[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 12:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 00:44 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
q2 by aliens!
btw proposal moj taki:
poszerzyc okno do quada
zalety:
gosciu w q jak juz sobie siedzi to oglada sobie akcje
widac wiecej z przycisku i jest wieksze pole do manewru.

po drugie:
umiescic guzik na ziemi albo jakos tak, aby mozna go bylo nasisnac patrzac w strone quada, czyli guzik do nas frontem, a my frontem do quada i guzika.

po trzecie:

wypierdzielić tą skrzynie z granatami przy guziku, bo zaslania widoczność do q oraz przysunac lekko podest z rl aby łatwiej wskakiwalo się ze schodow wprost do rl.

wypieprzyc rowniez drabine nad guzikiem

zamiast schodow od mh do sg (te najdluzsze) warto rozwazyc po prostu pochyłą płaszczyznę.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 00:44 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
q2 by aliens!
btw proposal moj taki:
poszerzyc okno do quada (konkretnie, x3)
zalety:
gosciu w q jak juz sobie siedzi to oglada sobie akcje
widac wiecej z przycisku i jest wieksze pole do manewru.

po drugie:
umiescic guzik na ziemi albo jakos tak, aby mozna go bylo nasisnac patrzac w strone quada, czyli guzik do nas frontem, a my frontem do quada i guzika.

po trzecie:

wypierdzielić tą skrzynie z granatami przy guziku, bo zaslania widoczność do q oraz przysunac lekko podest z rl aby łatwiej wskakiwalo się ze schodow wprost do rl.

wypieprzyc rowniez drabine nad guzikiem

zamiast schodow od mh do sg (te najdluzsze) warto rozwazyc po prostu pochyłą płaszczyznę.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 00:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
guzik mozesz wlaczyc plecami ;]
skrzynka z granatmi musi zostac - chociazby ze wzgledu na skoki
tak samo drabinka

pochylnia tam nie pasuje :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 01:02 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Shao napisał już jakiś czas temu, że zmian architektonicznych na mapie już nie będzie poza słupem przy hb. Nie wiem po co rozkmina dalej jest prowadzona. Teraz tylko balans itemów na mapie i voilla.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 01:31 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
niekoniecznie, moze byc ciagly proces, jak google :wink:
poszerzenie okna wydaje mi sie sensowne, Tobie nie?

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 01:43 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Niekoniecznie, bo pewne miejsca na mapie powinny być faworyzowane. Walczysz o nie tak jak np. o room na dm1. Nie można wszystkiego za wszelką cenę równoważyć, aby był balans absolutny. Podoba mi się rozwiązanie takie, jak jest teraz.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 01:51 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
myślę, że jeśli przewodnia idea mapy to hammer to należy go wzmocnić.
btw: grałem ostatnio pos mh, miod, the best, niech juz febl gra tego q sfinka

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 01:55 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
ale co ty chcesz tam wzmocnic?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 02:20 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
zeby mocniej walil! D:
serio to zeby wzmocnic mlota to nalezy dac wiecej komfortu i pola do popisu ziomkowi grajacemu guzik, zeby widzial wiecej i zeby latwiej mu bylo nacisnac.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 03:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2006, o 15:50
Posty: 1604
Lokalizacja: 3city
Karma: 56
tró tez bym juz niczego nie zmienial,
newash nie przesadzaj z tym oknem jest dobrze [;


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 10:07 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
tak, nowa wersja mapy bedzie chociaz pozornie bardzo podobna to wielka zmiana okazalo sie przemieszczenie mapy wzgledem jądra ciemnosci pkt(0,0,0) :D skacze sie zupelnie lzej i plynniej.

w zasadzie nie mam juz uczucia ze mapa jest jakby jeszcze zle zlozona i o wszystko sie czlowiek potyka - takie miewalem czasami na poczatku.

co do budowy mapy to scislej to juz koniec rozwazan konstrukcyjnych i szkielet mapy zostanie taki jaki mniej wiecej jest, pytanie tylko teraz do was.

jak rozlokowac itemy?

imo, nie potrzeba duzych zmian juz. Na swoim miejscu zostawilbym:

- quad
- obie rl
- rg
- oba ya
- mega
- cg

zastanawiam sie nad przemieszczeniem SSG znad duzego lifta. Nie wydaje sie wam ze to za mocna bron na ten element mapy? ktos sie respawnuje na gorze i najczesciej ma zestaw ssg + ya w okolo 4-5 sek. Ja bym chyba ssg umiescil na srodku 'areny' tam gdzie sie koncza schody przebiegajace od mega przez button, czyli gdzies w miejscu gdzie teraz jest SG.

natomiast za ssg bym wstawil jakies moze mg ktore bym wywalil z button roomu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 11:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')jak rozlokowac itemy?

imo, nie potrzeba duzych zmian juz. Na swoim miejscu zostawilbym:

- quad
- obie rl
- rg
- oba ya
- mega
- cg

zastanawiam sie nad przemieszczeniem SSG znad duzego lifta. Nie wydaje sie wam ze to za mocna bron na ten element mapy? ktos sie respawnuje na gorze i najczesciej ma zestaw ssg + ya w okolo 4-5 sek. Ja bym chyba ssg umiescil na srodku 'areny' tam gdzie sie koncza schody przebiegajace od mega przez button, czyli gdzies w miejscu gdzie teraz jest SG.

natomiast za ssg bym wstawil jakies moze mg ktore bym wywalil z button roomu.


RL w MH room'ie miało chyba zostać zmienione? jestem za tym, aby była tam 1 RL'ka + 5 ammo. 3x RL na tej mapie wydaje się trochę dużo...sporo osób lata z rakietami, ciężko się quada wynosi

SSG przy lifcie w BASE jest bardzo dobre i wcale nie jest za mocną bronią na ten element mapy. zauważ, że tam się generuje spory ruch i są dwa spawny, a z ssg nie jesteś taki szybki, więc nawet dwóch blastujących gości zabierze znaczną część HP. gdyby tam zamiast SSG leżało CG, to bym się zgodził, bo akurat uważam, że prucie przy lifcie z CG jest najlepszą formą kontroli tego miejsca :)

tak mnie jeszcze zastanawia jedna rzecz, a mianowicie czy nie dać drugiego SSG na mapie? mamy 2x RL, mamy 2x MG z czego te drugie w QUAD TUNNEL jest praktycznie nieużywane i mamy 2x SG. absolutnie nie, czy sugerować gdzie ewentualnie?

i jeszcze o respawnach napiszcie...z pewnością jeden z ARENY bym przeniósł na miejscówkę gdzieś przy CG

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 11:28 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Ja bym nie stawiał respa przy cg, bo 1 resp w meczu będzie bardzo emocjonujący na górnym ssg. Jeden z dwójki, która miała tam respa złapie ssg i może
  • ubić enemy
  • olać enemy i lecieć do quada od góry
natomiast drugi może:
  • Próbować szczęścia i lecieć do quada "na hypcika" :D
  • spróbować zgarnąć cg zanim enemy ubije go z ssg

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 11:48 
Cichociemny

Dołączył(a): 24 paź 2010, o 00:11
Posty: 87
Lokalizacja: Białystok
Karma: 3
Co tu dużo pisać, mapa wyj* w kosmos, zdecydowanie najbardziej dynamiczna mapa, a takie lubi się.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 12:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
Shao, jasne, za szybko przeczytałem :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 22:55 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
http://www35.zippyshare.com/v/91317491/file.html - locsy z nawiasami

http://www35.zippyshare.com/v/95732753/file.html - locsy bez nawiasow

Mapa oczywiście na serwie quake2.info # 1. HF

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 22 sie 2011, o 23:12 
Luzny kolezka

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 14:01
Posty: 351
Lokalizacja: Q2 Jump
Karma: 6
Wow, mapa naprawdę wygląda świetnie. Textury wydają się być dobre(przynajmniej u mnie to wyglądało dobrze). Dość surowo, ale to moim zdaniem pasuje. Żadna z q2dmX nie ma jakiś wystrzałowych textur. Można by jakoś jeszcze światła poustawiać ciekawie i poustawiać by lawa i woda "dawały więcej światła."

_________________
-= Q2 Jump =-


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 23 sie 2011, o 08:45 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Pogralem troche i mi sie bardzo podoba. Wciaz uwazam ze kladka do speedjumpowania do quada z gornego SSG to blad konstrukcyjny, reszta w miare mi sie podoba oprocz oczywistego slabego punktu tej mapy czyli pizdy nad megasem (chyba nad megasem, generalnie okolice cg). Jak najbardziej jestem za forcowaniem jej przez przyszlego organizatora do plq2.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 23 sie 2011, o 10:29 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('dra', 'W')ciaz uwazam ze kladka do speedjumpowania do quada z gornego SSG to blad konstrukcyjny


$this->bbcode_second_pass_quote('dra', 'o')procz oczywistego slabego punktu tej mapy czyli pizdy nad megasem (chyba nad megasem, generalnie okolice cg).

mozesz rozwinac?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nowa mapa do Q2 TDM
PostNapisane: 23 sie 2011, o 11:11 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Po rozmowach z normanem na serwie zmieniam zdanie w kwesti pizdy. Mysle ze cg i jego okolice sa swietne, dodalbym tam gl jedynie.

Natomiast dalej mysle ze 4ta droga do quada sux :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza