[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 12:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 14 sty 2010, o 16:32 
Przyczajony

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 16:12
Posty: 51
Karma: 3
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'o')dpowiedzialem ci juz w komentarzu na plq2, dodam tylko ze moim zdaniem nie ma wlasnie tego uroku skoro tak malo osob w to gra, w innych grach m.in. w kolejnych odslonych quake nie ma grapple i tez sie swietnie gra, wiec nie jest to rzecz niezbedna

ale powtorze ze narazie nie ma sensu o tym dyskutowac bo to prowadzi do nikad tylko do sporow na linii graczy ctf - tdm

o to bezdiemy sie martwili jak juz beda mapy dokonczone itd., jak ludzie troche pograja i sie wypowiedza co o tym mysla


Rozumiem. Tym nie mniej gralem we wszystkie klejki w ctf i nie trudno jest zauwazyc ze q2 jest duzo wolniejszy od q3, q4 i ql. Dlatego wlasnie grapple jest tak piekna sprawa. Nie wspominajac jakie cyrki mozna na nim robic. W kazdym razie ja cierpliwie bede czekal na final sprawy bacznie sie przygladajac.

gratuluje pomyslu napewno bede rypal w uniCTF

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 14 sty 2010, o 18:34 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
A ja sie z toba nie zgodze ze q2 jest wolniejsze od pozostalych quakow :D a z racji tego ze np w ql rakiety leca z predkoscia blastra z q2 i troche zalowato to wyglada. Co do grapple wiadomo zawrotna predkosc itp , jazda po calosci ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 01:30 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Ludzie nie graja bo dorosli i zajeli sie zyciem, rodzina, praca, wiekszym piciem i poprostu brak czasu zmusil wielu do opuszczenie gry, ja sam ostatnio mam malo czasu na cokolwiek co spowodowalo wielkie opuznienie nad pracami moich map... :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 16:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
dm6 imo slabo grywalna, na jednej polowie kladka gdzie jest ra podnosi sie do gory, imo powinien byc rowniez 1 q gdzies na srodku. Swietnie sie gra na duel8(?) i dm2 :/ Strasznie denerwuja mnie respy, nie orientuje sie w ogole na czyjej polowie jestem :/ Taki jest celowy zabieg, czy tak po prostu ma byc ? Jesli nie, to moznaby zrobic respy w kolorach flag. i jeszcze jakby ktos mogl opisac te techy, bo za cholere nie wiem co jest czym i jak dziala

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 17:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Ma ktoś może taką akcję, że występują na tym unicft skiny 2x male? Pewnie problem banalny aczkolwiek nigdy nie miałem. Paka żadnego dodatkowego nie ściągałem, tylko tekstury i mapki do folderu ctf.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 17:18 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('Pimpek', 'd')m6 imo slabo grywalna, na jednej polowie kladka gdzie jest ra podnosi sie do gory, imo powinien byc rowniez 1 q gdzies na srodku. Swietnie sie gra na duel8(?) i dm2 :/ Strasznie denerwuja mnie respy, nie orientuje sie w ogole na czyjej polowie jestem :/ Taki jest celowy zabieg, czy tak po prostu ma byc ? Jesli nie, to moznaby zrobic respy w kolorach flag. i jeszcze jakby ktos mogl opisac te techy, bo za cholere nie wiem co jest czym i jak dziala


wyloozujcie, to sa wersje beta bety, nie bede zmienial textur, zmienial jakies swiatla itd dopoki nie ustalimy ze w ogole jest sens z dana mapa cokolwiek robic, czy bedzie grywalna (zeby nie bylo tak jak teraz z dm6) :) jedynie na dm6 moze byc problem z orientacja bo dm6 zrobilem na samym poczatku i nie chcialo mi sie z nia cokolwiek robic dopoki sie nie okaze czy w ogole jest sens cos robic na niej czy bedzie grywalna (wiec nie zmienialem textur / swiatel itd), jak sie okazuje jest ciezko z ta mapa, bedzie trzeba albo ja bardzo mocno przerobic albo w ogole zrezygnowac, na dm1 tez jeszcze oprocz 2 bannerow w kazdej bazie tez narazie nie bylo nic zmienianie (textury / swiatla)

na reszcie map nie powinno byc problemy z orientacja w terenie, bo niezaleznie gdzie sie urodzic masz jakies textury z kolorem blue / red albo swiatla w odpowiednim kolorze

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 17:20 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'M')a ktoś może taką akcję, że występują na tym unicft skiny 2x male? Pewnie problem banalny aczkolwiek nigdy nie miałem. Paka żadnego dodatkowego nie ściągałem, tylko tekstury i mapki do folderu ctf.


w ctf masz nieco inaczej, w jednym teamie moga byc zarowno male i female, musisz miec skiny female i male czerwone i skiny female i male niebieskie, wszystkie odpowiednio nazwane

jesli sciagales z tego mojego linka planetquake ctf to w srodku masz skiny odpowiednie do tego

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 17:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
mnie osobiscie mapy dmx wydaja sie bardzo duze troche pogralem i nie bylo na nich grywalosci takiej jak na mapach duelowych fury czy duel8 co naprawde sie fajnie gra bez grapple i mozna je grac 4 na 4 nawet i jest ciekawie gra jest dynamiczna itd nie gralem 5 na 5 ale sadze ze bedzie jeszcze ciekawiej pozatym urbasek na kazdej mapie ma gdzies ukrytego quada na pass :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 17:25 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
zostawilem w blue pulapki, zawsze bede gral w red, bede mial przewage :D


$this->bbcode_second_pass_quote('Pimpek', '.').. i jeszcze jakby ktos mogl opisac te techy, bo za cholere nie wiem co jest czym i jak dziala


Obrazek
Disruptor Shield
Tarcza, 2x mniejszy damage jak ktos cie bije

Obrazek
Power Amplifier
Masz 2x wiekszy damage

Obrazek
Time Accelerator
Ze wszystkich broni strzelasz 2x szybciej

Obrazek
AutoDoc
Automatycznie wzrasta ci pomalu health co sekunde az do 150, jak ci spadnie ponizej znow cie podladuje do 150, tak samo z armorem przy czym musisz najpierw bodajze miec juz jakis zeby ci zaczal wzrastac

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 15 sty 2010, o 17:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
i co ciekawe kazdy ma krązki a on ma kwadraty :P berek!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 16 sty 2010, o 21:57 
Przyczajony

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 16:12
Posty: 51
Karma: 3
Jaki jest server? bo coolnet ctf na ktorym ostatnio byl unictf wydaje sie byc znowu normalnym serverem ctf.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 sty 2010, o 01:44 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Tamten serwer pozostał bez zmian.

Serwer UniCTF poki co jest pod adresem:
COOLNET: UniCTF - 217.8.180.92:27913

praktycznie te same ustawiania, sa tylko wrzucone inne mapy czyli te nad ktorymi pracujemy obecnie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 sty 2010, o 00:23 
Slaby koles

Dołączył(a): 6 sty 2005, o 17:49
Posty: 2
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 0
a ja sobie chyba pogram;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 sty 2010, o 00:47 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
szady z bloq, to Ty zyjesz :D?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 2 lut 2010, o 01:55 
Slaby koles

Dołączył(a): 6 sty 2005, o 17:49
Posty: 2
Lokalizacja: Gdynia
Karma: 0
a jak;p
a Ty to kto?? bo nie poznaje nicka;p, ale domniemam, ze z b-stoq;p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 2 lut 2010, o 13:37 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
ano sie wie, Tygrys sie wita sie ;P hehe, co tam jak tam dziq :D? co porabiasz dzisiejszymi dniami ;)? odezwij sie na gg jak jesio posiadasz 1112319


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 2 lut 2010, o 20:49 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Oto jeden z pozytywnych aspektów UniCTF :wink:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 00:49 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
tzn jaki ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 01:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
chyba chodzi o to, ze niektorzy starzy gracze ctf maja chec sprobowac nowego tworu ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 02:33 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
mimochodem, cus nowego dzieje sie z tym? bo od jakiegos czasu nic nie slychac ani widac, ilekroc proboje zajrzec na server jest pusty i tak nuda zawialo :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza