Cze,
Widze, ze trzeba wyjasnic pare rzeczy

1. Mod nie ma wplywu na fizyke poruszania sie gracza (czy sie odbije od krawedzi, przylepi do podlogi itp.). Obliczenia te maja miejsce w aplikacji serwera. Mod moze jedynie na chama zmieniac polozenie gracza, co dzieje sie np. podczas respa, na koniec meczu lub podczas chasecama. Moze tez ingerowac w przyspieszenie gracza co ma miejsce np. na mapie tltf na wyskoczniach. Ale tak jak napisalem, podczas codziennego biegoskoku mod nie ma nic do gadania. Wszelkie przylepiania sie itp. zaleza wylaczenie od aplikacji gracza i aplikacji serwera. Konkretniej piszac, wplyw na to moze miec obciazenie sieci, obciazenie maszyny na ktorej stoi serwer, obciazenie maszyny gracza itp.
2. W broniach nie bylo nic zmieniane poza wylaczeniem hand 3 (aby dzialalo trzeba zmienic w ustawieniach serwera). Na jakies opoznienia w strzelaniu moze miec wplyw to samo co powyzej. To w ktorym momencie RG strzeli zalezy od animacji, ktora jest taktowana zegarem serwera. Kolejne klatki animacji powinny zmieniac sie co 0.1s o co dba serwer wywolujac odpowiednia funkcje w modzie (co 0.1sek). Jesli bym np. przedluzyl animacje przeladowania RG o jedna klatke (minimalna wartosc) to spowodowaloby, ze strzelaloby sie o 0.1sek wolniej co byloby bardzo zauwazalne. Taka zmiane zauwazylby kazdy gracz golym okiem. Jesli ktos odczuwa jedynie jakies minimalne opoznienie to wyjasnienie takiej sytuacji ma w punkcie 1.

3. Szybsze strzelanie z CG - patrz punkt 2. Wieksze obrazenia z CG - tez punkt 2 (poczatek) i jeszcze dodam, ze na to nie ma nic wplywu wiec to jedynie jakies indywidualne odczucia (moze efekt placebo

)
4. Spadanie z respow - fakt, rzecz do poprawy. Podczas testow zrobilem, ze przez respy mozna przechodzic i zapomnialem tego potem zmienic jak bylo

5. Strzelania przez sciany (kucajac na zwlokach) jeszcze nie poprawialem. Jesli ktos sie zastanawia czemu to niech wejdzie na jakis serwer z opentdm (gdzie strzelanie przez sciany jest poprawione), kucnie na zwlokach i strzeli przed siebie z RL (nie w ziemie tylko normalnie przed siebie, mozna tez probowac do gory pod roznymi katami).
6. O railtrail lecacym do tylu nie wiedzialem

7. Zupelnie losowe respy spowodowaly, ze zwiekszylo sie prawdopodobienstwo telefraga. Myslimy wlasnie jak je zmniejszyc nie ingerujac zbytnio w losowosc respow
