[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 10 maja 2024, o 17:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 15:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Nie do końca zanalizowałem i poznałem mapę, ale takie luźne przemyślenie:

Nie wiem skąd miałoby być owe 3cie wejście do quada, ale może właśnie dojście do niego wymagałoby podsadzenia? + jakiś niewielki korytarz prowadzący właśnie do quada.
I ewentualnie wejście do quad roomu też na pięterku z tego korytarza, czyli mogłaby być opcja, zabrania quada i nie przechodzenia przez młotek, a przy pomocy kogoś z teamu podsadzamy quadera i sobie czmycha kanałem przez wspomniany tunel.
Dodatkowo koleś czekający na quada mając np GL, może walić w tunel, żeby pilotować go i zabezpieczyć się przed wejściem i zebraniem quada przez enemy.
No i z tego co pamiętam od quada do przycisku dzieli lustro, może zrobić w nim dziurkę, żeby można np było z pozycji quada skanować rg czy rl przycisk. Oczywiście otwór musiałby być niewielki.

Ostatnio mam mało czasu, może jutro znalazłbym więcej i pomógł tak pokrótce przejrzeć mapę, zobaczyć jak to wygląda przy przynajmniej 3/3. Chętnie potestuję, jeśli tylko ta mapa ma sens.
Pewnie nie na plq2, ale póki co w jakiejś pobocznej lidze, o której kiedyś wspomniał dem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 16:57 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
"Pewnie nie na plq2, ale póki co w jakiejś pobocznej lidze, o której kiedyś wspomniał dem."

nie rozumiem. możesz wyjaśnić dlaczego to napisałeś?

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 17:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Nie jesteś w temacie od dziś i od wczoraj Newash ;).
Sam wiesz przecież ile cierpienia było, jeśli chciano wprowadzić next1 do map na plq2.
Zdanie zawiera niewiadomą, tak jak niewiadome jest kto poprowadzi plq2, oraz czy takowa liga w ogóle się odbędzie.
Głupie pytanie wg mnie, bo czyni tylko offtop ;). Czas pokaże jak będzie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 17:20 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Ofc offtop i do usunięcia. Szkoda że nie odpowiedziałeś. Still: możesz edytować.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 23:22 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
SUGESTIA RESPA:
PRZY GUZIKU HAMMERA - ABY BYLA MOZLIWOSC SKONTROWANIA PO SMIERCI PRZYU HAMMERZE JESLI ZRESPIMY SIE PRZY GUZIKU (CLOSE).

A TAKZE MOZNABY JAKIES STRZALKI WPROWADZID :ok: TYPU TEDU DO QUADA A TEDY DO SSG
sory za capsa.

Przeswit od rl do slugow oczyscic z takich slupeczkow, zeby jak juz sie ktos wysili, to zeby wszedl ten slug, a nie...

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 18 sie 2011, o 23:31 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
Moja sugestia to usunięcie tego kanta, bo wg mnie przeszkadza on w szybkim przedostaniu się do wnęki.

Spoiler:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 00:06 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
szkoda, ze ten placek usuniety [dalo rade z niego wskoczyc na boxa i pozniej na gore]
Obrazek

i tutaj jeszcze box nie lezy na ziemi, ale skoro mega room do zrobienia, to mysle, ze zwykle przeoczenie ;)
Obrazek


klika sie fajnie :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 09:05 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Bede marudzil. Moim zdaniem v3 byla lepsza. Jedyna zmiana na + dla mnie jest przejscie schodami od mgh do upper ssg.

Ta polka aby sie dostac gora do megasa wypacza sens mapy w moim mniemaniu. Dodatkowo mysle ze bym skasowal drabinke od rl w button roomie. W ten sposob nieco ciezej kontrolowac ten region mapy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 10:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
jakoś dziwnie z tymi nowymi schodami i przejściami ogólnie...wydaje się, że trochę za łatwo będzie, mamy kolejne drogi (na uboczu, gdzie można skampić), którymi można dojść do quada..chodzi mi oczywiście o te pomieszczenia nad megasem, gdzie się górą wychodzi albo do pomieszczenia gdzie jest półka z rg póki co, albo już stricte na korytarz prowadzący do quada...

ktoś mnie przekona o racji bytu tego, bo mi się to nie widzi

EDIT:

to i jeszcze jak są porobione te przejścia, stojąc na górze, widzimy czy jest mh czy go nie ma...nie za łatwe do kontroli z góry? to powinny być takie pomieszczenia dość 'intymne' (:D), gdzie jeśli rywal ma górę mapy, to można na dole przykampić na megasie, przegrupować się. a teraz ta miejscówka jest jak na dłoni...


Ostatnio edytowano 19 sie 2011, o 10:33 przez Feeble, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 10:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
A mnie się podoba v4 :) Super jest ta drabinka krótka, która prowadzi do tej wnęki no i fajne dojścia do q :)

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
na nowej wersji mapy fajnie sie biega, ale jednak wzialbym pod uwage to co pisze sie o tym, ze gorne ssg staje sie zbyt duzym miejscem do kontrolii calej mapy...

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 11:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Poskakałem chwilkę i bardziej te przejście nad mh nie pasuje do końca. Zbyt obszerne, puste i daje zbyt dużą kontrolę megasa.
Wolałby wzór na megasa z next1, czyli zwykła dziura, żeby zebrać mh, bo tak to kontrolujemy wszystko z góry, ten z dołu właściwie nie ma żadnych szans tam i granie tej pozycji od dołu staje się średnie.

Oczywiście wszystko trzeba przetestować w 4vs4, ale to tak na luźno spostrzeżenie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 12:05 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Ja dodam od siebie, że wczorajszy test 4/4 przebiegł całkiem pomyślnie ;)

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 12:10 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
może demo jakieś?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 12:24 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Wg mnie zamnknąć ścianą u góry te schody i całą tą intymną strefe o której pisze febl, która jest bardzo przyjemna tbh. Wtedy jump z rg po tej skrzynce byłby jedyna drogą i można by z lekcza słodko pokampić. I dropować rg ziomkom z teamu z gory w kilku miejscach, można by zrobić one way teleport w ciekawe miejsce z tej intymnej strefy...

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 12:31 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
poczekajcie z obszarem nad megasem bo to nie jest do konca tak jak mialo byc.

pozatym wezcie pod uwage ze mapa nie jest skonczona i nawet jesli to nie mozecie pisac

np $this->bbcode_second_pass_quote('', ',') ze gorne ssg staje sie zbyt duzym miejscem do kontrolii calej mapy...
bo nie macie pojecia ( nikt nie ma ) jak to bedzie wygladac w grze. zostal narazie zagrany 1 mecz 4/4 i to pickapy, wiec niestety balans mapy i tak trzeba bedzie kontrolowac, ewentualnie zmieniac cos, ale to po 2 tygodniach grania 4/4 ( najlepiej przez zgrane ekipy) a nie po 1 pikapach.

Po drugie, to co pisal shao na nastepnej stronie. Skonczymy z budowa mapy / konstrukcja / szkieletem i wtedy zajmujemy sie rozmieszczeniem itemow / powerupow / broni / spawnow. Mysle ze manipulowaniem itemami mozna zniwelowac przewage pozycji na mapie takze z wnioskami o kontrole jednego obszaru z drugiego tez trzeba wstrzymac.

ale feedbackowac warto caly czas pozdro

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 13:11 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'W')g mnie zamnknąć ścianą u góry te schody i całą tą intymną strefe o której pisze febl, która jest bardzo przyjemna tbh. Wtedy jump z rg po tej skrzynce byłby jedyna drogą i można by z lekcza słodko pokampić. I dropować rg ziomkom z teamu z gory w kilku miejscach, można by zrobić one way teleport w ciekawe miejsce z tej intymnej strefy...


no nie wiem czy to takie dobre;
ktos kto naprawde ogarnia rg ma respa przy rg - wskakuje sobie tam na gore po boxie [i bez zadnej innej drogi na gore] ma praktycznie cala mape widoczna z gory

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 17:14 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:00
Posty: 329
Karma: 14
Powiem, że mi osobiście rozbudowa mapy przypadła do gustu, jednak nie wszystko mi się podoba jak niektórym z was. Chciałbym przedstawić moją myśl na poprawki architektury mapy. Nie jest ich dużo bo akurat całość wydaje się spójna i wykonana z pomysłem.


Zacznijmy od banału, poprsotu czegoś mi tu brakuje w tej strefie, proponuje umieścić jakiś drogi item jak np ammo pack, załączam screena:

spoko, to kurwski IE kiedy już miałem gotowego posta zawiesił sie post poszedł się jebać kurwa jego mać. Zaczynam od nowa.

Obrazek

Obrazek

Np.

Dalej sprawa strefy GL. Może warto zdecydować się na takie połączenie? Screeny:

Obrazek

Obrazek

Widać tam różnicę poziomów, można więc połączyć ta strefe przez stromą pochylnię która pozwoli zejść z mostku na gl na odwrót nie.

Kolejny temat to quad i quadroom. Jak parę osób na forum też jestem zdania, że kolejne otwory koło quada zabiją ta mapę. Screeny:

Obrazek

Uważam, że otwór który pozwoli nam wejśc bezpośrednio szybko z buttom roomu jest niepotrzebny, co do samego wyjścia na korytarz bezpośrednio przy quadzie z BR, może może...

Teraz alternatywa dla samego quadera, który będzie znajdował się między młotem a kowadłem. Mianowicie screen:

Obrazek

a wyjście wiadomo gdzie:

Obrazek

Teraz jest pytanie jeżeli zostanie ten otwór, o którym będzie mowa na kolejnych screenach z BR czy osoba tam siedząca dosięgnie wzrokiem tą półkę z ssg a więc będzie miała szanse szybko zdjąć QR (ma rl czy rg), więc jeżeli przelot zostanie wypadałoby od strony połki zasłonić ten otwór jakaś ścianką aby nie dopuścic do takiej sytuacji i kamper o którym jest mowa musiał ruszyć odrazu w pościg za quademrunerem. (ale osobiście jestem przeciwnikiem górnego otworu do Q jak i samego przelotu na korytarz.

Kolejna sprawa to sam buttonroom. Proponowane zmiany przeze mnie to screen:

Obrazek

Pozwoli to ekipie z dołu bardzo szybkimi dwoma zwykłymi skokami wejśc na lifta idąc bezpośrednio od dołu z mh, screen:

Obrazek

oraz sprawi, że pewien skok będzie ciut łatwiejszy, demko:

http://www.speedyshare.com/files/29939888/skok_beczka.dm2

Ok. Teraz strefa mh, gdzie wiele osób mówi, że jest skromnie. Ale czy aż tak skromnie? Tam jest tylko ssg +ukształtowanie terenu. Po tym co proponuję wydaje mi się, że będzie w sam raz. Bo ogólnie ta koncepcja mapy v4 bardzo mi odpowiada.

Na dole w samym rogu, koło dwóch ciągów schodów, możnaby stworzyć secret roomm (ślepy room). Screeny tylko prowizorka:

Obrazek

Obrazek

W zamyśle miałem room (tzw sień). Plan koła na sródki wiele boxów, fjanie ułożonych na szczycie armor 50 i gdzies ukryty między beeczkami tłumik. Poruszamy się do okoła nawału pudełek i gdzieniegdzie po nich.

Dojście do tego roomu będzie też możliwe szybko z góry, swobodnie spadając z góry przed samymi drzwiami (ale czy człowiek z rl i setką nas nie odstraszy). Screen:

Obrazek

Teraz sprawa tej nowej klatki schodowej ze świetnym połączniem z rg i wylotem na schody/ korytarz Q. Sama klatka podoba mi się ale co zrobić z tą pustką. Proponuję zawstosować takie oto rozwiązanie. Screen:

Obrazek

W zamyśle miałem blokadę dostępu z góry bezpośrednio na sto oraz możliwość minimalnego specowania się nawzajem. Aby rzucić okiem na sto należy zejść parę metrów z lifta.

Ogólnie dodałbym gdzieś tam balustradę tak dla jaj Obrazek

Dobra sprawa następna wydaje się bardzo atrakcyjna, ale czy to da się zrobić? Jakaś sygnalizacja, która powie nam, że decydując się na wyprawę na quada nie będziemy musieli czekać jak głupi parę sekund (tu moja prośba, żeby ta mapa miała sens..hamerfist powinien leżeć przynajmniej 5 sekund blokując drogę, osobiście chciałbym więcej 7-10 bo teraz mam taka wizję z tą odskocznią w quadzie w lewo. A żeby tak zrobić jeszcze w prawo i wyjście po drugiej stronie korytarza gdzieś przed gl? Wtedy 7-10 sekunda gdy tłuczek leży na dole blokując nam wyjście. Każe nam ryzykować lewo prawo? Idziemy tam gdzie więcej enemy bo do tego służy quad albo też idizemy wpierw się podładować bo prawie nas ubito, szukamy więc strefy gdzie panujemy i wybieramy ta odskocznie w quadzie.
Rozpisałem się a nie napisałem tego o czym myślałem, a więc ta sygnalizacja, podaje screeny:

Obrazek

Obrazek

Ok to by było na tyle, no i ostatni screen, czy naprawdę to jest potrzebne?

Obrazek

Dzięki


Ostatnio edytowano 19 sie 2011, o 18:59 przez r3al, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 17:57 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
ja nie widze nic

ed:ok teraz dziala :)

mam chrome ;]


Ostatnio edytowano 19 sie 2011, o 20:20 przez sapin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 19 sie 2011, o 18:06 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
Zmień na Chrome'a ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza