[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 gru 2024, o 10:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 23 lis 2011, o 22:41 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Tak, trzeba zrobić dl najpierw. Ale tak mnie naszło i chciałem nakręcić siebie i Was wskrzeszając temat.
http://quake2download.pl/plan-projektu/

i ogólnie zapraszam wszystkich zainteresowanych do komentowania tamże. byłoby raźniej :)

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 25 lis 2011, o 19:31 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Czy wie ktoś, kiedy jest uruchamiany plik protect3.wav (pak0.pak > sound/items) ?

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 25 lis 2011, o 20:34 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
afair protect to 666, wiec ten z 3 to albo jakis odglos 666 albo bandolier nie mozesz odpalic q2 i sprawdzic? :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 25 lis 2011, o 20:41 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
omg exe. czy pytałbym nie sprawdzajac?

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 25 lis 2011, o 21:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'o')mg exe. czy pytałbym nie sprawdzajac?

wlacz debuger odtwarzanych dzwiekow i sproboj wtedy podgladac konsole, bo powinien byc wylistowany ten dzwiek. komendy nie pamietam ale sprawdz s_ + tab
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 25 lis 2011, o 23:24 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Ciekawa opcja. Nie znalem tego. Gdybym słyszał ten dźwięk, to bym już go znalazł, bo przesłuchuję teraz wszystkie dźwięki w pak0. Wydaje mi się, że kiedyś go słyszałem w jakiś okolicznościach, ale co musiało by się wydarzyć, aby go odpalić - nie wiem. protect4.wav działa gdy pent ochrania Playera np w lawie.

anyway: to drobiazg tylko / ciekawostka.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 00:35 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Przeszukałem całe źródło Q2 i plik ten nie jest powiązany z żadną czynnością. Najprawdopodobniej chłopaki z ID Software zapomnieli go wyrzucić. A dźwięk słyszał chyba każdy kto grał w Q3 - to dźwięk obrażeń gdy masz Battle Suit.

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 00:42 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Dzięki! :) Tajemnica rozwiązana.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 02:31 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
GR1Q możesz sprawdzić też te pliki? :

Hyprbu1a.wav (chyba nieuzywany dźwięk HB)
laser2.wav (jakiś chyba zapomniany prototyp w kat. weapons)
Sshotr1b.wav (nieuzywany dźwięk ssg?)

Railgr1a.wav - używany chyba tylko w singlu przez jedengo z monsterów (a konkretnie gladiator albo samego makrona gdyż też ma w swoim kat. rail_up.wav, ktory jest tym smamym).

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 15:42 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Hyprbu1a.wav - w kodzie wykomentowany więc raczej nieużywany
laser2.wav - powiązany z target_blaster - chyba tylko w singlu występuje
Sshotr1b.wav - nie ma w kodzie
Railgr1a.wav - w kodzie nie ma ani przy okazji gladiatora ani makarona. Jedynie rail_up.wav znalazłem.

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 16:16 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Dzięki wielkie! Wycięte. Takie sprawdzanie jest łatwe dla Ciebie? Bo mam kolejnych kandydatów:

sound\player:
lava1.wav
lava2.wav (obydwa jakies komiczne i raczej do wywalenia)

wade1.wav
wade2.wav
wade3.wav

plik lava1.wav jest też w sound\world (inny) i jest ambientem na np q2dm6 więc uważaj.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 17:45 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
I jeszcze jedno pytanie dla wszystkich:

Gdzie są wykorzystywane elementy liczbowe huda o nomenklaturze anum_1.pcx, anum_2.pcx ?

Wydaje się, że w hudzie występują tylko obrazki z liczbami o nomenlaturze num_1.pcx, num_2.pcx...

Więc po co są te pierwsze?

(kat. pics)

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 17:59 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Te pierwsze to dźwięki potworków wpadających w lawę. Wade*.wav nigdzie nie znalazłem w kodzie wiec do wyrzucenia.
Jeśli chodzi o num i anum to myślę, że są to wersje normalne i czerwone cyferek. Jak health spadnie poniżej 25 to świeci na czerwono. Right?

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 18:07 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Racja, nie zwrocilem na to uwagi nigdy. Dziwne;) ammo tez mruga ponizej 5ciu. itd. ok dzieki!

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 18:12 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Ciągle Ci mało GR1Q?

Katalog test w kat. textures?
Plik REGION.wal w kat textures?
lava1.pk (sounds/world) - dziwne, jedyny z rozszerzeniem .pk
bigtele.map w kat. sound/misc
bump1.wav w kat. players/male i players/cyborg tez chyba nieuzywane, ciekawe do czego miało służyć.

16to8.dat kat. pics
ale w tym kat duzo jest roznych pierdol nieuzywanych, mozna sobie to podarowac (ale ja bym sobie nie podarowal jednak;)

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 20:51 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
1. Katalog test wydaje się być nie używany nigdzie.
2. Ciężko powiedzieć czy ten plik właściwie jest do czegokolwiek potrzebny. Trzeba by było sprawdzić czy którakolwiek mapa używa tej tekstury.
3. Plików .pk jest chyba więcej. Małe info:
$this->bbcode_second_pass_code('', 'The PK file type is primarily associated with 'Audition' by Adobe Systems Incorporated. Adobe Systems Incorporated acquired the technology assets of Syntrillium Software in May 2003. On August 18th, 2003 Adobe released a rebranded version of Cool Edit Pro 2.1 as Adobe Audition software. Audition/Cool Edit creates .PK files which are known as Peak Files. Peak files store data associated with the graphical representation of audio data (i.e., Waveform diagram). Audition/Cool Edit has the option to disable the creation of these files, however this may slow loading, saving and re-drawing of graphical data. These files can safely be deleted and will not effect the original audio data in any way. ')A więc już wiemy jakiego oprogramowania audio używało ID Software.
4. Bigtele.map - IDK :S. Żadna mapa to na pewno nie jest. W kodzie też nic nie znalazłem.
5. Dźwięku bump1.wav nigdzie w kodzie nie ma. Domyślam się, że mial to być dźwięk jak uderzamy w ścianę z dużą prędkością albo coś podobnego :D.
6. Odnośnie 16to8.dat => http://files.volved.com/qsr/qoole250_cd/progs/q2_grafx/pcx2w22.txt
$this->bbcode_second_pass_code('', 'File named "16to8.dat" (extracted from Quake2 pak0.pak) is
needed for -d option. It's basically 16bit to q2 palette conversion table.')

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 20:57 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Czyli ostatniego nie tykać ;)
http://quake2download.pl/blog/2011/11/26/lista-wszystkich-pakow/
http://quake2download.pl/blog/

Dzięki GR1Q! Profesjonalna robota!

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 21:05 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
À propos lava1.wav i lava2.wav. Konsola będzie się ich domagać bo ich ładowanie jest na twardo wbite w kod. Zapomniałem o tym wspomnieć.

// EDIT
Można zamiast nich wstawić jakieś puste pliki. Co by miejsca nie zajmowały za wiele i wrzucić do jakiegoś paka typu "dummy.pak" :D

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 22:14 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
GR1Q sprawdzisz mi jeszcze jakieś pliki? Czy przesadzam? sfinka

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: quake2download.pl
PostNapisane: 26 lis 2011, o 22:17 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 6 wrz 2004, o 14:17
Posty: 713
Karma: 39
Bring it on! Jak zaczniesz przesadzać to Ci powiem ;).

_________________
Ludzi dzielimy na 10 grup. Tych ktorzy rozumieja kod binarny i tych ktorzy go nie rozumieja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza