[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 cze 2025, o 15:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 4 gru 2008, o 23:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
mam, ale niestety nie w q2... no i mam kolezanki ale nie, nie zapoznam cie z nimi...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 13 gru 2008, o 22:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
jakaś przypuszczalna data skończenia nowego tdm?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 19 gru 2008, o 14:30 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
lada dzień wyjdzie wersja poprawiająca błędy, które są najbardziej uciążliwe. osatecznej daty skończenia moda nie znam.

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 20 gru 2008, o 17:05 
Cichociemny

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 22:41
Posty: 110
Karma: 20
Czesc.
Nie wiem, czy już ktoś o tym pisał. Poprawiłbym bug pozwalający na wpisanie kill graczom będącym na obsie.
Np. Podczas gry, ktoś będący na obsie może wpisać kill. Gracz grający aktualnie w kłejka słyszy okrutny dźwięk śmierci oraz message dotyczący wpisanego kill'a.
Wesołych świąt.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 20 gru 2008, o 17:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Tak samo jak ktos daje disconnecta to czasem widac na mapie jak ktos "wychodzi", taka krew jak przy respawnie

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 16:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
No potestowalem z paroma osobami nowy tdm i nie da się nie zauważyć paru zmian w fizyce broni (?)
- cg jakoś bardziej zbiera dużo bardziej
- rg tez jest kawalek zmienione inaczej wylatuje czy opoznienie jakies mini (?)
i jeszcze nie wiem o co chodzi z respami ale można przez nie przechodzić normalnie oO rozumiem ze to mialo byc zamierzone w sumie nie zmienia to za wiele :D

jestem za tym zeby bronie strzelaly jednak tak jak w 0.9.1 i chyba większość osób też.

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 16:09 
Cukierkowy

Dołączył(a): 11 sie 2006, o 15:02
Posty: 206
Karma: 15
$this->bbcode_second_pass_quote('mAq', '-') cg jakoś bardziej zbiera dużo bardziej

:D zabiera więcej życia

nogi w respie?
Obrazek
EDIT: o maq dopisal juz o tym ;f

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - ZMIANY
PostNapisane: 1 sty 2009, o 16:10 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
prosze ten tekst przesunac do sugestie :) bo nie tam gdzie trzeba mi sie kliknelo :) przepraszam za klopot


nie wiem czy ja tylko tak mam i tak czuje ale (jest to moja i tylko moja opinia)
resp jest beznadziejny (tak jakby spadam czy ciul wie co)
na koncu meczu kamera sie kreci (stare rozwiazanie moim zdaniem jest lepsze)
maq na koncu meczu zrespil sie w respie ;x
cg chodzi inaczej jakos tak jakby mocniej
rg ma lekkie opoznienie (czuje sie jakbym mial ping z 10-20 wyzszy)
skacze sie inaczej, tak jakby krawedzie zostaly wygladzone

Ogolnie fajnie ze powstaly poprawki takie jak winda itd. ale sadze ze akurat w te rzeczy (resp bronie skakanie) nie powinno sie ingerowac (chyba ze ja to tylko odczuwam)

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 18:00 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 14:46
Posty: 328
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 16
ja jestem za tym zeby poprawidze to rg cg i respy ale inaczej sie tez z krawedzi wybija zauwazyl to ktos?:D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 18:35 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
harven nic nie zmienial w broniach ani fizyki gry :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 20:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no jak gracie w q2 na kacu po sylwestrze to nie dziwne ze inaczej sie gra : D problem z respem jest juz rozwiazany, czekamy tylko na wystawienie plikow na ftpa

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 20:17 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
dem, skacze juz troche i sie troszke znam na tym, wiec jak mowie ze sie INACZEJ skacze to sie skacze INACZEJ, czuc roznice lekka ale jest! albo to wina serwera nie wiem, bo na przyklad jest tak ze na asterze1 na dm2 z pool quada od drabinki zawsze sie odbije a na 2 co 2 skok...

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 20:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
no napewno to nie jest wina* tdm'a bo tak jak napisal zenon.. fziyka gry nie byla zmieniana

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Ostatnio edytowano 1 sty 2009, o 20:53 przez dem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 20:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2003, o 20:02
Posty: 1267
Lokalizacja: mieszkasz?
Karma: 61
pograj chwile dem i sam powiedz tylko ze bez hand 3 moze byc ciezko tak czy siak :DD

_________________
z rakietą Ci do twarzy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 20:49 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
tak samo, swego czasu na coolnecie ktoryms jak sie spadalo to takie trzaski bylo slychac (lamanie kosci) ogolnie mam inny dzwiek... nie wiem, to zrobcie cos z serwerami ;x

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 21:11 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:22
Posty: 1348
Lokalizacja: Kusięta/Wrocław
Karma: 44
nowy tdm wrzucilem tylko na pifpafa


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 1 sty 2009, o 21:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Jak sie stoi na ciele i wali z rg to railtrail leci w innym kierunku najczesciej do tylu :D Nie wiem czy mialo to byc poprawione, ale przez sciany nadal da sie walic z rl :D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - ZMIANY
PostNapisane: 2 sty 2009, o 00:04 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
nie znam sie , moze palne "gafe" :} ale moze po prostu jest lepiej zoptymalizowana ta wersja tdm i skacze sie plynniej. Na jakims innym modzie tez tak jest ze plynniej q2 chodzil, moze to wlasnie to, a nie sie bledow doszukujesz (taka tylko refleksja, jak pisalem moze pisze glupoty) :)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - ZMIANY
PostNapisane: 2 sty 2009, o 00:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
wprowadzone zmiany nie maja zadnego wplywu na fizyke gry... (bronie, jumpy, krawedzie)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: TDM - SUGESTIE
PostNapisane: 2 sty 2009, o 12:02 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Cze,
Widze, ze trzeba wyjasnic pare rzeczy :)
1. Mod nie ma wplywu na fizyke poruszania sie gracza (czy sie odbije od krawedzi, przylepi do podlogi itp.). Obliczenia te maja miejsce w aplikacji serwera. Mod moze jedynie na chama zmieniac polozenie gracza, co dzieje sie np. podczas respa, na koniec meczu lub podczas chasecama. Moze tez ingerowac w przyspieszenie gracza co ma miejsce np. na mapie tltf na wyskoczniach. Ale tak jak napisalem, podczas codziennego biegoskoku mod nie ma nic do gadania. Wszelkie przylepiania sie itp. zaleza wylaczenie od aplikacji gracza i aplikacji serwera. Konkretniej piszac, wplyw na to moze miec obciazenie sieci, obciazenie maszyny na ktorej stoi serwer, obciazenie maszyny gracza itp.
2. W broniach nie bylo nic zmieniane poza wylaczeniem hand 3 (aby dzialalo trzeba zmienic w ustawieniach serwera). Na jakies opoznienia w strzelaniu moze miec wplyw to samo co powyzej. To w ktorym momencie RG strzeli zalezy od animacji, ktora jest taktowana zegarem serwera. Kolejne klatki animacji powinny zmieniac sie co 0.1s o co dba serwer wywolujac odpowiednia funkcje w modzie (co 0.1sek). Jesli bym np. przedluzyl animacje przeladowania RG o jedna klatke (minimalna wartosc) to spowodowaloby, ze strzelaloby sie o 0.1sek wolniej co byloby bardzo zauwazalne. Taka zmiane zauwazylby kazdy gracz golym okiem. Jesli ktos odczuwa jedynie jakies minimalne opoznienie to wyjasnienie takiej sytuacji ma w punkcie 1. :)
3. Szybsze strzelanie z CG - patrz punkt 2. Wieksze obrazenia z CG - tez punkt 2 (poczatek) i jeszcze dodam, ze na to nie ma nic wplywu wiec to jedynie jakies indywidualne odczucia (moze efekt placebo ;))
4. Spadanie z respow - fakt, rzecz do poprawy. Podczas testow zrobilem, ze przez respy mozna przechodzic i zapomnialem tego potem zmienic jak bylo :)
5. Strzelania przez sciany (kucajac na zwlokach) jeszcze nie poprawialem. Jesli ktos sie zastanawia czemu to niech wejdzie na jakis serwer z opentdm (gdzie strzelanie przez sciany jest poprawione), kucnie na zwlokach i strzeli przed siebie z RL (nie w ziemie tylko normalnie przed siebie, mozna tez probowac do gory pod roznymi katami).
6. O railtrail lecacym do tylu nie wiedzialem :)
7. Zupelnie losowe respy spowodowaly, ze zwiekszylo sie prawdopodobienstwo telefraga. Myslimy wlasnie jak je zmniejszyc nie ingerujac zbytnio w losowosc respow :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 35  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza