[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 10 lis 2024, o 21:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Komendy w cfg
PostNapisane: 3 lut 2008, o 19:19 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
Potrzebuje czterech nazw komend które są w cfg. Niewiem pod jakimi nazwami one się kryją co wchodze do q2 to musze ręcznie ustawiać te opcje:

Mouse Speed , Reil żeby był laserem i był żółty i Effects volume


Chodzi mi jak te komendy nazwyają się w cfg z góry dzięki !

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Komendy w cfg
PostNapisane: 3 lut 2008, o 19:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
sensitivity "x" , s_volume "1" , a z rg to nie wiem

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Komendy w cfg
PostNapisane: 3 lut 2008, o 19:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2005, o 23:25
Posty: 1530
Lokalizacja: st
Karma: 77
s_volume "0.01" - "1.00" taki jest zakres wartosci dla dzwieku
a komend na xaniowy rail nie ma ;] w zadnym kliencie chyba ;]

_________________
www.brudasy.pl - Wybierz swoj ulubiony model roucza!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Komendy w cfg
PostNapisane: 3 lut 2008, o 21:05 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
Spoko już fajnie chodzi dzięki

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Komendy w cfg
PostNapisane: 4 lut 2008, o 16:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2003, o 11:34
Posty: 2091
Lokalizacja: Stalowka/Krakow
Karma: 53
set cl_railtrail "1"

set cl_railtrail_color

w r1q2 :)

_________________
pijemy za mamy bo jak mamy to pijemy:P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Komendy w cfg
PostNapisane: 4 lut 2008, o 18:24 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
O fajnie bardzo brakło mi tej komendy !

PLUS ;]

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Komendy w cfg
PostNapisane: 14 lut 2008, o 12:54 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 31 sty 2008, o 11:02
Posty: 281
Lokalizacja: Bia
Karma: -89
Mam pytanie czy da się uzyskać taki efekt w q2 poprzez cfg jak na tym screenie

http://q2scene.net/euroq2l/screen/Q2DM1 ... 422558.jpg

Myśle że chyba o pak mi nie chodzi tylko bardziej o jasną kolorystkę paka czy ktoś wie jak to zrobić ? bo chyba samo modulate i gl_picmip w to nie wchodzi :D

edit:

już mam czego chciałem :D

_________________
Quake 2 umar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza