[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 26 cze 2010, o 20:47 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('Darus', 'w')olabym zeby kazdy z poziomu cfg mogl sobie wlaczyc off lub on

i to jest chyba bardzo dobre rozwiazanie. skoro NF moze wymuszac uniqueID z poziomu cfg, to nie stoi nic na przeszkodzie zeby moznabylo sobie samemu sterowac preferencjami odnosnie trybu whisper. Niech sie harven wypowie.
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 26 cze 2010, o 21:01 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
dla mnie odpada.
Powód:
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'M')ożna dodać kolejny szybki myk w tdmie, że (tak jak hud) włączasz u siebie widzenie whisp on, ale wtedy gracze bardziej złośliwi mogliby pisać : "nie podoba się? - daj whisp off." a to byłoby niemiłe. i nie praktyczne. doprowadziło by do tego, że gracze gadali by sobie na obsie w najlepsze, BO BYŁABY MOŻLIWOŚĆ nieczytania tego, więc skończyo by się na czymś odwrotnym, whisp stałby się domyślnie wyłączony (czyli nie można by było slyszec co mowią) ale można by było go wlaczyć, ale nie powodowalo by to efektu takiego o ktory nam chodzi.


wotowanie jest lepsze :)
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 26 cze 2010, o 22:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Ale nie każdy będzie sprawdzał, czy akurat na tym serwerze ktoś wcześniej dał vote na takie coś.

Nierzadko w 4/4 zdarza się dać ready bez powerupów, czy ze zmienionym bfg 0. Jeśli dojdzie do tego milion innych opcji jak ta o której piszesz Newash, ludzie zamiast grać, zaczną się zastanawiać nad ustawieniami serwera.

Wg mnie opcja Darusia jest najlepsza. Jeśli chcesz widzieć co piszą obsy - proszę bardzo. Nie komplikujmy życia innym, bo póki co nikt poza Tobą Newash tego nie poparł. To powinno dawać do myślenia!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 17:26 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Proste rozwiązanie problemu o którym mówisz neon:
Ustawić tak, aby po po każdym resecie mapy whisper wracał do pierwotnego stanu.

A tak btw, to nie sądzisz, że warto by było, aby ludzie zaczęli się zastanawiać nad ustawieniami serwera w bieżącej grze zamiast zachowywać się jak zombie?

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 18:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
W trakcie gry raczej nie ma czasu na pisanie.

Ja grając 4/4 chciałbym grać, a nie rozmawiać w trakcie gry z obsami. Jeśli grałbym z ludźmi, nie chciałbym, żeby ktoś stał i pisał eseje, odpowiadał na uśmieszki i pyskówki obsów urażonych, że ktoś ich nie piknął. Później będą leciały teksty: "KURWA STAŁEM CZEGO STRZELASZ".

Zdecydowanie wg mnie pomysł po chuju i piszę to po raz enty i nie chce mi się już więcej. Wydaje mi się Newash, że na siłę chcesz przeforsować kompletnie nietrafiony pomysł.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 18:10 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'A') tak btw, to nie sądzisz, że warto by było, aby ludzie zaczęli się zastanawiać nad ustawieniami serwera w bieżącej grze zamiast zachowywać się jak zombie?


no chyba lepiej jak jest jakis standard, wchodzi sie na serwer i gra a nie 10 min sprawdzac ustawienia serwera i sie zastanawiac czy jest wedlug oczekiwan, nie rozumiem cie, zamiast ulatwiac gre ludziom to teraz robimy krok w tyl z rozwojem

$this->bbcode_second_pass_quote('newash', '.')..doprowadziło by do tego, że gracze gadali by sobie na obsie w najlepsze, BO BYŁABY MOŻLIWOŚĆ nieczytania tego, więc skończyo by się na czymś odwrotnym, whisp stałby się domyślnie wyłączony (czyli nie można by było slyszec co mowią) ale można by było go wlaczyć, ale nie powodowalo by to efektu takiego o ktory nam chodzi.

tutaj to juz w ogole cie nie kumam, w tym momencie probujesz wymusic na graczach cos czego wiekszosc nie chce, jesli gracz jeszcze moze sam decydowac o tym czy ma byc to wlaczone czy wyloczone to jeszcze pomysl bylby ok, ale nie votowanie...
prosta sytuacja na serwerze, ktos zaczyna ewidentnie przeszkadzac w czasie gry na obsie to bedziesz w trakcie gry robil vote? a tak w takim momencie sobie ktos tylko wpisze whisp off (czy tam tylko binda wylaczenie whisp) i spokoj

mogloby to byc teraz tez na zasadzie jak hud, ze nie moze dzialac z poziomu cfg tylko trzeba sobie to wpisac po wejsciu na serwer zeby tak jak mowisz nie stalo sie to "wylaczenie obsow" standardem, chociaz z reka na sercu gdyby taka opcja weszla w zycie to wchodzac na serwa bym oprocz hud wpisal tez whisp, bo w zadnej sytuacji nie widze korzysci z tego ze bym widzial to co obsy pisza, wiec pewnie i wiekszosc graczy by to robila...

dlatego tez ta opcja to bedzie tylko zmarnowany czas harvena moim zdaniem jesli z tej opcji bedzie chcialo korzystac 2-3 osoby, tak jak ktos juz pisal tutaj, lepiej ten czas spozytkowac na wazniejsze rzeczy ktore sa do zrobienia (i zeby nie bylo obrazania sie, pisze tylko moje zdanie na ten temat i na nikogo nie najezdzam, pomyslow nowych moze zawsze byc wiele, trzeba sie tylko zastanowic zawsze dobrze czy jest sens realizowania ich)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 18:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', '
')mogloby to byc teraz tez na zasadzie jak hud, ze nie moze dzialac z poziomu cfg tylko trzeba sobie to wpisac po wejsciu na serwer zeby tak jak mowisz nie stalo sie to "wylaczenie obsow" standardem, chociaz z reka na sercu gdyby taka opcja weszla w zycie to wchodzac na serwa bym oprocz hud wpisal tez whisp, bo w zadnej sytuacji nie widze korzysci z tego ze bym widzial to co obsy pisza, wiec pewnie i wiekszosc graczy by to robila...


akurat mozliwosc wlaczania whisper on/off jak hud, jest bardzo trafiona, zwlaszcza gdy ktos da disconnecta i trzeba kogos piknac z obsow. Leci np. time (do tego trigger na time - automatyczne wylaczenie whisper, konczy sie time -> trigger whisper off) i mozna spokojnie sie dogadac kto gra a kto nie ;]]] opcja dobrowolna, a dla ludzi ktorzy nie chca z tego korzystac to 1min roboty (wrzucic do cfg triggera by whisper zawsze byl wylaczony - a jakby byl standardowo wylaczony, to w ogole problemu nie ma)

mysle ze to nie jest duzo roboty, wiec imo whisper jak hud jest jak najbardziej dobrym pomyslem ;] harven wypowiedz sie
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 18:24 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no ok, dlatego pisalem ze w takiej sytuacji jeszcze to mialoby jakis sens, rzeczywiscie czasami sa sytuacje ze mozna sobie np. wlaczyc whisp, ale musi to byc kontrolowane indywidualnie a nie wymuszane (a votowanie poniekad wymusza i komplikuje zycie ogolnie)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 19:15 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 20:56
Posty: 342
Karma: 65
czytając post dema, wpadłem na inny pomysł - automatycznie włączany time (np 1min) po wyjściu osoby z teamu (oczywiście jeśli na serwie jest ktoś do piknięcia). Często jest tak, że jakiś delikwent nie czyta w ogóle co mu się na ekranie pojawia i potrafi przez 5 min meczu nie piknąć, mimo że gra bez jednego w teamie. Oczywiście resume po piknięciu. Co Wy na to?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 27 cze 2010, o 19:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
time ogolnie zawsze przeszkadza w grze, bo zawsze ktos jest w powietrzu a potem leci w randomowa strona ;D

dlatego lepiej by bylo aby po wyjsciu gracza z teamu lecialo info do kapitana (np pod hud) ze ktos wyszedl... chociaz i tak to mozna latwo zalatwic za pomoca cfg i trigerrow, tylko teraz jak zmusic ludzi zeby sobie to wrzucili do swojego cfg ;] dlatego lepiej wymuszac takie "info" z poziomu servera jak to napisal paput

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 28 cze 2010, o 01:32 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
urbas: masz racje tutaj: wotowany whisp nie jest rafiony, bo zmusza ludzi ktorzy byli przeciw do czytania obsow.
Jak pisze dem są również praktyczne mozliwosci wykorzystaniao whispa wlaczanego jak hud. W sumie to sie przekonalem do tego. Faktycznie najlepsze rozwiazanie.
Też jestem za opcja time'a w przypadku niepelnych skladow. Nawet kosztem zepsutych timerow i tym efektem "lecenia w randomową stronę" (faktycznie tak jest? - to trzeba zglosic ticket! sfinka ). Zawsze to lepsze niż zmarnowany mecz...

Ogólnie:
Offtopujemy, ale milej tu jakoś niż w sugestiach tdm ;)

Prywatnie:
Lubię poteoretyzować o tdmie. Chciałbym, żeby to był mod doskonały.
Nie traktujcie moich słów, jakby miały moc sprawczą. Po prostu rozmawiamy o tdmie.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 2 lip 2010, o 19:21 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
dzisiaj skonczylem te white/blacklisty i w zasadzie pozostalo chyba do zrobienie poki co te "friends" ktore harven juz zaczal chyba robic (ale jeszcze troche bedzie trzeba poczekac), a tak chyba all powinno dzialac

Postawilem 2 serwery na planetquake do testow (bo potrzebowalem gdzies potestowac i jest zostawiam narazie, dopoki w polsce nie bedzie juz serwerow wiecej na nofake), jeden tdm, jeden duelowy:

PLANETQUAKE TDM NOFAKE | 78.46.41.13:27910
PLANETQUAKE DUEL NOFAKE | 78.46.41.13:27912


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 8 lip 2010, o 15:42 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2003, o 20:51
Posty: 1172
Lokalizacja: Rzeszow
Karma: 47
nei wiem gdzie to napisać, ale testowałem dzisiaj chwile NF na coolnecie i:

1) mam wpisaną tą linijkę set unique_id w cfg, ale po wpisaniu ip wyskoczyło mi coś takiego
Spoiler:
The Edge
couldn't exec r1gl.cfg
...ignoring DirectInput mouse
Read 96 map locations from 'locs/q2dm1.loc'
kidman entered the server (players = 0, spectators = 1).
kidman kicked by NoFake - player has wrong unique_id.
kidman was dropped: kicked
Disconnected by server!


2) zrobiłem reconnect i dopiero załapało i wpuściło mnie na serwa
Spoiler:
The Edge
Read 96 map locations from 'locs/q2dm1.loc'
kidman entered the server (players = 0, spectators = 1).
kidman authenticated as kidman.


i teraz mam problem, bo nie wpuszcza mnie za 1 razem i zawsze kika mimo tego, że mam wpisaną swoją wartość tego klucza do konta. ktoś z was się z tym spotkał?

_________________
pfff ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 8 lip 2010, o 16:19 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
to dlatego ze ze mna wodki nie wypiles:D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 8 lip 2010, o 17:11 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
kidman a czy nie masz przypadkiem tak ze twoj exec sie execuje przy laczeniu/po polaczeniu z serwerem? unique_id musi byc ustawione przez wydaniem komendy connect

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 8 lip 2010, o 17:21 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Wywal z kazdego podkadalogu w quake2 config.cfg (zostaw tylko w baseq2). Moze to cos pomoze.

Albo:

Utworz w quake2/baseq2 plik: autoexec.cfg i w nim dodaj:
$this->bbcode_second_pass_code('', '
set unique_id "twoj_id"
')

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 8 lip 2010, o 19:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
w sumie ciekawe bo mnie tez teraz kopnelo z coolneta musialem sie reconnectowac a na pifpafa normalnie wchodza za 1 razem zle ustawiony czy jak?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 22 lip 2010, o 13:21 
Przyczajony

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 16:12
Posty: 51
Karma: 3
co wy na to:
whisp ON by default
whisp zarzadzalny z poziomu cfg


i implementacja w tdm ze bedac obsem by default bez zadnych komend piszemy tylko do innych obsow(say). Natomiast chcac napisac do wszystkich, musimy posluzyc sie komenda (np say_all).


doable?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 22 lip 2010, o 13:34 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
przeczytaj cala dyskusje na ten temat powyzej, tak jak pisalem juz nie wazne jakiej komendy uzyjesz i co masz ustawione w cfg, uwazam ze nie moze byc tak ze kogos zmuszamy do czytania tekstow ktorych sobie po prostu nie zyczymy, jesli ja nie chce np. czytac tego co inni pisza z obsa to ja powinienen o tym decydowac (za pomoca np. jakiegos parametru w cfg), twoje proponowane rozwiazanie tak naprawde nic nie zmienia, jesli wejdzie jakis baran na serwer ktory bedzie chcial powkurzac innych albo z kims sobie pogadac z grajacych to co za roznica czy bedzie uzywal do tego say czy say_all


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 22 lip 2010, o 14:03 
Przyczajony

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 16:12
Posty: 51
Karma: 3
nie skumales chyba do konca, chodzi o zmiane pierwotnej przyczyny powstania problemu. a jesli chodzi o wylaczenie rozmow obsow to itak przeca bylaby zarzadzalnosc whispem z poziomu cfg.

Moze niedoprecyzowalem ze whisp off jest ponad say_all. Czyli say_all slysza tylko ci z whisp on.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza