[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 18 lis 2018, o 10:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [SPRZEDAM]_Honda_VFR_800_2002_KUFRY_ALARM
PostNapisane: 24 cze 2009, o 14:18 
cz:EE
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2002, o 10:49
Posty: 1839
Lokalizacja: Bruksela
Karma: 50
WItam ludzi z FB
Jeśli moglibyście mi pomóc i wystawić linka do tego ogłoszenia w opisie na GG, lub podesłać linka do znajomych byłbym bardzo zobowiązany.

_______________________________________________________________

Witam wszyskich.
Sprzedaję moją ukochaną maszynę ;(

Oto treść ogłoszenia:

MARKA: HONDA
MODEL: VFR V-tec
POJEMNOŚĆ: 800cc
MOC: 108KM
ROCZNIK: 2002
PRZEBIEG: ~33000km
STAN TECHNICZNY: BDB

SPECYFIKACJA
Moc Max. HP
80 kWa (108 hp) @ 10,500 RPM
Moment obrotowy
80 Nm @ 8750 RPM
Kompresia
11.6 : 1
Pojemnośc silnika
781cc
Wymiary
212 cm (83.5 in) (L) x 73.5 cm (28.9 in) (W) x 120 cm (47.2 in) (H)
Rozstaw osi
1458 mm (57.4 in)
Wysokośc kanapy
805 mm (31.7 in)
Waga na sucho
222 kg
Przednie koło
120/70-Z17
Tylnie koło
180/55-V17

Aukcja dotyczy mojego prywatnego motocykla, nie jestem handlarzem, dlatego nie będzie ściemniania tylko suche fakty. Motocykl 100% bezwypadkowy, nie ma problemu, żeby sprawdzić go w dowolnym warsztacie.
Bardzo dokładny opis motocykla można przeczytać w artykule poniżej ? chodź myślę, że o tym motocyklu pisać za wiele nie trzeba :]

?Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału?
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%20gdy,technika,siega,idealu,1648.html


Motocykl jest najpiękniejszym dla tego motocykla kolorze ? czerwonym
Obrazek
-----HISTORIA MOTOCYKLA -----
? Luty 2002 ? nowy motocykl zakupiony w Belgii u dealera Hondy ?Bike Zone? w Brukseli ? pierwszy właściciel przejechał około 3tyś km.
? Wrzesień 2002 - drugi właściciel zakupił motocykl w Belgii w Brukseli ? pierwszy właściciel przesiadł się na Varadero ? przejechał od 3tys do 20,385 km.
? Maj 2008 ? motocykl zakupiony przeze mnie (3ci właściciel) u autoryzowanego dealera Hondy w Brukseli przy stanie licznika 20,385km ? drugi właściciel przesiadł się na Honde CBR
? Maj-Lipiec 2008 ? motocykl użytkowany przeze mnie na dojazdy do pracy w Brukseli oraz wypady weekendowe, licznik z 20,385km do 24,000km
? Lipiec/Sierpień 2008 ? 3 tygodnie w siodle, podróż na południe Europy (licznik z 24,000km do 32,000km)
? Sierpien 2008-Czerwiec 2009 motocykl stoi w garażu, jest regualnie przepalany i konserwowany,
? Czerwiec 2009 ? rejestracja motocykla w Gliwicach przy stanie 32 tyś km
? Czerwiec 2009 ? motocykl wystawiony na sprzedaż przy stanie licnzika 33tys km

------ WADY MOTOCYKLA ------
? Najsłabsze ogniwo to akumulator, który należy zasadniczo już wymienić ? zdażyło się, że przy dużym obciążeniu ? GPS + światła + wentylator przy bardzo wysokich temp ?motocykl nie mógł odpalić.
? na prawej pokrywie silnika ślad po wywróceniu motocykla na parkingu przez ostatniego właściciela (patrz zdjęcie ),
Obrazek

? bardzo mały odprysk lakieru na baku (patrz zdjęcie) ? prawdopodobnie jakiś mały kamień spod kół.
Obrazek


------ ZALETY MOTOCYKLA------
Motocykl regularnie serwisowany tylko u autoryzowanych dealerów Honda w Brukseli:
1) 2002 przy stanie 1tyś km
2) 2002 przy stanie 6tyś km
3) 24/09/2003 przy stanie 12tyś
4) 30/03/2005 przy stanie 16,537km
5) 18/07/2008 przy stanie 24,010km

Opony stan BDB, wymienione na nowe w lipcu 2008, więc najbliższe 2-3 sezony spokojnie można jeździć:
? TYŁ ?DUNLOP SPORT MAX ROAD SMART? (cena ~700PLN),
Obrazek

Obrazek

? PRZÓD ?DUNLOP SPORTMAX ? (cena ~500PLN),
Obrazek

Stan łańcucha dobry ? spokojnie przejedzie jeszcze sezon lub dwa.

Motocykl wyposażony jest w dwie blokady elektroniczne oraz 2 mechaniczne
1) Immobilizer HISS (Honda Ignition Security System)
2) Auto alarm z funkcją ANTY-NAPAD (Alarm uniemożliwiający odpalenia motocykla bez uprzedniego wyłączenia.
ANTYNAPAD - w razie, jeśli ktoś strąci kierowcę z motocykla (np. na skrzyżowaniu) i będzie chciał odjechać, kierowca ma do dyspozycji pilota. Po naciśnięciu przycisku, po 3 sekundach na motocyklu włączy się syrena i wszystkie kierunkowskazy, a po kolejnych sekundach alarm odetnie paliwo i motocykl stanie. System wart jest około 600euro czyli jakieś 2400PLN.
3) Blokada na tarcze hamulcową renomowanej firmy OXFORD (patrz zdjęcia) z linką na hamulec/sprzęgło przypominająca o założeniu blokady
Obrazek

4) Łańcuch w osłonie gumowej.


Motocykl wyposażony jest w system 3 kufrów firmy SHAD (patrz zdjęcia):
? kufer centralny o pojemności około 48L ? spokojnie mieści 2 kaski romiaru L
? 2 kufry boczne o pojemności około 40L
Cena takiego kompletu to około 2000-2500PLN. Do wszystkich 3 kufrów jest jeden kluczyk.
Kufry jakto kufry są gdzie niegdzie porysowane ? nie są one nowe więc proszę nie oczekiwać stanu ?nówki nieśmigane? jakto można czytać w niektórych ogłoszeniach.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Motocykl wyposażony również w GPS firmy GARMIN z mapa na całą Europę.
Pod GPS przygotowałem i zamontowałem podkładkę na kierownicy oraz zamontowałem gniazdo zapalniczki do podłączenia GPS? pod kanapą (patrz zdjęcia- zdjęcia robine podczas instalacji GPS) ? cena całości około 400PLN.
GPS z okablowaniem
Obrazek

Zamontowane gniazdo zaplaniczki z zasilaniem pod GPS
Obrazek

Zamontowana podkładka pod przyssawke od GPS
Obrazek

Zamontowany GPS
Obrazek

Do motocykla są również oryginalne uchwyty dla pasażera montowane w miejsce stelaża od kufrów.
Posiadam także oryginalna czerwona osłone na siedzenie pasażera ? żadko używana gdyż jeździłem głównie z żoną.

Do motocykla zamontowany jest na sale system ładowania akumulatora. System podłączony jest do akumulatory i na zewnątrz wystaje tylko kabelek, który podłącza sie do zasilania ? także można podłączyć w razie konieczności do ładowania na noc.

----- PODSUMOWANIE-----
Jeśli już ktoś szuka VFR to wie czego chce i za bardzo o samym motocyklu pisać nie trzeba.
Motocykl był zakupiony przeze mnie w Maju 2008 z myślą o 3tyg wypadzie na południe Europy. Po wyprawie we wrześniu 2008 przeprowadziliśmy się z żoną do Japonii i od sierpnia 2008 do Czerwca 2009 motocykl stał w garażu i czekał na nasz powrót . Motocykl przerejestrowany i ubezpieczony został tydzień temu (15 czerwiec 2009) na nasz 2 tygodniowy wakacyjny pobyt w Polsce. W chwili obecnej dowiedzieliśmy się, iż nasz pobyt za granicą wydłuży się do 2011 roku i szkoda, aby motocykl stał w garażu przez następne 2 lata ? stąd decyzja o sprzedaży.
Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym, zasadniczo bez wad ? może oprócz akumulatora ? i w bardzo dobrym stanie technicznym.
Motocykl bardzo wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera (można pytać mojej żony ?), doskonały na dalekie wyprawy. Sprawdził się także jako środek lokomocji do pracy w zakorkowanym mieście ? mimo pozornie dużej masy i gabarytów, spokojnie przeciska się między samochodami ? nawet z 3 kuframi ?.

Posiadam pełną historię i wszystkie dokumenty dotyczące motocykla ? poza tym mogę dokładnie opowiedzieć co się działo z motocyklem od nowości, wytłumaczyć każdą ryskę na motocyklu i opowiedzieć, kto był poprzednim właścicielem.

Do motocykla są klucze:
- 2x kluczyk do motocykla z imobilaizerem oczywiście dwa oryginalne kluczyki wraz z pilotami do alarmu (czarny duży kluczyk na zdjęciu)
- 2x kluczyck do łańcucha (czarny mały kluczyk na zdjęciu)
- 2x kluczyk do blokady na tarcze hamulcową firmy OXFORD (niebieski mały kluczyk na zdjęciu)
- 2x pilot do alarmu (niebieskie piloty na zdjęciu)
- 1x pilot do antynapadu (czarny pilot zdjęciu)
- 1x kluczyk do 3 kufrów (czerwony kluczyk na zdjęciu)

Obrazek

Bardzo niechętnie sprzedaje mój motocykl, ale niestety przedłużający siepobyt za granicą uniemożliwia mi jazde na tym motorze ? a szkoda by motocykl marniał przez 2 lata w garażu.

------- CENA ------
Każdy chyba wie, że nie ma czegoś takiego jak OKAZJA czy OKAZYJNA CENA przy kupnie motocykla. Lepiej zapłacić ciut więcej za motocykl w bardzo dobrym stanie i 100% bezwypadkowy, niż oszczędzić odrobinę a potem wydać na wymiany i naprawy 3 albo 3 razy tyle.

Cena, jakiej oczekuję za wszystko co powyżej opisane to 22,000PLN ? biorąc pod uwagę doskonały stan motocykla, i fakt, że same dodatki są warte około 5000, cena nie wydaje się wygórowana.

Mogę odpowiedzieć na wszelkie pytania lub udostępnić więcej szczegółów lub zdjęć.

------ KONTAKT -------
Do 26/06/2009 jestem do dyspozycji i odpowiem na wszelkie pytania osobiście w Gliwicach lub przez komórkę:
TEL: 518-86-43-78.

Po tym terminie należy się kontaktować ze mną poprzez maila lub GG, odpowiem na wszelkie pytania.
Numer GG: 266176
Mail: mecglider[malpa]o2.pl

W razie chęci obejrzenia motocykla po 26/06 należy się kontaktować z moim Tatą, który będzie się zajmował sprzedażą po moim wyjeździe. Jego numer tel:
Jerzy 501-68-71-91

Kilka zdjęć na koniec:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Oraz filmiki
Filik nagrany w maju 2008 przy odbiorze moocykla
http://www.youtube.com/watch?v=ABN3yr9CSd8
Filmik gdzies na obwodnicy Brukseli
http://www.youtube.com/watch?v=RhdHKRza_AM



PS.
W każdej chwili na żądanie mogę dosłać więcej zdjęć lub szczegółów.
Jeśli ktoś uważa, że taki rozwlekły opis to jakaś ściema ? prosze przeczytać opiś mojego pierwszego motocykla który sprzedawałem rok temu, podobny opis :)
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=97678&hl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza