[edit by dem] wydzielilem posta, bo dosc ciekawy temat, szkoda zeby zgubil sie w tamtym watku na stronie 13[/edit by dem]Ok, coś dla orzeźwienia.
Dziwię się, że niewiele osób podpina jakiekolwiek funkcje pod mouse1 i mouse2 z modifierami. U mnie w cfg już długo figuruje [ ok here ] pod mouse2 i [ enemy here] pod mouse1. Zapragnąłem jednak czegoś więcej

...
Zrobiłem cfg, który zmienia funkcje pod mouse1 i mouse2 po każdym kolejny wciśnięciu tych guzików. Bazą wyjściową jest [ ok here ] i [ enemy here].
Możliwe scenariusze:
LEWY
LEWY -> LEWY
LEWY -> PRAWY
LEWY -> LEWY -> LEWY
LEWY -> LEWY -> PRAWY
LEWY -> PRAWY -> LEWY
LEWY -> PRAWY -> PRAWY
PRAWY
PRAWY -> PRAWY
PRAWY -> LEWY
PRAWY -> PRAWY -> PRAWY
PRAWY -> PRAWY -> LEWY
PRAWY -> LEWY -> PRAWY
PRAWY -> LEWY -> LEWY
Zasada jest taka, żeby kolejny team msg był sensownym następstwem poprzedniego. Przemyślawszy co jest możliwe, przydatne i nie zawsze pod ręką podpiąłem następujące team msgs:
LEWYENEMY HERELEWY ->
LEWYENEMY HERE ->
2 ENEMIESLEWY ->
PRAWYENEMY HERE ->
DOBITKALEWY ->
LEWY ->
LEWYENEME HERE ->
2 ENEMIES ->
3 ENEMIESLEWY ->
PRAWY ->
LEWYENEMY HERE ->
DOBITKA! ->
DOBITKA QUADA!LEWY ->
PRAWY ->
PRAWYENEMY HERE ->
DOBITKA! ->
DOBITKA RG!PRAWYOK HEREPRAWY ->
PRAWYOK HERE ->
100H _ 50YA _ RGPRAWY ->
LEWYOK HERE ->
QUAD FRIENDLYPRAWY ->
PRAWY ->
PRAWYOK HERE ->
100H _ 50YA _ RG ->
FREE ITEM/WPNPRAWY ->
PRAWY ->
LEWYOK HERE ->
100H _ 50YA _ RG ->
ALL TO BASE!PRAWY ->
LEWY ->
PRAWYOK HERE ->
QUAD FRIENDLY! ->
NEED WPN FOR QUADERPRAWY ->
LEWY ->
LEWYOK HERE ->
QUAD FRIENDLY! ->
NEED CELLS FOR QUADERNAJWAŻNIEJSZYM KRYTERIUM podczas ustawiania msgs jest Intuicyjność.
Lewy guzik (mouse1) jest nakierowany na coś ostrego, na enemy, na atak (jak strzał pod mouse1).
Prawy guzik (mouse2) jest pozytywny. Nakierowany na informowanie o dobrych rzeczach. Ta zasada się kumuluje i jest obecna na każdym szczeblu. Kolor czerwony zaznacza pogłębianie w lewo. Kolor zielony pogłębianie w prawo. Dla przykładu:
L L L - to jest skrajne przesilenie enemy.
R R R - to jest skrajnie pozytywna sytuacja
L L R - Jest kiepsko, bo aż dwa enemy, ale pozytywne zakończenie, bo są na dobitkę.
R R L - Całkiem pozytywnie - baza moja, ale jestem sam, jestem full, ale przydałby się support.
L R L - enemy, ale na dobitkę, ale (i w dodatku) quader.
Mam nadzieje, że działa ;]
Jeśli masz na mouse1 tylko strzał a na mouse2 tylko skok - wystarczy wkleić do cfg.
Przenieś tylko modifier na swój guzik.
To ma na celu zmaksymalizowanie ergonomiczności.
Pod 2 guzikami masz 16 pojedynczych funkcji.
Jesteś wygadany jak nigdy.
W dodatku bez patrzenia na klawiature.
Uprzedzając komentarze:
To nie jest skomplikowane.
To jest customizowalne.
To jest do gry bez venta.
W nastepnym odcinku:
O tym, jak na kółku umieścić counter i jak zmieścić ich tam 6. 