Siema siema, też mam trochę przemyśleń i chciałbym żebyście rzucili okiem:
1.
Aby nie można było użyć tego samego nicka. Wiąże się z tym może także niemożność użycia tego samego nicka i spacji - aby nie uniemożliwić manipulowanie.
2.
Wprowadzić takie udogodnienie, żeby podczas rozgrywki nick wyświetlany przed jakimś say, np przed [ Weapon 30 ] był pozbawiony tego nawiasu, docelowo i tak większość graczy ustawia sobie anonymous i poprzedza komunikat skrótem albo jakąś modyfikacja. Czyli zamiast
(newash): [ Weapon 30 ] Chain
byloby
newash [ Weapon 30 ] Chain
można tez wprowadzić drugie name. Np:
name newash
altername nsh
i wtedy komunikat bylby taki:
nsh [ Weapon 30 ] Chain
Do tego się dąży, bo to oczyszcza przekaz. Może więc to umożliwić? Można dać wybór graczowi, czy chce korzystać z takiego wyświetlania czy też nie.
3.
Aby był dźwięk jakiś generowany (przynajmniej zwykły msg, ale lepiej jakiś inny), gdy ktoś z teamu ma disconnecta. Aby nikomu to nie umknęło.
4.
Aby Wurmap włączał się automatycznie z powrotem gdy liczba graczy Unready przekroczy liczbę graczy Ready.
5.
Aby w czasie Wurmap nie wyświetlały się komunikaty mówiące o tym, kto kogo czym aktualnie zabija. Albo, ze ktoś wpada do lawy i inne takie. Zgodzicie się chyba, że są one niepotrzebne, a oczyści się dzięki temu konsola, widać będzie wyraźniej co się aktualnie dzieje, a także można wtedy do demek stosować

izatory demek. Ale ważniejsze jest to, ze konsola bedzie czysta.
6.
Komunikaty między serwerowe.
Aby (nie określam jeszcze na jakich warunkach) z serwera na serwer można było przesłać komunikat. Np aby ktoś (kapitan) wysyła z aster1 na inne serwy (połączone w tym systemie) msg, że potrzeba im jednego. Oczywiście trzeba będzie to dobrze przemyśleć, aby np gdy trwa już na innych serwerach rozgrywka to widzą ten komunikat tylko obsy. Dużo różnych obwarowań, aby nie generowało to syfu i dobre funkcje/komunikaty, a może to być świetne narzędzie.
7.
Wprowadzić takie coś, jak.. hmm.. aby także przy nickach obsów pojawiło się Ready (ale żeby nie pojawiało się Unready). Będzie to znaczyło Ready To Pick. Przykład zastosowania:
Kończy się mecz 2.2 i w międzyczasie na serwer weszło 8 osób, żeby zagrać następny mecz.
I zaczyna się:
Ej ty grasz?
Jestes?
Pikaj!
Pikjaj pikaj!
Kto gra?
Pikaczu!
Otwórz team!
Cleaner do nas!!!!!!!!!!
Pyk!
Ej kto jest?
Pikaj mnie kur..!
ja rozumiem folklor.. Ja tez kocham festyny.. Ale chodzi tu o podniesienie poziomu jakości obsługi. Albo na przykład wchodzisz na serwer na którym jest po dwóch w teamie, dwóch ma ready i jest 5 obsów. Nie wiesz jaka jest sytuacja. Te usprawnienie by pomagało. Wyłączało by się automatycznie gdy już zacznie się mecz, albo odliczanie.
TAKŻE (co rozwiąże kolejny problem): Włączy się automatycznie, gdy ktoś będzie miał disconnecta i będą niepełne teamy. Wtedy można jako obs dać ready i kapitan nie musi się pytać kto gra, tylko pika z tych, którzy zgłosili gotowość.
8.
Aby automatyczne przejście do observer mode było komunikowane inaczej niż zwykle przejście. Da to większą informację o tym co się dzieje.
9.
Aby kolejność wyświetlania obsów była zgodna z kolejnością pojawiania się na serwerze. Aby nie było wątpliwości i sprawdzania konsoli, kto niby był pierwszy itp. W połączeniu z funkcją ready dla obsów będzie to milowy krok ku ucywilizowaniu kultury serwerowej.
10.
Aby pisanie w konsoli było wystarczającym powodem do deaktywacji automatycznego przechodzenia do observera. Bo na razie jak mam coś do pogadania z kimś (szczególnie gdy czekamy na jednego), to aby nie wypaść z teamu muszę co chwila podnieść konsole i ruszyć się, co nie jest chyba rozsądne. Także dlatego, że idea automatycznego przechodzenia była taka, aby odsunąć graczy, których faktycznie nie ma.
feedback !!
