[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nazewnictwo map
PostNapisane: 27 maja 2010, o 10:21 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
No wlasnie... generalnie nie wiem czy jeszcze jakies mapy bedziemy robic wiec moze byc przydalo sie jakos te numery q2uctfX poukladac i jakos nazwac wszystkie mapy (pelne nazwy) zeby zrobic jakiegos mappacka (latwiej bedzie podmienic przy zmianach calego paka wraz z texturami itd niz za kazdym razem szukac nazwy mapy, usuwac, na nowo sciagac itd).

Macie jeszcze jakies propozycje ktore mapy z tdm poprzerabiac na unictf? Poki co mamy (nie podaje tych ktore nie sa grywalne jak q2dm3, nie wiem co z przerobka ptrip i fury oraz z najnowsza przerobka q2dm6):

Q2UCTF1 - Too Edgy
Przeróbka q2dm1, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu wyjścia z room na arene oraz w under, w under quad, brak rejonu wody, z gornego rl mozna dotrzec do room, flagi w boxie, wszędzie zamiast wind są wyskocznie.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

Q2UCTF4 - Suspension
Przeróbka q2dm1, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu rejonu wody, w miejscu polaczenia wyspeka z quad, brak wody - zamiast tego są małe kładki po obu stronach u góru z railem (pod nimi wyskocznie którymi można wskoczyć na kładke z rg lub do górnego rl), flagi na arenach, wszędzie zamiast wind są wyskocznie.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

Q2UCTF5 - Quadness
Przeróbka q2dm2, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu quada, flagi na kładce łączonej rejon rl oraz wind. Mapa jeszcze będzie sporo zmieniana, zamiast wind będą wyskocznie, usunięta zostanie wszędzie woda itd.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

Q2UCTF6
Przeróbka q2dm6, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu outside gdzie na srodku ustawiono quad, flagi umieszczone w bazach rg obok walca, zlikwidowane pomieszczenie gdzie bylo ya i kladki nad lawa, zlikwidowane pomieszczenie quada, dodano megasa oraz wyskocznie z sgg do bfg.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

Q2DUEL8CTF
Przeróbka q2duel8, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu górnej kładki oraz windy przy mh, flagi umieszczone przy cg. W miejscu połączenie na górnej kładce umieszczony dodatkowo quad.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

FURYCTF
Przeróbka fury, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu windy przy adrenalinie (zarówno u góry jak i na dole). Flagi umieszczone w miejscu rl, a rl umieszczone poniżej.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

TLTFCTF
Przeróbka tltf, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu kładki z railem, zamiast raila quad (rail w ogóle usunięty z mapy), usunięte kładki z quadem u góry, dodane kładki z flagi pomięszy górnymi kładkami.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

PCTF
Przeróbka ptrip, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu pomieszczenia z ra, flagi umieszczone przy windzie do rg.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek

Q2RDM2CTF
Przeróbka q2rdm2, lustrzane odbicie, połączenie w miejscu pomieszczenia z ya, flagi umieszczone na skrzynce na arenie.
Ściągnij najnowszą wersję mapy tutaj.
Obrazek


Niektore newash nazwal juz, maja pelna nazwe i jakis numerek, ale wedlug tej listy od niego nie beda wszystkie mapy robione, poza tym proponuje zbey nieco pozmieniac z tymi numerami, zeby np. przerobka q2dm2 miala numer q2uctf2 (latwiej do rozpoznania) a nie q2uctf5 jak do tej pory, natomiast przerobka np. q2dm6 miala numer q2uctf6, a w wolne numery np. wcisnac inne grywalne mapy jak q2rdm2ctf czy q2duel8ctf. Chyba lepiej bedzie jak wszystkie mapy z paka beda mialy wlasnie nazwy q2uctfX zamiast q2duel8ctf czy q2rdm2ctf.

No a jakie pelne nazwy map (tych ktore nie maja czyli wszystkie poza przerobkami dm1 i dm2) ?

Czy widzicie jeszcze jakies przerobki jakis map? Jak testy pokazaly mapy dmowe mimo wszystko sa za duze, jedynie mocno okrojone wersje sa grywalne (np. pierwsza przerobka dm1 - q2uctf1 z ktorej calkowicie zostal wyciety region wody a gorne rl jest polaczone z roomem. Z dmowych ja juz nie widze zadnych fajnych mozliwych przerobek, na moje oko dm3, dm7, dm8 na starcie odpadaja, jeszcze jako tako przerobka dm5 moze bym widzial. Moze cos z duelowych? W sumie tez nie wiem ile tych map jest sens robic, juz obecnie mamy troche tych map zrobionych z tym ze nie wiem czy np. tltf ludzie beda chcieli grac (chociaz moim zdaniem bardzo fajnie sie na niej gra gdy nie ma rg).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 27 maja 2010, o 10:32 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
ja bym wzial jakies mapy z ctfa i ew. przerobil ciutke.

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 27 maja 2010, o 10:33 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Fajny topic:)
Jesli chodzi o Suspension.
Inspiracja przyszła z dwóch rzeczy: Z pewnego zawieszenia napięcia pomiędzy dwoma mapami nad rejonem wody (brak innych dróg), ale również z tego mostku, na którym miał być powerup, który był zawieszony nad wyspą. Nie ma już mostku więc nazwę można i trzeba zmienić.

Quadness bym zostawił. Shugha ja zapamiętał po jednym graniu. Chodziło mi o te poczwórne połączenie przy quadzie.

Nazwanie map, które stworzyliście jest miłym zajęciem (przynajmniej byłoby dla mnie) i to Wy powinnieście je nazwać, jako twórcy. Użyjcie wyobraźni, umiejętności name'ingowych i brandingowych bo nazwa mapy jest częścią marketingową tego projektu. Niech klimat mapy odpowiada nazwie i niech nazwa miażdży D:

Jestem za zunifikowaną symboliką q2uctfX
Zgdoa, że quadness na q2uctf2 przerobić.
Dm7 byłoby very very cool. Let ME think abut this ;)

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 27 maja 2010, o 10:37 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
z ctf jest lfctf10 fajna mapka (nawet jest na serwerze wrzucona, mozna sobie zobaczyc - duzo tez gralismy na niej na poczatku jak wyszla inicjatywa z unictf) i ostatnio goat mi zapodal jakas fajna tez, dosyc mala, ale nie pamietam teraz nazwy...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 27 maja 2010, o 22:53 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
marics_ctf18, poza tym jeszcze lfctf4 jest spoko. Jak tak poszukac to pewnie i wiecej by sie fajnych ctfowych mapek znalazlo. Ale lfctf10 faktycznie zajebista \o/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 7 cze 2010, o 12:56 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Chwile z goatem usiedlismy i powymyslalismy na szybko jakies nazwy map (wiekszosc nazw bazuje na ich pierwotnej nazwie), powiedzcie co sadzicie o tym albo czy macie jakies inne propozycje.
Ponadto numeracja map sie zmieni czyli rowniez nazwy map bsp, chodzi o to zeby byl porzadek ladny w paku unictf.
Wszystkie mapy znajda sie w paku ktory pojawi sie dzisiaj albo jutro wraz z texturami wszystkimi, picsami, skinami itd, tak zeby ktos kto w ogole nie ma ctf wystarczy ze sciagnie tego paka i wrzuci sobie do baseq2, jesli bedzie chcial sobie zmienic wyglad np. skinow czy cos, to po prostu sobie moze w tym paku zmieniac podobnie jak to mialo miejsce w tdm czy samym ctf.
Chodzi tez o kwestie katalogu na ktorym bedzie stal serwer, poki co testowy stal na ctf, ale domyslnie wkrotce bedzie juz tdm, bo wiadomo, unictf bedzie sie dalo votowac poprzez cfg na serwerach z modem tdm i zarazem bedzie tez katalog tdm (tak juz jest na serwerze tOk). Tak wiec najlepiej po tym jak wystawie tego paku pousuwac sobie wszystkie mapy z katalogu ctf (i tdm/baseq2 jesli ktos tam ma) i wrzucic sobie tego paka do baseq2, wtedy nawet jak katalog serwera sie zmieni to wszystko bedzie dzialac ok. Mapy tak czy tak bedziecie musieli wszystkie usunac, bo w tej chwili wszystkie poprawiam, chodzi glownie o respawny i bug ktory wczoraj wyszedl podczas naszej gry (ze kilka osob na sobie sie respawnowalo na 1 respie), juz wyczailismy o co chodzi i wlasnie poprawiamy to, tak samo jak nazwy map itd.

Oto nasza propozycja:
Q2UCTF1 - Too Edgy (pierwsza przerobka q2dm1 z polaczonymi arenami)
Q2UCTF2 - Quadness (przerobka q2dm2)
Q2UCTF3 - Rage Flags (przerobka q2duel8)
Q2UCTF4 - Dried Edges (druga przerobka q2dm1 z polaczeniem na wodzie)
Q2UCTF5 - Capture a Chastity Belt (przerobka q2rdm2)
Q2UCTF6 - Lava Hill (przerobka q2dm6)
Q2UCTF7 - The Fastest Fly (przerobka tltf)
Q2UCTF8 - The Fury Of The Flags (przerobka fury)
Q2UCTF9 - Power CTF (przerobka ptrip)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 7 cze 2010, o 19:50 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
:ok:
Chastity Belt Capture?
Chastity Capture?
:smilecolros:

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 7 cze 2010, o 20:00 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
Flag Rage.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 17 sty 2011, o 17:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ja sie chcialbym dowiedziec czy projekt umarl ?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 17 sty 2011, o 18:49 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
serwery stoją, mapy są tylko jeszcze mod nie został ukończony. Do tego potrzeba ostatecznej mobilizacji harvena i z tym jest problem ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Nazewnictwo map
PostNapisane: 17 sty 2011, o 20:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
ehhh... harven, prosimy... ! :P

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza