[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 gru 2024, o 10:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 13:38 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
No wiec warto by było ustalić pewne rzeczy, chodzi mi tutaj o zasady gry / ustawienia serwera według których będziemy grali w unictf.
Fajnie by było aby każdy się wypowiedział na ten temat.

Jak wiadomo główne założenie unictf to połączenie tdm i ctf + nowe mapy (ale o mapach rozmawiamy w innych tematach).

Wiadomo, nie bedzie grapple, ale beda techy, jednak pozostaje wiele innych niewiadomych.
Chodzi na początek o ważne kwestie takie jak:

1. Weapon stay

Wiadomo, w ctf był włączony, w tdm nie.
Moim zdaniem powinno być włączone. Dlaczego? W unictf będziemy mieli techy, na wszystkich mapach praktycznie będzie quad, prawdopodobnie tez ps-ki będą dodane. Nie wyobrażam sobie gry bez weapon stay w tej sytuacji, drużyna jakaś np. przejmie większość techów, ma wszystkie bronie to jak zatrzymać takich ludzi nie mając nawet broni? Dostępność broni w dowolnym momencie moim zdaniem zwiększy dynamike, atrakcyjność gry, a nie zownowanie mapy przez jedną drużynę. W najgroszej sytauacji zanim np. bronie się jakies pojawia (a z jednego teamu np. poginelo kilka osob) to zanim oni beda miec cos poza blastem to druzyna przeciwna zdazy wyciagnac z 2-3 flagi, pomijajac fakt ze ciezko bedzie cokolwiek odbic. Gra powinna byc bardziej wyrownana w tym momencie.

2. Friendly fire

J/w (jak włączony to można zadawac swoim obrazenia). Ma być włączony czy wyłączony? W tdm wiadomo był włączony, a w ctf nawet nie wiem ale chyba wyłączony? Szczerze mówiąc nie mam swojego zdania w tym punkcie. Według mnie będzie dobrze tak i tak :)

3. Dropowanie broni / ammo

Tutaj tez roznice pomiedzy tdm i ctf, no i też chyba to bedzie uzaleznione od weapon stay. Jesli bedzie wlaczone to mysle powinno byc tylko drop ammo, jesli wylaczone powinno byc all dropowanie wlaczone. Jak uwazacie?

4. Timelimit / Captuelimit

J/w
Time 20min?
Capturelimit 0 ?
mysle ze z 20min musi byc, a capture 0, zawsze bedzie ciekawiej nawet jak jedna drozyna zwonuje druga, bedzie zawsze mozna zoabczyc ze w 20min jakas druzyna byla w stanie max wycisnac np. iles tam flag na mapie

5. Fastweapons

J/w on / off ?


To chyba są te ważniejsze kwestie. Jak cos waznego pominal napiszcie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 13:45 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
wszystkie punkty na sucho trudno analizowac, najlepiej aby kazdy kto sie bedzie wypowiadal w tym topicu najpierw stoczyl z 2./3 gry na tym modzie przy 4/4 lub 5/5

chociaz sam jeszcze nie gralem, opisze moje przypuszczenia jesli zmienie zdanie po dzisiejszej np grze wyedytuje lub napisze nowego poprawkowego posta

krotko i zwiezle

1. ON

2. OFF

3. only ammo w przypadku weapon stay

4. timelimit 20 min
cap limit ? trzeba pograc i zobaczyc jak ida wyniki :D

5. zdecydowanie OFF

jakies szersze uzasadnienia dopisze po pierwszych wrazeniach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 14:38 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
z mojej strony widze to tak:
-1-
weapon stay koniecznie on. Pamietajmy, ze gramy na flagi nie na fragi wiec nikt nie bedzie juz gral na tyle ostroznie zeby nie stracic broni. Co za tym idzie - bronie szybko sie skoncza, szczegolnie na niektorych mapach.
-2-
jestem za tym, zeby nie mozna bylo uszkadzac ludzi z teamu (tak jak jest w ctfie). zwiekszy to dynamike i zdecydowanie do atakow na quada i flage.
-3-
jako, ze jestem za weapon stay - drop ammo.
-4-
tl 20 (ewentualnie 15 - do potestowania), capture 0
-5-
fastweapons off. Nie lubie tego [;


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 16:20 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
Ad 1.

osobiscie wolalbym zeby bylo jak w tdm, ale prawdopodobnie macie racje i przy techach moze byc za duzo rape gdyby bylo jak w tdm. Z drugiej strony, zniknie element trzymania konkretnej pozycji z wzgledu na bron. przynajmniej tak mi sie wydaje

Ad 2.

osobiscie wolalbym, zeby bylo jak w tdm. Jakos nie wyobrazam sobie brania flagi czy jakiegos powera. Kazdy spamujacy rakietami czy czym innym, az mu sie skonczy ammo. brrr, zle to dla mnie wyglada

Ad 3

imo dropowanie jak w tdm. zeby wziac rg i trzymac jakas pozycja trzeba zapieprzac przez cala mape. A takie "doladowanie sie" w wlasnej bazie imo lepiej

Ad 4.
wyjdzie w praniu. zapewno tl 20 i no limit na flagi

Ad 5.
mysle ze FW nada wiekszej dynamiki.
W tdm bylo jakos tak dziwnie, tutaj z techami moze byc ciekawie

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 16:31 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'A')d 2.

osobiscie wolalbym, zeby bylo jak w tdm. Jakos nie wyobrazam sobie brania flagi czy jakiegos powera. Kazdy spamujacy rakietami czy czym innym, az mu sie skonczy ammo. brrr, zle to dla mnie wyglada

Hm to tez mozna potestowac ale przy weapon stay nie masz juz tyle ammo jak w tdmie (nie mozesz po raz kolejny zbierac broni) a amunicji na mapach glownie duelowych raczej nie jest tak duzo. Wiec o spamowanie raczej bym sie nie obawial.
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'A')d 3

imo dropowanie jak w tdm. zeby wziac rg i trzymac jakas pozycja trzeba zapieprzac przez cala mape. A takie "doladowanie sie" w wlasnej bazie imo lepiej
Co do dropowania to tak naprawde mi to asd ale w przypadku weapon stay pojawil by sie problem - konczy Ci sie kosa, to ja po prostu dropujesz, zbierasz ta, ktora jest na weapon stay i juz masz ta sama kose + ammo (no chyba, ze da sie to poprawic).

$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'A')d 5.
mysle ze FW nada wiekszej dynamiki.
W tdm bylo jakos tak dziwnie, tutaj z techami moze byc ciekawie
Z drugiej strony wyobraz sobie goscia z time accelem przy fastweapons 1. W ciagu 2 sekund wywali caly magazynek cg i zdazy cie dobic railem kiedy Ty wystrzelisz z ssg moze ze 2x.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 18:03 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '
')$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'A')d 5.
mysle ze FW nada wiekszej dynamiki.
W tdm bylo jakos tak dziwnie, tutaj z techami moze byc ciekawie

Z drugiej strony wyobraz sobie goscia z time accelem przy fastweapons 1. W ciagu 2 sekund wywali caly magazynek cg i zdazy cie dobic railem kiedy Ty wystrzelisz z ssg moze ze 2x.
z 3 strony gosc z resistem/medic + ps + RA nie jest juz taki grozny vs accel + hb :)) wszystko to rzecz wzgledna. Napewno trzeba ustalic 2-3 warianty roznych konfiguracji i skupic sie na ich testowaniu :)

podobnie mozna polemizowac nt. pozostalych no ale najpierw niech bedzie wiecej opinii
_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 18:12 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
1 zdecydowanie ON
2 tutaj raczej OFF - nadałoby to więcej dynamiki
3 wydaje mi się, że fajnie byłoby dropować również bronie (o ile wyeliminuje się problem, który zgłosił goat). Naturą q2 były właśnie dropy, czego w q3 nie było (CHYBA).
4 tl 20-30min. Ponadto jednak dałbym capturelimit na serwerze. Podczas ewentualnych lig, można by to pominąć. Nie ma sensu taki totalny rejp. Ponadto miałbym tutaj od razu takie pytanie, jak wyglądałaby opcja dołączenia w trakcie gry? OFF, może ON, a może dołączenie do drużyny ze słabszym score w trakcie gry, z zachowaniem pewnej ilości maxplayers?
5 tutaj zdecydowanie OFF

/edit:
pkt 2, oczywiście chodziło mi o nadanie dynamiki dając FF na OFF !!!


Ostatnio edytowano 24 maja 2010, o 21:37 przez neon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 24 maja 2010, o 21:03 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 19:53
Posty: 5731
Lokalizacja: znienacka
Karma: 272
1. ON

2. OFF

3. BRAK

4. nie wiem

5. OFF

_________________
The computer is your friend. Trust the computer.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 25 maja 2010, o 00:48 
Cukierkowy

Dołączył(a): 11 sie 2006, o 15:02
Posty: 206
Karma: 15
1. ON
2. OFF
3. Drop ammo
4. TL 20
5. OFF


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 27 maja 2010, o 09:31 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:47
Posty: 1966
Lokalizacja: Grajewo
Karma: 30
1. ON
2. OFF
3. Drop ammo
4. TL 20
5. ON


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: Ogólne cechy / zasady UniCTF
PostNapisane: 27 maja 2010, o 19:13 
Przyczajony

Dołączył(a): 3 cze 2005, o 13:35
Posty: 54
Lokalizacja: Radom
Karma: 6
1 - weap stay
2 - Aby urbas mogl we mnie walic rakietami a mi nic nie bedzie
3 - dropowanie bez roznicy
4 - tl 15
5 - fast off

PS. Tak sobie mysle , grajac w unictf z takimi ustawieniami typu weap stay , friendly fire na przyszlosc moze nam sie pokiełbasić z tdm i bedzie torba. Glupie zonki ;] Dlatego wydaje mi sie zeby starac sie jak najmniej odbiegac od ustawien tdm, chociaz ciezko sobie wyobrazic w ctfie zeby bronie nie zostawaly... ;/

_________________
Byrwi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza