[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 23:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 7 cze 2010, o 09:21 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
z tymi respawnami pierwszymi to nie wiem, zagladalem do mapy i wedlug mnie jest wszystko ok, napisalem harvenowi zeby zajrzal do kodu w jaki sposob sa losowane te pierwsze respawny, bo przydzielilem 8 miejsc w kazdej bazie, wiec jesli gra po 4 w teamie to nie powinno byc sytuacji ze 2 lub wiecej osob sie rodza w tym samym miejscu :E

co masz na mysli ze nie liczy wszystkich acc bo nie wiem w ogole ocb? ze acc roznych broni w tej tabelce nie zlicza czy cos innego?

z tymi podwojnymi techami to tez jakos dziwnie, bo byly podwojnie jak gralismy na poczatku na bodajze quctf1, na tltfctf nie widzialem zeby bylo cos podwojnie, tak samo na q2uctf4 jak gralismy, hm, a jak bylo w orginalnym ctf? bo moze lfire tylko tak mial ze nie bylo nigdy powdojnych techow, a w orginalnym ctf na bazie ktorego sie robilo teraz w tdm bylo inaczej


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 7 cze 2010, o 16:06 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
Na serverze - tOk Clan Server @ PIFPAF.pl |193.42.218.20:27910 - password tok , jest już wgrany mod uctf.

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 7 cze 2010, o 17:48 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
jest juz nowa wersja znow moda, m.in. poprawione pokazywanie punktow (pokazywalo w glownej tabeli fragi teamow zamiast flagi), poprawione respawny, no i jeszcze poprawa buga bodajze przy zmianie configa z unictf na tdm jakiegos zostawaly techy

generalnie teraz serwery wszystkie z unictf beda stac w katalogu tdm rowniez, tak wiec usuncie sobie mapy (ktore i tak wszystkie sa zmienione - zarowno nazwy, numeracja jak i poprawki na mapach typu respawny itd, bede wystawiaj je do sciagniecia zaraz jako jeden caly pak wraz z texturami i wszystkim co do unictf jest potrzebne), i po prostu tego jednego sciagnietego paka wrzucacie sobie do baseq2, ewentualnie do tdm i mozna pykac bez stresu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 8 wrz 2010, o 20:27 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
i jak tam harven z naszymi ustalonymi featurami ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 28 wrz 2010, o 12:36 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
cze, ostatnio mnie troche lotro wciagnelo, ale jak nie bede akurat w srodziemiu to dokoncze ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 1 lis 2010, o 19:26 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
ASD !
Harven olej lotra ! Stworz historie, tamto szybko przeminie [; juz tak niewiele zostalo...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 1 lis 2010, o 20:24 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ski2


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 18 lut 2011, o 11:01 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Harven poprawil kilka rzeczy w unictf ktore wlasciwie spowodowaly ze jest juz w miare grywalny:)
Jeszcze bedzie napewno pare rzeczy do poprawy ale te najwazniejsze poprawione zostaly.

- przede wszystkim wynik teamu jest liczony na flagi czyli tak jak powinno byc (wczesniej zliczalo punkty i wygrywal team z wieksza ilosc punktow...)
- poprawione zliczanie accuracy graczy (bylo skopane)
- poprawione techy (blad ze pojawialy sie na mapie czasami kilka razy te same techy)

Jeszcze z tego co pamietam, mialo pokazywac w tabelce z score kto niesie flage:)
No i teraz mi tez rzucila sie w oczy tabelka z punktami, tez by trzeba troche zmienic bo obecnie pokazuje tak jak w tradycyjnym TDM czyli FRG DTH NET PING, a FRG to tak naprawde punkty czyli fragi + punkty za doniesienie flagi i rozne tego typu rzeczy, od tego jest odejmowane DTH i oblicza NET co oczywiscie jest bzdura:) No ale to sa juz takie bardziej kosmetyczne zmiany. Fajnie by bylo potestowac obecna wersje.

Jak cos wgralem nowa wersje na planetquake:
PLANETQUAKE UNICTF | 78.46.41.13:27911


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 18 lut 2011, o 20:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
ten unictf to kozak pomysl
warto pomyslec nad jakims pluctf ;]

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 12:18 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
Bedzie turniej, a jakze. Ale najpierw musimy dojsc do najbardziej grywalnej wersji, dlatego zapraszam do testow i komentowania. Im wiecej bugow szybciej wyplynie - tym wczesniej przeskoczymy przez faze testowania. Poki co zgloszone zostaly problemy, o ktorych napisal urbas.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 12:44 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
imo jak nie bedzie podzielonej mapy na dwie strefy respow - po 1 dla kazdej druzyny, to gra straci bardzo duzo. zamiast fajnego moda do gry druzynowej bedziemy miec ffa z flagami i techami.

warto nad tym pomyslec


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 12:58 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
Norek ale wtedy osoba uciekajaca z flaga przeciwnika, bedac na swojej polowie mapy bedzie juz praktycznie bezpieczna, nie bedzie emocji zwiazanych z uciekaniem z flaga ani z bronieniem flagi bo wsyzstkie ataki stana sie przewidywalne. Faktycznie, troche inaczej moze wygladac takie granie z pickapami a granie w zorganizowanej druzynie gdzie kazdy ma swoje obowiazki off/def. Przy respowaniu sie tylko u siebie, nikt nie musialby bronic bazy, wystarczylby szczelny kordon na polaczeniu map przez ktory slabsze zespoly nie bylyby w stanie sie przebic. imo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 13:02 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
troche nie kumam... jest chyba obecnie tak jak w normalnym ctf bylo, pierwsze respy wszyscy w swojej bazie przy fladze a potem sa losowe, moim zdaniem tak powinno byc

kierujesz sie tym ze czesto jest tak ze jak zginiesz to pojawiasz sie przy enemy fladze i znow ja zabierasz... ale takiej sytuacji raczej nie bedzie gdy bedzie sie gralo np. lige czy jakies dobre ogarniete pickupy 4v4, bo wtedy wiadomo ze bedzie podzial na pozycje jak to bylo w ctf i jak to jest chocby w naszym tdm 4v4, wiec sobie tak nie wezmiesz od tak flagi enemy nawet jak sie pojawisz w poblizu bo tam ktos na deffie bedzie stal i cie po respie zjedzie...

byloby wlasnie przejebane jakby byly 2 strefy respow... praktycznie bez jakiejkolwiek dramaturgi, 2 kolesi stanie na srodku mapy napakowanych z techam i nie przepusci nikogo przez srodek i przewaga 1 druzyny bedzie ogromna, gra bedzie sie sprowadzac do biegania z flaga jednej druzyny


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 13:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Nie żebym się czepiał, ale nie przypominam sobie w żadnym ctfie respów w bazie przeciwnika.

Owszem, oprócz respów w swojej bazie są też respy w neutralnym terenie pomiędzy strefami obu stron w tzw strefie buforowej.

Mogę się mylić, aż tak dużego doświadczenia nie mam, ale piszę to na podstawie własnych obserwacji (quakelive i chyba quake3).

Piszecie o ogarniętych pozycjach, że resp w bazie enemy nie pozwoli zebrać flagi tak łatwo. Równie dobrze właśnie takie szczęśliwe i fartowne respy mogą zmienić obraz gry :).

Upewnijcie się jak to jest w innych tego typu grach, wydaje mi się, że nie przez przypadek w nich występuje akurat taki model respów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 13:51 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ale nie mowcie o tym jak jest w innych grach:) ja mowie o q2

nawet gdyby to byl dobry pomysl zeby takie cos zrobic to nie wiem czy jest to technicznie mozliwe, w q2 resp to resp, w ctf jest ta roznica ze mozna wyznaczyc punkty respow tych na poczatku gry (ze wszyscy rodza sie obok flagi), w trakcie gry rodzimy sie na respach ktore sa na mapie, a nie ma podzialu na respy 2 druzyn, kazdy resp jest taki sam

oczywiscie pewnie daloby sie wymyslec jakies inne rozwiazanie, moze obliczanie odleglosci respa od flagi (chociaz nie wiem czy jest to mozliwe), albo np usuniecie na mapie respow ktore sa bardzo blisko flagi itd., ale nie wiem czy jest sens

ja nie gralem duzo w ctf, ale troche poklikalem na lfire na coolnecie zanim unictf zaczelismy robic i pamietam ze tam bylo identycznie, zwlaszcza to bylo zauwazalne na tej malej mapie bodajze lfctf10, praktycznie zawsze jak sie ginelo np. u siebie w bazie, to potem sie pojawialismy w enemy bazie przed flaga enemy:) dlatego zawsze musiala byc co najmniej jedna osoba ktora jej pilnowala... bo tak jak napisal goat, gdyby nie bylo losowych respow tylko jakies strefy itd to nie byloby sensu stac u siebie na deffe, 2 osoby by stanely na srodku na polaczeniu, 2 inne by naginaly dalej do enemy bazy i tamta druzyna jest bez szans... gra jednostronna, a tak wiecej sie dzieje na mapie i bardziej taktycznie trzeba grac


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 13:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
neon wlasnie z tego co ja pamietam jak grywalem w ctfa, ze 1 resp byl w swojej bazie, a pozniej byla loteria,

fakt faktem najczesniej w neutralnych miejscach sie respowales, ale w enemy bazie tez sie zdazalo

tutaj nie ma co rozmawiac o neutrlanych miejscach, bo takich na mapie nie ma
w odroznieniu od ctfa normalnego, gdzie byly 2 bazy dobrze zabudowane reszta to byl obszar 10x wiekszy od polaczenia dwoch baz i to byl obszar neutralny
w unictfie masz dwie obszerne bazy i polaczenie miedzy bazami, jako tako strefy neutralnej nie ma, wiec respy przymusowo musza byc w bazie enemy i wlasnej, losow, inaczej stanie sie tak jak urbas napisal, mocniejsyz team zabunkruje przejscie i to bedzie gra na zasadzie latania po flage i fragowania

a od siebie to ja bym na niektorych mapach penta dodal, poniewaz jak koles z bolcem i quadem wpada to wszyscy sa bez szansz :D

warto tez sie zastanowic nad team killem, ktory powinien byc wg. mnie on, poniewaz w momencie jak koles ma quada to wali po wszystkich , swoich i enemy, wiadomo enemy zginie a koledzy z teamu maja to w nosie
ale wtedy przy team kill on trzeba by bylo grapple wprowadzic, bo nie bylo by juz takich rj

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 13:55 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
goat tez slusznie napisal ze slabsze klany przestaly by grac w unictf po 2 grach gdyby nie byly respy losowe.... bo nie byliby w stanie przedrzec sie przez srodek i nigdy nawet by na oczy flagi nie widzieli :/ a tak bedzie ciekawiej, nie majac nawet broni, techa, mozna podpierdzielic flage (jesli team zle upilnuje swojej flagi) i probowac gdzies sie przedrzec i uciekac....


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 14:19 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
Grywam w CTF'a za granicą i tam jest tak, że pierwszego respia na mapie wszyscy mają w swojej bazie, a potem są już respy losowe.

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 15:49 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
to ze klany slabsze nie mialy by szans to mega slaby argument.

usunmy quada,penta i psa z tdma bo slabsze klany i tak nie umieja go utrzymac i wykorzystywac przez co moga sie zniechecic. Pilnowanie swojej bazy i atakowanie bazy enemy to jest wlasnie CTF. Wiadomo ze slabszy team przegra z lepszym poprzez naturalne czynniki tej gry: slabsze zgranie, slabszy aim, slabszy skill. Dla mnie to nie ma znaczenia. rowniez w takiej formie mozna robic mega rape na przeciwniku i wcale mu nie pomaga to ze sie spawnie w przeciwnej bazie.

Goat: jesli gosciowi uda sie wyniesc flage z bazy enemy i po drodze zabije wszystkich, przy czym nikt go nie dogoni to czy nie zasluguje na pkt?to nie jest latwe zadanie. mysle ze to tez wymaga skilla i zgrania calej druzyny aby przeprowadzic skoordynowany atak i bronic flag carriera.

mowicie o grze w zgranych druzynach i lepszych pikapach, w ktorych kazdy bedzie mial pozycje. Jak? Jak grac pozycje jesli przykladowo jestes graczem broniacym swojej bazy a zginiesz raz i latasz po respach po calej mapie? Przeciez gracz ktory powinien bronic swojej bazy, a spawnie sie u przeciwnika raczej nie bedzie lecial przez cala mape, co raczej tez mu nie wyjdzie gdyz padnie po drodze i bog wie gdzie sie zrespawnuje, tylko wezmie flage enemy i bedzie probowal sie zestackowac i przezyc. tak samo z innymi pozycjami. wedlug mnie w takiej formie jakiej jest teraz ten system to jest mega chaotyczne ffa.

W kazdej grze w ktora gralem i miala ctf tak to wygladalo, mowicie ze w q2ctf jest tak, ale przeciez od poczatku mowilismy ze to nie ma byc q2ctf czy nie? moze dodajcie jeszcze hooka o ktorego byly wojny bo tez byl w q2 a nie bylo go w innych grach :).

Pytanie jest czy chcemy zrobic fajny mod ktory bedzie grywalny i bedzie wymagal jakiejkolwiek gry zespolowej czy robimy sobie taki tdm z flagami dla urozmaicenia.

edit: nie wymagam tez tylko respow Przy swoich flagach. ja bym to widzial tak zeby poprostu podzielic mape na pol i zrobic w srodku punkt wspolny respow, czyli taki gosc ginac przy swojej fladze podczas ataku przeciwnika mialby szanse sie odrodzic na srodku mape, wziac bron/armor/powerupa i zatrzymac przeciwnika.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 16:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
norman,

wielu osobom zauwazylem przeszkadza resp w enemy bazie, tak wiec jak piszesz neutralne miejsce na respy bylo by ok, tylko zauwaz, ze te mapy sa za male i nie maja neutralnego miejsca, co za tym idzie nie ma takiej mozliwosci

a po raz kolejny podtrzymam argument, jak kazdy bedzie sie respowal w swojej bazie to gra traci calkowity sens, cala dynamike, wszystkie momenty zaskoczenia, wszystko w tym momencie sie sypia i gra staje sie ustawiona przez team, ktory zajal techy i sie uzbroil i trzyma przejscie. w tym wypadku podzial na broniacych i atakujacych traic calkowity sens, bo co tu bronic i co atakowac jak na przejsciu jedna druzyna killuje i nie ma szans jej przebic, nawet druzyna fragujaca nie ma powodow wtedy do trzymania bazy i oslaniania flagi...

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza