[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 22:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 19:38 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
$this->bbcode_second_pass_quote('Matrix^^', 'A') twoje teksty o grapple sa tu nie na miejscu i w ogole oderwane z kontekstu

nawiazalem do Twojej batalii z poprzednich stron tematu i skojarzylem z ironia z poprzedniego posta.
$this->bbcode_second_pass_quote('Matrix^^', 'c')hodzi mi o to ze widocznie stoi w miejscu a jesli ktos chce pomoc lub cokolwiek zrobic ( tiger ) to odrazu sa teorie ze nie fajne itp a czy ktos cos zrobil w tym kierunku ? wiadomo ze odrazu nie zrobi mapy wiec to byl aby szkic tego co mozna zrobic wiec nie zazucajcie nam barku pomysow i checi.
a gdzie sa te teorie, ze to co robi tiger nie jest fajne ? no i kto wam (wam = scenie ctfa, czy o inne wam chodzi ?) zarzuca ze brak wam pomyslow i checi ? kazdy zauwazyl zastoj w projekcie ale dobijanie go uszczypliwymi uwagami jak dla mnie nie zacheca nikog do pracy dlatego napisalem co napisalem i jak widze neon odebral to w podobny sposob [;

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 21:38 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Jeśli chodzi o pliki źródłowe map dm1-8:
Tim Willits odpisał:
I looked all over our network I couldn't find the maps. I need to ask Robert Duffy if he knows where they are but he's gone until the 4th. I'm not sure if we actually still have the source on the maps. I'll keep looking though....

Z drugiej strony zainteresowałem projektem Staha (tak, TEGO Staha (dzięki za namiary fest i dem)).
Stah obicująco odniósł się do Projektu.

Jeśli chodzi o Tigera (Krsnick02, Greg) - rozmawiałem z nim na gg o moim poglądzie na CAŁĄ sprawę i niestety nie zgodziliśmy się co do wspólnych rozwiązań. Dlatego może te słowa Matrixa..

Jeśli chodzi o mapy z ctf - jak powiedziałem, nie supportuje tego.

Jeśli chodzi o Next1 i dwa quady - dobry pomysł imo, ale może nawet bardziej odległy od innych.

Powiem tak - jeśli będą pliki źródłowe to zrobienie map zajmie >MOMENT<


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 01:10 
Cukierkowy

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 20:44
Posty: 168
Karma: 30
jesli da rade to pomoge swoim noobskilem przy tworzeniu map :P


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 01:52 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Znalezienie kompilatora zajelo mi 5 min, wiec nie wiem w czym problem. To co wiekszosc kompilatorow gubi przy przerabianiu bsp na map jest malo istotne i nie traci w 99.9% nic z orginalnosci mapy.
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'n')iestety nie zgodziliśmy się co do wspólnych rozwiązań.

Chyba masz na mysli, ze z wieksza nie zgodziles sie na moje propozycje.
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'W')idać chłopaki z ctf podcinają skrzydła? Oby nadaremnie.
Nikomu nic nie podcinam (nie moge sie wypowiadac za innych)
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'K')rsnick02 nie rozumiem, przeciez sam byles zainteresowany stworzeniem do tego mapy, a teraz obejmujesz sarkazmem caly projekt ?
Bylem, i nawet spedzilem pare godzin nad stworzeniem unikalnego projektu na bazie dm1 i ctf1, ale jak juz nadmienilem, pomysl sie z wieksza nie przyjol. Co do sarkazmu to byl zarcik, widac nie dotarl -.-
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'm')oze zrodla ctf1-ctf5 tez dostaniecie ? no i przydalyby sie wszystkie lfctf (ciekawie moglaby wygladac tez polaczona next1 z 2ma quadami)..
Goat widac newash nie powiedziel Ci bardzo waznej rzeczy odnosnie tego projektu, On nie chce nic poza flagami z CTFa (no i moze banerami bo jak inaczej bedziesz wiedziec w ktorej bazie jestes), co oznacza brak CTFowych map/struktur czy cokolwiek z tego.

Po krotce moglbym sie dopuscic stwierdzenia ze ten projekt jest proba stworzenia CTFa dla DMowcow na DMowych mapach bez CTFa, bo postawic flage na mapie znaczy grac w CTFa ktus kiedys rzekl :/

Co do mojej mapy to moze ja kiedys skoncze, zapewne bardziej dla wlasnej satysfakcji. Ponadto wedle tego co powiedzal newash "Dodatkowe mapy jakie się pojawią zostaną wrzucone na serwer, obok paku pierwotnego, ale jeśli map pack nie zostanie stworzony, nie będę starał się o serwer na UniCTF." moja mapa spada na daleki plan wiec nie spieszno do jej dokonczenia.

Greg

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 02:49 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('Krsnick02', 'Z')nalezienie kompilatora zajelo mi 5 min, wiec nie wiem w czym problem. To co wiekszosc kompilatorow gubi przy przerabianiu bsp na map jest malo istotne i nie traci w 99.9% nic z orginalnosci mapy.

Nie wiadomo dlaczego więc wszyscy mapperzy od tego uzależniają swój udział w Projekcie :shocked!:

$this->bbcode_second_pass_quote('Krsnick02', '
')newash (...) nie chce nic poza flagami z CTFa (no i moze banerami bo jak inaczej bedziesz wiedziec w ktorej bazie jestes), co oznacza brak CTFowych map/struktur czy cokolwiek z tego.
Czy to nie jest wprost powiedziane tutaj? :
UniCTF ? Introduction
http://www.getbackboard.com/view/xKnJXen5N6

$this->bbcode_second_pass_quote('Krsnick02', '
')Ponadto wedle tego co powiedzal newash "Dodatkowe mapy jakie się pojawią zostaną wrzucone na serwer, obok paku pierwotnego, ale jeśli map pack nie zostanie stworzony, nie będę starał się o serwer na UniCTF." moja mapa spada na daleki plan wiec nie spieszno do jej dokonczenia.
Dokładnie tak. Jeśli masz energię i czas na promocję swojej mapy i umieszczenie jej na serwerze, który zaaranżujesz i zachęcanie ludzi do gry - CO Cię powstrzymuje ?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 04:39 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
$this->bbcode_second_pass_quote('Krsnick02', 'G')oat widac newash nie powiedziel Ci bardzo waznej rzeczy odnosnie tego projektu, On nie chce nic poza flagami z CTFa (no i moze banerami bo jak inaczej bedziesz wiedziec w ktorej bazie jestes), co oznacza brak CTFowych map/struktur czy cokolwiek z tego.

Nie kumam co jest zlego w strukturach map z ctfa :D juz ogolnie wyjasnilismy sobie, ze projekt zaklada mapy do gry bez grapple'a, ale samo laczenie map dm-ctf uwazam za bardzo ciekawy pomysl (oczywiscie jezeli ich rozmieszczenie oraz laczenie jest przemyslane i nie w proporcjach np. 9:1). Wiele map z ctfa ma bardzo ciekawe rozwiazania jezeli chodzi o budowe np. baz.
$this->bbcode_second_pass_quote('Krsnick02', 'C')o do mojej mapy to moze ja kiedys skoncze, zapewne bardziej dla wlasnej satysfakcji. Ponadto wedle tego co powiedzal newash "Dodatkowe mapy jakie się pojawią zostaną wrzucone na serwer, obok paku pierwotnego, ale jeśli map pack nie zostanie stworzony, nie będę starał się o serwer na UniCTF." moja mapa spada na daleki plan wiec nie spieszno do jej dokonczenia.
Czyli po znalezieniu odpowiedniej liczby maperow, jako priorytet dla nich bedzie narzucona budowa map, ktore znajduja sie na getbackboard a dopiero po stworzeniu tychze map, dopuszczalna bedzie samowola budowlana ? Czy moze gdzies czegos po drodze nie doczytalem/przeoczylem/nie zrozumialem ?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 04:55 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'N')ie kumam co jest zlego w strukturach map z ctfa (...) samo laczenie map dm-ctf uwazam za bardzo ciekawy pomysl

Nic złego. Ale kto i kiedy i gdzie i jak i ile?

$this->bbcode_second_pass_quote('goat', '
')Czyli po znalezieniu odpowiedniej liczby maperow, jako priorytet dla nich bedzie narzucona budowa map, ktore znajduja sie na getbackboard a dopiero po stworzeniu tychze map, dopuszczalna bedzie samowola budowlana ?
Uważam, że projekt wypali w praktyce tylko wtedy, gdy będzie zrobiony całościowo i w pełni oraz gdy będzie spójnośc między mapami.

Ustalmy więc może oficjalnie, że:
1. UniCTF to nazwa dla Q2 CTF bez grappla i techów (lub z techami).
2. Pak z mapami na backboardach to UniCTF Map-pack.

Jeśli ktoś ma więc ochote zajmować się samym UniCTF - proszę bardzo. Z chęcią się włączę.
Ja staram się zrobić coś na kształt Paka, który tak zmieni oblicze Quake 2, jak niegdyś Point Release. I będę dbał o to, żeby było to wykonane z precyzją, estetycznie, spójnie i należycie. Pozostawiam Scenie możliwość wpływania na ostateczny "kształt" map na backboardach, docieram do mapperów i realizuję swoją wizję.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 15:03 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
Newash po twoich postach da sie odczuc ze nigdy nie grales w ctf i map za bardzo to ty nie znasz nie wpominajac o ich budowie. Graliscie mape as2m7 ? to jest dobra mapa bez grapple i mozna juz w nia grac nawet teraz.

To ze projekt nie zaklada grapple to nie znaczy ze map nie mozna wykorzystac !
Co do slow tigera bierzecie cala esensje z dm a tylko 5% z ctf.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 30 gru 2009, o 21:37 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
$this->bbcode_second_pass_quote('Matrix^^', 'N')ewash po twoich postach da sie odczuc ze nigdy nie grales w ctf i map za bardzo to ty nie znasz nie wpominajac o ich budowie. Graliscie mape as2m7 ? to jest dobra mapa bez grapple i mozna juz w nia grac nawet teraz.



Nie, żebym był uszczypliwy. Ale skoro mapa jest gotowa, dlaczego nie gracie? Z tego co tutaj widzę projekt ma być czymś nowym w ctf, nie zaś powielaniem czegoś, co już było. Oczywiście nie grałem w większość map ctf q2. Chciałbym, aby projekt połączył 2 ctf-owców z tdm-owcami, aby przybyło ludzi do grania. Nie róbmy jednak ctf-a takiego jaki do tej pory istniał, skoro nie było parcia na niego od paru dobrych lat. Najlepiej byłoby znaleźć jakiś konsensus, jednak wydaje mi się, że za bardzo chcielibyście stworzyć coś na wzór tego, co dawno minęło. Mimo wszystko życzę powodzenia obu stronom i jak najowocniejszej pracy.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 31 gru 2009, o 02:41 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Newash, corazbardziej zaczynam odnosic wrazenie ze Twoje obeznanie w q2 jest male, no ale to moje zdanie. Dodajac do tego niech ktos mnie poprawi jezeli sie myle, ale z tego co mi wiadomo oficjalna nazwa POINT RELEASE to patch do q3a, a nie q2 oraz mappack to pack z gotowymi mapami z ewentualnym dodatkiem wymaganych textur jak L-Fore mappack zawierajacy 10 map roznych tworcow ogolnie zwanymi w ctf lfctf1 do 10, a nie pomysl na zrobienie paru map.
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'Z') tego co tutaj widzę projekt ma być czymś nowym w ctf

... chyba masz na mysli czyms nowym w DM ;)
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'N')ic złego. Ale kto i kiedy i gdzie i jak i ile?

Nic zlego? To dlaczego nie moga zostac uzyte w projekcie? Ale kto co? i kiedy co kto ? i gdzie co kto? i jak kto co? i ile co kto ? Dalo by sie jasniej o co kaman o.0 ?
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'P')ozostawiam Scenie możliwość wpływania na ostateczny "kształt" map na backboardach.
Hmmm, z tego co pamietam to powieziales mi ze chcesz zeby mapy wygladaly tak jak na screenach z backboardu, wiec gdzie zostawiasz jakiekolwiek miejsce na wplywanie na "kształt" map o.0?
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'C')zyli po znalezieniu odpowiedniej liczby maperow, jako priorytet dla nich bedzie narzucona budowa map, ktore znajduja sie na getbackboard a dopiero po stworzeniu tychze map, dopuszczalna bedzie samowola budowlana ? Czy moze gdzies czegos po drodze nie doczytalem/przeoczylem/nie zrozumialem ?
Nic nie przeoczyles, jezeli mappack (narzucony odgornie) bedzie stworzony to moze mapy (w tym moja, o ile ja skoncze ;) ) zostana wrzucone na server jako poboczne... Moim zdaniem wcale to nie pomaga projektowi, wrecz utrudnia stworzenie go.
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'C')O Cię powstrzymuje ?
Doswiadczenie ok. 15 lat gry w Quake 1-3 i 4 turnieje polski w q2ctf stworzone z moim udzialem powstrzymuja mnie od proby stworzenia "rzezby z gowna" (sarkastycznie zartujac :roll:). Jakbym chcial zrobic takowy projekt to bym dawno go zrobil, ale jak widac ten pomysl dawno upadl zapewne zanim Ty na niego wpadles. Chcialem troche pomoc, ale jak widac moja pomoc i pomyslowosc nie zostala zabardzo doceniona. EOT.
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'N')ie wiadomo dlaczego więc wszyscy mapperzy od tego uzależniają swój udział w Projekcie :shocked!:
Mnie sie nie pytaj, kilka osob odezwalo sie do mnie z pomoca znalezienia takowego kompilatora i jakos nie widze zeby nazekali na brak .map zrodlowych, wiec o co kaman?
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'C')zy to nie jest wprost powiedziane tutaj?
Po rozmowie z Toba musze stwierdzic ze NIE.

PS: Szczesliwego nowego roku. CU in few days ;) :piwo:
PS2: Zaczynam miec wrazenie jakby jakis FlameWar sie zaczynal rodem z forum ctf.pl :D, coraz dluzsze posty sie robia o.0 BRING IT ON!

Greg

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 31 gru 2009, o 03:24 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
Lol chyba nie bardzo wiesz o co mi chodzi. Z tych projektow wynika ze chcecie kopjowac mapy dm na zasadzie lustra. A niektorzy tutaj wpominali ze niektore mapy ctf nadaja sie do gry bez grapple wiec podalem fajna mapke na ktorej wiekszosc z was nie grala a + jest to ze bazy roznia sie od siebie i gra naprawde jest ciekawa.

Co do dalszej czesci twojego posta gdybym to przeczytal 2 strony wczesniej to mialoby to jakikolwiek sens lecz w tej chwili gdy niektore sprawy zostaly wyjasnione calkowicie nie wiem o co Ci chodzi . Z powazaniem matrix^^


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 31 gru 2009, o 15:25 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Greg, niestety nie widzę w kontynuowaniu tej rozmowy wpływu na przyspieszenie projektu.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 2 sty 2010, o 19:49 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
O jak miło że ktokolwiek się interesuje tym projektem ... Chyba tylko Tiger ma checi zrobienia czegokolwiek a tyle krzyku było.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 2 sty 2010, o 23:51 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Jak dla mnie wypas, rozumiem ze na flagi bylyby wtedy na srodku areny a quad by mozna dac na wyspie przy wodzie? No ale to juz szczegoly. Generalnie nice, fajnie to wyszlo, bo lustrzane odbicie byloby z dupy, tak jak na tej mapie bodajze ddm1 czy jak tam sie zwala, na tej jednej czesci mapy nie dalo sie biegac :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 00:23 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
mi tez sie bardzo podoba. flagi imo w boxach, quad tak jak urbas mowi.
Z tego co kojarze na getbackboard, od ktorego newash uzaleznia powstanie calego projektu, byla wlasnie wizja mapy mniej wiecej takiej jaka stworzyles wiec moze wasza wspolpraca jednak moze sie ulozyc dla korzysci ogolu ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 01:28 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
Nie chce sie wypowiadac za Tigera bo on ta cala mape zrobil mnie aby pytal czy wszystko ok i razem sprawdzalismy na servie jak to wyglada. 1 projekt tak jak gadalismy byl lewy i to konkretnie ;D bylem taki zakrecony ze nie widzialem jak isc po ssg :D 2 projekt dla mnie bardzo fajny i udany lacznie z polaczeniem wysepek i wywalenia jednej kondygnacji. Flaga prawdopodobnie bedzie tam gdzie jest czyli na srodku bo jesli wrzucimy ja kolo sg to zostanie puste miejsce na srodku ( tak dziwnie by to wygladalo ). Mapy ctf maja to do siebie ze wszedzie jest pelno wszystkiego tutaj hp tu armo tu blaszki po 2arm tu celsy itp itd. Problem jest w tym ze mapy nie mozna bardzo dokaczyc bo tak jak Tiger wpomnial nie wie jak obejsc limit rozmiaru mapy.

Ps. Panowie proponuje zanim wczytacie mape wpisac /game ctf wtedy widac gdzie sa flagi ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 15:20 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Z gory sorry za OT ale nie wiedzialem gdzie sie o to zapytac by ludzie zwiazani z ctf mi odpowiedzieli.

Goat wyslal mi skiny do ctf, czerwone male/female i niebieskie male/female, w tym 1 przypadku wszystko jest ok, natomiast zamiast niebieskich skinow zarowno male jak i female mam cala postac czarna?:O jak sie model otworzy w wally to ma normalne kolory itd wiec ocb? I nie jestem jedyny bo stasiek to samo ma po wrzuceniu tych skinow.
Ponizej screen jak to wyglada:
http://pliki.planetquake.pl/quake041.jpg

Ktos wie dlaczego tak jest? Probowalem juz roznych ustawien grafiki w cfg, probowalem r1q2 i aq2, wszedzie to samo :/

Drugie pytanie przy okazji jaka jest sciezka i nazwa modeli flag ?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 16:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 22:07
Posty: 1157
Lokalizacja: Pyrlandia
Karma: 101
moze wystaw swojego paka do ctf kolego


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 16:30 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Z tym znikaniem broni po wzięciu jest różnie.

Akcja ma być szybka więc taka opcja byłaby pewnie ok. Drugim wyjściem, moim zdaniem także nie najgorszym byłoby ustawić respawn broni na ok. 10sek.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 17:48 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
weaponstay musi zostac! :)

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza