[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 15 lis 2018, o 15:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Q2PL.ORG - Konta mail/ftp, czytac WAZNE!
PostNapisane: 4 lut 2006, o 13:46 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Za miesiac przestanie dzialac hosting na ktorym jest caly q2pl.org, wazniejsze stronki juz od jakiegos czasu leza na planetquake, jedynie problem bedzie z plq2, pld i ctf, ale to jakos sie uporam z tym, plq2 konczy sie chyba w polowie marca wiec cos wymysle.

Ale glownie chodzi o konta mailowe i ftp, nastawcie sie na to ze owe konta przestana dzialac za miesiac, wiec jesli ktos ma wazne jakies pliki na nich niech sobie je skopiuje na dysk albo cos zeby pozniej nie byl zaskoczony :-)
Co do maili i aliasow, ludzie ktorzy ich uzywaja wylaczenie ich moze sprawic jakis klopot, tak wiec na poczatku marca przeparkuje domene na planetquake i tam moge zrobic aliasy z przekierowaniem na wasze inne adresy mailowe zeby poczta nagle nie przestala docierac do Was. Domena jest oplacona wiec bedzie dzialac dalej. Dla tych ktorzy beda chcieli dalej utrzymac aliasy prosze msg me to zapisze sobie osoby i automatycznie na poczatku marca z przeparkowaniem domeny dopisze aliasy.

Aha, i jeszcze niektore osoby maja stronki www z baza sql, to tez niech do mnie zaklikaja to im wyexportuje baze i wystawie.

Cze ol.

EDIT:
btw. robie tylko aliasy na maile, nie bedzie juz zadnych kont ftp i mailowych, wiec nie pytac o to


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza