[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 21:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Punktacja / bonusy itp
PostNapisane: 23 maja 2010, o 13:55 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Serwer obecenie jest ustawiony jak ponizej. Nie wiem jak bylo w orginalnym ctf. Jaka punktacje / bonusy / czasy proponujecie?

set ctf_capture_bonus 15
set ctf_team_bonus 10
set ctf_recovery_bonus 1
set ctf_flag_bonus 0
set ctf_carrier_bonus 2
set ctf_return_time 40
set ctf_danger_bonus 2
set ctf_protect_bonus 1
set ctf_defense_bonus 1
set ctf_assist_bonus 1
set ctf_frag_bonus 2
set ctf_target_radius 400
set ctf_attacker_radius 400
set ctf_danger_timeout 8
set ctf_frag_timeout 10
set ctf_assist_timeout 10
set ctf_flag_timeout 30
set ctf_tech_timeout 60


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Punktacja / bonusy itp
PostNapisane: 23 maja 2010, o 14:46 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
jeszcze fajnie by bylo gdyby wszystkie zostaly objasnione :D
ustawien ctfa nie pamietam, dobrze by bylo gdyby sie wypowiedzial ktos z tamtejszej sceny. Kojarze jedynie, ze bylo 2 fragi za zwrocenie flagi, 2 fragi za obrone bazy ale nie jestem pewien.
Co do ctf_flag_timeout to bym sie zastanowil nad zmniejszeniem tego bo np. na tltfctf az 30 sekund nie ma sensu (chyba ze ludzie sie naucza skakac w dol po flage na kamikadze :D )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Punktacja / bonusy itp
PostNapisane: 24 maja 2010, o 21:43 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
tak jak goat, nie bardzo wiadomo ocb z niektorymi.

imo jak dla mnie to za duzej roznicy to nie robi, moze zostac tak jak jest.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Punktacja / bonusy itp
PostNapisane: 25 maja 2010, o 09:18 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
proponowalbym ustawienia oryginalnego ctfa. a co do tych ustawien to sie nie wypowiem, bo nie wiem co jest co ;)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Punktacja / bonusy itp
PostNapisane: 25 maja 2010, o 09:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
odpowiednie ustawienie i wyskalowanie bonusow pozwoli zmusic graczy "grajacych na staty" do tego aby szli po flage badz przypilnowali bazy, etc :)

np. wysoko punktowana obrona mogla by byc zbalansowana przez wysokie premie do asyst albo atakowania bazy enemy. Kazdy by odnalazl swoje miejsce :)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Punktacja / bonusy itp
PostNapisane: 25 maja 2010, o 12:03 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Cze, oto jak wyglada punktacja w oryginalnym Q2 ThreeWave CTF (w nawiasach zmienne z lithium, ktore wg. mnie odpowiadaja danym wartoscia):

Doniesienie flagi do bazy:
+ 15 punktow dla FC (ctf_capture_bonus)
+ po 10 punktow dla pozostalych graczy z druzyny (ctf_team_bonus)
+ kazdy gracz, ktory do 10 sekund (ctf_assist_timeout) przez doniesieniem flagi przez FCa przywrocil wlasna flage, dostaje 1 punkt (ctf_assist_bonus)
+ kazdy gracz, ktory do 10 sekund (ctf_frag_timeout) przed doniesieniem flagi przez FCa zfragowal przeciwnika FC dostaje 2 punkty (ctf_frag_bonus)

Przywrocenie flagi:
+ 1 punkt dla gracza, ktory tego dokonal (ctf_recovery_bonus)

Przechwycenie flagi:
+ 0 puntow dla gracza, ktory tego dokonal (ctf_flag_bonus)

Ponizsze bonusy sie nie sumuja (dla jegnego gracza) i ida w kolejnosci jak napisane:
Frag na FC:
+ 2 punkty (ctf_carrier_bonus)

Frag na graczu, ktory do 8 sekund (ctf_danger_timeout) wczesniej zranil naszego FC (jak zabil FC to sie nie liczy):
+ 2 punkty (ctf_danger_bonus)

Obrona flagi (nie musi byc w bazie) (ctf_target_radius)
(Flaga w odleglosci mniejszej niz 400 od gracza lub
flaga w odleglosci mniejszej niz 400 od zabitego przeciwnika lub
flaga 'widzi' gracza lib
flaga 'widzi' przeciwnika):
+ 1 punkt (ctf_defense_bonus)

Obrona FC: (ctf_attacker_radius)
(FC w odleglosci mniejszej niz 400 od gracza lub
FC w odleglosci mniejszej niz 400 od zabitego przeciwnika lub
FC 'widzi' gracza lib
FC 'widzi' przeciwnika):
+ 1 punkt (ctf_protect_bonus)

- Flaga upuszczona podczas fraga wraca do bazy po 30 sekundach (ctf_return_time)
- Gracz, ktoremy wyleciala flaga gdy zginal, nie moze jej podniesc przez 30-2 sekundctf_return_time

!!!WAŻNE!!!
W Q2 ThreeWave CTF wszytkie te wartosci sa niezmienne (na stale zaszyte w kodzie)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza