[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 27 kwi 2024, o 21:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 14:35 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Myślę zatem, że może być po staremu. Rzucę, że ok 1/2 ludzi gra bez fejków i tyle też będzie grało na tych serwerach. Nic większego się nie zmieni, ale można spróbować. quake2online jest tworzony więc może skończy się moda na "alternicki" w takim stopniu jak jest do tej pory.
Ja byłbym za nofake'm na wszystkich serwerach. Zagraniczni gracze myślę, że chętniej i sprawniej poradziliby sobie z założeniem nicku stałego niż większość w Polsce.
Będzie dużo hałasu jak z r1q2 czy aprq2, ale wszyscy w końcu dadzą radę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 15:14 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
A ja mysle ze jest spora szansa ze jesli beda takie serwery tylko na nofake to sporo dobrych graczy wlasnie tam bedzie przebywac i zeby sobie z nimi pograc trzeba bedzie grac bez fejkow co znacznie zmniejszy poziom buractwa na tych serwach.
Od czegos trzeba zaczac bo to co jest obecnie to czysta patologia. Najpierw kilka serwow (najlepiej astery esports itp czyli te dobre serwy) a potem reszta.

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 15:16 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
nie no, mysle ze nie mozna na wszystkich serwerach tak zrobic, a juz napewno nie na poczatku
zreszta zobaczy sie jak bedzie to wygladac w praktyce, a wgrac z czasem na wieksza ilosc serwerow tego nie bedzie problemem


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 15:29 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, o 17:25
Posty: 2550
Lokalizacja: Radomsko
Karma: 176
Tylko trzeba zwiekszyc ilosc slotow na tych serwerach na ktorych bedzie to wgrane, bo ludzie beda sie tam pchac drzwiami i oknami :D

_________________
TLTF jest jak Media Markt - nie dla idiotów


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 15:42 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
na ktorych? tych z nofake? bez przesady, jak np. bedzie na polowie serwow to na poczatek w zupelnosci wystarczy, na poczatku i tak bedzie trzeba to potestowac

poza tym zwiekszanie slotow nic daje, przeciez i tak max bedzie gralo 4v4 wiec zwiekszanie ilosci slotow nie ma najmniejszego sensu


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 16:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
na start kilka serwerow testowych proponuje. poza tym sa tez pomysly typu nofake level 1 czyli niezautoryzowany gracz nie jest kopany ale za to nie moze inicjowac votow oraz nie moze byc kapitanem druzyny. mysle ze to juz by sklonilo pewna grupe do zalozenia konta i grania na rn. druga opcja jest nofake level 2 gdzie niezweryfikowany gracz jest kopany z informacja co ma zrobic. na razie to tylko pomysly i nie wiadomo czy cos takiego bedzie.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 17:04 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
moim zdaniem to zmniejszy scene o jakies 40%.
jesli mialo by sie udac, najlepszym rozwiazaniem (chyba?) by bylo, zeby to rich zrobil update a zeby go sciagnac trzeba by bylo zalozyc konto na stronie x - gdzie r1q2x by mial juz odpowiedni kod w sobie (ten z nofake) dla 1 by przypadal 1 r1q2x ktory by sam z siebie nie pozwalal zminic nejma (jakby komendy name w ogole nie bylo, wtedy gralo by sie na kazdym modzie (bez jakis zmian) i by bylo dla wszystkich). tylko tu znow nie wiem jak "zabezpieczyc cos takiego jesli ktos ma zmienne ip np.

dobrze czy nie dobrze? wtedy by sie moglo udac i za granicami.

_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 17:11 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ale komu zalezy na zagranicy? poza tym za granica jak gram to zazwyczaj wiem z kim gram, ludzie tak nie fejkuja i kultura jest wyzsza. moim zdaniem scena sie nie zmniejszy a przybedzie wielu graczy ktorzy zirytowani poziomem na serwerach q2 odstawili gre na korzysc innych..taka jest moja opinia, a i tak jak bedzie to zobaczymy w praktyce.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 17:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Festival mylisz się. Tak sądziłem, że ktoś zacznie pisać o uszczupleniu sceny. Jak wszedł antyczit richowy, r1q2 i aprq2 też wielu miało dużo wątpliwości. To były czasy kiedy win98 nie obsługiwał antyczita, a sporo ludzi ten system jeszcze posiadało. Jakoś się przetrwało. Początkujący też niby nie potrafili włączyć tej gry, bo antyczit, bo uploader. Jakoś dało radę i scena się nie skurczyła. Śmiem twierdzić, że bardzo dużo osób gra, ale bardzo dużo z tego to a,b,c,player i inne Łopaty (pozdro bOGI, czy nie bOGI). Dopóki takie rzeczy będą, nawet ban za jakieś oszustwa ma dziwny wymiar. Niby ip to samo, a później cały Połaniec ma lipę bo nie wiadomo kto czitował, a 10 osób nie będzie przecież odpowiadało za jedną.
Może przestaną być też sytuacje, że give sobie fejkuje Crazy'ego. Nie trzeba się domyślać. Gra ma sprawiać przyjemność i zmniejszyć jak najbardziej anonimowość. Ważne, żeby każdy pracował na swoją osobę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 18:11 
Przyczajony

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 16:12
Posty: 51
Karma: 3
Wszystko pięknie ale wydaje mi się że w kwestii używania 'antifake' powinna panować dowolność. Uważam że winien być to wybór, nie nakaz. Jeśli ktoś nie używa opcji 'antifake', co powinno być widoczne dla innych graczy, to możemy uznać, że gracz ów może mieć coś do ukrycia i to powinno nam wystarczyć. I ja od czasu do czasu mam ochotę porypać na fejczunie bo nie chce mi się z nikim gadać albo/lub/dlatego że; kogo to obchodzi... A i osoby grające sporadycznie mogłyby uznać to za niewygodę na tyle dużą by w ogóle odpuścić sobie grę. Jako arcyleń tak to właśnie widzę.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 18:18 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
chodzilo mi to o ze te 40% to fejki - grajace czy pikapy czy ligi, ale ciagle to te same osoby.

napisalem juz jak ja bym to widzial, wy macie inna wizje powodzenia:)

_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 19:01 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:15
Posty: 464
Lokalizacja: Pruszcz Gd (PRG)
Karma: 27
Jak to nev wczesniej napisał, ten pomysł będzie na paru serverach na poczatku reszta nie bedzie nawet tknięta zobaczy się co z tego wyjdzie. Pomysł z ograniczeniem praw typu: nie można mieć cpt, nie można votowac. Uważam za bardzo dobry :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 19:24 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Przecież przynajmniej na początku napewno nie będzie to na wszystkich serwerach wiec ludzie bedą mieli wybór czy grać na fejku czy nie, bedą mogli wejść na serwer nofejk lub nie. A tak w ogóle jak masz przeważnie w nowych grach? Jest punkbuster i każdy ma pb guid. Żeby go zmienić musialbys zmienić swój key. Dostajesz banana na guid i cze ol.
Oczywiście tez nie jestem za tym żeby było na all serwerach bo nie każdemu będzie się chciało zakładać konto jak odpala sobie czasem q2 raz na miesiąc i jeszcze pod fejkiem, wtedy sobie wchodzi na serwer bez nofake. Jednak większość którzy są aktywni i stanowią trzon sceny konto zaloza i wola grać bez fejkow na serwerze. A czy w ogóle warto się przejmować ulamkiem procenta ludzi którzy odpalaja q2 pod fejkiem raz na miesiąc? Tak czy tak każdy znajdzie miejsce dla siebie na serwerach z ta różnica ze będzie miał wybór czy pograć sobie z fejkami i pod fejkiem czy bez.

Moim zdaniem będzie wręcz odwrotnie niż wysunieta teza ze ludziom odechce się grać. Większości ludziom własnie się odechciewa grać jak wchodzi na serwer a tam same a b c d x i mało tego wyzywaja Cię, kopia itd.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 19:50 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
powinno byc dobre i sprawne zaplecze ktore autoryzuje nicki bo jak jakis nowy gracz bedzie czekal za kontem tydzien albo tak jak bylo kiedys na FB ze w ogole można było sie nie doczekać :D to taki nowy gracz może szybko zrezygnowac q2 oraz dobry system weryfikacji czy jakis gracz nie zaklada sobie drugiego konta


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 20:18 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
dokładnie - tak jak mówi Daruś... dobry system weryfikacji to podstawa... Moim zdaniem najlepiej by było, gdyby konta były aktywowane przez zaufane osoby na scenie.. czyli np:
1) wypełniasz formularz na www - dostajesz kod aktywacyjny/token
2) zgłaszasz się z nim do "admina", który następnie za jego pomocą aktywuje Twoje konto
3) cieszysz się luźną grą w kulturalnym środowisku
wiem, że w praktyce jest to ciężkie i trudniejsze do wykonania... ale podniosłoby poziom "bezpieczeństwa" i uniknęlibyśmy sytuacji, gdzie jedna osoba zakłada kilka kont... a pewnie znajdą się tacy :|
dobrze by było, gdyby osoby adminujące miały możliwość sprawdzania, czy z jednego ip przypadkiem nie "authuja" się różni userzy... wiem, że będą przypadki, gdy z jednego łącza grają 2 osoby (np bracia) ale dobrze by było mieć możliwość wyłapywania osób, które będą próbować "obejść system" :)

bardzo mi się podoba ten projekt, trzymam kciuki !!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 20:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
O ja... po postach widać jak na dłoni kto fejkuje :D

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 20:36 
Czarnuch o_O

Dołączył(a): 28 gru 2002, o 20:40
Posty: 769
Lokalizacja: PODJUCHY-GORKI
Karma: 2
Przeciez nikt nie proponuje zeby to wrzucic na wszystkie serwy od razu - na poczatek na te najlepsze. A lamofejki ktore chca sobie pograc na a,b,c czy cokolwiek niech ida na dm i tam sobie klikaja z innymi lamofejkami. Na serwy z nofakiem nie powinien miec wstepu zaden fejk - chcesz pograc/obsowac/cokolwiek - zaloz konto. Malo to sie razy zdarza ze jakis duren na fejku wejdzie na serwer i robi chlew a nawet nie gra?
Argumenty o pomniejszeniu sceny mozna wlozyc miedzy bajki - osoby ktore graja obecnie beda nadal graly a znam tez kilka osob ktore nie graja dlatego ze ciagle na serwerach jest fejkowe buractwo.
Kolejny argument za nofakiem - nie bedzie tak jak teraz ze wchodzi 10 osob na nicku Player i zlozenie z tego sensownych teamow graniczy z cudem. A tak jak bedzie wiadomo kto gra to tez teamy do pikapow bedzie latwiej dobrac.

A dla noobow po prostu da sie informacje od serwera zeby weszli na www.nofake.pl gdzie bedzie wyjasnione co i jak.
Autoryzacja to wcale nie jest jakis wielki problem i nie grozi nam nalot nowych graczy jak w ql - to sie po prostu nie stanie.
Gracze ktorzy obecnie graja zostana zatwierdzeni od razu a nowi po sprawdzeniu tez - przeciez to nie bedzie rzeka ludzi.

Pomyslu o tym ze nofake ma byc "dowolny" i ze bedzie tylko info o tym ze ktos nie uzywa nofake w ogole nie bede komentowal bo jego autor w ogole nie rozumie o co tutaj chodzi.

_________________
dmC|Ble


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 20:52 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('sil', 'd')okładnie - tak jak mówi Daruś... dobry system weryfikacji to podstawa... Moim zdaniem najlepiej by było, gdyby konta były aktywowane przez zaufane osoby na scenie.. czyli np:
1) wypełniasz formularz na www - dostajesz kod aktywacyjny/token
2) zgłaszasz się z nim do "admina", który następnie za jego pomocą aktywuje Twoje konto
3) cieszysz się luźną grą w kulturalnym środowisku
wiem, że w praktyce jest to ciężkie i trudniejsze do wykonania... ale podniosłoby poziom "bezpieczeństwa" i uniknęlibyśmy sytuacji, gdzie jedna osoba zakłada kilka kont... a pewnie znajdą się tacy :|
dobrze by było, gdyby osoby adminujące miały możliwość sprawdzania, czy z jednego ip przypadkiem nie "authuja" się różni userzy... wiem, że będą przypadki, gdy z jednego łącza grają 2 osoby (np bracia) ale dobrze by było mieć możliwość wyłapywania osób, które będą próbować "obejść system" :)

bardzo mi się podoba ten projekt, trzymam kciuki !!


Nie bedzie raczej zadnych formularzy (chociaz zastanawiamy sie jeszcze jak to do konca bedzie sie odbywac) itd bo niestety rzecza oczywista bedzie ze znajda sie lamy ktore ktore beda wysylac po 5 wypelnionych formularzy albo probowac obejsc system i "a moze jakis glupi admin zaakceptuje konto" i bede mial kilka kluczy, gdy ktos zwroci sie bezposrednio to weryfikacja takiej osoby wtedy jest znacznie latwiejsza, bedzie kilka osob wiec nie bedzie raczej trudno "kogos" zlapac. Na poczatku bedzie troche sajgon bo wiadomo wszyscy beda takie konto zakladac, a pozniej wiadomo... jak ktos nowy bedzie raz na miesiac to bedzie cud, a zanim tak naprawde to wejdzie w zycie i bedzie przetestowane i pojawi sie na kilku serwerach to do tego czasu wiekszosc osob juz bedzie miala konta. Porownywanie tego do fb nie mozna, bo jestem tylko ja i anomal ktorych wiadomo ze bylo ciezko zlapac, tutaj gwarantuje ze w ten sam dzien bedzie mial konto. Ale na to jeszcze jest za wczesniej, bedzie sie myslec o tym jak bedzie juz tak daleko...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 22:16 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:03
Posty: 1235
Karma: 9
ja jeszcze spytam czy macie jakies pomysly jak ewentualnie weryfikowac graczy z danej sieci gdzie IP zewnetrzne jest takie samo - chodzi tu o ewentualne "oskarzania" ze ktos zaklada nowe (kolejne) konto,a tymczasem robi to zupelnie inna osoba, czyli zaklada sobie wlasne konto by postrzelac.
Mysle ze mnie osobiscie by to nie dotyczylo (tez jestem w sieci LAN lecz watpie zeby ktos ode mnie w q2 gral :} ), ale w miescie z ktorego pochodze (Połaniec - o ktorym wspomnial neon), z tego co sie orientuje to jednak gra sporo osob w q2, i wszyscy z jednego IP, sam kojarze tylko kilku :)
Pozdro i tez trzymam kciuki ;)

_________________
pozdr Qiub


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Antyfejk w TDM
PostNapisane: 16 lut 2010, o 22:28 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2006, o 16:23
Posty: 1580
Lokalizacja: DANZIG
Karma: 154
O CHUJOWO SKOŃCZY SIĘ ABECADŁO ;/

_________________
Jak nie umiesz, uroń łezkę podnieś się i wciągnij kreskę !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza