[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 9 maja 2024, o 15:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2006, o 18:18 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 10 wrz 2004, o 19:18
Posty: 709
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 5
pomoz ktos mi plz : > nagrodze plusami :F sporo akcji z demek czeka juz na wyciecie : D

_________________
:<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2006, o 23:11 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, o 12:48
Posty: 265
Lokalizacja: ZG
Karma: 20
"viewing" w modzie tdm zapisane jest wlasnie w layout, w battle trzeba sie pomeczyc tak jak napisal urbasek
(w keygripie jest dobry, ale myli nazwy urzytkownikow fb :D)

edit: musze popracowac nad ortografia


Ostatnio edytowano 22 maja 2006, o 08:43 przez Conm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2006, o 08:34 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie wiem czemu napisalem sqeeb, zle popatrzylem (btw. użytkowników)

co do layout to nie wiem, myslalem ze ven to sprawdzal wiec powiedzialem mu gdzie dokladnie to mozna wylaczyc, skasowanie layout powoduje usuniecie wszystkiego, tzn. calej tabelki z wynikami itd.

to co podalem usuwa tylko sam viewing, scoreboard bedzie dalej sie wyswietlal


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, o 23:45 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
co mam zrobic zeby w demku zmienic pov?, zeby wygladalo jako oryginal?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, o 08:39 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Nie da sie, chyba ze jest to krotka akcja na ktorej widzimy ciagle kolesia z ktorego chcemy pov zrobic, na demku sa tylko zapisywane informacje o tym co widzimy (zarowno skiny wszystkich jak i itemow itd.), wiec jesli cos jest daleko (w sensie ze po drugiej stronie mapy albo po prostu za sciana troche dalej to juz tego nie ma na demku.

No a teoretycznie mozesz zmienic pov w "demo information", masz tam rubryke "player number" ktora wlasnie za to odpowiada. Jest to jakby id zawodnika, odpowiedni numerek znajdziesz rowniez w "demo information" po lewej stronie masz ramke "configstrings", przewin troche na dół i bedziesz mial cos w rodzaju skins[0] potem skins[1] itd., jak zaznaczysz ktorys z nich to w ramce "value" wyswietli ci sie np. "aK|urbasek\male/scout", w ten sposob ogladasz kto jaki ma numer, no i ten numer wlasnie wpisujesz w "player number" (chodzi o ten numer w nawiasach kwadratowych skins[]).

EDIT:
yyy jednak chyba sie tak nie da, predzej zadziala po zabawie z kamerkami, musialbys ustawic player number -1, a potem dodac kamere bodajze z "as entity" albo "follow" czy jakos tak. Nie pamietam juz, dawno sie nie robilem nic w keygripie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2006, o 08:08 
Kozak

Dołączył(a): 12 lip 2004, o 15:47
Posty: 1605
Karma: 0
IMHO nie da sie tak zeby byla zabawa z kamerkami a potem przejscie do orginalnego widoku(povu), musialbys zrobic 2 demka i je skleic potem jakims videomach'em czy cus, tak jak to bylo na poczatku pff2(zejscie kamery z nad areny do oczu tej pizdy na arenie, jak kamera 'dojechala' do jej glowy bylo takie rozmazanie obrazu i akcja leciala dalej).

EDIT:
sorry, czytalem tylko Twojego posta i to tak po lebkach

_________________
asd

КГБ


Ostatnio edytowano 3 lip 2006, o 22:30 przez Sqeeb, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2006, o 10:34 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
sqeeb ale ty piszesz wogole o czyms innym:S on sie pytal o zmiane pova gracza, ze ma np. demko z swojego pova ale chce zrobic tak zeby bylo z innego pova...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2006, o 14:05 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
:))

_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, o 22:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
Witam.
Mój kolega ma taki problem , a mianowicie gdy chce odpalić demko w keygripie wyskakuje mu taki błąd.
http://img123.imageshack.us/my.php?imag ... tuuze7.jpg

Wie ktoś może co może być tego powodem ?

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, o 22:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
mialem kiedys tez taki sam problem , moj qmpel tez mial i jak zrobilismy formaty to normalnie dzialalo , napewno jest tez inne rozwiazanie ktorego nie znam

_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, o 23:05 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 16:25
Posty: 338
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('befree', 'W')itam.
Mój kolega ma taki problem , a mianowicie gdy chce odpalić demko w keygripie wyskakuje mu taki błąd.
http://img123.imageshack.us/my.php?imag ... tuuze7.jpg

Wie ktoś może co może być tego powodem ?


a masz w glownym folderze q2 quake2.exe(v 3.20)?
_________________
knowledge is power


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, o 23:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2005, o 13:15
Posty: 2255
Lokalizacja: Białystok
Karma: 100
hehehe ten tuman nie miał właśnie tego :D dzieki wojciszek :P

_________________
I gotta fly away. Gotta catch the train.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, o 00:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, o 22:25
Posty: 1514
Lokalizacja: Bia
Karma: 23
$this->bbcode_second_pass_quote('wojciszek', '')$this->bbcode_second_pass_quote('befree', 'W')itam.
Mój kolega ma taki problem , a mianowicie gdy chce odpalić demko w keygripie wyskakuje mu taki błąd.
http://img123.imageshack.us/my.php?imag ... tuuze7.jpg

Wie ktoś może co może być tego powodem ?


a masz w glownym folderze q2 quake2.exe(v 3.20)?




ommmmmmmmmmmmmmmmggggggg a ja format robilem :EEEEEEE
_________________
Make way for the bad guy. /www.UJB.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2006, o 20:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2005, o 17:14
Posty: 1036
Lokalizacja: Szprotawa/Wroc
Karma: 62
Mam problem :(, wyciołem akcje i wszystko ok, chce odtworzyc ta akcje a tutaj


http://img237.imageshack.us/my.php?image=bladqe5.png


hooy wie o co chodzi :? Ktos kiedys mowil ze akcje nagrane na aprq2 niechodza na demoplayu, ale wiecej o tym nic niewiem :/
Kto wie jak to zrobic??


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2006, o 21:44 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 23 lut 2004, o 16:25
Posty: 338
Karma: 0
zmien format z kg2 na dm2?

_________________
knowledge is power


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 wrz 2006, o 22:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2005, o 17:14
Posty: 1036
Lokalizacja: Szprotawa/Wroc
Karma: 62
jak zapisywałem to zmieniałem juz format w Zapisz jako.. z kg2 na dm2 i chcialem zobaczyc i ładował sie demoplay i nagle ten komunikat


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2006, o 16:01 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
hmm dalem te quake2.exe do glownej folderu , ale mam nowy blad : "I/O ERROR 267" wie ktos co to ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 wrz 2006, o 16:05 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Do jakiego katalogu?:E kg2? W ustawieniach kg tylko ustawiasz sciezke dostepu do q2 gdzie masz zainstalowane i to wszystko. Nic nie trzeba kopiowac.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: keygrip
PostNapisane: 10 paź 2006, o 07:35 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 13 sie 2005, o 08:09
Posty: 429
Karma: 6
nick napisal:
"mam sobie demko ktore ma 5 MB ...kiedy otwieram je w keygripie to pisze ze demo jest za duze i trzeba ja rozdzielic :/ ale nie wiem jak to zrobic ...
...gram na jednej mapie zalurzmy i gram 5 godzin .... potem otwieram i pisze "this demo is too large. It must be split up before using "
i nie wiem co z tym fantem zrobic "


moglby ktos mi podzielic demko http://www.sendspace.com/file/m3ww0n lub napisac jak to zrobic?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, o 12:49 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, o 12:48
Posty: 265
Lokalizacja: ZG
Karma: 20
sciagasz program demented2, zaznaczasz bloki od np. 2000 do 15000 i usuwasz [pomin pare pierwszych], to keygrip powinien juz ogarnac
jest jedna wada, przez takie kasowanie gubi klatki przedmiotow i pojawia sie wodospad napisow, czasami w podlodze moze wystapic jakas zagubiona reka


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 206 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza