[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 15:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 21 cze 2011, o 22:45 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
Czesc z was zauwazyla, ze ostatnimi czasy cziterzy biegaja na serwerach z nofake pod cudzymi nickami. Brudny lol poinformowal, ze zabezpieczenie nofake'a zostalo zlamane.
Nie jest to prawda. Cziterskie koleczko stworzylo serwer, ktory wyciagal unique_id od gracza. Zastanawiamy sie jak rozwiazac wygenerowanie nowych id dla osob, ktore padly ofiarami oszustwa - prosimy o troche cierpliwosci. Do innych prosba:
1. zwracajcie uwage na jakie serwery wchodzicie.
2. nie trzymajcie unique_id w cfg (mimo iz tak dla waszej wygody doradzalismy)

O ile do pierwszego mozna sie zastosowac, to drugie jest dosc trudne, ale nie niewykonalne. Mozna sobie stworzyc aliasa, np.
$this->bbcode_second_pass_code('', 'alias nofake "set unique_id xxxxxxxxxxxx"')
i przy wejsciu na serwer z nofake wpisywac "nofake". oprocz tego trigger, ktory zmienia unique_id na bla, w momencie gdy rozpoczyna sie mecz (o ile pamietam unique_id wymagany jest tylko na wejsciu na serwer). W ten sposob mozecie uchronic sie w jakims stopniu przed phishingiem, bo gdy nastepnie zmienicie serwer nawet na taki, ktory wykrada zawartosc zmiennej, to jedyne co wykradnie to bedzie "bla" ;)

stay tuned.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 21 cze 2011, o 23:59 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
z pamieci
$this->bbcode_second_pass_code('', '
trigger "set unique_id xxxxx" "*${name}*server*"
trigger "set unique_id bla" "*teams*locked*"
')

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 00:03 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2010, o 17:32
Posty: 278
Lokalizacja: Tarnów/Kraków
Karma: 7
Dzięki za radę, wszelkie moje wątpliwości zostały rozwikłane. Brawa za podjęte szybkie działania przeciwko tej szajce. :piwo:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 07:02 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'z') pamieci
$this->bbcode_second_pass_code('', '
trigger "set unique_id xxxxx" "*${name}*server*"
trigger "set unique_id bla" "*teams*locked*"
')


dem, pierwszy trigger zostanie uruchomiony po polaczeniu z serverem. kazdym serwerem. wiec nie uchroni to przed wykradnieciem uid przez jakis podstawiony serwer..nie mozna tego w pelni zautomatyzowac, bo wtedy to moze byc wykorzystane...

jezeli ktos uzywa qview, to moze moglby uzyc post-connect console commands i tam wpisac "set unique_id xxxxxxx" tylko dla serwerow nofake. wtedy nie oddalby tej informacji zadnemu serwerowi dla ktorego nie skonfigurowalby tego w qview. jestem pewien ze inne przegladarki serwerow maja podobne funkcje. no i oczywiscie trigger na wylaczenie, np. tak jak dem napisal:
$this->bbcode_second_pass_code('', 'trigger "set unique_id bla" "*teams*locked*"')
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 07:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2003, o 20:11
Posty: 2549
Lokalizacja: Krynica/Krak
Karma: 45
a czyje id sa skradzione ? :D

i nie mozna glupiemulolowi jebnac wszedzie bana dla spokoju ?

_________________
:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 08:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
Mnie zastanawia jedno. tak zapewnialiscie ze nikt nie wejdzie na kogos cfg, ze od razu to wykryjecie a tu prosze - gdyby same lole sie nie ujawnily to pewnie do dzisiaj byscie nie wiedzieli. Jednym slowem fejkowac w nołfejku da rade bez wiekszych problemow ;]
Moge sie mylic, ale tak to wyglada :P

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 09:22 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
nie bedziemy siedziec i przegladac logow caly czas. wiadomo, ze w takich przypadkach jak ten, musimy dostac cynk od kogos, ze ktos biegal na czyims niku. wtedy mozemy zerknac i wszystko widac jak na dloni.

gdyby ktos mi za to placil, to napisalbym system, ktory skanowalby co sie dzieje i wykrywal tego typu rzeczy, ale jest to zbyt duza rzecz, zebym poswiecal na to swoj wolny czas.

dlatego tez jedyne co nam pozostaje to czekac na sygnal od grajacych i nie widze w tym nic zlego.

piszesz
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', 'g')dyby same lole sie nie ujawnily to pewnie do dzisiaj byscie nie wiedzieli

no jezeli sami grajacy nie informuja nas, ze ktos lata na ich nicku, to skad ja mam wiedziec?(czyt. wyzej) predzej czy pozniej ktos by nas poinformowal.

$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', 't')ak zapewnialiscie ze nikt nie wejdzie na kogos cfg
tutaj bardziej nam chodzilo o sytuacji gdzie obydwaj gracze maja nofake'a. np. gdy na klanowce zdecyduja sie podfejkowac
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 09:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', 'g')dyby same lole sie nie ujawnily to pewnie do dzisiaj byscie nie wiedzieli.

nagrane zostalo demko, dopiero potem lole sie ujawnily. Ewidetnie nie chcieli pograc sobie w cieniu tylko powkurwiac co nie zmienia faktu, ze gdyby zrobil to ktos kto chce pograc to na pewno by sie ukrywal :)
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', 'J')ednym slowem fejkowac w nołfejku da rade bez wiekszych problemow ;]
Moim zdaniem nie powinno sie dac, bo dev zapowiadali ze bedzie mozliwosc wychwycania konto gdzie ktos wchodzi na server z innego ip nic zazwyczaj. nie mam mozliwosci zweryfikowania tego twierdzenia wiec...

edit: oho nev mnie wyprzedzil
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 10:36 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
tylko ze wiekszosc osob ma zmienne ip, nie jest problemem zeby system automatycznie alarmowal adminow o tym ze ktos wszedl z innego ip czy cfg itd, ale wtedy admini zostaliby zasmieceni wrecz zaspamowani takimi informacjami, przykladowo sama neostrada malo tego ze ma zmienne ip to o tyle ze kiedy bylo tylko 83.* to teraz sa tez dostepne inne pule ip, ktos tez moze isc do kafejki itd., ale admini moga to wszystko recznie posprawdzac i tak jak pisal nev, wystarczy ze ktos da cynk czy podejrzenie i admin przeswietla takie konto...

oczywiscie moznaby zastosowac rozne jakies rozwiazania posrednio ograniczajace mozliwosc "kradzieży" cudzego uid, jak tak teraz czytam wasze posty i po tej calej akcji, przyszedl mi tez jeden pomysl na mysl...

ze np. moznaby dorobic w profilu uzytkownika mozliwosc dodawania jakby "Secure-IP" (cos na wzor jak jest na polishtracker teraz), uzytkownik zeby uchronic sie przed kradzieza konta mogly zdefiniowac sobie liste adresow ip z ktorych bedzie gral, moze to byc jedno cale IP (jesli ma stale), moglby np. podac cala maske, np. 83.* (oczywiscie wtedy kazdy z neo praktycznie by mogl wejsc, ale juz jakos tez w pewien sposob sie ograniczy ilosc uzytkownikow ktora bedzie mogla wejsc na to konto), wtedy nofake moznaby ustawic tak ze przy wejsciu na serwer q2 i weryfikacji gracza, ze system by nie zautoryzwoal takiego uzytkownika jesli ip z ktorego wchodzi jest spoza tej listy....

EDIT:
albo zamiast uzytkownikowi dac taka mozliwosc, to admini by ustawiali danemu uzytkownikowi liste adresow ip lub cala pule ip, no i wtedy automatyczne powiadomienia adminow o fakcie wejscia na czyjes uid z ip spoza tej listy, wtedy admini widza z automatu ze cos moze sie podejrzanego dziac na czyims koncie i sprawdzaja juz reszte czy to falszywy alarm (bo ktos akurat wyjatkowo poszedl gdzies do cafra pograc albo cos innego) albo wylapie od razu kradziez uid czy fejkowanie kogos dzieki szybkiej reakcji (czyli dzieki automatycznym powiadomieniom), bo tak przegladam logi sobie i widze ze jednak duzo osob ma stale ip, duzo osobom ip nie zmienia sie dlugi czas (bodazje na chello), a tym co maja neo czy netie itd, to tez sa ograniczone pule ip, wiec jesliby zautomatyzowac bardziej system to trzebaby wprowadzic wlasnie te listy adresow ip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 10:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('majcin', 'M')nie zastanawia jedno. tak zapewnialiscie ze nikt nie wejdzie na kogos cfg, ze od razu to wykryjecie a tu prosze - gdyby same lole sie nie ujawnily to pewnie do dzisiaj byscie nie wiedzieli. Jednym slowem fejkowac w nołfejku da rade bez wiekszych problemow ;]
Moge sie mylic, ale tak to wyglada :P


Chyba sobie żartujesz.
Jasne ze widac w logach, ze ktos inny grał na jego unique_id (np. w przypadku todiaha).

Myśleliśmy o filtrowaniu IP. Gracz przed grą loguje sie na panel NF, a dopiero pozniej moze grac na serwerze. Mi takie rozwiązanie nie odpowiada, nie chcę wchodzic za każdym razem na panel NF gdy zmieni mi się ip, żeby pograć pickupy na coolnet nofake ;)
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 12:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Proszę przed wejściem na serwery zafraguj.pl wpisac:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
set unique_id ""
')

Uważajcie na czyje serwery wchodzicie.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 23:11 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 22:18
Posty: 772
Lokalizacja: Szczecin
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('Scout', 'a') czyje id sa skradzione ? :D

i nie mozna glupiemulolowi jebnac wszedzie bana dla spokoju ?


Vote yes!
_________________
dżanglist


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 22 cze 2011, o 23:49 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Nie ma chyba odpowiedniego tematu, więc napiszę tutaj.

Zainstalowałem sobie jakiegoś randomowego q2, żeby poskakać sobie luźno i jakie spostrzeżenia.

Ok, rozumiem, że Astery się sypią i nie działa NF, ale ... może ktoś zrobiłby coś z votowaniem (np. kickuser).
To, że grają sobie cziterzy to jedno np. 1o1, nie wnikam w to. Ale, żeby nie można było zrobić głupiego kicka? Pomijam, że niektórym pasuje, że w teamie mają czitera (bo będzie łatwiej). Takim rozumowaniem nigdy z tego bagna się nie wyjdzie, skoro jest zwyczajnie przyzwolenie na granie takich osób.

Już kolejny raz bez sensu jest poruszać fakt, że chcąc zagrać jakieś 4/4 można to zrobić tylko na Asterach, które ... patrz wyżej.
Błędne koło się zamyka, a ja sam już nie wiem czy bardziej temu winni są cziterzy, czy ludzie nagminnie tam grający jakby nie było innych serwerów.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 26 cze 2011, o 23:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
@up
to raczej do harvena w temacie tdm bugi.

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 27 cze 2011, o 00:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
nie zebym bronil 1o1'a, ale jezeli chodzi o niego, to na czitach nie zapierdala, jakby tak bylo to by robil min 60/x na pikapach.. ogolnie dzisia na DRAPSOn'ie go namawialem by czity otrzymane od razera czy jak sie to scierwo zwie przekazal komus, kto ogarnie ricza ale hmm, gdy wspomnialem mu by dal je neverajtowi to wiadomo, tylko sie rozesmial bo w sumie racja, z zakompleksiona pizda nie ma co dyskutowac, czy jest jakas osoba ktora zechcialaby ogarnac ricza gdy otrzymalby 'najnowsza' wersje wh, zbota czy innego gowna? moze uda mi sie namowic szczeniaka i cos by ruszylo w sprawie czitowania...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 27 cze 2011, o 00:53 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Ta historia nie dzieje się naprawdę.

Chyba ktoś Ci konto na fb ukradł, bo jeśli wierzysz w 1o1 i jego dobrą, czy jakąkolwiek wolę - gratuluję.
Jeszcze na koniec brakowało słów, że 1o1 wyraził skruchę i chęć poprawy.

Nie bądźcie głupsi od natręta, bo tym nie wygracie. Głupek zapewne musiał się mocno śmiać z głupoty innych.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 27 cze 2011, o 06:38 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 7 paź 2003, o 17:30
Posty: 614
Karma: -41
Te kocie ruchy... klasyk

_________________
o kurwa ; o


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 27 cze 2011, o 11:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2005, o 15:27
Posty: 1551
Lokalizacja: Grajewo
Karma: -69
neon, to oczywiste ze nie wierze, zadnej skruchy od niego rowiez nie oczekuje, ale moze jednak da rade sie z nim dogadac i mozliwe ze problem z biegajacymi dziecmi z wh na asterach czy gdziekolwiek by zniknal, w sumie pewnie do czasu az razer puscilby cos nowego :f


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 27 cze 2011, o 13:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('abc', 'n')eon, to oczywiste ze nie wierze, zadnej skruchy od niego rowiez nie oczekuje, ale moze jednak da rade sie z nim dogadac i mozliwe ze problem z biegajacymi dziecmi z wh na asterach czy gdziekolwiek by zniknal, w sumie pewnie do czasu az razer puscilby cos nowego :f


problem nie zniknie...

idzcie grac na NF. tam mozna karac cziterow.
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Co slychac w nofake'u
PostNapisane: 2 sty 2012, o 21:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Nie chce mi się pisać w komentarzach plq2, więc przenoszę tutaj.

NF nie wywiązuje się w przypadku PLQ2, bo mamy tak naprawdę do ligi Atman i .... no właśnie. Co do Kubusia i Coolnetów poza tym, że niektórzy nie mają tam warunków jeden problem - nagłe napady pl-ek. Niby cały serwer laguje, więc oba klany mają lipę, ale to mimo wszystko wypacza nieco wynik, bo klan który ma quada/penta/mapę ma 30sek z dupy, bo mniej więcej tyle trwają te pl-ki. A takiego przeciążenia serwera może być kilka w trakcie 20min mapy.
Nofake miał 2 funkcje: prewencyjne (bany), jak i zmniejszyć ilość fejków i chamstwa na serwerach. Zaryzykuję, że nawet się udało, ale sporym kosztem.
Jeśli chodzi o pikapy to tutaj problemu nie ma. Większość gra na fejkach na asterach czy neostradzie. Astery i neostrada leżą, a coolnet jak widać i kubuś w tej chwili są PEŁNE! Kto zechce zagrać ten zagra. Nikt się nie łudził, że fejki przestaną fejkować i tłumnie będą korzystały z usług NF. Najpierw serwery bez nf, później z nf - taka kolejność.

Nofake ok.
Nofake na plq2 - niekoniecznie. Ryzyko fejkowania w plq2 przez kogoś jest znikoma, jeśli sprawdzimy ip przed meczem co robiono do tej pory. Najlepsze serwery w tej chwili (poza atmanami) nie mają nofake. A co jeśli komuś nie pasuje atman? Jeśli dodać brak gtv poza atmanami (jest na aster plq2) - chujnia. Poza tym, że sami pisaliście, że problem jest postawić gtv z nofake. Póki co jedynie urbasek zrobił na swoich serwerach. Coolnety i Kubus rządzą się same. Zatem aster/astery + neostrada + gtv na nie to byłaby opcja.

Serwerów więcej niż kiedykolwiek, a problemów więcej niż w czasach największego rozwoju tej gry i największej ilości graczy.
Wsparcie ze strony adminów najstarszych serwerów znikome czyt.ZEROWE.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza