[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 21:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lip 2009, o 09:34 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
cfg jako takiego nie trzeba wystarczy ze zrobisz sobie bindy pod 3-4 fpsy i skaczesz :)
120
90
66
31
sobie zrob jeszcze mozesz
27
25
33
35
te ostatnie piec to na drabinki i na rozne triple

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lip 2009, o 10:01 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2009, o 11:38
Posty: 4
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('fasadinek', 'c')fg jako takiego nie trzeba wystarczy ze zrobisz sobie bindy pod 3-4 fpsy i skaczesz :)
120
90
66
31
sobie zrob jeszcze mozesz
27
25
33
35
te ostatnie piec to na drabinki i na rozne triple


To skacze się niby ciągle zmieniając FPS ? To nie ma stałych ujednoliconych zasad tylko każdy sobie skacze jak chce ? Jestem nowy więc prosze mi łaskawie wszystko pokolei wytłumaczyć.
Napisać o fizyce(czytam coś o jakimś przyklejaniu itp) o zasadach o komendach itp ok?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lip 2009, o 12:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
sa takie klocki na ktore nie wskoczyc bez 120fps, sa takie drabinki z ktorych nie wskoczysz (albo bedzie Ci ciezko) na 120, dlatego trzeba zmieniac w zaleznosci od jumpa

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lip 2009, o 15:47 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
zalezy jakiego masz klijenta ale wpisz
cl_protocol 0
i nie powinienes sie kleic
na 120 da sie cala mape przejsc praktycznie zawsze ale czasami triple (czyli 3 skoki po klockach) dobrze sie robi na 66 lub na 90, na 66 np dalej sie skacze niz na 120, pograc musisz i sprawdzic
sa dwie opcje do wyboru

team easy
team hard

na team easy skaczesz i mozesz zapisac w kazdym momencie sobie (wpisujac komende store) i jak spadniesz to sobie wpisujesz kill lub recall i jestes w zapisanym momencie ale jak ukonczysz mape (wchodzac w rg) nie jest Ci liczony czas ani nie jestes wpisywany na liste

team hard musisz mape przejsc na "raz" (czyli nie mozesz zapisac) ale jak przejdziesz masz czas i mozesz sie wpisac na liste ;]

tak w skrocie, po prostu wejdz na kubusia i graj ;]

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 30 paź 2009, o 17:02 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Kto wygrał turniej ?

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 lis 2009, o 08:34 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
http://q2scene.net/jump/index.php

http://tastyspleen.tv/?p=414

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 lis 2009, o 20:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
FART!

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 lis 2009, o 21:00 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
gz ziomek :flasingsmile:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 2 lis 2009, o 21:27 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
maq, ja przynajmniej nie mam respow z allegro :]

dz fiz

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 8 lis 2009, o 16:05 
Slaby koles

Dołączył(a): 8 lis 2009, o 15:48
Posty: 1
Karma: 0
Jestem nowy w świecie Quake II i mam pytanie w związku z zamieszczonym tutaj linkiem do artykułu w którym jest napisane żeby trzymać lewy strafe. Co to znaczy?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 8 lis 2009, o 16:33 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
nie wiem dokladnie gdzie jest artykul wiec nie wiem dokladnie o co chodzi ale moim zdaniem trzymac lewy strafe to

-trzymasz movement w lewo oraz do przodu ( u mnie r i d)
- robisz "zamach" myszka w lewo

i tak lecisz ;]

najpierw movement pozniej skok ale to majabyc milisekundowe odstepy ;] bo jezeli dasz rownoczesnie daleko nie polecisz ejzeli za dlugo przytrzymasz nie trafisz w dana platforme lub z niej spadniesz ;]

musisz to pocwiczyc i to duzo razy

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 00:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
a ja takie pytanie do bardziej doswiadczonych jumperow - czy strafe od lewej do prawej, od prawej do lewej na przemian ( lub odwrotnie ) maja jakis wplyw na predkosc? tzn czy oprocz tego ze bardziej skillowo wygladaja, daja cos jeszcze? ( chodzi mi o to, 1. strafe w lewo, myszka w lewa strone, 2. strafe w prawo, myszka w prawa strone )

_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 09:01 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
spil, czesto daja(tak mi sie zdaje) bo na slipmapach np czesto musialem robic na przemian zeby doskonczyc bo inaczej nie moglem doskoczyc ;] ale najlepiej zeby noook sie wypowiedzial bo moze lama jestem i nie potrafie tak dokoczyc ze 2x w lewo i 2x w prawo ;D

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 12:14 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
spil, zeby strafe byl daleki musisz jeszcze ruszyc lekko myszka (wiadomo o co chodzi). jezeli bedziesz caly czas strafe'owal w jedna strone, to ten ruch tez bedzie musial byc caly czas w ta sama strone wykonywany. dzieki temu bedziesz robil najdluzsze jumpy, ale nie bedziesz skakal na wprost. jezeli chcesz robic optymalnie dalekie jumpy i biec prosto, musisz co jakis czas zmieniac strafe.

w jumpa nie gralem, wiec moge sie mylic. odpowiedz opieram na wlasnych doswiadczeniach z dm

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 18:44 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
never ;] sadze ze nie do konca bo tak jak Ty piszesz ja nie moge doskoczyc do nastpnej belki na pewnej mapie (na ktoryms slipmapie) ale wlasnie zmieniac caly czas dopiero przy koncu 'uspokajam' to wtedy daje rade doleciec ale pierwsza 3-4 skoki na przemian robie;] gram w jumpa juz 3 lata i takie moje zdanie ;]

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 19:16 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
$this->bbcode_second_pass_quote('sp!l', 'a') ja takie pytanie do bardziej doswiadczonych jumperow - czy strafe od lewej do prawej, od prawej do lewej na przemian ( lub odwrotnie ) maja jakis wplyw na predkosc? tzn czy oprocz tego ze bardziej skillowo wygladaja, daja cos jeszcze? ( chodzi mi o to, 1. strafe w lewo, myszka w lewa strone, 2. strafe w prawo, myszka w prawa strone )


No prędkość się wtedy zwiększa. Na jumpmodzie jest coś takiego jak miernik prędkości. ( gdzieś na dole z lewej strony )
Porównaj sobie zwykłe skakanie do skakania z strafe'ami i patrząc na prędkości dojdziesz do tego czy faktycznie coś to daje.
_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 20:33 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Wszyscy macie racje :]

wszystko zalezy od skilla!

http://img338.imageshack.us/img338/4076/q2strafe1.jpg

http://img109.imageshack.us/img109/2617/q2strafe2.jpg

PS: find the hidden message

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 9 lis 2009, o 21:06 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
dziekujemy (:

PS. fasadin, po prostu nie masz skilla ;)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 04:34 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
znalezliscie ukryta wiadomosc na jednym z tych diagramow? :DDD
cos ala kod da vinci wam zaszyfrowalem hehe

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 lis 2009, o 10:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Tak :D
Spoiler:
SPIL TO LAMA

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 188 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza