[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 22:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 10:43 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
to nie jest problemem, ale powiedzmy ktos nie bedzie gral kilka miesiecy i nagle chce sobie odpalic klejka i nie wejdzie na serwer bo mu sie konto deaktywowalo i musi na nowo prosic kogos o aktywacje z powrotem? chyba ze to ma byc na zasadzie ze w momencie jak wejdzie na serwer to automatycznie konto sie aktywuje i chodzi tylko o to zeby miec podglad ile osob aktywnie gra


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 10:50 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Nie chodzi o deaktywację konta. Ale o wyłącznie spod ilości kont

$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'w')zględem której liczy się procentowy pułap ilości approve'ów do przeskoczenia by zaktywować konto.


tak, dodatkowo byłaby informacja ile osób aktywnie gra.
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 11:16 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Chyba wiem o co chodzi newashowi i pozwole sobie to jeszcze zmodyfikowac:

Konto bedzie approvowane (czyli "zgloszone" do admina NF) jesli uzbiera np. 15% glosow ale nie wszystkich zarejestrowanych graczy, tylko tych aktywnych. No i oczywiscie jesli to 15% okaze sie wartoscia mniejsza od progowej (np. 20) to zostanie uzyta wartosc progowa.

Przyklad:
Zarejestrowanych jest 100 graczy, graczy aktywnych jest 60% ze 100, czyli 60. Z tych 60 graczy approvowac musi 15% czyli 9 graczy. Jednak 9 graczy to mniej niz wartosc progowa 20 graczy, wiec approvowac musi 20 graczy :). Jak bedzie wiecej graczy i wiecej aktywnych to wartosc progowa bedzie zawsze przekroczona i potrzeba bedzie coraz wiecej approvow.

Kolejnym moim pomyslem jest to, ze nowy gracz moze approvowac nowe konta dopiero po 30 dniach od aktywacji swojego konta, o ile w ciagu tego czasu pojawil sie w grze conajmniej x razy (x do ustalenia). Jesli nie pojawil sie x razy, to dodaje sie kolejny miesiac a x=x*2. I tak sobie leci :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 11:40 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Nie robiłbym wartości progowej, ale zostawił tylko wartość procentową. Uważam ją za bardzo elastyczną i dopasowującą się do każdych warunków. Na tym to właśnie miałoby polegać, żeby nie dawać sztywnej wartości, jeśli spada aktywnośc graczy i nie można uzbierać potwierdzeń. Przy procentowej wszystko byłoby naturalnie regulowane. Jeśli usztywnisz próg to czekaja nas dwa zagrozenia:
1. W przypadku 1000 kont ;) próg 20stu o którym mówisz będzie zbytniski i będzie zagrożeniem dla systemu.
2. W przypadku 50 aktywnych kont. Próg 20 spowoduje że system zacznie się zamykać.

A chodzi nam o przeciwne rzeczy:
1. Żeby się zacieśniał przy coraz większej ilości kont.
2. Rzeby się otwierał przy coraz mniejszej.
ALBO tak na prawdę, żeby był otwarty ciągle w tym samym stopniu.

Twoja propozycja aby dac możliwość potwierdzania osobom ze świeżym kontem tylko dzięki ich aktywności na serwerach stwarza możliwości do nadurzyć, gdyż prawo do potwierdzania zdobywają oni sami (dzięki swoim osobisty wysiłkom) a nie poprzez zgodę większości.

Zwróć uwagę na punkt:
8. W przypadku zatwierdzenia konta nF kolejne aprovy przez innych z kontem nF dla Świeżaka - już nie publiczne - możliwe i pożądane. Cel? Coraz pełniejsza autoryzacja. Po przekroczeniu pewnej granicy (30? 40? Procentowo?) możliwość poświadczania za nowych starających się o konto).

Przepraszam, że może niezbyt jasno to napisałem. Chodzi o to, że można dalej potwierdzać dane konto, nawet, jeśli jest ono już aktywne, aby dopełniać jego wiarygodności, oraz, by po przekroczeniu jakiejś granicy (30%, 40%, a może symbolicznie 50%) dopiero ta osoba mogła potwierdzać inne konta.

Można wzocnić ten punkt poprzez jakieś algorytmy aktywności, np:
Ustalić, że nie możesz potwierdzać kont, jeśli Twoje konto "wygasło" przez nieaktywność. Proszę nie zrozumieć, że mówiąc wygasło mówię o deaktywacji, ale mówię o wyłączenia z puli aktywnych kont liczących się do liczenia procentowego pułapu.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 11:59 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Ok, zgadzam sie. W sumie admin zawsze moze poczekaj chwile dluzej az uzbiera sie wiecej glosow, jesli bedzie mial watpliwosci.

Co do drugiej sprawy to tez sie zgadzam, po prostu wczesniej nie zrozumialem o co chodzi - myslalem ze nie ma zabezpieczenia przed tym, ze gracz tuz po aktywacji np. przez 9 osob i admina moze glosowac na innych.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 13:13 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
13:05 <urbasek> niby ok, ja sie tylko boje tej otwartej rejestracji, ludzie zaczna spamowac kontami nawet jak beda wiedzieli ze szanse na ich aktywacje bedzie znikome, wiele osob bedzie podchodzic do tego "a moze sie uda, kilka osob zaglosuje i bede mial 2 konta"
13:05 <urbasek> system zostanie zasmiecony kontami
13:06 <urbasek> wezmie jakas lama zarejestruje sie jako znany gracz ktory np. nie gra juz kilka lat, powiedzmy PAN X bo wiekszosc go zna a nikt nie sprawdzi czy naprawde od wrocil do gry
13:06 <urbasek> kazdy go zatwierdzi
13:06 <urbasek> a tak naprawde to ktos dla beki zalozyl takie konto
13:06 <Harven> no tez racja
13:06 <Harven> odpisz tak w watku :)
13:07 <urbasek> a inaczej to wyglada jak ktos bezposrednio przychodzi, taki PAN X pzzychodzi i gadasz z nim bezposrednio ze chce konto
13:07 <urbasek> bo wiesz przynajmniej z kim gadasz, to juz jest pewna forma weryfikacji

mysle ze nie ma co przesadzac z ta weryfikacja kont, przy starcie nofake bedzie troche zatwierdzanai kont i ich weryfikacji, pozniej wszystko sie ustabilizuje, nowych graczy w przeciagu kilku miesiecy bedzie mozna policzyc na palcach jednej reki

w tej chwili my zatwierdzamy konta w czasie gdy tak naprawde jeszcze nofake jest testowany itd., ale mysle ze pozniej przejma paleczke ludzie ktorzy sa na biezaco na scenie, organizatorzy lig or sth

otwarta rejestracja chocby nie wiem jak byla rozwiazana technicznie zawsze pociagnie za soba wiele problemow jeszcze wiekszych niz obecnie sa z weryfikacja...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 13:52 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'l')udzie zaczna spamowac kontami nawet jak beda wiedzieli ze szanse na ich aktywacje beda znikome, wiele osob bedzie podchodzic do tego "a moze sie uda, kilka osob zaglosuje i bede mial 2 konta"


Dla mnie to jest nielogiczne. Oparte na negatywnej postawie. Oraz braku wiary w ludzi. Żadna z tych rzeczy nie jest dobra.

$this->bbcode_second_pass_quote('', '1')3:06 <urbasek> wezmie jakas lama zarejestruje sie jako znany gracz ktory np. nie gra juz kilka lat, powiedzmy PAN X bo wiekszosc go zna a nikt nie sprawdzi czy naprawde od wrocil do gry
13:07 <urbasek> a inaczej to wyglada jak ktos bezposrednio przychodzi, taki PAN X pzzychodzi i gadasz z nim bezposrednio ze chce konto
13:07 <urbasek> bo wiesz przynajmniej z kim gadasz, to juz jest pewna forma weryfikacji

Chyba nie zakładasz, że ludzie widząc nicka Scooby klikać będą w jego potwierdzenie, nie sprawdzajac tego, i narażając się na śmieszność? Czy może jednak?

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'm')ysle ze nie ma co przesadzac z ta weryfikacja kont, przy starcie nofake bedzie troche zatwierdzanai kont i ich weryfikacji, pozniej wszystko sie ustabilizuje, nowych graczy w przeciagu kilku miesiecy bedzie mozna policzyc na palcach jednej reki

Początek mojego pierwszego posta:
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'P')óki co to wiadomo, że konto każdemu bez przeszłości, a z przeszłością po konsultacjach.
Ale potem to widze to tak:

Więc mówię o systemie, który będzie działał samoistnie w perspektywie przyszłych lat, a nie natenczas.

A także:
Rozumiem, że według Ciebie łatwo jest policzyć nowych graczy? Czy jesteś to w stanie teraz zrobić?

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'a')le mysle ze pozniej przejma paleczke ludzie ktorzy sa na biezaco na scenie, organizatorzy lig or sth.

Przecież właśnie to zakłada moja propozycja, aby o kontach nowych graczy decydowały osoby, które są na bieżaco na scenie.

ORAZ, co chyba najważniejsze, aby admini, organizatorzy lig nie musieli odwalać 90% całej roboty! A Ty proponujesz, aby jeszcze zajeli się weryfikacją kont...

Czy nie lepiej przerzucić odpowiedzialność na samych graczy? Rozdzielanie obowiązków i odpowiedzialności to podstawa skutecznego zarządzania każdą organizacją.
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 14:00 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
newash nie jestem negatywnie nastawiony, nie jest to pierwszy projekt w ktorym biore udzial (nie mowie tylko o q2) i gwarantuje ci ze tak bedzie, nie wrzucam wszystkich do jednego koszyka, wystarczy kilka takich osob na scenie (a na naszej wierz mi ze sa takie osoby...) zeby zrobic totalny burdel tylko po to zeby powkurzac pare innych osob ktore siedza po drugiej stronie systemu

co do adminow i ich roboty, tak jak wczesniej pisalem, przeciez w q2 nie przybywa nowych graczy nie wiem ile, to jest raptem kilka osob w ciagu kilku miesiecy przy dobrych wiatrach wiec nie mow ze az tyle roboty beda mieli z tym... poza tym admini lig tak czy tak sa zmuszeni do zatwierdzania skladow klanow i ich juz tam weryfikuja, wiec jak widze na nofake goscia ktory zostal zweryfikowany juz w lidze jakies nie musza sie zbyt dlugo zastanawiac?

a staty typu ilosc aktywnych graczy itd mozna generowac tak czy tak na podstawie logow, nie jest potrzebne nic zmieniac w systemie nofake
gdy nofake bedzie na serwerach to w zasadzie ilosc graczy na scenie = ilosc w nofake (oczywiscie z uwzgledniem tych ktorzy w jakims tam czasie wchodzili na serwer q2)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 14:06 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Szkoda, że nie podzielasz mojego nastawienia, że dywersyfikacja odpowiedzialności i jej usystematyzowanie są korzystne. I nie jesteś za stworzeniem systemu, który byłby samowystarczalny. Widać różnice w podejściu do skutecznego zarządzania ;)

Mówisz o ligach i weryfikacji osób...
Czy nie odwróciłeś paradygmatu??
Czy nie powinno być raczej tak, że organizator ligi zerka czy dana osoba ma konto nF, a nie osoba zatwierdzająca konto zerka, czy osoba jest dopuszczona do ligi??

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'g')dy nofake będzie na serwerach to w zasadzie ilosc graczy na scenie = ilosc w nofake


Czy to zdanie pokazuje, że nie wierzysz w rozwój q2 i w zasadzie spostrzegasz nF głównie jako narzędzie do oczyszczenia bieżącej sceny?

OK. Moja propozycja padła. Z chęcią pochylę się nad każdym jasno przedstawionym problemem, jaki może napotkać ten pomysł, aby rozwiązać go technicznie w ramach tego pomysłu. Nie chcę prowadzić rozmów ideologicznych :lying:

EDIT:
Jeszcze jedno chciałem dorzucić, w kontekście bajzlu jaki może powstać na sajcie nF w przypadku automatycznej rejestracji.
Kiedy wyszedłem z myślą o scenaq2.pl mówiąc: każdy może napisać posta. Ludzie, z którymi rozmawiałem przed odpaleniem tego mówili - to się nie uda, ludzie będą pisać jakieś obraźliwe posty i robić syf, takiego elementu tu jest dużo, itp.
...
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 14:52 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Przedstawiam problem, na ktory zwrocil uwage urbasek, z przykladem:

onimusha przestaje dzisiaj grac w Q2 a konta w NF nie zalozyl przed odejsciem na "emeryture". Za 5 lat w systemie NF pojawia sie gracz onimusha. Pare osob kojarzy, ze byl kiedys taki gracz wiec glosuja na niego i w pewnym momencie dostaje sie na liste do zatwierdzenia przez admina. Zaden z aminow nie zna osobiscie onimushy, nie maja do niego kontaktu - poza mailowym. Ale tez kojarza, ze rzeczywiscie taki gracz kiedys byl no i zatwierdzaja konto (moga napisac ewentualnie na podany email ale taka weryfikacja nic nie da; moga zapytac sie zaufanych osob (bo w liscie osob ktore approvaly nie bylo nikogo takiego) - a wtedy wyjdzie na to samo jak jest teraz). I tym sposobem jakis fejk ma teraz dwa konta - swoje i onimusha.

Odnoszac sie do:
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'C')hyba nie zakładasz, że ludzie widząc nicka Scooby klikać będą w jego potwierdzenie, nie sprawdzajac tego, i narażając się na śmieszność? Czy może jednak?

Ja bym zalozyl, ze znajdzie sie pare osob, ktore klikna z mysla "dzieki mnie Scooby bedzie mial konto!!". Moze akurat bedzie o tych pare osob za duzo. A potem admin zaakceptuje, bo przeciez Scooby byl kiedys znanym graczem (tutaj pojawia sie kwestia utraty czujnosci z biegiem czasu i uplywem zatwierdzonych kont).

EDIT:
Pomysl mi sie podoba ale widze pewne wady, ktorych raczej sie nie obejdzie. Jednak kazde rozwiazanie bedzie mialo jakies minusy - trzeba sie tylko zastanowic, czy mozna na nie przymknac oko i jak sie ma bilans zalet/wad do nakladu pracy jaki trzeba wlozyc w implementacje tego systemu. (czyli np. admin NF i tak bedzie musial w wielu przypadkach upewnic sie zasiegajac jezyka u graczy - wiec oplaca sie to robic czy nie?)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 15:24 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
przeciez jesli stary gracz onimusha za 5 lat bedzie chcial pograc, to napewno jakby nie mial konta oprocz jakiegos wniosku wypelnionego na necie, pokazalby sie na ircu, pogadal z kumplami, i wszyscy ktorzy by klikali +1 dla niego byliby swiadomii ze to on. nie wierze ze ktos nie moglby wejsc na irca, zagadac do kogos na gg czy chociazby wyslac PM tu na bordzie ze swojego konta. pozatym, nawet jakby jakis FEJK mial 2 konto, swoje i onimushy, to chyba tez bedzie podejrzane i jakos w koncu na serwie wyniknie to ze ten onimusha TO faktycznie nie jest onimusha i mozna wtedy podwadzic jego wiarygodnosc wraz z zawieszeniem konta. ewentualnie dojsc z jakiego ip bylo zakladane konto i czy z tego samego ip tez ktos ma konto.

piszecie o takich zagrozeniach jakby nie istnialy one poza projektem newasha,

myslicie ze jak stary gracz onimusha przyszedlby do adminow po konto na prv to wtedy jak by sprawdzili jego wiarygodnosc? quiz?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 16:45 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
Ale o co wam chodzi.
Obecnie sprawa wyglada w taki sposob : chcesz konto przychodzisz na kanal #nofake gadasz z neverem harvenem czy innym ziomem od nf. Jesli jestes znany na scenie i nie miales chorych akcji to sprawa jest prosta. Jesli cie nikt z nich nie kojarzy a nie jestes fejkiem to mozna pogadac z ludzmi ktorzy sa na scenie dlugo i znaja wiekszosc. Jesli nadal okaze sie ze nie kojarza zioma to sa 3 opcje - albo koles jest fejkiem albo noobem(co bardzo latwo mozna ocenic wchodzac na serw gdzie gra i popatrzyc jak sobie radzi) albo (najmniej prawdopodobna) ma pecha bo wszyscy z ktorymi kiedys gral nie zyja lub rzucili q2.
Jak patrze na te wasze rozmyslania to jednego jestem pewny - nie dociera do was ze ta scena wcale nie jest duza i ludzie sie znaja albo co najmniej kojarza. Graczy ktorych nikt nie kojarzy pewnie nie ma a jesli sa to w ilosciach minimalnych.
Jestem na tej scenie juz dlugo i mimo ze mialem przerwy to jednak kojarze spora wiekszosc ziomow. Zaloze sie ze inni z podobnym stazem do mnie maja tak samo.

neon : nie odpisuje bo niektorzy o 1 w nocy juz spia bo maja np na rano do roboty

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 16:52 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '')$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', '
')Nie wiem co mam wyjasniac. Twoj pomysl zawiera caly algorytm zaczynajac od logowan na strone potem zbieranie potwierdzen potem sprawdzenie przez ekipe potem dalej jakies akcje. Tylko pytanie po co i czy bierzesz pod uwage ze ludziom od nf moze sie nie chciec ciagle przechodzic ta droge z kazda nowa osoba.

Czy nie widzisz, że idea jest odwrotna?? I, czy nie przeczytałeś, że system jest zautomatyzowany?

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', '
')Zagrozenie jest bardzo proste - przychodzi jakis fejk przykladowo do klanu cqt i pisze do ludzi "potwierdzcie mnie zebym mogl grac z wami" - ludzie z klanu potwierdzaja go bo przeciez chca zeby ziomek gral z nimi - jasne?
Czy nie czytałeś o możliwych sankcjach, a także o tym, że ilość potwierdzeń pozostaje do ustalenia? A także o tym, że i tak ostateczna decyzje mogą podejmować Admini nF? Lub, że approve'wowanie jest publiczne, więc może osobie potwierdzającej zaszkodzić?

Widzę, że w jednym szeregu z demem D: :wink:

ad.1 przeciez zeby to wszystko co opisales przejsc to musisz wchodzic na strony klikac zatwierdzania itp - w mojej ocenie niepotrzebna komplikacja zycia
ad.2 co z tego ze ilosc zatwierdzen pozostaje do ustalenia - to nadal droga okrezna i wedlug mnie zbedna, skoro itak admini nf musza to zatwierdzic
sankcje? kolejny twor ktory nie jest do niczego potrzebny
nf w mojej ocenie ma eliminowac fejki i cziterie a nie stac sie jakims mega wyjebanym 10000 stronnicowym projektem ze slaczkami, gwiazdkami i innymi duperelami
mam wrazenie ze tobie zalezy po prostu na stworzeniu jakiejs multi zadaniowej hybrydy - tylko po co
jeszcze apropo tych zatwierdzen przez uzytkownikow - chcesz to zrobic na zasadzie ze kazde zatwierdzenie jest rowne? i np taki siwy najebie sie i pochleje i sobie bedzie wciskal na stronie z nudow
sorry ale jestem na q2scene juz jakis czas i widze do czego niektorzy sa zdolni - a taki sposob zatwierdzania jaki ty promujesz moze do tego doprowadzic
_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 16:54 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Nie mówimy o tym jak jest obecnie. Czekaj, odpowiem, bo dołożyłeś...

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'a')d.1 przeciez zeby to wszystko co opisales przejsc to musisz wchodzic na strony klikac zatwierdzania itp - w mojej ocenie niepotrzebna komplikacja zycia

To tylko Twoja ocena. Wg mnie wyolbrzymiasz ten system i nie wyobrażamy go sobie tak samo. Chyba zbyt precyzyjnie go rozpisałem.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'a')d.2 co z tego ze ilosc zatwierdzen pozostaje do ustalenia - to nadal droga okrezna i wedlug mnie zbedna, skoro itak admini nf musza to zatwierdzic

Nie muszą. Pisałem o tym kilka razy.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 's')ankcje? kolejny twor ktory nie jest do niczego potrzebny

Tu również czuję, że to dla Ciebie jakieś wielkie słowo.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'n')f w mojej ocenie ma eliminowac fejki i cziterie a nie stac sie jakims mega wyjebanym 10000 stronnicowym projektem ze slaczkami, gwiazdkami i innymi duperelami

Wyolbrzymiasz system.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'm')am wrazenie ze tobie zalezy po prostu na stworzeniu jakiejs multi zadaniowej hybrydy

Mylne wrażenie.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'j')eszcze apropo tych zatwierdzen przez uzytkownikow - chcesz to zrobic na zasadzie ze kazde zatwierdzenie jest rowne? i np taki siwy najebie sie i pochleje i sobie bedzie wciskal na stronie z nudow

Sam będziesz miał wpływ na to czy Siwy będzie mógł tak robić. Nie wiesz jak? Uważasz, że jeden siwy ma tak wielką moc sprawczą swoim głosem, by pozakładać ludziom konta? Oraz, że ktoś będzie liczył się poważnie z tym, że on zatwierdził kogoś? Sory siwy. Nie znam Cie. Po prostu odpowiadam Koltowi.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 's')orry ale jestem na q2scene juz jakis czas i widze do czego niektorzy sa zdolni - a taki sposob zatwierdzania jaki ty promujesz moze do tego doprowadzic

Czy jednak demonizacja systemu bez zrozumienia go.
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 17:08 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Tak samo jak ten slack.


Odniosę się do tego, co napisał Newash. Fajny dość plan, z przemyśleniem, ale też uważam, że to nie przejdzie.

Co do projektu scenaq2.pl - tak Newash, ja byłem jednym z tych, którzy życzyli Ci powodzenia i przestrzegali, przed pisaniem postów "dla jaj" przez niektórych ludzi.
Problem jest taki, że niektórzy ludzie mają wyjebane na tą stronę i nie mają nic do Ciebie, co działa zdecydowanie na Twoją korzyść :).
Pragnę tylko Ci napisać, że na stronę www plq2 były już "ataki", zaś admini lig byli notorycznie wyzywani + sprawa xavika. Przypuszczam, że większości z tych rzeczy nie pamiętasz, bo jeszcze na scenie Ciebie nie było. Liga plq2 i sprawa grania na serwerach (patrz give, który pisze, że ma wyjebane, a szuka pretekstów od paru dni, żeby mieć konto) to trochę więcej. Jest dużo osób, które chciałyby mieć konto za wszelką cenę. Co lepsze, mieć dwa, trzy konta? Czemu nie? Na jednym zagram plq2, na drugim pofejkuję, na trzecim pogram na wh.
Z tym Scoobym to drastyczny przypadek. Bardziej przystępny byłby z q2e.Cr4zy aka kolejny raz give w roli głównej. na 50 (max) aktywnych osób wg tej zasady ok 10 musiałoby dać vote yes na nowego/starego gracza. Policz ile osób da "yes" na odpierdol, ile da z niewiedzy, ile nowych ale aktywnych da yes, bo będzie myślało, że to ktoś nowy.

Przedstawiłem swój pogląd na sprawę, także osoby pokroju d3m ciągle spamujące mi skrzynkę prv na fb prosiłbym o wypowiadanie się w temacie i nie zapychanie mi skrzynki. Poza tym odpisujcie mi bez cytowania po zdaniu, wiem co napisałem i nie chcę analizowania zdania po zdaniu. NOŁOFENS Newash, bo wiesz, że cenię Twoją kreatywność i optymizm, ale trzeba też rozważać te "przeciw", których w tak ważnej kwestii jest sporo.

Co do samego NF, nie wiem czy jeszcze istnieje www, którą kiedyś widziałem. Powinien tam być poza emailem do ekipy, webchat z odnośnikiem do #nofake + dodać przy próbie wejścia na serwer informację szczegółową do NF. Wszystko, żeby nowi wiedzieli gdzie się zgłosić i co zrobić.

Cze


Ostatnio edytowano 27 maja 2010, o 17:09 przez neon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 17:08 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Proponuje zrobic glosowanie nad projektem newasha - czyli nowy temat, w ktorym newash bardzo jasno nsapisze ocb i wstawi ankiete z dwoma opcjami: za projektem lub za tym jak jest teraz. Nie chcemy przeciez, zeby pare osob zdecydowalo o czyms, co bedzie dotyczylo wiekszosci graczy. Wiadomo, ze nawet jak projekt przejdzie glosowanie to nie jest powiedziane, ze urbasek go zaimplementuje i wszyscy rozumiemy dlaczego. Ewentualnie moze ktos inny zrobic.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 17:10 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
newash twoj plan moze i bylby dobry gdybysmy zyli w utopijnym klejkowym swiecie gdzie wszyscy uzytkownicy sa rozsadni nie fejkuja i nie czituja
poki co zyjemy w troche innych okolicznosciach i mowie ci to na podstawie wieloletniego przebywania na scenie oraz jako wieloletni admin q2scene
pozyjesz troche dluzej na scenie zobaczysz wiecej akcji to otworza ci sie oczy
dokladnie to co ci napisal wyzej urabsek

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 17:23 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '
')
... d3m ...


FYI
d3m = d3mon
dem = dem
Nie myl proszę Cię tych nicków ;)

$this->bbcode_second_pass_quote('neon', '
')Co do samego NF, nie wiem czy jeszcze istnieje www, którą kiedyś widziałem. Powinien tam być poza emailem do ekipy, webchat z odnośnikiem do #nofake + dodać przy próbie wejścia na serwer informację szczegółową do NF. Wszystko, żeby nowi wiedzieli gdzie się zgłosić i co zrobić.

Z webchatem do zrobienia, fajny pomysł :)
I sorry za QUOTE'y, też ich nie lubię. Obiecuję, że to ostatni raz :)
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 17:42 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Neon.
Piszesz, że przedstawiłeś pogląd na sprawę. Chcę abyś wiedział, że ten projekt ma czysto techniczny charakter, i nie mają tu do rzeczy fakty jak ten, że nie było mnie na scenie za czasów afery xawika. W sprawach technicznych powiedziałeś tylko o przypadku powracającego gracza, który jest jeszcze bardziej kontrowersyjny do zatwierdzenia (z racji akcji giva o których wspomniałeś), a o czym też pisał norman parę postów wyżej. Mówisz, żebym policzył ile osób da yes na takiego delikwenta. Może sam policz, albo może nie licz też. Bo z pewnością rozminiemy się w wynikach. Demonizujesz pisząc op 3ch kontach i pisząc o wh. Niepotrzebnie. I nie merytorycznie.

Co do scenaq2.pl to odpowiem w luźniejszym tonie, bo się po prostu uniosłem honorem;)
60-80 unique ip dziennie to poza sezonem chyba niezły wynik? Zapraszam też po inne statsy jeśli chcesz wyrobić sobie zdanie.

Twoja uwaga co do NF co powinno się tam jeszcze znaleźć - uważam za bardzo dobre.

Kolt.
Jedyne co piszesz to:
Posiadanie przeze mnie doświadczenia jest dla mnie wystarczające, aby nie wnikać w szczegóły techniczne projektu ludzi o mniejszym doświadczeniu. Tym bardziej, że żyjemy w świecie, w którym niewiele jest osób rozsądnych, nie czitujacych i nie fejkujących. Jako wieloletni admin q2scene mam prawo do takiego myślenia.

Mam nadzieję, że mi się oczy nie tyle otworzą, co nie zamkną.

Szerszy msg:
Nie róbcie z ludzi imbecyli, którzy nie wiedzą co mają robić. Bo jeśli uważacie, że taka jest większość, to kim wy w takim razie bylibyście, skoro tym imbecylandem zawiadujecie. :|

Refleksja:
Nie mam w zwyczaju mówić w ten sposób. Przepraszam za usilne dążenie do klarowności mojej wizji i konstruktywnej rozmowy kosztem pogorszenia relacji z niektórymi osobami.

EDIT:
Harven
Nie mam żadnego wpływu na powstanie tego projektu. Nie będę więc dawał ankiety, która nie ma mocy sprawczej. :?

EDIT2: Czuje się po prostu jak w tym wątku: http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... =58&t=3069 gdzie proponowałem coś wg mnie dobrego, a zostalem zalany przeroznymi postami, temat ucichł, po czym ktos (urbas?) wzial i po prostu cale q2 na fb uporzadkowal i NIKT powtarzam: NIKT nie powiedział po tym porządku ani słowa...

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 27 maja 2010, o 18:04 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Nie bedzie wiadomo, czy ankieta doprowadzi do implementacji Twojego pomyslu dopoki jej nie zrobisz lub nie zapytamy urbaska.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza