mapa jesli mowimy o jakims teamplayu - strikte mapa do ffa i pobawienia sie na niej. w niej moga byc spawny losowe nie ma problemu.

ale urbas ty caly czas piszesz jak to sobie wyobrazasz a chyba nie patrzysz na to co sie dzieje podczas randomowych pickapow i testow. Nie mam nic do twoich zdolnosci przewidzenia rozgrywek poszczegolnych gier ale ja bym wolal rzeczywiscie zobaczyc jak by to wygladalo a nie 'wyobrazac' sobie.

co do wczesniejszych argumentach ze bedzie rape i slabsze klany sie zniecheca: http://img143.imageshack.us/img143/3734/quake025.jpg

jak ma byc rejp to i tak bedzie rejp, a wedlug mnie przy innym systemie spawnow istnieje szansa, chociaz drobna, slabszych klanow na przegrupowanie sie w swojej bazie lub obrona jej.

nie wiem czemu tez tak bardzo polegacie na q2ctf. zalozeniem projektu bylo zainteresowac tym modem jak najszersza grupe ludzi a nie dinozaurow ktorzy grali w q2ctf.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 02:23 
Cukierkowy

Dołączył(a): 14 lip 2002, o 21:33
Posty: 181
Karma: 9
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'L')udziska ale wezcie to pod uwage ze mapy sa male w porownaniu do tych ktore byly w starym ctf oraz na innych platformach... no ja po prostu sobie tego nie wyobrazam, polaczona dm1, stanie 3 kolesi z techami w enemy bazie, 1 stanie w roomie, drugi gdzies na arenia, a 3 nie wiem chocby w boxie czy gdzies i cala trojka bije tylko bezradnych enemy po respach, a 4 koles na pelnym speedzie biega z flaga tam i z powrotem... caly team bedzie siedzial w enemy bazie bo gdzie ma stac skoro wiedza ze pojawiac sie wlasnie tam i nikt sie nie pojawi z drugiej strony i nie wezmie flagi, no bezsens totalny... a jak sa respy losowe to musi byc podzial na deffa i offa, ktos musi pilnowac caly czas flagi a ktos biega po flage enemy, a tak to w ogole cale zalozenie taktyczne jakie bylo w starym ctf teraz nie ma racji bytu. Podalem jeszcze przyklad podwojnych dm1 ktore jeszcze sa w miare duze, a co dopiero na podwojnej d8 czy fury, o tltf nie wspomne...


Dooooookladnie i nie moze byc inaczej zmniejszajac obszar respownowania. Pozatym wizja ze gosc sie respownuje w enemy bazie z blasem, 100hp, bez grapla i ucieka niezauwazony z flaga jest dla mnie totalna abstrakcja.

Co do techow to jestem zdania ze wprowadzaja one bardzo duze urozmaicenie do gry. Kazdy tech robi co innego i trzeba pokombinowac do czego sie akurat w danej chwili przyda.

Ktos tu jeszcze napisal ze poczatek mapy to zebranie techa, quada i pozamiatane, z tego co pamietam w ctfie techy wypadaly dopiero po chwili od startu, raczej nie bez przyczyny. Nie zwrocilem uwagi czy w UniCtf tez tak jest.

Jeszcze kwestia tego ze, nie mozna brac techa po tym jak sie go wywalilo. Nie wiem jak sie na to zapatrujecie czy jako niepotrzebne utrudnienie czy bardziej jako motywator do wspolpracy :)
_________________
jest tam pomidor?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 10:45 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
techy sa od razu, ale po dropnieciu nie mozna go wziasc bodajze od razu, trzeba albo zginac albo wziasc innego techa, dropnac go i ponownie wziasc poprzedni tech

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 't')ltf dla mnnie wogole jest pomylka mapa jesli mowimy o jakims teamplayu - strikte mapa do ffa i pobawienia sie na niej. w niej moga byc spawny losowe nie ma problemu.


dla mnie cale unictf to zabawa i takie bylo zalozenie.... ty nad wszystkim chcesz miec kontrole, totalny porzadek na mapie, zeby mozna bylo sie najlepiej ustawic tak na pozycjach zeby tylko bic enemy po respach i biegac z flagami... odrobine "chaosu" i przypadkowosci w gre doda troche uroku i urozmaici gre...

w czym tltf tak bardzo sie rozni np. od innych map typu podwojnej d8 pod wzgledem bicia kogos po respach przy zalozeniu ze beda respawny tylko po stronie swojej bazy, grajac 2v2 na zwyklej pojedynczej d8 juz czesto mozna zrobic rejp gdy sie ustawia jednego kolesia po stronie ra a jednego po stronie mh, a grajac 4v4, postaw sobie 3 kolesi (czwarty biega z flagami) po jednej stronie bazy gdzie bedzie sie enemy respawnowac tylko...
jesli chodzi juz o samo tltf, nie gralem zadnych lig w q3, ale z tego co sobie gralem na serwerach kiedys bardzo dawno temu bardzo podobnych map do tltf sie gralo w q3 ctf i byly bardzo popularne... zreszta akurat dobor map to jest kwestia jeszcze do uzgodnienia i najmniej istotna

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'n')ie wiem czemu tez tak bardzo polegacie na q2ctf. zalozeniem projektu bylo zainteresowac tym modem jak najszersza grupe ludzi a nie dinozaurow ktorzy grali w q2ctf.

ja nigdy nie gralem q2ctf, wiec napewno sie tym nie sugeruje i bardziej patrze na to okiem zwyklego gracza tdm a nie ctfowca...

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'a')le urbas ty caly czas piszesz jak to sobie wyobrazasz a chyba nie patrzysz na to co sie dzieje podczas randomowych pickapow i testow. Nie mam nic do twoich zdolnosci przewidzenia rozgrywek poszczegolnych gier ale ja bym wolal rzeczywiscie zobaczyc jak by to wygladalo a nie 'wyobrazac' sobie.

ok norman, ale dla ciebie "rzeczywiscie zobaczyc" to napisac 2 slowa na fb, dla nas jest do duzo czasu zmarnowanego zeby tylko sprawdzic twoja teorie, harven by musial przerabiac moda, a ja musialbym przerabiac wszystkie mapy zeby mozna bylo takie cos zastosowac

powtorze poraz 1000000, nie ma mozliwosci ustawiania respawnow jakis strefowych itd., myslelismy juz nad tym czy bylaby w ogole jakakolwiek mozliwosc zrobienia czegos takiego i teoretycznie daloby sie to zrobic metoda lopatologiczna, w ctf o tyle dobrze ze jest mozliwosc ustawienia pierwszych respawnow (zwyklymi respami nie da sie nic zrobic, tak jak pisalem spawn to spawn i nie mozna ustawic na mapie go tak zeby ktos sie rodzil na nim tylko z danego teamu), czyli te na ktorych sie rodzimy przy rozpoczeciu meczu (na wszystkich mapach chyba sa ustawione obok flagi), moznaby je wykorzystac na caly mecz... no ale wtedy wiadomo... po pierwsze taki bajer by musial harven w modzie zrobic, po drugie musialbym na wszystkich mapach te respawny poustawiac, bo nie moga byc tak jak teraz wszystkie obok flagi...

wiem ze zaraz napiszesz cos w stylu "no spoko, ale jak juz robimy unictf to zrobmy go do porzadku bla bla", problem w tym ze czesc chce tak jak ty, inni sa zdania podobnego do mojego, inni chca jeszcze graple, inni cos tam, nie dogodzimy wszystkim...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 12:54 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
poczytalem troche i zmienilem zdanie. respy na calej mapie sa ok, ale pierwsze powinny raczej byc w bazach (moze nawet tak jest, nie zwrocilem uwagi). oczywiscie nie ma sie co pieprzyc jezeli jest to trudne do zaimplementowania...

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 13:34 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', '
')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'a')le urbas ty caly czas piszesz jak to sobie wyobrazasz a chyba nie patrzysz na to co sie dzieje podczas randomowych pickapow i testow. Nie mam nic do twoich zdolnosci przewidzenia rozgrywek poszczegolnych gier ale ja bym wolal rzeczywiscie zobaczyc jak by to wygladalo a nie 'wyobrazac' sobie.


ok norman, ale dla ciebie "rzeczywiscie zobaczyc" to napisac 2 slowa na fb, dla nas jest do duzo czasu zmarnowanego zeby tylko sprawdzic twoja teorie, harven by musial przerabiac moda, a ja musialbym przerabiac wszystkie mapy zeby mozna bylo takie cos zastosowac

...

wiem ze zaraz napiszesz cos w stylu "no spoko, ale jak juz robimy unictf to zrobmy go do porzadku bla bla", problem w tym ze czesc chce tak jak ty, inni sa zdania podobnego do mojego, inni chca jeszcze graple, inni cos tam, nie dogodzimy wszystkim...

nie, nie napisze. Moje pomysly i opinie nie mialy na celu was jakkolwiek denerwowac, zniechecac ani nic podobnego. Wyrazalem swoje zdanie o calym projekcie. W tym momencie wole juz jak piszesz: "Sam pomysl nie jest wart tyle pracy gdyz i tak sie nam moze nie spodobac" niz argumenty o wyobrazeniach jakby to bylo gdyby...

To jest wasz mod od kiedy newash wam go przekazal i sadze ze jesli wam sie nie chce tego robic, oraz nawet nie podoba sie taka ideologia i jej sobie nie wyobrazacie to nie ma co dyskutowac. Mod jest grywalny, zagra kto bedzie chcial grac.

Ja osobiscie pewnie czesciej bede wybieral QLCTF niz uniCTF, ze wzgledu na wieksza grywalnosc tej odmiany gry.

pozostaje tylko zyczyc powodzenia w prowadzeniu projektu

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 16:33 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Cze,
Tylko tak dla rozwiania wszelkich watpliwosci napisze jak wygaldaja w tej chwili respy w trybie ctf tdm'a:
- pierwszy resp w meczu wszyscy maja na specjanych respach, ktore chlopaki poustawiali w bazach przy flagach,
- kolejne respy sa losowane z puli wszystkich respow z wylaczeniem tych o ktorych wspomnialem powyzej, czyli mowiac jasniej w czasie meczu gracz nigdy nie pojawi sie na respie kolo flagi (chyba ze jakis zwykly resp tam jest ustawiony).
Nie wiem czy cos to zmieni w dyskusji, ale pojawily sie glosy, ze teraz mozna sie urudzic kolo flagi enemy, co wg. mnie nie jest prawda - o ile chlopaki nie poustawiali tam zwyklych respow.

Jesli chodzi o taki tryb, ze respy beda tylko na tych specjalnych, drozynowych respach to w kodzie nie byloby to duzo zmian. Oczywiscie bylby to do wlaczania/wylaczania z poziomu vote. Urbasek i inne osoby od map pewnie mieliby wiecej roboty z ustawianiem tych respow. Mam pomysl jak im to ulatwic: mozna we wlasciwosciach zwyklego respa dodac jakis atrybut decydujacy czy w tym trybie maja na nim sie pojawiac gracze z red czy z blue. Nie musieliby wtedy na nowo ustawiac, a jedynie pogrzebac w atrybutach - po takiej zmianie mape wystarczy przekompilowac samym narzedziem qbsp (bez lighta i visa) i bedzie dzialac (pozmieniaja sie tylko te atrybuty) no i dalej te same respy beda dzialac w trybie zwyklym.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 16:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Bez napinek panowie :)

Żart 1:
Problem przy projektach q2:
Nasze małe społeczeństwo q2 zamiast podsunąć pomysł woli być zdania: chcę to, zróbmy/zróbcie to

Konkluzja: Chłopaki, zróbcie 1000 wersji UniCTF z każdym pomysłem i utwórzmy NIE ANONIMOWĄ ankiete by wybrać nalepszą, może norek przestanie grać w QLCTF czymkolwiek to jest.

Żart 2:
Co do samego moda też tak macie?:
1. wchodze na serwer, wywala mi błąd, że mapa którą mam na dysku jest inna niż na serwerze
2. wywalam z dysku mapę, ściągam nową (poprzez q2 bądź www)
3. connect na serwer, okazuje się że 2 min temu timelimit/fraglimit nastąpiła zmiana mapy i ...... sytuacja z pkt 1 dla innej mapy
4. po ponownych sciaganiach, znowu zmiana mapy... nie wytrzymuje nerwowo: emo quit :D

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 16:43 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
doddy: sciagnij pak20 -> unictf.planetquake.pl tam powinny byc juz wszystkie aktualne mapy, i zanim go wgrasz usun wszystko stare wpisdu.

co do zartu nr1:

nie wiem ile czytales ile nie, ale ja wcale nikomu nie nakazywalem niczego robic tylko podsunalem pomysl i bronilem go argumentami: czemu nie tak, a tak.

QLCTF - QUAKE LIVE CAPTURE THE FLAG


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 17:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Norman, prawie nic nie czytałem. Wszyscy tutaj są śmiertelnie poważni i widzę że źle trafiłem z tematem (bazuję na tym, że ta strona w chwili pisania tego posta zawiera az 4 emotikony).
Dzięki za info o pak20 i QLCTF! :)

Anyway. Dalej gubię fpsy w jednym z pokojów na podwójnym dm1. Może to kwestia oświetlenia?

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 18:28 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
Na ktorym podwojnym dm1 ? :}


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 22 lut 2011, o 19:21 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
dodi musiales bardzo dawno sciagac mapy bo ostatnie zmiany w mapach byly w czerwcu :P

hmm na dm1 powinno byc ok z fpsami, byla wykorzystana mapa orginalna (jako jedyna gdzie mielismy zrodla), jedynie tak jak mowisz oswietelenie troche bylo zmieniane, a wlasciwie jedynie ich kolor swiecenia w niektorych miejscach (moze intensywnosc tez, nie pamietam juz, dawno to bylo:D)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 23 lut 2011, o 09:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
No, stara, sprzed wczoraj. Ty i stasiek vs shug i ktostam zescie ja grali. :P
Goat, ta dm1 która łączy się nad wodą i na 'wysepce' jest Q.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 23 lut 2011, o 11:50 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
na serwery wgralem nowa wersje moda, m.in. Score_A i Score_B w przegladarce serwerow, poprawiony score w hudzie gdy sie jest obserwatorem i chyba najwazniejsza zmiana - wyswietla nick gracza ktory ma flage (obok ikon flag)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 24 lut 2011, o 00:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
moze ktos by sie pokusil o opis unictf na quake2.info? przedstawic glowne aspekty gry, techy etc ?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 24 lut 2011, o 01:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
o, milo wiedziec, ze taka strona istnieje :p kurde gdyby gdziekolwiek byl opisany sam CTF...to by nie trzeba bylo nic dodawac. niestety chyba nie ma nigdzie juz takich informacji...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 24 lut 2011, o 02:00 
Cukierkowy

Dołączył(a): 11 sie 2006, o 15:02
Posty: 206
Karma: 15
http://trzmi3l.webpark.pl/q2.html
cos takiego znalazlem


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza