[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 paź 2024, o 03:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Testy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 22:58 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
23.05.10
Ok, pierwsze testy za nami. Gralismy w sumie 3 mapki z czego jedynie q2duel8ctf mozna zaliczyc do w pelni udanej (na pozostalych raz ktos wchodzil raz wychodzil i tak dziwnie bylo).

moje demko: http://www.speedyshare.com/files/225912 ... tf_4v4.dm2

Co imo trzeba poprawic:
- na mapie byly dwa gwozdzie (ten tech co daje 2x damage)
- friendly fire dzialalo tak, ze teamplayer moze zabrac jedynie armor, nie zycie - jak dla mnie albo jedziemy po calosci z ogniem albo wcale
- cos z ta rdm2 zjebane jest. sciagaja sie tekstury ale po zaladowaniu mapy i tak ich nie wczytuje (przydaloby sie gdzies info zeby tekstury z rdm2 wrzucic do baseq2/textures)
- podlaczenie sie do teamu naprzemienne czyli jezeli graczy w teamach jest po rowno, join red, jezeli jest gdzies mniej, join wlasnie tam, zmiana teamu dopiero po tym wszystkim (nie weim czy to jest dostepne w ustawieniach lithium ale dobrze by bylo).
- nastepne testy zrobilbym dla wybranych, wczesniej umowionych osob na serverze z passwordem, ktory dostaliby przed samymi testami. Mod bedzie bardziej robiony pod ligi niz zwyklego detmecza wiec fajnie by bylo tez przetestowac to bez ciaglego wchodzenia i wychodzenia. Da rade urbas uruchomic 3 server albo podmienic ten na ktorym jest opentdm na czas testow ? lig juz w koncu nie ma.

Ci, ktorzy grali albo obejrzeli demko, proszeni sa o opisanie wlasnych spostrzezen [;


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 23:22 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
hmmm, ja zagralem troche q2duel8
1. mialem spore spadki fps ktore nigdy mi sie nie zdazaly
2. z tego co widzialem co druga osoba nie mogla wskoczyc doublejumpem po rg
3. zapomnialem. jak sobie przypomne to dam znac

a po sciagnieciu rdm2

1.nie moglem wejsc na server (rozne mapy o.O - tutaj hashe)

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 23:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
- duel8.. Kupe osób miało problem z DJ od dolu po RG, mi sie dwa razy na cały mecz udało (cl_maxfps 99/120 przy cl_async 1; cl_smoothsteps 2; r_maxfps 240)
- dm1 (ta mapa z wodą) problem z DJ po boxie przy mega (ustawienia jw)
- Jakies dziwne dzionsła.. Miałem flagę, czekałem aż ktoś z mojego timu odbije flagę przeciwnika (bo nam wynieśli) i po 5 minutach flaga mi zginęła z pleców :D
- Odwrócona tekstura do góry nogami: http://yfrog.com/55quake001j
- dm1 (z wodą i bez wody), w roomie flaga dziwnie zjawia się/zanika przy DJ po armor
- duel8 znikająca tekstura po drodze od ssg do +25 armor pod RG (rzadko, ale sie zdarzalo)
- w duel8 uważam za totalną porażkę łączenie mapy jednym wąskim korytarzem tuż obok drugiego takiego samego
- mod: brak widozcnego TL/FLAG LIMIT


Spadki fps mozna tlumaczyc tym ze mapa była repackowana :(

Zaznaczam, ze sciagalem mapy/textury z servera (czyli z _allow_download 1 w q2).
A sam mod.. kosmos. Dynamika x2 i rozszerzony tryb tdm to cos fajnego :)

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 23:41 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
od razu odpowiadam:
- bugi w mapach (duel8 - blue baza skok po rg, dm1 bez wody - wystajaca scianka nad hb, dm1 z woda - blue baza skok na wysepke (do quada) i na skrzynke megasa) sa znane i juz je urbas opisywal w innym topicu.
- Co do spadajacych fpsow - w jakich miejscach to sie dzialo ?
- znikajaca flaga po 5 minutach - :O pewnie wystarczy zmienic w cfg moda
- mapa jest laczona 3ma korytarzami :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 23 maja 2010, o 23:44 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
-z tym dj po rg na duel8 to bylo tak ze w bazie niebieskich sie nie dalo zrobic tego skoku bo cos bylo zjebane natomiast przy czerwonym rg spokojnie ten skok wychodzil.

-na jednej dm1 chyba tej z woda, przy wskakiwaniu na lifta za pomoca tego pada duzego zachacza sie o krawedz wewnetrzna lifta, przez co hamuje to troche. zresztana obu dm1 chyba to wystepowalo.

-imo dobrze wyszla ta pierwsza mapa dm1, najbardziej klarowna, najbardziej mozna bylo cos spokojnie ugrac. - maly chaos generalnie

-na duel8 masakra. mapka do wyprobowania przy 4/4, wtedy cos bedzie mozna powiedziec.

-mam mieszane odczucia, zapewne nie tylko ja, co do tych losowych respow po calej mapie. niby fajnie innowacyjna opcja wzieta czysto z tdma, ale troche jest to chaotyczne i cala gra przypomina bardziej ffa niz jakis teamplay deathmatch z flagami.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 00:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'o')d razu odpowiadam:
- Co do spadajacych fpsow - w jakich miejscach to sie dzialo ?


o spadkach fps moge powiedziec po kolejnym graniu. dzis poskakalem chwile duel8 - calkiem przypadkowo sie zorientowalem ze zaczeliscie testy, bo sie ucze ! :D.

a tak na oko i z pamieci spadki były:
nad rl i kolo megasa. niestety nie powiem w ktorych bazach.
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 09:45 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Zeby byl jakis porzadek, rozpisze bugi / bledy na mapach o ktorych wiem i ktore mam zapisane. Jak czegos nie wymienilem piszcie.

q2duel8ctf
- skok po rg (po tronie bofajze blue), nie da sie dj zrobic
- spadki fps, hmm, szczerze mowiac ta mapa dlugo juz jest i nikt wczesniej chyba nie pisal o tym problemie i jedynie dem teraz chyba o tym wspomnial, no i nie wiem za bardzo co jest grane, bo tak sie dzialo jak mapa byla zamknieta w boxie, a chyba teraz nie jest z tego co pamietam, zobacze jeszcze
- doddy na tej mapie przeciez sa 3 laczace korytarze miedzy bazami a nie jedna

q2uctf1 i q2uctf4 (przerobki dm1)
- na obu mapach po bodajze stronie blue ciezko wskoczyc dj po quada przy schodach
- na obu mapach tez chyba po stronie blue nie da sie zrobic tego tricku dj na lampe po megasa z malej skrzynki
- na obu mapach zahacza sie o textury przy wyrzutni po hb oraz czego nie wiedzialem do wczoraj rowniez na duzej windzie
- tez zauwazylem jakas odwrocona texture na arenie po jednej stronie

q2rdm2ctf
- to jest pierwsza wersja tej mapy zrobionej wczoraj na szybko wiec napewno sporo bugow jest takich jak odwrocone textury itd.
- ciezko z orientacja, bo jest malo porozwieszanych banerow, oraz innych oznaczen baz
- podniose nieco 2 textury przy quadzie po bokach (te co sa juz nieco wyzej) tak zeby mozna bylo wskoczyc na boczne kladki
- nie widac wyrzutni po obu stronach przy quadzie

odnosnie wszystkich rzeczy nie zwiazanych z mapami a raczej modem to ciezko cos zrobic bo wiekszosc zgloszonych uwag chyba nie da sie inaczej zrobic za pomoca obecnego moda i trzeba bedzie albo przerobic nieco lithium jak ktos da rade (na czas dopoki harven nie zrobi w tdm tego ctf), ogladalem wczoraj na szybko mozliwosci ustawienia moda, nic za bardzo nie da sie zrobic z respami, jedynie da sie ustawic tak ze jest wymuszenie respawna najdalszego od miejsca w ktorym sie zginelo, znikajaca flaga po 5min z plecow :O nie mam pojecia, tak samo jak z friendly fire ktory zabiera tylko armor


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 11:39 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ehh jednak q2duel8ctf jest w boxie stad te spadki fps... no ale trzeba bedzie to przerobic i polatac cala mape teraz

EDIT:
dem, na serwie jest nowa wersja q2duel8ctf, sprawdz sobie teraz czy masz spadki fps


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 18:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
dzis gralismy ptrip, tltf, dm1 too edgy i chyba druga edge.

wiec tak:
jest problem z mapami, o czym juz napisalem w dziale mapy.

ptrip 5vs5(?)
miejscami ciasno ale to chyba dlatego, ze ja nie znam ptrip i nie wiedzialem gdzie biegac :D

tltf 4v4, czasami 5vs5
kazdy cos sobie ustawial w cfg i pakach ale imo mapka fajnie sie zapowiada

dm1 too edgy
miazga :D Ale wlasnie na tej mapie widac, ze:
techy sa zdublowane co wkurwia
jako ze jest +- ffa to FF musowo dla mnie na ON, bo zdarzaly sie sytuacje ze:
-przy wyjsciu z boxa na arene dwoch moich zablokowalo cialem flage przeciwnika a ja tylko walilem po nich jak lecialo
-walka o flage: 3 stoi jeden wbiega, i nagle wala wszyscy po sobie. zero checi ruszenia sie bo ff off
dm1 ta druga juz mi sie wczytac nie chciala

generalnie mialem problem z mapami, a chodzi o zgonosc wersji. jedna mape udalo mi sie zassac i zagrac, ale to chyba wyjatek.

jesli mzoecie to zajrzycie w cfg moda, bo byc moze da sie ustawic maxplayers per team, albo chociaz zablokujcie server do 8 graczy on, bo przy wiekszej ilosci nie idzie zmieniac map (co moze da sie zienic w cfg)

edit:
zapomnialbym dodac! na dm1 poczulem bardzo brak dropow do broni. mysle ze to wielki minus

no i fajne sytuacje:
np. jacuss ucieka przedemna w roomie (cofa sie) i nagle robi 180 i pac, wlazi w sciane tam gdzie powinno byc wyjscie na wode :D:D:D
albo text z ptrip po bieganiu 2min z flaga: "Gdzie jest moja baza???"

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Testy
PostNapisane: 24 maja 2010, o 19:08 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
ja od siebie dam tylko demka:

http://www.sendspace.com/file/cxijro

polecam akcje z uctf1 jak mialem enemy flage i firebird mnie stuknal 3x pod rzad przy czym za 3cim bylem juz lewa noga na swojej fladze !

i pozniej sie odwdzieczylem pakujac mu 3 slugi z time accelem w 3 sek :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza