[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 10 maja 2024, o 15:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 17:47 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 1 wrz 2003, o 18:21
Posty: 261
Lokalizacja: Opole
Karma: 14
Pograłem sobie wczoraj na tej mapce.
Ogólnie ciekawa, taki mix dm7/dm4.
ALE...
Jest to mapa do 2x2 max.
Nie nadaje się do 4/4, jest za mała.

_________________
"czyj chleb jadasz, tego piosnkę śpiewasz"


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 17:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('michaq', 'P')ograłem sobie wczoraj na tej mapce.
Ogólnie ciekawa, taki mix dm7/dm4.
ALE...
Jest to mapa do 2x2 max.
Nie nadaje się do 4/4, jest za mała.
a grales tam 4.4 juz ?

sugestie
  • jump pad zamiast windy od mh na gore
  • drabinka od skrzyni z rl w pokoju do gornej platformy - shao wie gdzie
to na chwile obecna bo za malo pogralem...

mapka fajna :)
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 18:56 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
no a graliśmy 4-4? może przed Wisłą o 20:00 na serwerze i zagramy testowe 4-4 bo dużo osób wyciągnęło już wnioski. Dla mnie wersja z korytarzami wąskimi też była spoko. Wbrew pozorom dzięki nim mogło tu padać mało fragów. Ciekawie by to wyglądało jak 4 enemy na jednym końcu korytarza a na drugim team przeciwny. A co do nazwy mapy to Aliens. Opcja z quadem, po wczorajszym skikaniu, ale nie 4-4 więc dużo to nie mówi. Ale myślę że opcja tele i kliku korytarzy w suficie, była by bardzo użytkowana nawet bez quada. Taki labirynt chyba nikomu nie jest potrzebny. Ja mówiłem autorowi, rozwiając pomysł sila teleport, który nas przenosi zaraz obok w takim sensie że osoba kampująca na przycisku musi wykonać parę krotkich skoków powiedzmy 2-3 aby namierzyć uciekiniera. Bądź druga myśl myślę, że fajniejsza, ale czy da się coś takiego zrobić? Mianowicie zaraz po fazie powrotu tłuczka do początkowego położenia (ktoś musi bawić się włącznikiem) szyba dzieląca cwaniaka przy przycisku a quadera, pozwala nam przejść przez nią jedynie od strony quada-aktywna po powrócie przycisku, nie wiem ok 3 sek. Bez operacji włącznikiem zostaje jak było powrót quada korytarzem, lewo prawo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 19:29 
Cichociemny

Dołączył(a): 24 paź 2010, o 00:11
Posty: 87
Lokalizacja: Białystok
Karma: 3
Zbierzmy się w kupę i zagrajmy o 20:00 tak jak real napisał !

Dla mnie mapa miazga. :wink:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 19:34 
Slaby koles

Dołączył(a): 31 lip 2011, o 22:34
Posty: 8
Karma: -2
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', '
')
sugestie
  • jump pad zamiast windy od mh na gore
  • drabinka od skrzyni z rl w pokoju do gornej platformy - shao wie gdzie
to na chwile obecna bo za malo pogralem...

mapka fajna :)


drabinka jest zbedna w tym miejscu bo mozna od wlacznika wlazic do gornego ssg
_________________
flyboy^


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 20:17 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
1 raz grałem, mapa jest świetna! aż chce się grac :) teraz nie mam czasu więcej napisać, ale 4v4 jestem bardzo ciekaw, bo może z tego wyjść coś naprawdę dobrego.. (póki co 2x2 graliśmy)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 20:52 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Panowie, cieszę się, że się podoba ale... wejdźcie na serwer, polatajcie freecamem na obsie po mapie, zastanówcie się co można ulepszyć/dodać... Jest nas wielu, mamy doświadczenie w tdm - tylko ruszyć głową a efekt będzie przedni!

Pomysł na zmiane mh area:

Wywalić całkowicie windę, megasa zostawić w tym samym miejscu co jest, ale byłby na 2 skrzynkach lub słupie (na który nie da się wskoczyć z ziemi). Następnie mamy 2 repowny:
Spoiler:
Obrazek

Przy jednym jest chaingun, przy drugim... hmm.. no właśnie - klops... Granatami nie zrobi się wiele kolesiowi z chainem. Proponuję pogłębienie pokoju, poprzez usunięcie ściany jak na screenie:

Spoiler:
Obrazek


W głębi pokoju byłaby rl, do której nieco bliżej miałby kolega z respowna koło granatów. Dodatkowo, choć niekoniecznie, gdzieś jeszcze ssg, równo oddalony od obydwu respawnów. W momencie pierwszego spawna w meczu fajna walka o mh. Kto ubije wroga może reperować healtha megasem i trzymać pozycję. Na mh można dostać się r.jumpem bądź double jumpem od skrzynek znajdujących się w głębi pomieszczenia (coś na zasadzie dj od skrzynek w mh roomie od strony wody z dm1). Ewentualnie jakieś beczki/przeszkody, które wnosiłyby troszkę do tematu jeżeli chodzi o ssg vs rl vs cg.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 22:58 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
http://www54.zippyshare.com/v/25008617/file.html - locsy do nowej mapy

moja propozycja nazwy: the grindhouse ;)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 17 sie 2011, o 23:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
a moja, bazując na elemencie przy quadzie, HAMMERFIST :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 01:25 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
hammerzeit, czyli HAMMERTIME :D nadałoby się ;) postaram się również bliżej przyjrzeć i zapodać wspólnie jakieś sugestie, mapa ma naprawdę potencjał na nową ligową arenę..


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 01:34 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Po ustaleniach z norkiem wnosimy o zmiany w pobliżu quada:



Czyli: quad nie lezy na ziemi a we wnęce (podobnie jak ssg). Podsadzających się enemy można zgnieść. Dodatkowo druga droga do quada. Speedjump z high ssg na półkę, potem skok przez "otwór" w ścianie, spacer po moście/kładce, skręt w lewo i zeskoczenie na quada z góry.
Takie coś wniesie sporo do tematu, dając nowe możliwości. Dodatkowo w button roomie jakieś skrzynie, z których można zrobić double jumpa na półkę.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 08:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Uprzedzam, że nie czytałem wszystkich postów, a mapę sprawdziłem dopiero teraz.

1. Nie lepiej q wcisnąć tam gdzie obecnie znajduje się armor? Chodzi mi o ten co trzeba długi skok zrobić żeby się do niego dostać.

2. Jak dostać się do tego SSG w tym małym "roomie" w ścianie?

3. Czy RG nie jest zbyt blisko RL?

4. Usunąć RL zza MH.

Na razie tyle ode mnie ;)

edit.
ad. 1. Teraz odkryłem, że po armora można dostać się ze skrzynki obok więc żeby mój pomysł miał rację bytu trzeba by te dwa boxy usunąć.

5. Co daje ten "włącznik" w ścianie? :D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 09:11 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Wlacznik zabija quada. Patrz przez szybke to skumasz. Umieszczaczanie quada w miejscu ya tym samym byloby kompletnie bez sensu.

Jesli chodzi o mape to v3 wyglada znacznie lepiej niz v2. Przejscie dodatkowe do quada jest ok mimo, ze jest z tego samego pomieszczenia wprowadza mozliwosc ataku goscia pilnujacego korytarza od ya z dwoch maniek. Nowe przejscie od gornego ssg do przycisku tez jest miodne ale tam bym wstawil kilka shardow wiecej aby dac troche czasu reakcji dla obroncy przycisku. Podoba mi sie rozstawienie skrzynek zmienione, duzo wiecej trikow mi sie udalo na nich zrobic. Jesli mialbym jeszcze cos dodac to bym zmienil nascienne lampki na takie wystajace jak na dm1, jesli mapa by sie przyjeala duzo osob bedzie na nie skakac i odczyniac triki jakie sie projektantowi nie snilo. Vote no na zmiany sila wymagajace wysoko technicznych skokow. W grze czesto jestesmy zdenerwowani i nawet proste rzeczy nam nie wychodza, immo lepiej proste skoki wymagajace pomocy kompana (np. dm3, dm2) niz tor przeszkod. Nie kazdy jest nookim.

Propozycje pozycji? Imo 1 quader wiadomo, poza quadowaniem bym mu przeznaczyl kontrole nad mgh cos jak na dm2, drugi obronca przycisku (rl + ssg), trzeci grajacy tuz obok i w kazdej chwili mogacy pomoc upper ssg z railem wycleowanym w spawny. 4 gosc dla mnie to zdecydowanie kamper kolo gl. Po poszerzeniu korytarzy rl nie jest juz tak niezbalansowany i widze tam kogos z dobrym railem niskim sensem i povem. Defense chyba zaczalbym od odbicia mgh, potem gorne ssg, co 60 sek KAZDY z czymkolwiek atakuje przycisk. Imo trza jeszcze potestowac ale w tej formie widze gre 4v4 tam wiec vote plq2?

Nazwa mapy skullfuck mi sie osobiscie podoba najbardziej :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 12:46 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Dotarcie do quada via mostek/kładka będzie możliwe bez względu na położenie zgniataka :)
Why?
Wyobraź sobie, że jeden team kontroluje quada obstawiając 2 końce korytarza. Jako, że jest tam ciasno - będzie ciężko się przebić. Potrzebna jest jakaś alternatywa, dojście z innej strony. Paradoksalnie taki zabieg akcentuje znaczenie B-ROOMA, oraz samego zgniataka zarazem... kontroluje się przycisk i jednocześnie nie można dopuścić aby enemy wskoczył na półkę. Dodatkowo wielkiego znaczenia nabiera pozycja HIGH SSG, z której można wykonać speedjumpa i dostać się na półkę. Walka o quada wiązać się będzie z kontrolą aż 3 pozycji, co wydaje się strzałem w 10 :)
Dodatkowym atutem jest możliwość przetrzymywania w "quadroomie" wrogiego quadrunnera poprzez opuszczony zgniatak.
W B-ROOMIE jest rl, które wnosi sporo do tematu kontroli przebiegających po półce ludków. R. Jump to średni pomysł, bo skok r.jumpem na półkę celem zebrania quada będzie się wiązać z niewielką ilością hp, jaka pozostaje quadrunnerowi.

Ja jestem dostępny dzisiaj od 20, więc możemy kwestie obgadać na vent. Mam nadzieje, że norek też się pojawi ;)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 13:17 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Zrobienie locsów zajeło mi 5 minut, więc nie ma dramatu.
Kiedyś bawiłem się w bardzo szczególowe locs'y. Potem doszedłem do wniosku, że czytelniejsze i bardziej zrozumiałe są locsy ogólne, oczywiście w granicach rozsądku.
Jak mapa będzie ukończona to zrobię nowe. Dla jednych szczegółowe, dla drugich te bardziej ogólne.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 13:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
sil, dlaczego chcecie quada we wnęce? nie uważasz, że to już solidnie utrudni zebranie go? to nie jest dm3, gdzie się dużo łatwiej kontroluje bunkier i podsadza, tutaj mamy długie korytarze po obu stronach i jeszcze młot, który będzie zgniatał podsadzających się graczy...uważam, że to trochę zbyt fantazyjna opcja, żeby dwóch graczy musiało się jeszcze podsadzać tam do quada, już samo ssg we wnęce pare metrów przed wystarczy..

pomysł z tym speedjumpem i kolejnym dojściem do Q może być ciekawy, chętnie zobaczę wykonanie

co do MH Area: jestem również za tym, aby zlikwidować windę, MH gdzieś na skrzynkach z double jumpem. CG zostaje tam gdzie jest, no i właśnie, kwestia następnej broni. wspominałeś, że RL i SSG jeszcze dać? za dużo imo, prócz CG zostawić tylko RL, ale gdzieś nie za blisko CG, żeby nie było, że każdy kto wchodzi do tego pomieszczenia zgarnia sobie CG i RL dosłownie w chwile. chcecie połączyć bardziej MH Arena z Bazą? no to mamy już windę (zmieńcie typowego lifta na jump pada), co więcej? co najwyżej jakieś urozmaicone schodki..w sumie nie mam pomysłu na to


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 13:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
$this->bbcode_second_pass_quote('Shao', '')$this->bbcode_second_pass_quote('Simson', 'U')przedzam, że nie czytałem wszystkich postów, a mapę sprawdziłem dopiero teraz.

1. Nie lepiej q wcisnąć tam gdzie obecnie znajduje się armor? Chodzi mi o ten co trzeba długi skok zrobić żeby się do niego dostać.

2. Jak dostać się do tego SSG w tym małym "roomie" w ścianie?

3. Czy RG nie jest zbyt blisko RL?

4. Usunąć RL zza MH.

Na razie tyle ode mnie ;)

edit.
ad. 1. Teraz odkryłem, że po armora można dostać się ze skrzynki obok więc żeby mój pomysł miał rację bytu trzeba by te dwa boxy usunąć.

5. Co daje ten "włącznik" w ścianie? :D



Simson - ten włącznik na ścianie to główny element mapy, bo blokuje dojście do Quada bądź miażdży Quadera (i innych) gdy są pod młotem.

Do tego widać, że rzeczywiście nie czytałeś tematu :wink: bo np. co do itemów (czyli to o czym piszesz) TO BĘDZIE TO ROZMIESZCZANE NA KONIEC :) Zatem z rozmieszczeniem itemów poczekajcie, bo jest kilku graczy, którzy naprawdę poskakali i oprócz itemów wiedzą, co trzeba dodać by był balans architektury tej mapy, bo itemy to jeszcze inna bajka.

SIL - ale ten atak z góry ma być taki, że mimo wszystko tłuczek nie pozwoli wyjść w razie czego? Bo jeżeli nie to będzie lipa i młot nie będzie miał takiej siły przebicia :) A zarazem nie wiem, czy ze skrzynek w B-ROOMIE ktoś kogoś nie podsadzi na tą kładkę którą chcesz zrobić, tak że gracz skoczy bo głowie teamplayera i mało, że pilnują przycisku to jeszcze po Quada sami pójdą :) Ale ok, będę działać, wróciłem już do domu i chyba do pracy już dziś nie pojadę, to powoli się tym zajmę.

A co z tym MH-roomem? To o czym mówił Norman, Ty i Real? Te przebicie na górnym SSG i jakaś zawijka na dół? Czekam cały czas na projekt - proponuję też Ventrillo na dziś wieczór, przykołuję jakiś mikrofon i obgadamy co się da.

No już wiem ocb ;) Szkoda, że użyłeś takiej pizgającej czcionki, bo musiałem tekst zaznaczać żeby móc przeczytać :P

-- edit by sil: usuwam Twój ostatni post, bo rozmowa schodzi na temat poboczny... sorry :p

Spoiler:
$this->bbcode_second_pass_quote('Sil', '@')shao: simson może używać innego theme, i wtedy czcionka może być nieczytelna

$this->bbcode_second_pass_quote('Simson', 'M')am ten (chyba) deafultowy - Błętkitno-niebieski ;)

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 13:32 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', '
')co do MH Area: jestem również za tym, aby zlikwidować windę, MH gdzieś na skrzynkach z double jumpem. CG zostaje tam gdzie jest, no i właśnie, kwestia następnej broni. wspominałeś, że RL i SSG jeszcze dać? za dużo imo, prócz CG zostawić tylko RL, ale gdzieś nie za blisko CG, żeby nie było, że każdy kto wchodzi do tego pomieszczenia zgarnia sobie CG i RL dosłownie w chwile. chcecie połączyć bardziej MH Arena z Bazą? no to mamy już windę (zmieńcie typowego lifta na jump pada), co więcej? co najwyżej jakieś urozmaicone schodki..w sumie nie mam pomysłu na to


imo jest dobrze jak jest, dwie silne bronie i megas w trudno dostepnym miejscu daja mozliwosci odbicia mapy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 13:52 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
$this->bbcode_second_pass_quote('Feeble', 's')il, dlaczego chcecie quada we wnęce? nie uważasz, że to już solidnie utrudni zebranie go? to nie jest dm3, gdzie się dużo łatwiej kontroluje bunkier i podsadza, tutaj mamy długie korytarze po obu stronach i jeszcze młot, który będzie zgniatał podsadzających się graczy...uważam, że to trochę zbyt fantazyjna opcja, żeby dwóch graczy musiało się jeszcze podsadzać tam do quada, już samo ssg we wnęce pare metrów przed wystarczy..


Rozwiązanie takie gdyż:

  • Zmusza drużyny do gry zespołowej
  • Zmusza do cyklicznej rotacji graczy na mapie - nie będzie sytuacji, gdy koleś mający rg na arenie bije po respach, stojąc i czekając na łatwe fragi. Rozwiązanie unikatowe jeżeli chodzi o tdm w q2
  • Potęguje znaczenie zgniataka podczas rozgrywki
  • akcentuje znaczenie button-roomu (kontrola przycisku + kontrola półki na ścianie)
  • mniej losowa rozgrywka - brak happy quadpicków, bo ktoś miał respa przy hb np w odpowiednim momencie
  • emocje
  • możliwość opracowania ciekawych taktyk
  • w końcu coś nowego

@shao: simson może używać innego theme, i wtedy czcionka może być nieczytelna
_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 14:43 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
sil pomysł z wnęką spieprzy ta mapę, zapewniam Cię! trochę się podpaliliście z tą opcją, ona w ogóle nie ma racji bytu. 2 gości musi iść zawsze do quada? popatrz, że przeciwny team zajmie sobie BUTTON ARENE i będą sobie klikać do woli, bo połowa teamu enemy jest przy quadzie...zresztą nigdy nie było mapy, gdzie do quada zawsze było NIEZBĘDNYCH dwóch graczy

EDIT: pisząc o tych dwóch niezbędnych graczach, zapomniałem o nowo powstającym dojściu z góry, co nie zmienia faktu, że pomysł z wnęką na Q jest nietrafiony :piwo:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza