[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 22 wrz 2018, o 16:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 20 maja 2010, o 00:19 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Ktos cus wogole pracuje nad tym ? Graja ludzie ? dzieje sie cos konkretnego ? jakis server moze stoi konkretny ?


PS: why THE hell not, drobna poprawka ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 20 maja 2010, o 00:51 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
ok dla tych, ktorych nie bylo dzisiaj na ircu i nie sluchali radia:
Rozmawialem z harvenem, obiecal ze wprowadzi unictf do tdma, w zwiazku z czym bedzie mozliwosc zmiany tdm->unictf za pomoca vota na cfg, a co za tym idzie - nie bedzie koniecznosci stawiania nowych serverow. Ale na to trzeba poczekac kilka miesiecy.
Server coolneta padl i cholera wie co z nim. W zwiazku z tym urbasek postawi server na planetquake na modzie lithium, ktory absolutnie nadaje sie do gry w unictf (mozna wylaczyc grapple), jedynie nie ma funkcji ligowych (ready, captain, lockteam i innych o ktore poprosilem harvena) wiec do samego testowania jest wystarczajacy. Caly czas beda dodawane nowe mapy, ktore bedzie mozna testowac az do polowy/konca wrzesnia.
Wtedy mam zamiar zorganizowac jakis niewielki turniej na kompletnym modzie, na wybranych, najbardziej grywalnych mapach, w ramach rozgrzewki przed nowym sezonem plq2. CZE


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 maja 2010, o 13:25 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ok postawilem testowo serwa na planetquake tam gdzie stoi ten opentdm tylko na porcie 27911

PLANETQUAKE UNICTF: 78.46.41.13:27911

sa tam aktualne mapy i textury nad ktorymi pracowalismy, stoi na modzie lithinium, techy wlaczone, grapple wylaczone

na dzien dzisiejszy najbardziej grywalne i spoko sie wydaja 2 wersje przerobek dm1 czyli q2uctf1 i q2uctf4 oraz q2duel8ctf, furyctf, tltfctf
slabe sa: przerobka dm2, dm3, dm6, te mapy sa przede wszystkim za duze, zeby w ogole mozna bylo myslec o nich musielibysmy wyjebac jeszcze polowe rzeczy tam, tzn pomniejszyc je o jakies rejony itd (pomijam fakt ze maja dodatkowo na starcie duzo bugow, ale nic z nimi nie robilismy bo nie bylo sensu skoro na chwile obecna nie wiadomo czy w ogole beda te mapy robione dalej)

zreszta potestujcie sobie sami, moznaby sie ugadac na jakis dzien zeby przyszlo wiecej osob to by sie pogralo 4v4 i porzeadnie przetestowalo wszystkie


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 maja 2010, o 16:16 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
dzisiaj w oczekiwaniu na pudziana moglbym sie pobawic :D

a ktos pak z aktualnymi mapami i texturami moglby wystawic?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 maja 2010, o 17:59 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
mozesz sciagac mapy i textury z serwera jak sie laczysz, ale cala paczke tez gdzies wystawialem, w8

EDIT:
http://pliki.planetquake.pl/unictf-maps.rar


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 maja 2010, o 12:22 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
ok, wezmiemy sie z goatem troche za robote znow

trzeba pozniej bedzie opracowac nazewnictwo map, ich kolejnosc itd., bo napewno nie bedzie tak jak projekt poczatkowo zakladal, niektorych map sie nie bedzie robic, za to proponuje zeby w mappacku unictf znalazly sie przerobiki q2duel8, fury, tltf, ktore w tym mappacku beda miec tez jakis kolejny numerek q2uctfX

ja sie skupie teraz na dopracowaniu tych map co sa, natomiast goat chyba bedzie probowal jeszcze jakis przerobek bodajze dm5 i rdm1, zobaczymy co z tego wyjdzie

Rozpisze teraz poprawki ktore bede robil, jeszcze znajdziecie innego bugi, lub macie jakies propozycje piszcie:
1. obecna q2uctf1 (przerobka z dm1 z polaczeniem na arenie i quadem w under)
- wszedzie zamiast wind (czyli ta mala po hb i duza winda) wyskocznie, zwiekszy to dynamike gry
- reszta bugow chyba byla poprawiona (zjebane skoki po megasa i na lampe)
2. obecna q2uctf4 (przerobka dm1 z polaczeniem na wodzie z quadem)
- rowniez zamiast wind wszedzie wyskocznie
- poprawa buga, doublejump po stronie blue na wysepke z quadem
3. obecna q2uctf5 (przerobka dm2 z polaczeniem na quadzie)
- bug z jakas dziwna textura w blue przy fladze
- bug z woda przy cg (rakiety nie wybuchaja itd)
- zamiast wind zrobic rowniez wyskocznie
4. obecna duel8ctf (przerobka q2duel8)
- bug z doublejump po rg po stronie blue
5. obecna tltfctf (przerobka tltf) - chyba all ok z tego co testowalismy
6. obecna furyctf (przerobka fury) - chyba tez wszystko juz bylo ok

rezygnujemy w ogole narazie z tej przerobki q2dm6, po skonczeniu tych co sa najwyzej bedzie sie myslec dalej, trzebaby ja mocno przerobic, usunac jakas czesc mapy bo przede wszystkim jest za duza, wywalic te wszsytkie zamykajace sie kladki itd bo tylko spowalnia gre pomijajac obecne bugi jak sa z nimi zwiazane

przerobka dm3 co goat zrobil tez poki co nie wiem co z nia, tez jest za duza, slabo grywalna, trzebaby ja tez mocno modyfikowac, tez pomysli sie pozniej

macie jakies propozycje, lub znajdziecie jakies bugi to pisac

EDIT:
mam prosbe do ludzi z ze stronek tych z kudwa zeby moze dali jakiegos newsa itd zeby zwiekszyc zainteresowanie i zeby ludzie troche pomogli w zakonczeniu tego projektu, przede wszystkim testerzy mile widziani ( czyli najprzyjemniejsza robota :D )

Dla przypomnienia:

Serwer testowy:
PLANETQUAKE UNICTF: 78.46.41.13:27911

Aktualne mapy (mozna bezposrednio rowniez sciagac przy polaczeniu z serwem q2):
http://pliki.planetquake.pl/unictf-maps.rar

Jesli komus napisze ze ma inna wersje mapy to usuncie sobie z q2 i sciagnijcie na nowo, w najblizszym czasie beda pewnie aktualizacje tych map.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 maja 2010, o 13:09 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Great job. Będzie news. A co z ptripem? Przeciez ta przeróbka była bardzo po prostu rewelacyjna.

I pamiętajcie o ogrodach! D:
q2uctf9: Arena Junkies Asylum
http://www.getbackboard.com/view/pDfwB4yTn6
http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... a&start=20

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 maja 2010, o 14:09 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
imo nie ma sensu robic wiecej niz 2 przerobek jednej mapy tym bardziej ze obydwie obecne przerobki sa polaczeniem dm1 w kompletnie odmienny sposob (jedna przez arene druga przez okolice wody). Lepiej sie skupic na innych mapach zeby bylo jak najwiecej roznorodnosci (np w jaki sposob przerobic dm3, dm5 albo dm6 tak, zeby byla dynamiczna, nie za duza i zachowala swoja esencje).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 maja 2010, o 14:35 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Oddałbym obydwie przeróbki dm1 za tą tutaj;)
A serio, to tylko bonus, nic nie forsuje.
Co do dm5, 6 i 3 - też można by odpuścić, i duelowe w pierwszej kolejności jednak kompilować (taka zmniana paradygmatu).
Oczywiście wszystko jest Waszą (mapperów) decyzją. Wasza praca - Wasza decyzyjność.

Nie grałem jeszcze UniCTF (nic nie gram od miesiąca, skupiam się na sq2;/ ) ale quad na dm1 połączonej areną nie pasuje mi do ducha dm1. Także rg w miejscu zbyt dla rg doskonałego. Moja propozycja - rg do kanałów. Zrezygnować z quadów.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 maja 2010, o 15:30 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no mi wlasnie ten duch dm1 sie nie podoba od zawsze, pickupy lubia grac w kolko te dm1 bo kazdy biega jak chce po mapie, lata na pale, robic co chce... quad spowoduje ze bedzie ciekawiej, nie wystarczy sie tylko skupic nad bieganiem na pale po flage ale tez pilnowac quada, odliczac go, potrzebny wiekszy teamplay itd.
sily na mapie sie podziela, czesc bedzie pilnowac quada, bez quada w podziemach w tej wersji mapy kazdy sie skupic na tym zeby stac w miejscu polaczenia gdzie lezy rg i kampic na 2 strony, bedzie 8 osob ciagle biegac w to miejsce, bezsensu...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 maja 2010, o 15:33 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
btw. dla zainteresowanych zrobilismy na ircu kanal #unictf
bedziemy mogli sie tam jakos sklikac na gre i informowac o zmianach


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 00:21 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
kiedyś ten kanał był mój i miałem tam Q :cry:

http://scenaq2.pl/unictf-comes-back

Jest jeszcze jedna sprawa, o któej trzeba powiedzieć, nawet bez konsultacji z samym zainteresowanym:
Nie róbcie panowie tekstur do UniCTF. Spróbujmy powierzyć to Woolfowi, aby zrobił piękne tekstury w tej samej stylistyce co jego pak! To byłaby zupełnie inna jakość i pełne sprzężenie z Pakiem, a Wy zaoszczędzicie czas.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 08:46 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
przeciez nikt z nas nie robil zadnych textur, wszystkie textury sa wziete z orginalnego q2, a na dmowych mapach praktycznie nic nie jest zmieniane, sa dodane tylko banery ctf oraz kilka swiatel czerwonych / niebieskich, nic wiecej przeciez nie jest potrzebne, jedynie na mapach typu d8 / fury czy ptrip byly porobione kolorowe podlogi itd (na poczatku jak tak robilismy jak zaczelismy sie bawic mapami) ale textury tez sa wziete z orginalnego bodajze ctf

chodzi wlasnie o to zeby byly podobne do orginalnych map, tymbardziej ze kazdy z nas ma jakies swoje paki i textury na ktorych gra, majac pozmieniane textury na np. q2dm1 bedzie mial te same przykladowo na q2uctf1, jedynie mozna pododawac jakies elementy czerwone / niebieskie w scianach ale nie cale textury zmieniac

jak to goat powiedzial: mapy nie maja byc ladne tylko grywalne

wolf? przez tyle miesiecy nikt nie kiwnal palcem w sprawie map, mialo byc tyle mapperow, a wyszlo na to ze mapy robia 2 osoby ktore nigdy wczesniej tego nie robily, wiec jakos slabo wierze w to ze ktos cos tam zrobi


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 11:17 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
urbas, chyba kazdy na naszej scenie wie o tym ze mapy maja byc grywalne a nie ladne, ba kazdy kto gra w q2 to dla niego piorytetem nie jest wyglad i estetyka gry tylko jej grywalnosc, ale bazujac tylko na osobach znaszej sceny poprostu ten projekt moze nie wypalic. widzisz ze ciezko jest zorganizowac grupe aby potestowac mapy. oczywiscie to dopiero poczatek itd ale sadzisz ze przy takiej ilosci graczy w tdm' a wszyscy zaczna rowniez grac w unictf? mi sie wydaje ze bedzie to tylko ulamek.

newash wszystko co robi stara sie robic tak aby promowac q2, interesowac nowych graczy, podtrzymywac ta scene na duchu.
od poczatku zakladal chyba ze do tego projektu skloni do gry nie tylko osoby z q2tdm. gdy zmienisz texture mapy, nie zmieniasz jej budowy i chyba kazdy ze sceny q2 pozna polaczone dm1 czy duel8 i nie bedzie mial z tym problemow. natomiast dla potencjalnie nowych graczy tekstury woolfa ( ktore btw zrobily duze wrazenie na sporej ilosci osob ) moga wydac sie bardzo atrakcyjne przy czym moga spowodowac wyprobowanie produktu przez osoby z zewnatrz i chyba o to nam chodzi nie? wiecej lam do bicia :D

rowniez podlozenie tekstur do map to nie to samo co robienie tych map. tymbardziej dla woolfa ktory widac niedawno robil tekstury do prawie wszystkich granych map w tdmie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 11:32 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no spoko, jesli twierdzicie ze wolf je zrobi to nie widze problemu

po prostu po entuzjazmie ludzi i zapale do minimalnej pracy nie chce mi sie wierzyc ze ktos to zrobi... jak bedzie inaczej to super


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 12:02 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Urbas: tak jak mówisz: mapy nie mają byc piękne, tylko grywalne - to punkt widzenia, który jest dla Ciebie i Goata jest właśnie odpowiedni. Po prostu nie zawracajcie sobie głowy tekxturami, po prostu.

$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'n')o spoko, jesli twierdzicie ze wolf je zrobi to nie widze problemu


$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 's')prawa, o któej trzeba powiedzieć, nawet bez konsultacji z samym zainteresowanym

Nic nie twierdze, ale jest prawdopodobne. Rozmawiając z normanem zgodziliśmy się, że pak Woolfa i UniCTF mogą być (mocnymi?) kartami przetargowymi q2sceny, including the fact, że CTF na quakelive jest ciągle popularny(?).

norman: zastanawiałem się czy nie zmienić właśnie posta na strikes back ;) ale trochę już wisiał wczoraj, więc odpuszczam ;)
_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 12:29 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
poprawilem 2 mapy, mianowicie q2uctf1 i q2uctf4 (czyli przerobki dm1), na oby mapach wszedzie zamiast wind sa wyskocznie o ktorych pisałem wczesniej, teraz dynamika gry powinna sie zwiekszyc, szybciej mozna sie poruszac po mapie, przy okazji kilka dropnych bugow poprawionych typu zahaczanie o jakas sciane, nowe wersje sa wgrane juz na serwer

zeby ulatwic wszystkim zycie, bo te aktualizacji map beda czesto, a nie chce mi sie calego paka z mapami co chwile robic, pakowac, wrzucac itd zrobilem teraz na szybko stronke: http://unictf.planetquake.pl

na niej sa wszystkie niezbedne info, linki do sciagniecia sobie ctf dla tych ktorzy nie maja jeszcze oraz ponizej wszystkie zrobione mapy do tej pory, linki do aktualnych wersji i data ostatniej aktualizacji mapy zeby bylo wiadomo, wiec jak ktos pyta skad sciagnac mapy / ctf to wystarczy podac ta strone, a nie szukac linkow

generalnie jak bedzie czas i checi moznaby zrobic jakas fajna stronke dla unictf... poki co ja na to czasu za bardzo nie mam, checi tez brak, a priorytet dla mnie w tej chwili jest skonczenie map (w miare dostepnego czasu)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 12:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
nie sledzilem zbytnio tego tematu, ale po poskakaniu chwile nasunelo mi sie pytanie.

Jaki jest stosunek tworcow do team demage ? imo powinno byc tp 2

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 maja 2010, o 14:39 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
$this->bbcode_second_pass_quote('dem', 'J')aki jest stosunek tworcow do team demage ? imo powinno byc tp 2

Rozwin mysl tutaj: http://www.fajnyboard.planetquake.pl/vi ... =61&t=3211

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 24 maja 2010, o 19:36 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
sory, że nie zabieram nigdzie głosu (jeśli można za to przepraszać;) nie mam troche czasu. Nie widzialem nawet demek i q2 już dawno tez. Czytam wszystko. Bede relacjonowal na http://scenaq2.pl/ (wywiad z shughha juz przeczytany?:}. Jakbyście też mieli jakiegoś newsa - wstawcie też.

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza