[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 8 maja 2024, o 19:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 lip 2008, o 15:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
$this->bbcode_second_pass_quote('neveride', 'j')a polecam r1q2 bo sam na nim gram. ale aprq2 tez powinien byc dobry. w cfg cl_protocol "0" zeby wybieral automatycznie. synchronizacja pionowa wylaczona. odswiezanie 120hz, cl_maxfps 120, r_maxfps 1000 (to jest niepotrzebne z racji tego ze nastepna opcja ma wartosc 0, ale pisze gwoli scislosci), cl_async 0.

no i polecam niskie rozdzialki a nie 1024 wzwyz

ps. sorry ze jeden pod drugim.


cl_async "1" <- bo gdy ustawisz maxfps na 31 na niektorych jumpach, to nie tnie ;]
cl_protocol "35"
vid_displayfrequency "85" <- odswiezanie
cl_maxfps "111" <- 111 odpowiada nocheatowym 120 ; )
ja gram na takich ustawieniach i sie nie kleje w ogole, rzecz jasna na aprq2.
a co do rozdzialki 640x480 jest najfajniejsza ^^

@ phen-x
czarny nie jest juz adminem na kubusiu, tylko sierrusek aka dariusz ;x
_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 lip 2008, o 17:21 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
sp!l, potrzebuje admina który ma dostęp do servera i może dodać mapy. A z tego co słyszałem, to właśnie czarny ma takie możliwości a nie sierrusek... Może się myle.

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 lis 2008, o 17:24 
Przyczajony

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 13:09
Posty: 40
Karma: -4
n00k!e zhaxował jumpa... :P Ciekawe co teraz zrobią z tym. Mi raz wyszło to :p


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 lis 2008, o 19:49 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
$this->bbcode_second_pass_quote('PopS', 'n')00k!e zhaxował jumpa... :P Ciekawe co teraz zrobią z tym. Mi raz wyszło to :p

?
_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 12 lis 2008, o 04:41 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
Znalazlem w q2 taki bug ktory pozwala wystrzelic sie w powietrze z ogromnym speedem

Zeby to zrobic trzeba znalezc odpowiednie miejsce na mapie, stanac na krawedzi boxa, platformy etc i czekac az sie zostanie wystrzelonym w gore(lub w dol)

Musze to przetestowac na innych modach, jezeli zadziala to znaczy ze to jest bug w silniku q2 a nie tylko w modzie jumpmod

yo


EDIT: zadzialalo heh :]

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 12 lis 2008, o 07:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Pokaz demko ;D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 12 lis 2008, o 07:54 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
udalo mi sie na q2dm2 to zrobic i na q2dm8 + na kilku mapach w jumpmodzie

wlasnie dalem demko z dm2 na demosquad, jak ktos zatwierdzi to poszukaj "jump of death BUG" jutro :]

yo

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 gru 2008, o 16:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
n00kie, dziala to rowniez na lampie kolo rg (dm3). Jedyny problem taki, ze w DMie/tdm lapiesz cratera a nie wystrzeliwuje Cię w górę :D Na warmupie, fucktycznie lecisz w górę, ale to już stary raczej bug jest, przynajmniej ja go znam troszke dluzej :P

EDIT. Fak. No to całkiem stary temat odgrzałem, jes.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 10 gru 2008, o 16:42 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
miesiac to nie jest tak zle =D

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 00:36 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
$this->bbcode_second_pass_quote('doddy', 'n')00kie, dziala to rowniez na lampie kolo rg (dm3). Jedyny problem taki, ze w DMie/tdm lapiesz cratera a nie wystrzeliwuje Cię w górę :D Na warmupie, fucktycznie lecisz w górę, ale to już stary raczej bug jest, przynajmniej ja go znam troszke dluzej :P

EDIT. Fak. No to całkiem stary temat odgrzałem, jes.


dziala tez na tych scianach pod RG, zakreconych co prowadza do SG i na duel5 w na scianie przy respie obok CG ;]
_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 01:13 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2002, o 14:17
Posty: 297
Lokalizacja: Krak
Karma: 23
niektore mapy na jumpie juz od dawna duzo ludzi robilo z tym bugiem...ktorys d3ljump np bodajze.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 09:21 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
hehe ogolnie to wszyscy macie racje bo ...

...sam tego buga uzywalem w jumpmodzie pare lat temu ale to dzialalo tylko na kilku mapach(z około 800 wtedy chyba), musiała być ściana pod kątem etc. Teraz odkrylem jak wywołać buga prawie na kazdej mapie, W MIEJSCU GDZIE JA CHCE ZEBY TEN BUG BYŁ, A NIE NA PRZYPADKOWEJ ŚCIANIE ... i to jest własnie ta roznica. Dlatego tez Pops napisał pare postow wyzej, ze "nookie zhakowal jumpa" bo taka tez była i jest reakcja ludzi na servach heh. Tak jak na demku z dm2, wiem co trzeba zrobic zeby wystrzelilo mnie w góre ... albo w dół(w jumpmodzie sie przydaje).

można ująć to tak: "ten sam bug, lecz nowe możliwości"

nasty, to d3ljump1, wielka wieża :]
no i faktycznie tam sie dalo to zrobic i to calkiem latwo, ale to dlatego ze krawedz byla pod kątem

:]
pozdro


EDIT: jak ktoś chce zobaczyc to niech wejdzie na server Kubus:jumpmod i właczy mape highjump. Jest tam moj replay z bugiem o ile admin go nie skasowal.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 11 gru 2008, o 20:50 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Wtf nuk, masz bana na wirku czy co ?

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 11:05 
Cukierkowy

Dołączył(a): 25 mar 2003, o 11:31
Posty: 205
Lokalizacja: Bia
Karma: 58
no to panowie pozamiatane :D
ps5 dzis zrobilem - 57 sec

3 noce ją katowalem, niezliczoną ilość godzin heh

woohoooooo :multi:

ps: Tofik :* dziki za help

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 11:27 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Graty graty nookie ;*

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 12:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
jakieś demko ? replay ?

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 12:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sie 2005, o 17:49
Posty: 1028
Karma: 49
demko i mape ! :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 12:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
http://www.sendspace.com/file/t3zsx6 mapa i demko

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 14:11 
Cukierkowy

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 20:44
Posty: 168
Karma: 30
Gratz!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Quake2 Jumpmod
PostNapisane: 21 sty 2009, o 14:29 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Pogadaj z bubkezem żeby zrobił dla ciebie ps6.

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza