[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 01:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 00:43 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
Moim zdaniem, system newasha ma luki, podobne do tego co mówi kolt. Tyle, że także, imo, rozwiązałby ten problem system głosowania userów, a potem approvalu admina(tyle piszecie, że nie wiem czy taki pomysł padł).

Ale jedno jest pewne, na bank nie zagram na nf, mimo iż w q2 grałem już z 11 lat, gdyż tak mi tą swoją gadką(pzdr dem, kolt, nev, pio) oraz cziterami obrzydziliście tą grę, że raczej może od czasu do czasu sobie pogram w to, ale na pewno nie będzie mi się chciało zakładać jakiegoś konta do "kurwa" gry która ma tyle lat i jest darmowa.

Zresztą, bez kitu wolę czytać wypociny give, lub jakiegoś KlB czy tam KmB(nev nie tylko ty masz z tym problemy) niż gadkę Dema od iluś tam lat ciągle taką samą i nie reformowalną.

Ogólnie chodzcie grać w BFBC2, bo tam non stop są cziterzy banowani;-] Przy mnie to już z 30 straciło konta;-]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 09:14 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
zalozenie konta to 1min roboty, wchodzisz na server to wiesz z kim grasz, nie ma "a", nie ma "playerow" itd. nie warto poswiecic 1min cennego czasu?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 09:35 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
Moim zdaniem nie - dla samego faktu, że to jest gra darmowa.

Edit: Nie założę konta z prostego powodu. Nigdy mi fejki nie przeszkadzały i nie przeszkadzają, a to jak ominąć NF to tylko kwestia czasu. Poza tym, ciekawe jak to będzie z NF jak znowu Nev,Urb i reszta stanie się inactive;-] A przecież nie gracie non stop w to -bo macie przerwy.

P.s daj mi chociaż jedną osobę, która powie, że gram/grałem na fejku;-] Raczej nie znajdziesz(i to nie dlatego, że się tak dobrze kamufluję;-p)


Ostatnio edytowano 1 cze 2010, o 11:23 przez Lanther^, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 09:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Lanther^', 'M')oim zdaniem nie - dla samego faktu, że to jest gra darmowa.

ale nikt ci nie kaze placic za to konto. kazdy ma prawo miec konto, a nf jest po to zeby ci czity i fejki nie obrzydzaly gry...
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 10:04 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
$this->bbcode_second_pass_quote('Lanther^', 'A')le jedno jest pewne, na bank nie zagram na nf, mimo iż w q2 grałem już z 11 lat, gdyż tak mi tą swoją gadką(pzdr dem, kolt, nev, pio) oraz cziterami obrzydziliście tą grę, że raczej może od czasu do czasu sobie pogram w to, ale na pewno nie będzie mi się chciało zakładać jakiegoś konta do "kurwa" gry która ma tyle lat i jest darmowa.

obrzydzilismy czym? wolalbys dalej w niewiedzy grac przeciwko cziterom? jak wejdzie nofake to wszystko sie zmieni, bedzie mniej czitow niz teraz, wiec wyjdzie tylko na lepsze + bedziesz wiedzial z kim grasz. to raczej powinno zachecac a nie zniechecac. no chyba, ze sam grasz na fejkach caly czas, bo wolisz dac disc, gdy przegrywasz, niz zagrac do konca...

$this->bbcode_second_pass_quote('Lanther^', '
')Zresztą, bez kitu wolę czytać wypociny give, lub jakiegoś KlB czy tam KmB(nev nie tylko ty masz z tym problemy) niż gadkę Dema od iluś tam lat ciągle taką samą i nie reformowalną.

no od dema, to ja nawet luczka wole czytac, mimo ze koles ma papke zamiast mozgu ;)

$this->bbcode_second_pass_quote('Lanther^', 'O')gólnie chodzcie grać w BFBC2, bo tam non stop są cziterzy banowani;-] Przy mnie to już z 30 straciło konta;-]
no i tu teraz bedzie tylko lepiej, wiec moze zostaniesz?

$this->bbcode_second_pass_quote('Lanther^', 'M')oim zdaniem nie - dla samego faktu, że to jest gra darmowa.

konto cie nic nie kosztuje, napisz mi tylko swoj e-mail i nick pod jakim chcesz grac. ot cala filozofia. prezentujesz teraz postawe, ktora sugeruje mi, iz nie podoba ci sie fakt, ze nie bedziesz mogl grac jako 'a', 'b' lub pofejkowac czasem jako 'neveride' ... :S
_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 12:46 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
To i ja wyraze swoje skromne zdanie na temat systemu newash'a

Na poczatku bylem jego przeciwnikiem (ale nie okazywalem tego :P ). Bo glebszym zapoznaniu sie z tematem jestem za, lecz tylko przy uwzglednienu poszczegolnych warunkow:
- bedzie widoczna pelna lista osob glosujacych na dany nick
- admin tak czy siak podejmuje ostateczna decyzje o przyananiu konta (po uwzglednieniu wiarygodnosci osob oddajaych swoje glosy - sa osoby na tej scenie powazne i mniej powazne ;) wiec wiadomo o co chodzi)

dem. Starasz sie przekonac kolta, ze nie ma racji. Wszystko fajnie ale zmien wkoncu swoj prowokacyjny ton wypowiedzi. Piszesz o arguemntach wklepujac w nie 70-90% niepotrzebnego tekstu. Wiec nie dziw sie, ze ludzie nie odpowiadaja na nie bo tak naprawde pkt kulminacyjnym Twoich wiekszosci postow jest obrazanie kogos:/ No offence ;] :ok:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 12:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
O takim samym systemie jak napisał Bocian myślałem. Projekt Newasha + te dyrektywy.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 14:37 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Te dyrektywy byly od poczatku w projekcie newasha:

$this->bbcode_second_pass_quote('Bocian', '-') bedzie widoczna pelna lista osob glosujacych na dany nick
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '7'). Każdy approve publiczny - każda osoba z kontem nF widzi, że poświadczyłeś tego lub owego.
$this->bbcode_second_pass_quote('Bocian', '-') admin tak czy siak podejmuje ostateczna decyzje o przyananiu konta...$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '
')5. Trzeba uzbierać kilka approve'ów aby konto wskoczyło na poziom wyżej do zaakceptowania prze ekipe nF, która sprawdzi, czy ta osoba nie widnieje czasem na różnych czarnych listach...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 14:50 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
a wynika to z tego ze ludzie wypowiadaja sie i wyrazaja swoja aprobate lub nie dla projektu newasha, bez zapoznaniem sie z nim.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'd')em. Starasz sie przekonac kolta, ze nie ma racji. Wszystko fajnie ale zmien wkoncu swoj prowokacyjny ton wypowiedzi. Piszesz o arguemntach wklepujac w nie 70-90% niepotrzebnego tekstu. Wiec nie dziw sie, ze ludzie nie odpowiadaja na nie bo tak naprawde pkt kulminacyjnym Twoich wiekszosci postow jest obrazanie kogos:/ No offence ;] :ok:



+1

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 15:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Bocian', '
')dem. Starasz sie przekonac kolta, ze nie ma racji. Wszystko fajnie ale zmien wkoncu swoj prowokacyjny ton wypowiedzi. Piszesz o arguemntach wklepujac w nie 70-90% niepotrzebnego tekstu. Wiec nie dziw sie, ze ludzie nie odpowiadaja na nie bo tak naprawde pkt kulminacyjnym Twoich wiekszosci postow jest obrazanie kogos:/ No offence ;] :ok:


wskaz mi gdzie widzisz te 70-90 % nieotrzebnej tresci w moich postach w tym temacie. pomoge ci:

http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 49#p214649
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 90#p214590
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 66#p214366
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 78#p214378

moze zamiast strofowac mnie to zwroc sie do ludzi, ktorym trzeba powtarzac po x razy ze nie maja racji a to tylko dlatego ze nie czytaja co sie do nich pisze... gdybym nie musial sie powtarzac i dostosowywac tresc postow do odbiorcy to bym sie nie irytowal. prosta pilka, nie ?

hm?

@darus
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'R')obimy mała rewolucje w q2 ja tez nie bardzo za tymi ludzmi przepadam ale jesli mamy robic amnestie to bez wyjatków. Wedlug slow kolta "cziter pozostanie cziterem" to jesli zaczna znow czitowac to zwyczajnie ich sie zbanuje.
popieram. nawet chodzilo mi po glowie ( 1 strona 1 post) zeby to opisac z mojej perspektywy w nowym topiku ;) wyprzedziles mnie darku :ok:
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 19:23 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'n')eon, ale dem nie robi tutaj chlewu i jego posty na poprzedniej stronie ( oprocz ostatniego ) dotycza scisle tematu i ladnie przyodziewa je w argumenty.

natomiast nie widac jakis dobrze dobranych kontrargumentow chociazby kolta bo narazie nie mozna uznac tego co pisze za wade nf.


widac bardzo dobrze tylko musisz poswiecic chwile czasu zeby przeczytac moje posty w tym temacie

jeszcze apropo calego algorytmu newasha - pisal on w ktoryms ze swoich postow ze ma tu byc autoregulacja systemu czyli ze miedzy innymi chodzi o osoby ktore beda zatwierdzac jak leci nie patrzac kogo
wszystko fajnie ale znow stracimy czas zeby te osoby wylapac i ograniczyc im prawa bo wiadomo ze to troche potrwa
to tez wedlug mnie jest minusem poniewaz znow bedzie strata czasu na sprawdzanie czyje approvy sa wiarygodne a czyje nie
do tego dojdzie sprawa oceny wagi konkretnych approvow czyli np czy moj approve ma byc wazniejszy niz approve 3 kolesi z klanu cqt (no offens cqt po prostu przyklad)
i jak chcecie rozwiazac sprawe zwiazana z ewentualnymi karami dla ludzi ktorzy beda approvowac jak leci?
bo wiadomo ze nie bedzie to na podstawie jednego lipnego approve'a tylko musi ich byc juz wiecej
jaka cena za to placimy? tracimy znow czas
_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 19:41 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', '')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'n')eon, ale dem nie robi tutaj chlewu i jego posty na poprzedniej stronie ( oprocz ostatniego ) dotycza scisle tematu i ladnie przyodziewa je w argumenty.

natomiast nie widac jakis dobrze dobranych kontrargumentow chociazby kolta bo narazie nie mozna uznac tego co pisze za wade nf.


widac bardzo dobrze tylko musisz poswiecic chwile czasu zeby przeczytac moje posty w tym temacie
:ok:

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', '
')jeszcze apropo calego algorytmu newasha - pisal on w ktoryms ze swoich postow ze ma tu byc autoregulacja systemu czyli ze miedzy innymi chodzi o osoby ktore beda zatwierdzac jak leci nie patrzac kogo
chyba znow nie zrozumiales idei autoregulacji. Chodzi o dynamiczna zmiana wartosci, ktora decyduje kiedy okres "zatwierdzania" czyjegos konta konczy sie sukcesem. Zebys znow nie palnal glupstwa:

zalozmy ze jest 50 uzytkownikow i 10 kont czeka na zatwierdzenie.
zalozmy ze wartosc progowa po ktorej konto staje sie w pelni zatwierdzone to 50% aktualnie zatwierdzonych graczy.
przy 50 zatwierdzonych graczy wartosc ktora zatwierdzi nowe konto to 25 - czyli 25 osob musi zatwierdzic 1 konto (z tych 10 oczekujacych)
po zatwierdzeniu 1 konta (zatwierdzonych 51, oczekujacych 9) to nowa wartosc progowa wymagana do pelnego zatwierdzenia to 50% z 51 aktualnie zatwierdzonych kont.
po zatwierdzeniu tych pozostalych 9 osob oczekujacych bedzie: 60 zatwierdzonych userow, 0 oczekujacych, a prog zatwierdzenia dla kolejnego konta bedzie wynosil 30 glosow od zarejestrowanych graczy.
juz jasne czym miala by byc autoregulacja ?
wartosci progowe i inne, sa przykladowe. sluzyly jedynie wyjasnieniu

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', 'w')szystko fajnie ale znow stracimy czas zeby te osoby wylapac i ograniczyc im prawa bo wiadomo ze to troche potrwatzn jakie osoby i dlaczego mielibysmy im ograczniczac prawa?

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', 't')o tez wedlug mnie jest minusem poniewaz znow bedzie strata czasu na sprawdzanie czyje approvy sa wiarygodne a czyje nietwoj wymysl

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', 'd')o tego dojdzie sprawa oceny wagi konkretnych approvow czyli np czy moj approve ma byc wazniejszy niz approve 3 kolesi z klanu cqt (no offens cqt po prostu przyklad)
buhahahahaha :ok:
z jakiej beki twoj glos mialby byc wazniejszy od czyjegokolwiek glosu? bo ? kim ty jestes ze uwazasz swoj glos wazniejszy od kogos z cqt?
ktos tu ostatnio chyba pisal o wywyzszaniu sie, nie ?
sory bocian, ale inaczej nie da sie na to zareagowac !!!

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', 'i') jak chcecie rozwiazac sprawe zwiazana z ewentualnymi karami dla ludzi ktorzy beda approvowac jak leci? a kto bedzie aprovowal jak leci? znowu sfera domyslow. nawet jesli takie sytuacje beda sie zdarzac to nic nie stoi na przeszkodzie by kazde konto mialo flage czy_moze_aprovowac z wartoscia true/false. Nie problem wylaczyc prawo do aprovowania

$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', 'b')o wiadomo ze nie bedzie to na podstawie jednego lipnego approve'a tylko musi ich byc juz wiecej
zrozumiale ze musi ich byc wiecej. nie ma problemu by zrobic wygodne statystyki, podglady aprovow idacych z danego konta etc.
$this->bbcode_second_pass_quote('kolt', 'j')aka cena za to placimy? tracimy znow czas
zadna cena za to placimy jako scena. i nie tracimy zadnego czasu.
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Konta
PostNapisane: 1 cze 2010, o 20:15 
Kozak

Dołączył(a): 21 cze 2002, o 20:33
Posty: 1030
Lokalizacja: Gdańsk
Karma: 19
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', '[')
wskaz mi gdzie widzisz te 70-90 % nieotrzebnej tresci w moich postach w tym temacie. pomoge ci:

http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 49#p214649
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 90#p214590
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 66#p214366
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 78#p214378



1. popraw linki,
2. jakis czas temu pokazalem kumplowi (totalnie nie zwiazanemu ze scena) dwa "gorace w tym czasie topici" i poprosilem by wskazal w nich prowodyra (zeby nie nazwac brzydko trolla - bo nie lubie tego okreslenia). Robilismy taki maly test na temat zachowan w internecie. Koledze wystarczyly przeczytane 2 kartki by jednoznacznie wskazac na Ciebie. MOze to nic nie znaczy, moze poprostu przypadek. Ale powinno dac Ci to do myslenia.

A juz szczytem ignorancji jest ciagle pisanie "ja tylko odbijam pileczke" :D

Dem, zeby nie bylo. NIe mam do Ciebie nic jako goscia, ktorego nie znam :) ale uwierz mi, ze dzieki Tobie naprawde sie ostatnio malo tu udzielam - bo za szybko sie irytuje :(

Sorry za offtop :(

ps. Harven faktoza, ze taki byl plan od poczatku tego calego systemu. Przez 10tki spamu mozna to przegapic ;)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 1 cze 2010, o 20:15 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Z chęcią poczytałbym, co myśli o tym systemie doddy i nev.
Harven całkowicie ogarniasz temat. Dzięki!

Mogę przedstawić Layout graficzny systemu, wiele kart graficznych z pokazaniem jak to wg mnie mogłoby wyglądać, aby było schludne, czyste, estetyczne, funkcjonalne, łatwe i minimalistyczne.

Uwaga:
To jest moja propozycja ułatwienia pracy osobom, które mogłyby to napisać, nie zwizualizowanie tego dla lepszego zrozumienia tego systemu.

EDIT co do wniosków Bociana:
Zrobiłbym coś na zasadzie Liberum Veto dla adminów, lub możliwość zawieszenia konta w każdym momencie (oczywiście na forum, otwarcie i nie za plecami), i możliwość automatycznego przydzielenia konta a nie ciągłej i tak decyzji w każdym przypadku, bo nie o to chodzi w sumie w tym systemie aby i tak na końcu czekać na admina.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 1 cze 2010, o 20:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
@bocian
Spoiler:
mogles sobie darowac i wyslac to na PM skoro nie chciales robic OT. ale o to wsumie ostatnio placze neveride i neon, wiec nie wiem czy chcesz robic podobnie jak ja.
Co do twojego testu: malo miarodajny zwazywszy na to, ze mogles wziac dowolny temat w ktorym naprawde czesto sie irytowalem i rzeczywiscie pisalem duzo wrzutow na ludzi ktorzy nie potrafia czytac z zrozumieniem.
To wyglada tak samo jak rozmowa kolta z richem o "moim wh". kolt przedstawil to na swoj sposob i rich przyznal mu racje, bo kolt nie zaznaczyl o kogo chodzi i co tak naprawde od niego kolt chce.

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, wiec sorry ale nie zasugeruje sie.

http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 49#p214649
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 90#p214590
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 66#p214366
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... 78#p214378


dodam tylko od siebie ze system wag do aprovow nie jest zly sam w sobie. Sek w tym zeby byl liczony w miare rozsadny sposob.

waga glosu danego konta w aprovow'aniu nowych kont
-np. jest liczona kazdego dnia, na bazie aktywnosci w ciagu ostatniego miesiaca, w stosunku do osoby najbardziej aktywnej.
-dodatkowo mozna ustalic by pewne osoby (nie ty kolt) mialy jakis bonus do wagi z racji tego ze sie zajmuja nowymi graczami, albo jest adminem serverow.


liczenie wartosci progowej po ktorej zostanie zatwierdzone nowe konto
wyznacznikiem wartosci progowej do "zatwierdzenia konta" powinien byc jakis procent (np 30%) z liczby aktywnych graczy na przestrzeni ostatnich 30 dni.

dla przykladu, mamy kolejno

1. w marcu srednia liczba aktywnych graczy to 40
2. 1 kwietnia gosc zaklada sobie konto i czeka na aprovy
2.1. w momencie zalozenia konta, liczony jest wartosc progowa (na bazie wartosci sredniej aktywnych graczy z 30 ostatnich dni - czyli marzec), ktora wyznacza ile glosow musi zebrac nowe konto by przeszlo zatwierdzanie do konca.
Zgodnie z przykladem: srednia liczba aktywnych graczy: 40, 20% z 40 to 8. Czyli 8 glosow musi zebrac nowe konto by bylo w pelni zatwierdzone
2.2. gosc moze w tym czasie skakac i zbierac glosy, przy czym ma np. tydzien na zebranie tych 8 glosow - w tym czasie spamuje ludzi na ircu, starajac sie ich przekonac ze nie ejst fejkiem.
2.3. po uplywie tygodnia, sprawa jest rozstrzygana indywidualnie dla kazdego konta ktoro nie zostalo zaprovowane w ciagu tygodnia. Czyli albo blokada konta, albo manualne zatwierdzenie nowego konta przez adminow
wartosci uzyte powyzej znow sa przykladowe

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 1 cze 2010, o 20:47 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('', 'w')aga glosu danego konta w aprovow'aniu nowych kont
-np. jest liczona kazdego dnia, na bazie aktywnosci w ciagu ostatniego miesiaca, w stosunku do osoby najbardziej aktywnej.
-dodatkowo mozna ustalic by pewne osoby (nie ty kolt) mialy jakis bonus do wagi z racji tego ze sie zajmuja nowymi graczami, albo jest adminem serverow.

Bardzo ciekawe. Skłaniałbym się.

$this->bbcode_second_pass_quote('', 'l')iczenie wartosci progowej po ktorej zostanie zatwierdzone nowe konto
wyznacznikiem wartosci progowej do "zatwierdzenia konta" powinien byc jakis procent (np 30%) z liczby aktywnych graczy na przestrzeni ostatnich 30 dni.
Absolutnie.

Ale to co piszesz później jest już niepotrzebne i coś mi tu nie gra.
Nie gra mi to: Czy ty zakładasz, że osoba wnosząca o konto dostaje je przy złożeniu wniosku? Nie było o tym wcześniej mowy. Dziwi mnie to. Wyjaśnij.

A nie jest potrzebny ten timelimit. To jest niepotrzebne. Wyjaśnij, dlaczego mogłoby być potrzebne.

EDIT:
Uwaga! (dla wkręconych).
Wartość procentowa potrzebna do aktywacji konta mogłaby być możliwa do ustalenia przez osoby zdolne do approwow (w sposób zautomatyzowany na sajcie). Zdejmuje to z Adminów kolejną decyzję, o którą mogą być też sprzeczki (oby nie;)
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 1 cze 2010, o 21:09 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '
')Ale to co piszesz później jest już niepotrzebne i coś mi tu nie gra.
Nie gra mi to: Czy ty zakładasz, że osoba wnosząca o konto dostaje je przy złożeniu wniosku? Nie było o tym wcześniej mowy. Dziwi mnie to. Wyjaśnij.

chodzi o to, zeby litera prawa nie stala sie martwa. W momencie gdy emocje z NF opadna, to zanim wszyscy aktywni gracze z przeciagu ostatnich 30 dni zaglosuja moze minac troche czasu. glupio by bylo czekac na swoje konto np tydzien. Lepiej w tym czasie dac mozliwosc nowemu kontu poskakac.

W zwiazku z tym pojawia sie kolejne "pietno", np #, co znaczy ze konto nie jest zweryfikowane. Wlasnie dlatego jest potrzebny timelimit o ktorym nieco nizej

$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '
')A nie jest potrzebny ten timelimit. To jest niepotrzebne. Wyjaśnij, dlaczego mogłoby być potrzebne.

Tak jak pisalem wyzej, dopuszczam mozliwosc okresu "try out", czyli okresu probnego, w trakcie ktorego nowe konto moze sobie skakac po serverach NF z # przed nickiem. Chodzi o to, ze mozliwe jest ze nowy zalozy sobie konto, ale ze emocje z NF opadly, to bedzie male zainteresowanie do aprovow. Ustawiajac timelimit, zmuszamy adminow NF do wziecia sprawy w swoje rece, tak by przy malym zainteresowaniu systemem aprovewow, kazdy mial szanse na aktywacje konta. jesli nadal jest nie jasne, to napisz, postaram sie napisac z przykladem.

jesli ktos chce powiedziec ze to furtka dla multi kont o zywotnosci tygodniowej to: mozna ustawic filtr moderujacy zakladanie nowych kont z tego samego ip - sprawa do przedyskutowania, jak to najlepiej rozwiazac.

$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '
')EDIT:
Uwaga! (dla wkręconych).
Wartość procentowa potrzebna do aktywacji konta mogłaby być możliwa do ustalenia przez osoby zdolne do approwow (w sposób zautomatyzowany na sajcie). Zdejmuje to z Adminów kolejną decyzję, o którą mogą być też sprzeczki (oby nie;)
eeee, nie rozumiem. Ze to gracze sobie glosuja, jaki ma byc prog glosow na "tak" ? mysle ze to powinno byc juz w dziedzinie obowiazkow adminow.
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 1 cze 2010, o 21:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
Mi sie bardzo podoba pomysl newash ma bardzo wiele zalet.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 1 cze 2010, o 22:11 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Dem, odpowiem Ci później tu w edycie. Ogólnie nie jestem za tym <- piszę to, aby nie łączono systemu z Twoimi dodatkami, bo wiesz jak to potem wszystko w jednym kotle może wylądować.. ale jestem otwarty ;)

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Problem kont dla nowych garczy
PostNapisane: 2 cze 2010, o 00:21 
Fajny

Dołączył(a): 9 kwi 2005, o 21:25
Posty: 878
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 33
No dobra, ale dalej moim zdaniem dzięki NF q2 umrze szybciej niż bez NF;-]
A czemu? Bo czekać ileś tam czasu, aby pograć z "niby" normalnymi ludźmi(apropo czasu założenia konta) w tak starej grze jak q2, która nie ma żadnego motywu za tym, aby kogoś zachęcić, to jest przeginka.
Poza tym, jaki nowy kolo będzie walczył o to, aby ktoś go zarejestrował na jakiejś stronie, gdzie rządzą same dinozaury, które grają tylko z innymi dinozaurami?
Następnie, sory, ale to, że gra jest DARMOWA, KOD JEST DOSTĘPNY, nikt tego nie supportuje, nie daje wam praw, aby nie dać n.p. mi konta do tej gry, skoro PRODUCENT DAŁ MI MOŻLIWOŚĆ GRY!(pomijam tu fakt czitów,bo czasem się z nimi gra, ale jakoś mi w q2 one nie przeszkadzają, bo nie ma wielkiego wyboru -tylko wh i bot). A irytujące jest to, że jakiś kolo z dupy(pzdr. część adminów z plq2) będzie miało władzę na jaką nigdy nie zasłużyli i nie mają do tego żadnych predyspozycji.

Do tego ustosunkujcie się o ludzie władzy, którzy niedługo będą mieli władzę absolutną w q2, niczym łUKASZENKA na belarusi, co zrobicie jak wam zapał opadnie i będziecie mieć w dupie q2, jak to nie raz z wami bywało? Dacie tą władzę komu?
...
KOLEGOM?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza