No wlasnie... generalnie nie wiem czy jeszcze jakies mapy bedziemy robic wiec moze byc przydalo sie jakos te numery q2uctfX poukladac i jakos nazwac wszystkie mapy (pelne nazwy) zeby zrobic jakiegos mappacka (latwiej bedzie podmienic przy zmianach calego paka wraz z texturami itd niz za kazdym razem szukac nazwy mapy, usuwac, na nowo sciagac itd).
Macie jeszcze jakies propozycje ktore mapy z tdm poprzerabiac na unictf? Poki co mamy (nie podaje tych ktore nie sa grywalne jak q2dm3, nie wiem co z przerobka ptrip i fury oraz z najnowsza przerobka q2dm6):
Q2UCTF1 - Too EdgyPrzeróbka q2dm1, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu wyjścia z room na arene oraz w under, w under quad, brak rejonu wody, z gornego rl mozna dotrzec do room, flagi w boxie, wszędzie zamiast wind są wyskocznie.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
Q2UCTF4 - SuspensionPrzeróbka q2dm1, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu rejonu wody, w miejscu polaczenia wyspeka z quad, brak wody - zamiast tego są małe kładki po obu stronach u góru z railem (pod nimi wyskocznie którymi można wskoczyć na kładke z rg lub do górnego rl), flagi na arenach, wszędzie zamiast wind są wyskocznie.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
Q2UCTF5 - QuadnessPrzeróbka q2dm2, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu quada, flagi na kładce łączonej rejon rl oraz wind. Mapa jeszcze będzie sporo zmieniana, zamiast wind będą wyskocznie, usunięta zostanie wszędzie woda itd.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
Q2UCTF6Przeróbka q2dm6, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu outside gdzie na srodku ustawiono quad, flagi umieszczone w bazach rg obok walca, zlikwidowane pomieszczenie gdzie bylo ya i kladki nad lawa, zlikwidowane pomieszczenie quada, dodano megasa oraz wyskocznie z sgg do bfg.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
Q2DUEL8CTFPrzeróbka q2duel8, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu górnej kładki oraz windy przy mh, flagi umieszczone przy cg. W miejscu połączenie na górnej kładce umieszczony dodatkowo quad.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
FURYCTFPrzeróbka fury, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu windy przy adrenalinie (zarówno u góry jak i na dole). Flagi umieszczone w miejscu rl, a rl umieszczone poniżej.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
TLTFCTFPrzeróbka tltf, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu kładki z railem, zamiast raila quad (rail w ogóle usunięty z mapy), usunięte kładki z quadem u góry, dodane kładki z flagi pomięszy górnymi kładkami.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
PCTFPrzeróbka ptrip, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu pomieszczenia z ra, flagi umieszczone przy windzie do rg.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
Q2RDM2CTFPrzeróbka q2rdm2, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu pomieszczenia z ya, flagi umieszczone na skrzynce na arenie.
Ściągnij najnowszą wersję mapy
tutaj.
Niektore newash nazwal juz, maja pelna nazwe i jakis numerek, ale wedlug tej listy od niego nie beda wszystkie mapy robione, poza tym proponuje zbey nieco pozmieniac z tymi numerami, zeby np. przerobka q2dm2 miala numer q2uctf2 (latwiej do rozpoznania) a nie q2uctf5 jak do tej pory, natomiast przerobka np. q2dm6 miala numer q2uctf6, a w wolne numery np. wcisnac inne grywalne mapy jak q2rdm2ctf czy q2duel8ctf. Chyba lepiej bedzie jak wszystkie mapy z paka beda mialy wlasnie nazwy q2uctfX zamiast q2duel8ctf czy q2rdm2ctf.
No a jakie pelne nazwy map (tych ktore nie maja czyli wszystkie poza przerobkami dm1 i dm2) ?
Czy widzicie jeszcze jakies przerobki jakis map? Jak testy pokazaly mapy dmowe mimo wszystko sa za duze, jedynie mocno okrojone wersje sa grywalne (np. pierwsza przerobka dm1 - q2uctf1 z ktorej calkowicie zostal wyciety region wody a gorne rl jest polaczone z roomem. Z dmowych ja juz nie widze zadnych fajnych mozliwych przerobek, na moje oko dm3, dm7, dm8 na starcie odpadaja, jeszcze jako tako przerobka dm5 moze bym widzial. Moze cos z duelowych? W sumie tez nie wiem ile tych map jest sens robic, juz obecnie mamy troche tych map zrobionych z tym ze nie wiem czy np. tltf ludzie beda chcieli grac (chociaz moim zdaniem bardzo fajnie sie na niej gra gdy nie ma rg).