http://kubus.rulez.pl/~asbest/radiant/m ... 2dm1tp.zip
Na początek obowiązkowy download.
Ów mapa to konwersja znanej wszystkim q2dm1. Z mapy nudnej jak flagi z olejem zrobiliśmy coś ciekaszwego. Dodalismy jedynie dwa itemy, red armora oraz quada. Red jest w pokoju z granatami i slugami, quad NA ŚRODKU ARENY!
Automatycznie zmienia sie charakter mapy, została ona podzielona na dwie opozycje: ra+rl+ssg vs mh+ca+cg+rg. Czyli "nowy" pokoik z redem vs pokoj. Charakter się zmienia ponieważ mapa jest teraz o wiele bardziej dynamiczna! Co minute beda toczone boje o quada na srodku areny, przez co gra bedzie o wiele bardziej widowiskowa. Broni jest na mapie pod dotatkiem, wiec co resp quada bedzie mozna walczyc! Juz sobie wyobrazam te akcje na leminga, gdy wpada sie na arene (dostep z kazdego miejsca na mapie) z mashinegunem i rozpierdala wszystkich napakowanych kolesi, śmigające szlugi w quad runera z windy, rakiety w punkt respu quada!
Praktycznie nie możliwym będzie kontrolowanie całej mapy, przez co gra będzie bardziej wyrównana.
Dzieki temu, ze kazdy zna ta mape jak wlasna kieszen, bedzie mogl poczuc moc quada.
Anomal jak bedziesz mial tylko wolna chwilke wrzuc mape na kubusia, trzeba zaczac na tym grac, moze jakas liga, ktora bedzie w sobie ta mape zawierala?
NIE BĄDŹMY BIERNI I LENIWI, zróbmy wreszcie coś nowatorskiego, coś ciekawego, być może ta mapa okaże się bardzo grywalna (jak pro-q3dm6 [tp] w vq3)!
PS. Mapa wzorowana jest na ospdm1 (q3)
PS2. zamiast ca (50) na arenie jest ja (25)