[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 15:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 1 mar 2010, o 20:56 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Dziwne. Do PLQ2 nowego klanu też nie przyjmiecie, bo jest podejrzany, prawda? Ideologia jest czysto for fun i mylisz się, nie będziemy tego instalować na każdym serwerze, nie chcemy zabijać ducha q2 (przecież fejki są integralną częścią tej gry:) ).

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 1 mar 2010, o 21:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
Niedopuszczenie do ligi a nie wpuszczenie playera na serwer to jest mega różnica. Neveride cos pisal ze ulatwi to adminom w ligach a ja tu widze ze daje to mozliwosci grania za kogos wystarczy dac komus id i moge grac pld za mnie na serwerze NOfake.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 1 mar 2010, o 21:36 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 10 wrz 2004, o 19:18
Posty: 709
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 5
:D no to wystarczy bedzie sprwadzic ip :D

_________________
:<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 2 mar 2010, o 09:28 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'N')iedopuszczenie do ligi a nie wpuszczenie playera na serwer to jest mega różnica. Neveride cos pisal ze ulatwi to adminom w ligach a ja tu widze ze daje to mozliwosci grania za kogos wystarczy dac komus id i moge grac pld za mnie na serwerze NOfake.

To ustalny, ze jezeli ktos bedzie gral na czyims ID (czego przez przypadek raczej nie zrobi), to ban. Raczej sie powstrzymaja, a uwierz mi, ze dojdziemy, nawet jezeli obaj beda mieli neostrade...
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 2 mar 2010, o 10:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Tak bardzo kruciutko...

Daru$, nie ma póki co wg mnie brać "player-ów".
Najpierw niech zarejestrują się wszyscy z plq2, pld i innych lig.
Po co?
A no po to, żeby nikt nie zechciał mieć nagle 2óch kont. Chcemy temu zapobiec.

Wg mnie powinna być możliwość złożenia formularza rejestracji o konto nf na jakiejś www. To na pewno ułatwi dostęp tych mniej licznych.

Powinna być informacja z bezwzględnym banem dla osób próbujących obejść czyste granie i system nofake. (obejść, a nie zaniechać grania)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 2 mar 2010, o 11:31 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
obawiamy sie ze jak bedzie formularz to bedzie jeden duzy spam... praktycznie taki formularz moglby kazdy wypelniac anonimowo i czulby sie bezkarny wysylajac 10 roznych prosb o konto pod roznymi nickami z nastawieniem "a moze sie uda i ktos aktywuje konto", weryfikacja takich osob wtedy bylaby jeszcze bardziej utrudniona


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 2 mar 2010, o 11:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Chodziło mi o prosty i szybki kontakt z wami. Może jakiś czat przez www łączący z tym kanałem #nofake ?
Chodzi o coś poza irc :).
Póki co liczę, że najpierw będą dołączać same ZNANE osoby wam + CAŁE plq2,pld i innego tego typu ligi, aby nie było sytuacji dziwnych później :).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 2 mar 2010, o 17:17 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2004, o 21:36
Posty: 19
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
Już dawno ten pomysł powinien być wprowadzony, a płaczą tylko Ci co grają jako feje. dogi

_________________
Yes I don't...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 2 mar 2010, o 17:30 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:15
Posty: 464
Lokalizacja: Pruszcz Gd (PRG)
Karma: 27
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'C')hodziło mi o prosty i szybki kontakt z wami. Może jakiś czat przez www łączący z tym kanałem #nofake ?
Chodzi o coś poza irc :).
Póki co liczę, że najpierw będą dołączać same ZNANE osoby wam + CAŁE plq2,pld i innego tego typu ligi, aby nie było sytuacji dziwnych później :).


Tak myślałem o tym i mogę polecić tą stronkę http://webchat.quakenet.org/. Wystarczy wpisać kanał ircowy ( w tym wypadku nofake) i nick. Szybki kontakt bez straty czasu. chytry

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 4 mar 2010, o 00:57 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Mam dwie wiadomosci: dobra i zla sfinka
Dobra wiadomosc: biorac pod uwage wasze opinie, dodalismy mozliwosc zmiany name w czasie gry
Zla wiadomosc (a dla niektorych dobra): nowy name musi w sobie zawierac nofejkowy name a reszta moze byc dowolna ale oddzielona od name znakami nie bedacymi literami ani cyframi, przyklady:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
fajnyharven - BAD
fajny.harven - GOOD
fajny harven - GOOD
faajny harven - BAD (bo to co przed name nie moze byc dluzsze niz 6 znakow)
harvenfajny - BAD
harven[fajny] - GOOD
[clan]harven - GOOD
harven - GOOD
$$$harven$$$ - GOOD
asdharvenasd - BAD
itp.
')


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 7 mar 2010, o 10:38 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Imo Darus, ten problem rozwiaze zwykle dodanie info po kicku w jezyku polskim i angielskim:

"Aby grac na tym serwerze musisz miec zainstalowany najnowszy NoCheat i NoFake. Jesli nie wiesz jak sie do tego zabrac, odwiedz strone www.pomocq2.net". Bedzie chcial grac na pewnych serwach to zainstaluje.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 15:25 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, o 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: wypizduwek
Karma: 0
Siema @Harven, kope lat ;)

Jaki sens ma ten projekt w obencej formie?
Czy nie jest tak ze na serwach gra mala grupa osob, ktore i tak sie znaja? Czy gosc X, ktory zmieni nicka na "aaa", a Y na "fajny jarek", na prawde jest problemem? Przeciez, to ze spotkasz swiezego gracza na serwie w momencie gdy q ma 12 lat jest mega niskie. To czy swiezak dostanie od aaa czy fajnego jarka nie ma zadnego znacznia.

W obecnej chwili KAZDY swiezak dostanie do "-" na kazdym polskim serwie, bo grono grajacych to hermetyczna paczka ktora bangla od 5 - 10 lat.

Moim zdaniem robicie no fejka dla siebie (ale i tak sie znacie!). No Fake nie pomoze sciagnac nowych graczy, bo poziom wejscia "z biegu" jest teraz nie do przeszkoczenia.

Moze to zobrazuje:
  • Przyjmijmy ze w gry PC gra w Polsce 100 osob,
  • z tych 100 osob 10 gra w quake2.
  • 10 osob grajacych w quaka 2 ma po 2 kumpli ktorzy regularnie graja na necie w inne(nowsze) fpp.
  • Powiedzmy ze polowa grajacych w quaka 2 (5 osob) namowi do spróbowania popykania w q2 swojego 1 kumpla.
  • Mamy wiec 5-ciu "rekrutów" gotowych sprobowac swoich sil w quake 2.
  • 2-óch z 5 rektutów zostaje dluzej niz tydzien (wszyscy w pierwszym tygodniu gry dostali do "-" X razy i sie zniechecili),
    czesc jest bardziej wytrwala i zostaje 2 tydzien, ale nadal dostaje do "-" wiec pier.oli taki interes i wraca do unreal tournament 2013 czy innego csa.

Dlaczego tak sie dzieje? Bo swiezak, a nawet gosc ktory nie gral X lat nie ma zadnych szans z ludzmi obecnie banglajacymi na serwach. Dlatego sporo graczy olalo q (np. As_Best i ja :)) ).

Jezeli scena ma wzbogacic sie o nowych graczy to trzeba rozwiazac ten problem, np. wprowadzajac system rankingowy, tak aby mlody wiedzial na co sie pakuje i ze gre z "Rudeboy Janek" (10 lat stazu) moze sobie darowac, albo pyknanc 4 fun. Trzeba sprawic by mlody gral z mlodym i kiedy zlapie bakcyla zostal na dluzej.

W mojej opinii zeby uleczyc / przyciagnanc graczy potrzebna jest spora modyfikacja q2, cos na ksztalt lobby w battelnecie z kontami uzytkownikow, statami itp. Oczywiscie taka modyfikacja to tylko podkladka pod pierdylion dzialan ktore trzeba zrobic aby zainteresowac graczy.

NoFake w obecnej formie nie przyciagnie nowych graczy (imho pisanie tego dla obencych nie ma sensu), Harven pisze kod dla malejacej grupki 50 - 100 osob, czy warto tracic czas/energie? W tej postaci to niewiele zmieni.

_________________
---
...


Ostatnio edytowano 30 mar 2010, o 16:27 przez Mawq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 16:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('Mawq', '
')

Jezeli scena ma wzbogacic sie o nowych graczy to trzeba rozwiazac ten problem, np. wprowadzajac system rankingowy, tak aby mlody wiedzial na co sie pakuje i ze gre z "Rudeboy Janek" (10 lat stazu) moze sobie darowac, albo pyknanc 4 fun. Trzeba sprawic by mlody gral z mlodym i kiedy zlapie bakcyla zostal na dluzej.



Chodzi o to, że teraz ok 50% grających to fejki. Wchodząc na serwer nie spodziewasz się, czy "pan x" to nowy gracz, czy stary wyjadacz fejkujący. Nie da się balansować teamów gdy mamy jakieś losowe nicki z dupy. Nowi gracze nie mają stracić na projekcie NF, to raczej oni mogą zyskać. Część pewnie chociaż z nicków kojarzy ludzi. Tak jak ja na słowo Scooby kiedyś albo Purri nie próbowałem nawet próbować dueli z nimi.
Ponadto projekt NF ma zwalczyć chamstwo niektórych na serwerach i problem z czitowaniem. Niektórzy wnioskują, że będzie to sprawa dla zamkniętego grona, ja tak tego nie odbieram.

Mam wielką nadzieję, że ten projekt zostanie jednak ukończony, a efekty będą z korzyścią dla wszystkich.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 16:24 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, o 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: wypizduwek
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '
')Chodzi o to, że teraz ok 50% grających to fejki. Wchodząc na serwer nie spodziewasz się, czy "pan x" to nowy gracz, czy stary wyjadacz fejkujący. Nie da się balansować teamów gdy mamy jakieś losowe nicki z dupy.

Zakladasz wiec ze kazdy kazdego zna z nicka i pamieta jaki skill reperezentuje. Ok jezeli grasz pare godzin dziennie, 5 dni w tygodniu, to ma sens, ale traci go w sytuacji kiedy scena sie powiekszy (a przeciez podniesienie jakości "zabawy" i zwiekszenie ilosci graczy to ostateczny cel noFake'a).
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '
')Nowi gracze nie mają stracić na projekcie NF, to raczej oni mogą zyskać.

Nowym graczom (lub nieobecnym przez jakis czas) nick "mKuh", "maq", "monSoon", "qw" nic nie mowi - projekt bez wyraznego rankingu jest dla nowych graczy / graczy nie sledzacych zmian "na gorąco" malo przydatny
_________________
---
...


Ostatnio edytowano 30 mar 2010, o 16:34 przez Mawq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 16:33 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
mawq tu chodzi o prosta sprawe

zlikwidowac fejki.
banowac ludzi o zmiennym ip

dla mnie ten projekt ma takie plusy. I wiecej mi nie trzeba

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 18:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Mawq w samym plq2 gra ok 100 osób, bądź jest zapisanych w klanach. Sam gram teraz niewiele, ale z tej liczby nawet chyba 50 nie klika na swoich nickach będąc poza meczami ligowymi. To jest problemem.

Daję prosty przykład z logów richowskich gracza o nicku POPS:

http://cheaters.planetquake.pl/index.ph ... .46.26.146

Nie bardzo go widywałem kiedykolwiek na serwerach na swoim nicku, pare razy jednak ktoś mnie wyzywał na nicku "asd cos tam" i później ktoś pisał, że to akurat on.

Powiem tylko tyle, niektórzy nie dorośli do tej gry i tyle. Nikomu przecież projekt nie ma wiązać rąk i zabraniać gry w tą grę. Ja grając z kimś chcę wiedzieć kto to, ewentualnie kto mnie wyzywa. Sam gram pod swoim nickiem, zatem nie jestem do końca anonimowy. Pracujmy na swoje imię i tyle. Pod swoim nickiem czitowanie stałoby się duuuużo trudniejsze i nie byłoby aż tylu kontrowersji jakie przedstawił chociażby Pops pisząc:
"Pops (pisane 23.03.2010)
'[...]bo żadnej gry na czitach nie odbyłem.' "

To ostatni bieg wydarzeń zmusił do zaistnienia projektu NF, nie zaś stał on się kolejnym udziwnieniem. Antyczit Richa okazał się być dziurawym, co co poniektórzy wykorzystali.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 18:28 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, o 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: wypizduwek
Karma: 0
Spoko, poprostu moim zdaniem w tej formie to nie bedzie zdawac egzaminu.

_________________
---
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 19:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ale jakiego egzaminu? ty Mawq patrzysz na NF w innych kategoriach niz cala scena. NF nie ma byc zacheta do gry w q2.

Tak jak wyzej Ci pisano, zadaniem NF jest danie mozliwosci banowania zmiennego IP i swiadomosc z kim grasz. I tyle.

A co do nowych graczy i ich entuzjazmu do gru: lepiej dostac x razy od Pana Bronislawa niz za kazdym razem od jakiegos nicka z dupy.

System rankingowy? Kazdy taki sobie wyrabia w miare grania - wie kogo na ile stac po 2 tyg grania. Ale nie jest to mozliwe gdy bija Cie te same osoby pod randomowymi nickami. Rezultatem tego jest: wszyscy sa lepsi odemnie, wszyscy mnie bija/wysmiewaja sie zemnie/wrzucaja mi, wiec po co w to grac, skoro nie wiem z kim i kiedy gram ?

Niech gra z znanymi nickami? Sorry, ale kto bedzie na wlasne zyczenie marnowal czas na duel z nowym nieznanym nikomu graczem? Toz to nuda i 0 satysfakcji wygrac z nowym

System rankingowy - fajny bajer, ale zbedne dodawanie pracy harvenowi - nawet jesli to jest 10 min roboty. Pozatym taki system nic nie znaczy? Bo jak chcesz mierzyc skilla? Zalozmy goat malo gra poza liga, ale np newash gra bardzo duzo (przyklad tylko) i bije noobkow. I co, wg. rankingu newash bedzie mial lepszy net czy eff od goat'a (teoretycznie :D). Czy to znaczy ze newash gra lepiej od goata ? NIE. Czyli ranking nie moze byc wyznacznikiem czegokolwiek poza iloscia spedzonego czasu na serverach, a do tego wystarczy tylko udostepnic logi z NF

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 20:34 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2003, o 22:06
Posty: 9
Lokalizacja: wypizduwek
Karma: 0
Ok, spoko dlugo mnie nie bylo, nie wiem jak teraz wyglada scena, nie bede szukal dziury w calym na sile.

Powiedzcie mi jeszcze co sadzicie o kodach autoryzujacych na zasadzie Premium SMS, wysylasz sms za 9 pln, otrzymujesz kod do konfiga, na kazdy numer telefonu mozna wykupic tylko jeden kod. Ludzie z forum/autoryzowani otrzymuja kod darmowo - poniewaz mozemy ich zweryfikowac. Kasa za premium idzie do Harviego/fajnegoboarda/serwerow.

Ktos dostajac bana na udostepniony kod (czy to darmowy czy premium) aby zagrac musi wyslac sms z nowego numeru (ktorego nie ma w bazie) i zaplacic 9 pln, za nowy kod. Po kilku przejazdzkach kolezka ma dosc i zaczyna grac normalnie ;) ew w ogole nie gra.

Ograniczyloby to rowniez multikonta o ktorych pisal ktos na 6 stronie i zdjelo obowiazek akceptowania kont.

Premium SMS to szybka kwestia anml sie tym zajmowal za czasow barona porno ;D

_________________
---
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 30 mar 2010, o 20:40 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
moim zdaniem zly pomysl, w ten sposob calkowicie zamkniemy sie na wszystkich. Jak bym chcial zagrac ze znajomym ktory nie gra w q2 i nie jest aktywny na scenie (kiedys byl, ale i tak malo) to musi placic 9 zl?

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza