[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 8 maja 2025, o 23:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 27 sty 2009, o 17:58 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
Ja bym zmienil opcje z votowanie tl podczas meczu. Tj ze jak zaczety zostal mecz z tl 10, a podczas (np w 8min) zorientowal sie ktos ze mieli grac 20 i da vote tl 20 to sie zmieni tl na 20 ale zostanie 18 min do konca a nie 20 (czyli tak jakby grali 22 )


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 12 paź 2009, o 21:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
nie wiem czy pamiętacie dyskusje na fb o tym czy zostawić tdma na servach czy może opentdma wprowadzić ciekawy jestem czy Ci co byli za tdmem dalej za nim są :DD jak widać wszystkie błędy są regularnie i szybko naprawiane (nie mówiąc o starych błędach które wciąż istnieją)

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 14 paź 2009, o 12:43 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
zeby id bylo po staremu (tak jakbyl ten odstep :) )

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 10:51 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
MAQ, MAQ

TDM ma poprawioną większość starych błędów, ostatnią wersję harven wypuścił pare dni temu, ale co z tego? No nic, bo venon nie wgrywa poprawionych wersji na wszystkie serwery i nikt nie wie co jest poprawną wersją.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 11:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
To ja mam pytanie czy można coś zrobić z tematem "pustych" rakiet podczas strzelania w jadącą windę? Wg mnie najczęściej denerwujący bug :s.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 11:56 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Trzeba celować w pionowe ściany.

Chyba kiedyś już nad tym myśleliśmy, ale nic konkretnego nie wyszło z tego. Trzeba rzucić kiem jeszcze raz.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 13:59 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', 'M')AQ, MAQ

TDM ma poprawioną większość starych błędów, ostatnią wersję harven wypuścił pare dni temu, ale co z tego? No nic, bo venon nie wgrywa poprawionych wersji na wszystkie serwery i nikt nie wie co jest poprawną wersją.
Nie ma co tu winic v3nona, nie do wszystkich serwerow ma bezposredni dostep, do niektorych musi przekazywac adminom binarke i to od nich zalezy kiedy uruchomia. Na tych co ma dostep to raczej podmienia od razu jak mu powiem ze jest nowa wersja. Jest tez pare serwerow Yossa ale jego trudniej zlapac niz v3nona wiec na nich moga sie pojawiac nowe wersje z nieduzym opoznieniem.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 15 paź 2009, o 14:12 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
ja za wszystko na świecie winię venona.
w ogóle dzięki za kryzys venon.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 11:37 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
Dzieki venon ze "HUD" nie dziala na asterach juz :( Normalnie dzieki :D
A tak na powaznie, czemu to juz nie dziala? Mi sie z tym lepiej grało :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 12:24 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
vote hud 1

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 16:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
moglby byc na stale wlaczony...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 16:32 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Była ankieta na ten temat, nie chcieliście tego : p viewtopic.php?f=28&t=2889

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 16:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ale domyślne włączona opcja zezwalająca używać HUD, czy domyślne HUD włączony... bo to wielka różnica... czemu na wstępie blokować możliwosc grania na hud? myśle oni, ze powinienes brac pod uwage (podczas pisania postow o tdm i tworzeniu ankiet) taki obrazek:

"jak oni to widza" traktujący o huśtawce... roze punkty widzenia - analityk, projektant, wykonawca, klient, etc.... myśle, że wiesz o jaki obrazek mi chodzi, a niestety znalezc nie moge :P

ha, znalazlem...

Obrazek

ps.
oczywiscie chodzi mi o inne tematy, akurat z hudem byla klarowna sytuacja... teraz moje pytanie tylko czy

vote hud 1 - hud zawsze wlaczony
vote hud 0 - tak jak vote hand3 0 nie pozwala wlaczyc hand3, tak hud 0 nie pozwala uzywac huda... ???

bo sam juz kilka razy sie spotkalem ze hud byl `zablokowany` ;[

bo poprzez
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'm')oglby byc na stale wlaczony...


mialem na mysli ze `na stale jest wlaczona mozliwosc korzystania z hud` tak jak na stale jest wylaczony hand3 :S

---------------------------------------
no i mam sugestie aby nie mozna bylo wpisywac zle nazwy skinow !!! i np zeby team A zawsze mial skin male/grunt a team b zawsze female/athena ...

odrazu tu odpowiem na atak kogos z ligi, ze niby burdel przy przechodzeniu miedzy teamemi... JEST funkcja switchmodels na oba klienty aprq2 i r1q2 !!!!

ustawienie na sztywno skina pozwoli omijac sytuacje gdy ktos wpisze np dwie female, a potem trzeba zaczynac mecz od nowa ... no i robienie skinow ogranicza sie do 2 skinow a nie do calej gammy ;ooo
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 17:24 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('onimusha', 'N')owa wersja TDM.
Ankieta:
- hud domyślnie włączony - jeśli mi przeszkadza to wyłączam go za pomocą komendy "hud",
- hud domyślnie wyłączony - bez zmian, chcę go włączyć to wpisuję "hud" w konsoli.

I wszystko jasne. A dlaczego ktos (czyt. v3non ;)) w ogole wylaczyl mozliwosc wlaczania huda to juz nie wiem...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 16 paź 2009, o 23:35 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Wszystko to co dem opisałeś jest na liście rzeczy do zrobienia wraz z nowym releasem : )
Wybierać skiny będzie można z ograniczonej liczby, dodatkowo nie będzie można źle wybrać, typu różne wynalazki jak male/male, female\athena - mod będzie mądrzejszy od gracza : D

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 12:16 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
Harven to nie ja :) jezeli jest domyslnie wlaczony to tak powinno byc bo przy aktualizacji binarki nie dodawalem nic do cfg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 12:39 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
V3non sabotażysta sceny q2 :roll: .
Nie bardzo rozumiem sens tego huda, więc napisze ze swojej strony.
Jeśli domyślnie włączony ma oznaczać, że wchodząc na serwer/mając go wyłączonego w cfg jest wyłączony, lecz istnieje jednak opcja jego włączenia, to jestem jak najbardziej na tak. Nie ma co, na siłę wyłączać opcję na stałe, skoro nawet 1 osoba tego używa, a nie jest to powszechnie uznane za próbę czitowania :P.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 13:45 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
Czy w statystykach wyświetlanych na koniec meczu w konsoli, przyda się info o teamkillach, samobójstwach?

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 13:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
A daloby rade zrobic taki rodzaj accuracy ktory obrazowalby kto jaki % czasu gry spedzil w danej lokacji? Np. po wpisaniu komendy accuracyplace czy cos wyskakiwalaby tabela z jakimis tam wazniejszymi lokacjami np. woda - 30%, arena 40%, room - 30%. Wiecie ocb? :D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 17 paź 2009, o 14:06 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
Moim zdaniem im więcej statystyk tym lepiej - w końcu to i tak nie przeszkadza. Mogłoby być jeszcze tak, że widać ile razy kogo się zabiło ;).
Simsona sugestia też fajna.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza