[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 paź 2024, o 03:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 16:48 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 't')o ze klany slabsze nie mialy by szans to mega slaby argument.

Dlaczego? Zablokowanie sie w swojej bazie na 20 minut potrafiloby zniechecic kazdego do dalszej gry...

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')Pilnowanie swojej bazy i atakowanie bazy enemy to jest wlasnie CTF.
Pilnowanie swojej bazy straciloby jakikolwiek sens w przypadku respowania sie tylko w swojej bazie, walka przenioslaby sie na srodek o utrzymanie przejscia, wez to pod uwage. q2 jest gra jednak wolniejsza i bardziej taktyczna od ql i q3, dla mnie bez sensu byloby postawic gre bazujaca glownie na aimie.

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')Goat: jesli gosciowi uda sie wyniesc flage z bazy enemy i po drodze zabije wszystkich, przy czym nikt go nie dogoni to czy nie zasluguje na pkt?
Zasluguje i go zdobedzie, przeciez razem z nim bedzie gralo jeszcze 3 teammatesow - zapewne 2 obroncow bazy i 1 pomocnik do uciekania. Mapy bazowe sa na tyle male, ze czesto wystarczy kilka skokow + rjump zeby byc na swoim terenie. Szkoda, zeby akcje ofensywne byly ograniczone do 2-3 sekund emocji i dalej spacerku do wlasnej flagi.

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')to nie jest latwe zadanie. mysle ze to tez wymaga skilla i zgrania calej druzyny aby przeprowadzic skoordynowany atak i bronic flag carriera.
Skoordynowany atak rownalby sie z wyslaniem jednego napakowanego spryciaza do bazy enemy i tluczenia przeciwnika na srodku mapy, wlasna baza swiecilaby pustkami i swietym spokojem.

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')W kazdej grze w ktora gralem i miala ctf tak to wygladalo, mowicie ze w q2ctf jest tak, ale przeciez od poczatku mowilismy ze to nie ma byc q2ctf czy nie? moze dodajcie jeszcze hooka o ktorego byly wojny bo tez byl w q2 a nie bylo go w innych grach :).
Inna kwestia jest teraz to, ze trzebaby tworzyc od podstaw system respawnowania w bazach. Mod ctfa pozwala jedynie na ustalenie takiego dla pierwszego respa, reszta jest juz tak jak w tdmie.

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')Pytanie jest czy chcemy zrobic fajny mod ktory bedzie grywalny i bedzie wymagal jakiejkolwiek gry zespolowej czy robimy sobie taki tdm z flagami dla urozmaicenia.
Fajny to pojecie wzgledne, przemysl wszystkie za i przeciw takiego systemu w grze o takiej fizyce i dynamice. Jak dla mnie zroznicowanie w respach doda dynamiki i emocji - nie bedzie pustych miejsc na mapie, kazdy z graczy bedzie mial pelne rece roboty.

$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')edit: nie wymagam tez tylko respow Przy swoich flagach. ja bym to widzial tak zeby poprostu podzielic mape na pol i zrobic w srodku punkt wspolny respow, czyli taki gosc ginac przy swojej fladze podczas ataku przeciwnika mialby szanse sie odrodzic na srodku mape, wziac bron/armor/powerupa i zatrzymac przeciwnika.
A czym to sie rozni od obecnego systemu ? :D jak sie pojawi pod baza enemy to nie musi przeciez leciec zaraz po flage tylko sie dopakowac i ubic uciekajacego.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 17:16 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 'W') kazdej grze w ktora gralem i miala ctf tak to wygladalo, mowicie ze w q2ctf jest tak, ale przeciez od poczatku mowilismy ze to nie ma byc q2ctf czy nie?


nie chodzi o to jak jest w samym q2ctf, po prostu taki "engine" quake2 jest, nie wiem jak jest w q3 czy innych grach, czy jest tam mozliwosc przy projektowaniu map zeby tworzyc respy dla roznych teamow, w q2 resp to resp...

jedynie mozna by wywalic czesc respow i powsadzac w miejscach neutralnych, tylko niby gdzie? wszystko zalezy od map, nasze mapy do tego sie nie nadaja....

na niektorych mapach nie ma takiej nawet mozliwosci bo sa za male, moznaby teoretycznie przykladowac ustawic niby respy w miejscu "neutralnym" powiedzmy przykladowo na mapie z podwojna dm1 z quadem na srodku (na wysepce)... no i teraz sobie wyobraz ze sobie 2 kolesi z jednego teamu tam stanie z railami w reku albo bron boze jeszcze ktos sobie wezmie quada i bedzie stal tylko na wysepce i nikt z respa z przeciwnego teamu nie zejdzie przez wiekszosc gry :D no super bedzie wtedy gra:D

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 17:27 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
troche sam sobie goat zaprzeczasz momentami, wogole nie lubie czystac takich mega odpowiedzi z pocietych kawalkow ale jakos dalem rade :D

zaczne od tego ze chyba nie wiecie o co mi chodzi. Ani raz nie napisalem ze respy powinny byc tylko w swoich bazach. chodzilo mi o wykluczenie po 1/3 obszarow z calej mapy aby gracz sie rodzil w obrebie swojej bazy + na srodku mapy i nie mowcie ze te mapy nie maja takich obszarow ( scout ) najlepiej bym to przedstawil na mapach 2d ktore gdzies byly albo ktos mial w .jpg goat? wtedy bym zaznaczyl obszary i pokazal jak mniej wiecej by to mialo wygladac.

co za tym idzie:

$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', 't')o ze klany slabsze nie mialy by szans to mega slaby argument.

Dlaczego? Zablokowanie sie w swojej bazie na 20 minut potrafiloby zniechecic kazdego do dalszej gry...

to tak samo jak lockdown na dm3 moglby zniechecic kazdego do dalszej gry.. wydaje mi sie ze taka jest kolej rzeczy. Mocniejsze klany walczyly by z mocniejszymi, slabsze z slabszymi. Wydaje sie wam ze w takiej postaci wyrownojecie wszystkich szanse? co to ma byc jakis ultra wywazajacy skillowo mod ctf? :D pozatym taka sytuacja nie miala by miejsca gdyz goscie rodzili by sie nie tylko przy swojej fladze tylko na przestrzeni polowy mapy.

$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')Pilnowanie swojej bazy i atakowanie bazy enemy to jest wlasnie CTF.
Pilnowanie swojej bazy straciloby jakikolwiek sens w przypadku respowania sie tylko w swojej bazie, walka przenioslaby sie na srodek o utrzymanie przejscia, wez to pod uwage. q2 jest gra jednak wolniejsza i bardziej taktyczna od ql i q3, dla mnie bez sensu byloby postawic gre bazujaca glownie na aimie.

nie do konca rozumiem o co ci chodzilo tutaj. jak moglo by stracic sens pilnowanie bazy? walka o srodek nie jest wazna? dla mnie tez q2 jest bardziej taktyczne i dlatego boli tutaj wprowadzanie takiego czynnika losowego jakim sa respy wherever, gdyz czesto to one beda decydowac o wyniku meczy i gier, a nie lepiej zgrany team. wlasnie przy takich respach gra bazuje bardziej na aimie niz na jakiejkolwiek strategii, koles moze sie odrodzic w bazie enemy gdzie nie bedzie nikogo (bo np wszyscy grajacy def respneli sie u enemy) i koles bierze cg/rg armor i napierdala - gdzie tu jakas taktyka?

$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')Goat: jesli gosciowi uda sie wyniesc flage z bazy enemy i po drodze zabije wszystkich, przy czym nikt go nie dogoni to czy nie zasluguje na pkt?
Zasluguje i go zdobedzie, przeciez razem z nim bedzie gralo jeszcze 3 teammatesow - zapewne 2 obroncow bazy i 1 pomocnik do uciekania. Mapy bazowe sa na tyle male, ze czesto wystarczy kilka skokow + rjump zeby byc na swoim terenie. Szkoda, zeby akcje ofensywne byly ograniczone do 2-3 sekund emocji i dalej spacerku do wlasnej flagi.


sa male dlatego mysle ze to nie problem dogonic enemy na tych malych mapach zwlaszcza jesli pojawimy sie na srodku mapy po deathsie w naszej bazie. co do ograniczenia do 2-3sek to hmm, powiem ze nie sadze zeby tak bylo, chyba ze juz grales i wiesz jak bedzie :)

$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')Pytanie jest czy chcemy zrobic fajny mod ktory bedzie grywalny i bedzie wymagal jakiejkolwiek gry zespolowej czy robimy sobie taki tdm z flagami dla urozmaicenia.
Fajny to pojecie wzgledne, przemysl wszystkie za i przeciw takiego systemu w grze o takiej fizyce i dynamice. Jak dla mnie zroznicowanie w respach doda dynamiki i emocji - nie bedzie pustych miejsc na mapie, kazdy z graczy bedzie mial pelne rece roboty.


nie bede o tym myslal gdyz nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak wygladala by taka rozgrywka. widze jednak jak wyglada w obecnym ukladzie i dla mnie mogla by byc ona bardziej satysfakcjonujaca. Zroznicowanie w respach owszem napewno dodaje dynamiki, lecz dodaje rowniez mega losowosc i stwarza straszny chaos. Puste miejsca istnieja nawet przy takim systemie. Mysle ze wyznacznikiem ciekawej gry nie jest brak pustych obszarow na mapie.

$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '')$this->bbcode_second_pass_quote('norman', '
')edit: nie wymagam tez tylko respow Przy swoich flagach. ja bym to widzial tak zeby poprostu podzielic mape na pol i zrobic w srodku punkt wspolny respow, czyli taki gosc ginac przy swojej fladze podczas ataku przeciwnika mialby szanse sie odrodzic na srodku mape, wziac bron/armor/powerupa i zatrzymac przeciwnika.
A czym to sie rozni od obecnego systemu ? :D jak sie pojawi pod baza enemy to nie musi przeciez leciec zaraz po flage tylko sie dopakowac i ubic uciekajacego.

tym sie rozni ze koles moze od razu wziasc flage przeciwnika,tylko dzieki swojemu szczesliwemu spawnowi.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 18:42 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2006, o 15:22
Posty: 807
Lokalizacja: Dawna Stolica Polaków
Karma: 144
Może po prostu warto zaimplementować w modzie zmienną spawning_type i ustawienia typu:
- random
- friendly spawn (spawn we własnej bazie)
- hostile spawn (spawn w bazie przeciwnika:D)
Następnie wdrożyć i wyjdzie w praniu, która metoda jest najlepsza dla q2.

_________________
[inc]sil: please...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 19 lut 2011, o 19:25 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
imo spawny powinny byc we wlasnej bazie a techy gdzies na neutralnym terenie, ewentualnie 2 tu 2 tam (mowie o poczatku gry). przejscia pomiedzy bazami powinny byc otwarte, lub ew. powinno byc ich kilka...dwa quady na mape to tez jakas porazka. postanowilem sobie zagrac dzisiaj, robie sobie pozycje zbieram wszystko przez 1min staram sie utrzymac baze, a wpada jakis gosciu z cg, quadem i amplifierem...final wiadomo jaki...mi ten unictf nie podchodzi, za duzo tego wszystkiego (walka o flagi, walka o techy, walka o quady...)

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 20 lut 2011, o 02:45 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
czy przypadkiem te dm6 nie jest troszke zbugowane? miejscami smieszne 'zwieszki' w powietrzu sa ;)

no i przede wszystkim postawcie to na jakims polskim servie...i wiecej slotow..bo na tym planetquake jest 12, a to wg mnie malo

co do reszty, mi tam ten system poki co odpowiada, wszystko jeszcze wyjdzie w praniu jak sie zacznie grac prawdziwe mecze


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 20 lut 2011, o 09:31 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
zwiekszyc sloty nie jest problem, ale po co wiecej niz 12 slotow? przeciez nikt nie bedzie gral wiecej niz 6v6, a jak ktos chce poogladac gre a jest full serwer to moze ogladac gre z gtv na innym porcie (pisalem o tym wczoraj w dziale nofake - gtv)

bedzie tez narazie wgrany ren unictf na serwer tok, na wiecej nie ma sensu, hraven poprawia jeszcze pare rzeczy w modzie, potem sie wgra na wiecej serweroww (tzn bedzie mozna votowac tak jak to jest teraz w przypadku np. insty itd)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 20 lut 2011, o 16:04 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
zapomnialem o GTV, w tym przypadku OK :)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 20 lut 2011, o 16:21 
Mroczny

Dołączył(a): 20 mar 2005, o 19:17
Posty: 530
Lokalizacja: Białystok
Karma: 18
uctf jest na tOk serverze :p ale server padnie za dwa dni

_________________
te tam nie pierdol :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 20 lut 2011, o 18:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
gralem duzo w tego unictf 2x2 jak jeszcze urbas z goatem mieli szal na tworzenie map. pierwsze co bylo po restarcie mapy to bieg po techy jak juz mieli gwozdzia, pozniej odliczali quada wyniki zawsze byly smutne dla druzyny przeciwnej i gra tracila na grywalnosci.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 20 lut 2011, o 19:44 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
oj tam, bo generalnie 2v2 jest z dupy, powinno sie grac 4v4, a nawet moze i 5v5 zeby byla fajna gra

no i sa 4 techy, wiec jak sie gra 2v2 to kazdy wlasciwie ma techa... gwozdz fajny tech ale w takim wypadku mozesz np. wziasc tarcze i sily sie juz rownowaza (gwozdz x2 off, tarcza x2 deff), albo wziasc ten tech x2 predkosc, napierasz z cg to efekt taki jakbys mial gowzdzia :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 14:30 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Wgralem na planetquake nowa wersje moda.

Poprawiony został score, tzn wyglad tabeli z wynikamiem i statami graczy.
W tdm w tabelce byl widoczny NICK FRG DTH NET PING, taki tez byl do tej pory w unictf, ale pod pozycja FRG pojawialy sie nie tyle fragi ale fragi+bonusy, co z polaczeniem z dth itd net byl z dupy i w ogole 8l, a w ctf wiekszego znaczenia nie FRG/DTH/NET wiec zostala zmienione dosyc mocno ta tabelka.

Teraz mamy w niej: NICK SCO CAP RET PING
SCO = to fragi + bonusy za flagi i rozne inne rzeczy (te punkty ktore zawsze byly w ctf orginalnym / lfire itd)
CAP = ilosc flag doniesionych
RET = ilosc flag przywroconych

Poprawiony tez jest hud, na dole gdzie pisal stan punktowy na zasadzie +212 (213) 232:23, to teraz zamiast punktow na tej samej zasadzie jest pokazane ale w ilosci flag.

Poprawiony bug ze na zakonczeniu meczu ta finalowa tabelka z wynikami sie chrzanila, cos sie w niej rozjezdzalo itd.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 14:40 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
urbas, ostatnio jak gralismy to mecz sie skonczyl wynikiem remisowym jesli chodzi o flagi 8:8 i nie bylo zadnej dogrywki bo pewnie bralo pod uwage bilans score obu druzyn.

teraz bedzie dogrywka w przypadku remisu flagowego?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 14:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
w q2ctf byly normalnie remisy


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 15:06 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no chyba dobrze ze sie zakonczyl:) nie ma sensu grac dogrywki...

tak wstepnie ustalalismy z goatem ze w cupie testowym z ktorym ruszamy po prostu bedzie sie gralo 2 mapy, kazda druzyna wybiera swoja homemap, a punktacja za wynik bedzie na zasadzie takiej, ze za kazda wygrana mape sa 2pkt, w przypadku remisu druzyny sie dziala tymi puktami czyli po 1pkt dla kazdej... czyli w skrocie dorobek punktowy moglby byc w takim meczu po 2 mapach 4:0, 3:1, 2:2, 1:3, 0:4


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 15:49 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
no jak tam chcecie

ale dlaczego mialo by nie byc sensu grac dogrywki? analogicznie po co grac dogrywki w tdmie :) wtedy emocje sa najwieksze imo, liczy sie kazdy blad.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 17:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2005, o 17:14
Posty: 1036
Lokalizacja: Szprotawa/Wroc
Karma: 62
Teraz dopiero czytam o tym :)) nieźle, chętnie dzisiaj sobie przetestuje.

Co do respów, widzę że była ostra dyskusja, przeczytalem całość i jestem zdania że lepiej by było jakby respy były w obrębie swoich baz, bo jednak takie losowe respawny robią chaos i zamieszanie na mapie, a skoro ma być to gra taktyczna to dobrze żeby miała w jakimś stopniu swój porządek. Tak przynajmniej było w grach w których grałem ctfa ( unreal tournament, q3 itd)

Powery typu ps, i jakieś inne rzeczy, które robią z gościa terminiatora nie powinny miec miejsca, bo skoro chcemy aby nawet słabszy team miał możliwość zabrania flagi to powinny być standardowe megasy, armory, i shardsy ( :D ) a nie psy, quady i penty.

Gość od defa napakuje się na ostro psy + armory i jakies inne hujstwo to gościa się nie uwali nawet we 2-3 :/

No ale to jest moje zdanie tylko, nie testowałem jeszcze nawet więc dzisiaj się przekonam :)

_________________
neon gej, lanther gej ho hej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 17:51 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
A na czym mialaby polegac dogrywka ?
Roznica jest imo taka, ze remisy w unictf beda zdarzaly sie czesto, w tdm tylko raz na kilkanascie/dziesiat meczy wiec tam nie bylo sensu brac remisow pod uwage, stad dogrywka.

Kubi, nie ma zadnej mapy z pentem ani psem. Jest duzo z quadem ale tez i wiele bez niego. Kazdy cos swojego znajdzie ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 17:54 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2005, o 17:14
Posty: 1036
Lokalizacja: Szprotawa/Wroc
Karma: 62
Goat dogrywka w ctf to super sprawa! jest 8:8 i kto zdobędzie flage i przyniesie ją do swojej bazy wygyrwa! Więc emocje będą zajebiste :) Najmniejszy błąd może spowodować przegraną jednego z teamów, bo w przypadku remisu i nie rozstrzygnięcia mapy np. kilka minut przed końcem to każdy będzie ostrożny i nastawiony na defa w przypadku remisu, a tak będzie wiadomo że ktoś musi wygrać i należy iść jednak po flage a nie bronić się w 6ściu.

_________________
neon gej, lanther gej ho hej.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF w modzie TDM
PostNapisane: 21 lut 2011, o 18:43 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
Dogrywka w takim przypadku moglaby trwac tak 2 minuty jak i 2 godziny. Nie daloby sie wtedy zaplanowac kompletnie nic...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza