[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 kwi 2024, o 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Film promujacy q2
PostNapisane: 17 sie 2011, o 11:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
Uhhh temat bardzo długi, ale postaram sie go wam przybliżyć i zachęcić do pomocy przy wykonaniu tego trudnego projektu.

  • cel
    Utworzyc cos na wzór trailera crysis 2 - trailer w spoilerze
    Spoiler:


    Dlaczego to pokazuje jako wzór, którego graficznie nie dościgniemy? Otóż dlatego, że na tym trailerze przedstawione są możliwości nano-suit, który odgrywa główną rolę w rozgrywce crysis 2. Każda z kolejnych właściwości kombinezonu jest poprzedzona wstawka np "be fast".

    Chcąc się wzorować na tym trailerze, chce was skłonić do burzy mózgu, jakie cechy q2 czynią go tak wyjątkowym, że gramy w niego nieprzerwanie tak dużo lat. Chciałbym żebyśmy wspólnie wyselekcjonowali te cechy q2, które odróżniaja go od innych kwaków, a które można by przedstawić na filmie promującym q2...

    W mojej głowie aktualnie jest wizja filmu, gdzie każda z wyselkcjonowanych chech q2 jest poprzedzona podobna wstawka. Dla przykładu wyobraźmy sobie np główna ceche q2 pod tytułem "Team based game", a zaraz po niej pokazane (no w postaci recamu) wspólne odbijanie RA na dm2/RA na dm7/RG na dm3/etc. Kolejna scenka mogłobybyć pokazanie, że gra wymaga współpracy na duża skale, np. pokazanie jak się niesie przez pół mapy rakiety na winde na dm1, czy np znow na dm2, albo rg na dm6 etc.

    Moje typy:
    • odbijanie RA na dm2 z multi povem/racemem
    • noszenie broni na np. dm1 z wody na winde, a potem rape z rg na arenie
    • ultra skill - wyselekcjonowane fragi z każdej broni
    • powerups - q-run, pent-run, ps vs wielu

    każdy z punktów powyżej to np. osobna scenka poprzedzona odpowiednia wstawka. Film taki miałbybyć bardzo dynamiczny i najkrótszy jak tylko się da, bo promowanie q2 za pomoca filmu trwajacego 10 minut i pokazujacego tylko super fragi nikogo tak na prawde nie zainteresuje, a co wazniejsze nie zaintryguje do tego stopnia by delikwent sciagnal q2 i sprobowal zagrac...

    W takim filmie, można również pokrótce zrobić review sceny, gdzie listujemy np. 11 udanych edycji plq2 ligi duelowe, ligi jumpa w ktorych jest kasa etc etc. na zakonczenie filmu jakis napis "Try it yourself" a pod spodem link do np. download.quake2.info gdzie bedzie dokladny opis paczki q2 i how to by zagrać w q2.

kto to wykona
Przedewszystkim trzeba podzielić pracę na kilka części...
  • wyselekcjonować cechy q2
  • opracowanie dokladnego scenariusza filmu
  • przygotowanie demek
    1. ustawienie demka jak na planie filmowym
    2.selekcja z konkretnych demek
    Kazdy rodzaj ma wady i zalety. ustawienie demka moze wyjsc nienaturalnie ale bedzie szybsze w wykonaniu. Natomiast selekcja to dlugotrwale przesukiwanie demek o ile ktos nie kojarzy konkretnego demka z konkretna akcja - plusem jest jego prawdziwosc.
  • Zlozenie filmu - w tym miejscu wiem ze raczej mamy wsparcie THP i darusia.

W momencie gdy mamy tak przygotowany film, bedzie mozna smialo uderzac np. na wykop by wypromowac q2, bo mamy fajnie zrobiony film promocyjny, a w nim odnośnik do dobrze zlozonego q2 od razu do gry, a ktory nie odrzuca wygladem. Bardzo ważne jest to, żeby to zrobić raz a porządnie ponieważ akcje wykopywania q2 można przeprowadzić skutecznie raczej tylko jeden raz.

Zapraszam do dyskusji i dołączania się do konkretnej roboty. Jeśli będzie trzeba to poprosze Urbaska aby utworzyl takiej grupie osobny zamkniety dzial, w ktorym nikt nie bedzie im przeszkadzal w pracach.

Bardzo licze na wasze zaangazowanie, bo samemu sie tego nie wykona od poczatku do konca, a to pierwszy krok w mojej idei obudowania q2.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 17 sie 2011, o 11:45 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Mogę pomóc w montowaniu w vegas movie studio ;)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 17 sie 2011, o 13:32 
cz:EE
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2002, o 10:49
Posty: 1839
Lokalizacja: Bruksela
Karma: 50
Elo.
Pomysl niezly - kilka moich uwag.
Chcemy zeby odbiorca by loklany POL czy EU?
POL:pokazac historie polskiego q2:
- film po polsku
- uwidocznic ligi jak PLQ2 pokazac ile klanow startowalo i jakie klany zdobywaly miejsca 1-3 np. PLQ2 since 1999, 10 edycji, 64 klanow, 1234 graczy itd
- pokazac osiagtniecia na scenie miedzynarodowej teraz i kiedys - nie tylko TP ale duel, jump inne
EU
- film po ang
- pokazac ligi polskie i europejskie
- pokazac rozgrywki miedzynarodowe kto i kiedy wygrywal
- pokazac jakie ekipy narodowe wygrywaly i kiedy (miejsca 1-3)


Moje type co powinno byc uwidocznione:
- dynamizm gry: jest wprawdzie mniej realna od gier wojennych ale to jest to co quake odroznia od inncyh strzelanek
- TP: pokazac ze np w ligach gra sie 4/4 6/6 itd uwidocznic dropy jako jeden z elementow TP
- NoFake: pokazac ze wiekszosc ludzi jest zarejestrowanych i jakie sa benefity (wiem ze jest nieco innaczej no ale coz - jesli pokazemy jak powinno byc moze od poczatku ludzie beda isc tym - poprawnym torem)

Co do sciagniecia samej gry:
- teraz grafika jest o 5lat swietlnych bardziej ladniejsza niz q2 - wiec nie pokazywac full brightow itd, tylko ladna dopieszczona grafike
- kiedys gdzies byla mowa o zmianie "engina" do q2 zeby grafa byla lepsza - da sie to zrobic? jest juz to zrobione? teraz nie ma problemu zeby sciagnac plik/gre co wazy powiedzmy 300-700MB - jak ktos bedzie chcial pograc to zeby sciagnal ciezsza wersje ale ladniejsza

tyle na razie

jak cos pomysle jeszcze to sie odezwe :>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 17 sie 2011, o 14:01 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Pomysł nie najgorszy, ale pamiętać należy, że film ten będzie kierowany do osób niezwiązanych z q2, które nie będą rozumieć tego, co dzieje się w poszczególnych kadrach. Przedstawienie historii q2 to temat rzeka, na który potrzeba wielu minut filmu. Ktoś, kto w q2 nie grał raczej nie będzie zainteresowany czymś takim. Można wspomnieć o sukcesach Polaków ale powinien to być wątek poboczny.. Np transparent-frame'y nałożone na właściwą akcję, które zawierać będą przekaz w postaci lakonicznych haseł.
Film nie może trwać > 10 min. Najlepiej, gdyby zmieścić go w granicach 5-6 min. Zawrzeć najistotniejsze zagadnienia. Ludzie tracą uwagę/cierpliwość/zainteresowanie po kilku minutach materiału.

Messer pisze o grafice... Ok, trzeba przygotować coś miłego dla oka, jednak nie można sobie pozwolić na zastosowanie zmodyfikowanych silników graficznych. Ktoś kto obejrzy film będzie rozczarowany po ściągnięciu standardowego q2 do gry online i się zniechęci.

Może zatem jakiś konkurs na specjalny pak do filmu? I jakaś specjalna nagroda? np. wywiad na quake2.info ze zwycięzcą? : DDDD

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 18 sie 2011, o 21:44 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 lis 2008, o 11:44
Posty: 45
Karma: 10
Dokładnie, jeśli robimy film dla ludzi spoza sceny to powinien być on na maksa efekciarski. Fragi w powietrzu, jakieś fajne jumpy i kilka akcji zespołowych. 2-3 minuty wystarczą, nikt dłużej nie będzie tego oglądał. W filmiku warto by zawrzeć info o zapisach do ligi i o specjalnej ofercie dla początkujących. Myślę że powinien być to strikte filmik rekrutacyjny i można by zmontować w nim jakąś fajną kwakową musztrę. (Rząd gruntów ustawionych w szeregu, salutujących, z dogranym dźwiękiem dialogów z full meta jacket, i potem akcja! co wy na to?)

Druga rzecz to Facebook. Żadem k..a wykop, tylko musimy stworzyć scenę na FB, wystarczy spojrzeć na Izę jak szybko zbudowała konto na fb. Tylko muszą być materiały. Można by nawet starsze frag movie tam zapodać, informacje o rekrutacjach, zapisach do ligi, aktywnych klanach, turtoriale, artykuły z plq2 i scena q2, zdjęcia i grafiki, może wywiady z laskami ze sceny, prawdziwymi lub zmyślonymi ;)

To tyle.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 18 sie 2011, o 22:38 
Przyczajony

Dołączył(a): 8 kwi 2008, o 18:18
Posty: 58
Karma: 9
Co do filmu sie nie wypowiem, ale taka luzna mysl mnie naszla co do promocji. wiekszosc z nas zna zapewne SumeStyli, score, mati i spolka, czesc z nich byla powiazana z q2 (score'a nie musze chyba nikomu przedstawiac), chlopaki maja wielu fanow, masa mlodych w wieku 14+, a ich kawalki na youtube maja dziesiatki tysiecy wyswietlen i coraz to sa nowe jakies. Moze by w ramach malej promocji skrobnac raz na jakis czas wlasnie komentarz i np wspomniec ze te chlopaki grywaly w q2, ze scena nadal istnieje i zaprasza nowych chetnych, dodac ze 2-3 uzyteczne linki do stron czy chociazby forum i raz na jakis czas robic update takich komentow. A noz widelec trafi sie kilku mlodzikow co sobie przypomni lub zechce sie sprawdzic w q2?
Ot taka luzna mysl.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
@roodi

iza zbudowala swoje konto z ludkami poprzez lapanke na coolnet DM a nie poprzez swoich znajomych. Ponadto nie rozumiem dlaczego bagatelizujesz wykop gdzie wykopana rzecz odlaga więcej niż 100 000 ludzi... ja bym jednak proponowal sie skupic na ideii wykopu a nie na facebooku. facebook swoja droga, kazdy to moze robic na wlasna reke, ale spojrz na matematyke...

100 osob na scenie, kazda osoba ma zalozmy 150 znajomych... 100x150 = 15000.... to troche mizerny rezultat przy wykopie gdzie 100 000 odslon wykopanej rzeczy to raczej dolna granica... a no i watpie by nawet wszyscy robili promocje via facebook. ludzie sa zbyt leniwi.

tak fb, jak najbardziej ale na pewno nie powinien byc docelowym targetem...

co do zas samego filmu... jaka musztra, jaka scena? My mamy napierw zachecic ludzi do gry w Quake2 i przedstawic to co w nim jest najlepsze, co go odroznia od innych fps. Nikt dla samej sceny nie przyjdzie, ale dla fajnej rozgrywki juz raczej na pewno.

@eon
genialny pomysl z suma styli... ja mysle ze nawet chlopaki przez wglad na to ze grali w q2, wrzuciliby taki film na swoj kanal. zajebisty pomysl :)

dobrze, a teraz moze sie jednak skupmy na obgadaniu prezentacji tego co najlepsze w q2... im wiecej pomyslow co przedstawic w filmie wg mojego pomyslu tym szybciej zabierzemy sie do roboty!

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2005, o 17:14
Posty: 1036
Lokalizacja: Szprotawa/Wroc
Karma: 62
Moim zdaniem:

- film powinien trwać 2-3 minuty, nie więcej. Dlaczego ? Teraz każdy oczekuje szybkich i konkretnych informacji. Ludzie nie lubią czekać i nie potrzebnie tracić czas. Ma być szybko, konkretnie i efektownie. Można zrobić coś w stylu trailera aK movie. Zobaczcie, mineło 6 lat od jego wydania a ludzie cały czas są głodni tego filmu, trailer zrobił mega wrażenie i zaostrzył mocno apetyt na film. Dlatego taki filmik promocyjny powinien mocno zaostrzyć apetyt na q2.

- film powinien zawierać fragmenty głównych cech q2 czyli np. wyświetla się napis jak na tym filmiku z dema postu w 44 sekundzie tylko że np. "TEAM PLAY" i odbijanie ra na dm2, podsadzanie pod q na dm3 czy pod penta, obrona rooma na dm1 i byłoby zajebiście gdyby w międzyczasie trwania owych akcji tp były widoczne dropy broni.

- kolejne przejście, napis "PURE SKILL" - ten fragment powinien zawierać fajne fragi, mega raile, air rockets, czy potrójny/poczwórny bfg, żeby było dużo akcji w jak najkrótszym czasie, żeby widzowi podniecenie z poprzedniego fraga jeszcze nie minęło a tu już kolejny zmiażdżył mu suty :D

- dobrą opcją była by kolejna zakładka/fragment "CHALLENGE" gdzie pokazane byłby ligi/tabele ze stron (np. zoom na klany w przypadku plq2/euroq2l i na graczy w przypadku edl) plq2, euroq2l, EDL, W miedzyczasie pokazywania tabel można by było wrzucić jakieś batalie na mapie pomiędzy klanami, jakieś fragment końcówki finału i OT itd.

Jeśli chodzi o demka to tutaj proponowałbym wybrać fragmenty z innych filmów, fragi itd żeby nie robić jakiegoś scenariusza, bo będzie to wygladać nienaturalnie, sztywno, słabo.

- skupic się na tym aby filmpromował głównie q2, jego piękno, unikatowe cechy a nie scene PL czy EU.

- muzyka w tym filmie powinna być dynamiczna, szybka, uwzględnić synchro bo będzie dodatkowy +
Na koniec dać jak to dem pisał "try it youself" albo coś w stylu "try your skills! Visit : www.....com"

Byłaby to dobra opcja moim zdaniem. Szybko, konkretnie, przejrzyście

Coś mi się przypomni to dopisze.

_________________
neon gej, lanther gej ho hej.


Ostatnio edytowano 19 sie 2011, o 11:24 przez KuBi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
piszac o scenariuszu mialem na mysli opracowanie samego scenariusza filmu. Nie musi to byc koniecznie film ustawiany. jestem jak najbardziej za tym, by to byly np demka uzyte w innych filmach.

pytanie jak szybko mozna dotrzec do zrodel z danego filmu (demek) i cy przypadkiem nie oplaca sie zrobic ustawek. Ale tak jak pisze kubi, to mogloby wyjsc nienaturalnie...

w sumie, to mozna zaczac postowac konkretne akcje z konkretnych filmow by miec punkt odniesienia i/lub cos do nasladowania...

np.



czas akcji 1:40 odbijanie RA z tylko granatem... imo fajnie by bylo pokazac akcja synchroniczna, ze ktos kogos podsadza, a od dolu wjezdza jeszcze rl :) czyli odbijanie we 2 ;]

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
teraz przyszlo mi jeszcze do glowy zeby zrobic sosobna sekcje pt "Configure ur Quake2" a w nim, pokazana np dm1 (ruch kamery po okregu skirowany na jeden cel) i rozne sety texxtur broni huda etc... to mozna przemyslec bo imo warto pokazac ze quake2 moze wygladac tak jak chce uzytkownik.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Wg mnie fajnie przedstawił to Kubi.
Ja też postawiłbym na szybkość i długość filmu max 2-3min.
Ta akcja którą dałeś dem spoko, ale dosyć długa. Ja skupiłbym się na dynamice. Dosłownie krótkie akcje czyli "wpieprzam się, robię swoje i następna klatka". Czyli takie odbijanie ra, nawet z quadem w wersji przyspieszonej. Ogólnie filmik w przyspieszonym czasie nagrany, dodałby mega dynamiki, dałoby radę zmieścić setki fajnych akcji i zrobić coś efektywnego.
Musi być dużo gadżeciarskich efektów, świetna muzyka i mega dokładne wykonanie. Żeby nie zapomnieć o niczym. A fajne fragi nie będą fajne, jeśli film zrobiony zostanie na szybko i bez duszy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 12:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
Post Kubiego i wszystko jasne w temacie :)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 13:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
skupmy sie narazie na na tym co zaczalem ja, a co kontynuuowal kubi. tzn mianowiscie wyszczegolnijmy podstawowe rzeczy do pokazania w fimie... aktualnie rozsadnie jest podsumowac

  • teamplay
    odbijanie pozycji (dm2 - ra)
    podsadzanie do q na dm3
    podsadzanie q-runnera np na dm6 by dostal sie do bfg od ssg

  • pure skill
    widowiskowie fragi rg
    air rocket frags
    multiple frag z bfg (dm2, dm6, dm8)

moim zdaniem warto zaprezentowac

  • be unstoppable

    I np pokazac Q-runna przez cala mape z bardzo dobrym movementem, albo np pent-runa, poscig PS na dm8 konczacy sie triumfem PS.

  • customize ur Quake2

    Chodzi mi o to by pokazać ze to jak wyglada Q2 na prawde zalezy od wyobrazni gracza. Urodzila sie w mojej glowie taka scenka, ze leci sobie kilka akcji na defaultowym dla filmu paku i nagle jest "stop klatka", w tym momencie nakladane/zmieniane sa np skiny broni i ludkow (taki szybki przelot przez pare skinow) i zatrzymuje sie na jedynym i jazda dalej akcja.

    To samo w przypadku texutr, czy huda czy czegos innego. Chodzi o to, zeby jedna akcja pokazywala dobor calkiem innego wygladu q2 poprzez szybki przelot przez rozne konfiguracje pakow i jazda na nowo wybranym setcie. oczywiscie tylko dla tego fragmentu pak glowny ulegal by modyfikacji.

    Jak to osiagnac? trzeba nagrac kilka wersji fragmentow danego dema w roznych konfiguracjach pakowych, a potem zmontowac odpowienio moment stopklatki, w którym jest przelot przez rozne konfiguracje. niby w danym momencie jest zmieniany skin... chodzi o efekt filmowy (zmiana skinow w locie) prezentujacy rozne konfiguracje, a nie o mozliwosci q2 do zmiany takich ustawien w locie... warto moim zdaniem pokazac ze q2 mozna dostosowac do swoich potrzeb

  • Challenge

    to akurat na koniec filmu, i mozna zrobic przelot przez strony ligowe/pokazanie punktacji z ktorejsc edycji etc. do ustalenia jak to zrobic. na pewno ma trwac bardzo krotko!

tu od razu chcialbym skrytykowac idee "przyspieszania" filmu, jako ze jesli idziecie do kina na film akcji to nie dlatego ze akcja jest osiagnieta przez przyspieszenie filmu, a przez to ze na prawde jest AKCJA.

muza etc, to kwestia gustu. na pewno przy zalozeniu ze film ma trwac np. max 3 min, mozna wybrac jedna efektowna piosenka... mozna sie polakomic o maly plagiat konceptu i wykorzystac invaders must die prodigy...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 14:35 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
wg mnie podsadzania nie sa w ogole efektowne. z zewnatrz moze to wygladac nawet smiesznie. proponuje akcje typu jeden kolezka trafia rg a drugi z ssg dobitka np przy wejsciu room/woda. albo 4ch woda i z pova kazdego jak rozpracowuja pokoj. lub inne, tylko te podsadzanie wydaje mi sie bamberskie.

i blogoslawie was w imieniu zrezygnowania z recamow! D:

customize q2: akcja leci a fadingowo zmieniaja sie paki, tekstury (on fly)

ten filmik dam tez na front page na quake2download.pl

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 14:52 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
podsadzanie jest bardzo ok (pokazuje teamplay). Jednak ja wyrzucilbym pomysl z PS'em (niezrozumiala rola PSa dla ludzi ktorzy nie mieli nic wspolnego z q2)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 15:09 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Pomysł na wypromowanie sloganu teamplay

Kto chociaż odrobinę ogarnia keygripa wie, jak fajnie można montować poszczególne akcje. Ja proponowałbym coś na wzór takiego tasiemca:
  • ujęcie 1 - walka w wodzie na dm1, dwóch lub 3 enemy. Akcja widziana z pova, gracz prosi kolegę z teamu o wsparcie (bind need help). W vegasie i innych kombajnach do obróbki plików audiovideo można robić takie fajne zbliżenia w poszczególnych zakresach klatek.. coś na wzór http://www.youtube.com/watch?v=VKDDJU8GRac#t=01m34s. Po chwili kolega z teamu affirmuje (co podkreśla również podobne zbliżenie), wpada do wody i robi porzadek.
  • ujęcie 2 - w konsoli pojawia się prośba "need rockets - lift", gdy gracz, którego pova śledzimy wychodzi z wody. Skacze więc na wysepkę, zbiera ammo i pędzi na lift przez room, przy okazji fragując kogoś w bardzo efektowny sposób.
  • ujęcie 3 - bohater wyrzuca rakiety na lifcie. Teraz recam: kamera z pova przenosi się na freelook, poczym "wnika" w gracza klikającego na windzie. Ten zbiera rakiety a 4 sekundy później zabija 2 przeciwników wjeżdżających windą.
  • ujęcie 4 - bohater fraguje z windy biegających po arenie enemy a w konsoli pojawia się wypowiedź jednego z jego przeciwników: "ale nas jadą".
  • ujęcie 5 - pojawia się (zrobione już w vegasie) motto: teamplay

Przejścia między scenkami wyjątkowo płynne. Tutaj nie ma miejsca na montaż w Vegasie, trzeba wykonać dobrą robotę w kg2, a efekt będzie bardzo wiarygodny i klarowny.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 15:44 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
n1 sil.
zawsze robilo na mnie wrazenie, gdy zaczynalem gre na serwerach, gdy wpadalo 4ch swoich ziomkow do wspolnego pomieszczenia i wyrzucali wszystko co mieli i nastepowal intensywny podzial ammo i broni (sugestia).

omg! to bedzie mistrzowski movie! 8)

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 16:23 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', '
')[*] ujęcie 4 - bohater fraguje z windy biegających po arenie enemy a w konsoli pojawia się wypowiedź jednego z jego przeciwników: "ale nas jadą".
[*] ujęcie 5 - pojawia się (zrobione już w vegasie) motto: teamplay[/list]


ujecie 6 pojawia sie moja wypowiedz: "michaq dobrze grales"

co do filmu i zagadnien w nim zalaczonych.

tp ok podsadzanie ok wszystko ok ale nie tylko dm1 pls, warto zrobic barwny film ktory pokazuje jak najwiecej aren. Przeciez wiecie ze nikt nie bedzie sciagal gry z 1 mapa :D

swoja droga mam akcje gdzie 3 graczy ath atakuje i oslania siebie nawzajem spadajac do powera na dm8 i w dol, ale do takich akcji recamy czasem naprawde sa najlepsze - oczywiscie dobrze zrobione.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 16:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
tez jestem przeciwny umieszczaniu wszystkiego na jeden mapie, i ide o zaklad ze nie ma problemu zeby odnalezc specyficzne akcje dla kazdej mapy z osobna a spelniajace pelne kryteria.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Film promujacy q2
PostNapisane: 19 sie 2011, o 16:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
dm1 może zagrać na ludzkich uczuciach i to pozytywnie :D Bo kto nie kojarzy quaka2 właśnie z dm1? :) Jak się co poniektórym przypomni właśnie dm1 to może ona będzie tym bodźcem do tego by znów odpalić kłaka ;)

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza