[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 lis 2024, o 02:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 19 sty 2010, o 17:35 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
ja bym na tym dm1 dodal jeszcze jakas wyskocznie z rampy od hb na winde (albo postawic box) bo gra sprowadzi sie do zabrania flagi enemy i schowania sie na swojej windzie.
ostatnio mam bardzo malo czasu na robienie map dlatego tak dlugo mi schodzi z tym dm3 wiec poki co pokaze co mam:
http://www.speedyshare.com/files/20432719/q2dm3ctf.bsp
zdaje sobie sprawe z bugow takich jak sciana przy blue kladkach czy ogolnie zle jezdzace kladki po tej stronie mapy. mam zamiar jeszcze zmienic swiatla (glownie w blue). piszcie co jeszcze mozna zmienic na tej mapie i czy w ogole idea jest trafna.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 20 sty 2010, o 11:23 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Jak cos na serwerze uniCTF są już też wgrane mapki jak nowa tltfctf, nowa wersja tej q2uctf4 i takze ta wersje q2dm3ctf od goata (tylko nie wiem czy jest to ta sama wersja co teraz goat zapodał powyzej, bo nie wiem czy robił jakies zmiany od ostatniej wersji ktora mi pokazywał).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 20 sty 2010, o 13:42 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
To tej przerobki podchodzilem dojsc sceptycznie ale chyba efekt koncowy jest niezly, mapa moze wygladac bardzo ciekawie, jest duzo mniejsza mapa niz poprzednia przerobka dm1 q2uctf4, flage teoretycznie mozna doniesc w kilka sekund ale watpie przy rozpierdolu jaki tam bedzie zeby to bylo takie latwe.
Jeszcze z goatem tak gadalismy, bo ciezko bedzie quada stamtad wyniesc, ze moze zrobic wyskocznie z under do gory przy quadzie i by to wyszlo akurat na srodku (gdzie jest rg teraz).

http://pliki.planetquake.pl/q2uctf1.rar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 20 sty 2010, o 14:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'T')o tej przerobki podchodzilem dojsc sceptycznie ale chyba efekt koncowy jest niezly, mapa moze wygladac bardzo ciekawie, jest duzo mniejsza mapa niz poprzednia przerobka dm1 q2uctf4, flage teoretycznie mozna doniesc w kilka sekund ale watpie przy rozpierdolu jaki tam bedzie zeby to bylo takie latwe.
Jeszcze z goatem tak gadalismy, bo ciezko bedzie quada stamtad wyniesc, ze moze zrobic wyskocznie z under do gory przy quadzie i by to wyszlo akurat na srodku (gdzie jest rg teraz).

http://pliki.planetquake.pl/q2uctf1.rar


a jakby dac mozliwosc wyjscia z gornej rl do roomu przeciwnej bazy? nowa sciezka. imo to by niezle wygladalo
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 20 sty 2010, o 16:09 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
jo, dobry pomysl

ponizej juz wersja mapy wlasnie z polaczonym gornym rl z baza (teraz juz napewno flaga nie bedzie kampic u gory, no i kolejna alternatywna droga)
http://pliki.planetquake.pl/q2uctf1.rar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 21 sty 2010, o 22:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
co do braku widocznosci na tltf na kliencie r1q2. przypomnuialem sobie komende, a jest to
$this->bbcode_second_pass_code('', '
gl_zfar
')
na aprq2 nie znalazlem odpowiednika i wlasnie tez borykam sie z tym problemem, ze mam ograniczony zasieg widocznosci

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 30 sty 2010, o 19:05 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Drobna sugestia/prosba do osoby ktora zalatwiala server, zmiencie ustawienia zeby bylo mozna mapy z servera sciagnac albo niech ktos zrobi klarowny link to wszystkich map na serverze gdyz ciezkawo wygrzebac wlasciwe wersje map gdzie jest "20" roznych linkow do tej samej mapy.

Greg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 15:26 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
3 mapy zostały zaktualizowane:

Na mapach q2uctf1 i q2uctf4 (przerobki dm1) zostały widny zastapione wyskoczniami (wyskakujac ta wyskocznia po hb rowniez mozna zrobic ten trick i wskoczyc na winde) + kilka drobnych poprawek (jakies bugi)

No i q2uctf5 (przerobka dm2), troche zmian:
- windy po ra oraz po mh i rl zmienione na wyskocznie
- usuniecie calkowicie wody w rejonach cg itd
- usuniecia buga z textura przy fladze blue oraz jakis bug z textura przy quadzie

No i teraz tak, niby fajnie szybko sie biega i gitara, ale brakuje conieco, pod megasem teraz by trzeba zamiast tej drabinki zrobic tez wyskocznie, no i w rl trzeba cos zrobic, albo tez wyskocznie albo np. 2 schodki po rl, albo jakas kladke pochyla od ziemi po rl. Jak widzicie teraz ta mape?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 16:07 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
usunąc całkowicie "mostek" z rl'ka i wykocznie do rlki i zrobic dupna wyskocznie z samego srodka tego okregu na sama gore? +schodki na poziom wyzej (zamiast mini windy) ale ladne jakies, po okregu.

to samo z gl.
dupna wyskocznia spod megasa na sam szczyt (do mh) albo na most z ssg. usunac wyskocznie tam gdzie byla winda do megasa + schodki na pieterko z 3 apteczkami (tez po okregu i moze z dwoch stron) +usunac drabinke do bulletsow i zamknac to w ogole.

Spoko wizja?

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 21:08 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
na serwerze macie dostepna pierwsza wersje kolejnej mapy, przerobka q2rdm2, test it


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 15:21 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
wrzucilem poprawiona wersje q2duel8ctf, tak wiec usuncie i sciagnijcie na nowo

- w koncu poprawiony ten bug z dj po rg po red stronie
- kilka drobnych bugow z texturami
- mapa juz nie jest zaboxowana, tak wiec problem ze spadkami fps prawdopodobie rozwiazany
- zamiast wind zrobilem wyskocznie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 16:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ja mam czasem problem z mapami
$this->bbcode_second_pass_code('', '
The Rage CTF by urbasek
********************
ERROR: Local map version differs from server: 0xc893a3cc != 0x10f5d512
********************
')
wywalalem z folderu ctf/maps stosowne mapy i chcialem sciagac z serwera - info z powyzej (nawet nie zaczynalo sciagac)
sciagalem mapke z strony unictf i wrzucalem do ctf/maps - info z powyzej

wtf? takie problemy mialem jak sciagalem kiedys dawno temu mapy na DM wiec nie wiem ocb teraz.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 16:36 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
sprawdz w baseq2, jesli pokazuje ci sie taki komunikat po usunieciu mapy z ctf/ to jednak ona musi gdzies sie czaic bo komunikat jest ze posiadasz inna wersje mapy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 17:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no coz. dalej to samo i na innych mapach rowniez

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 18:30 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
PRZEDE WSZYSTKIM STARAJCIE SIE SCIAGAC MAPY BEZPOSREDNIO Z SERWERA.
Tam beda zawsze aktualne. Na strone wrzucic nowa czasami sie zapomni a czasami po prostu nie ma na to chwilowo czasu. Urbas wszystkie poprawione wersje wrzuca od razu na serwer, wiec jezeli ktos ma taki blad, jaki podal wyzej dem, skasujcie wasza wersje mapy, dajcie connecta i czekajcie az sie sciagnie aktualna (2mb to nie tak duzo). To sa dopiero testy, wiec tych zmian w mapach bedzie jeszcze sporo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 18:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'P')RZEDE WSZYSTKIM STARAJCIE SIE SCIAGAC MAPY BEZPOSREDNIO Z SERWERA.
Tam beda zawsze aktualne. Na strone wrzucic nowa czasami sie zapomni a czasami po prostu nie ma na to chwilowo czasu. Urbas wszystkie poprawione wersje wrzuca od razu na serwer, wiec jezeli ktos ma taki blad, jaki podal wyzej dem, skasujcie wasza wersje mapy, dajcie connecta i czekajcie az sie sciagnie aktualna (2mb to nie tak duzo). To sa dopiero testy, wiec tych zmian w mapach bedzie jeszcze sporo.

tak wkoncu tez sciagalem bezposrednio z servera no i errory sie sypaly po zakonczeniu sciagania
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 19:31 
Przyczajony

Dołączył(a): 3 cze 2005, o 13:35
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Karma: 6
Nie czytalem wczesniejszych postow , takze nie wiem czy byla mowa o tym ... ale ! te dwie przerobki dm1 , przydalo by sie dodac wiecej niebieskich swiatel w niebieskiej "bazie" mapy ogolnie sa czerwone , i mozna sie pogubic , mimo ze sa wywieszone WIELKIE TURBO FLAGI. Zmienic kolor mapy na neutralny taki jak ma dm1 , a gdzie baza czerwona , czerwone swiatla , gdzie niebieska , niebieskie swiatla. Bo troszke KASZANKA wg. mnie

_________________
Byrwi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 25 maja 2010, o 11:10 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
na serwer wgralem poprawiona wersje q2rdm2ctf

- troche przerobione polaczenie, zarowno wyglad jak i praktyczne rzeczy jak mozliwosc wskakiwania z quada na kladki boczne
- pododawalem troche banerow oraz swiatel kolorowych na scianach, mysle ze teraz nie powinno byc problemu z orientacja w terenie ;D
- usuniete bugi z jakas textura wystajaca przy schodach do cg
- poprawa wyglada (duzo textur bylo poodwracanych itd.)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 25 maja 2010, o 12:27 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', '')$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'P')RZEDE WSZYSTKIM STARAJCIE SIE SCIAGAC MAPY BEZPOSREDNIO Z SERWERA.
Tam beda zawsze aktualne. Na strone wrzucic nowa czasami sie zapomni a czasami po prostu nie ma na to chwilowo czasu. Urbas wszystkie poprawione wersje wrzuca od razu na serwer, wiec jezeli ktos ma taki blad, jaki podal wyzej dem, skasujcie wasza wersje mapy, dajcie connecta i czekajcie az sie sciagnie aktualna (2mb to nie tak duzo). To sa dopiero testy, wiec tych zmian w mapach bedzie jeszcze sporo.

tak wkoncu tez sciagalem bezposrednio z servera no i errory sie sypaly po zakonczeniu sciagania

sproboj teraz, na serwerze sa teraz tez wszystkie potrzebne textury, env, models itd., wiec jak ktos czegos nie ma to sie dociagnie
jedynie trzeba usuwac mape jak jest inna wersja mapy, bo czesto aktualizacje sa

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Mapy
PostNapisane: 25 maja 2010, o 13:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
jak narazie sciaga mapy bez problemu... pytanie jedno. Czemu na dm2 nie ma WODY ?:DDDDDDDDDDD

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza