[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 15:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 17:57 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Poprobowalem roznorakich obcinekmapy i to jak narazie najlepsza do jakiej doszedlem, zawiera kilka bugow texturowo/wykonczeniowych ale to narazie najmniejszy problem jaki jest z mapa. Niestety po obcince doszedlem do wniosku ze mapa wydaje sie z lekka... pusta :/

http://www.speedyshare.com/files/20121770/uni2e.bsp


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 sty 2010, o 18:13 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
a tak swoja droga w niektorych miejscach na tej mapie spadaja mi fpsy (ze stalych 91 do okolic 70) - nie dzieje sie to na zadnej innej mapie, czy to ctfowej, czy chociazby ddm1. dzieje sie to symetrycznie, tzn. jezeli spadaja w danym miejscu na polowie czerwonych, to spadaja tez w tym samym miejscu na polowie niebieskich. tylko ja tak mam ? moze w tych miejscach przypadkiem popelniles jakis blad ? przyklad - schody od ssg nad wode.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 6 sty 2010, o 16:53 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
To ja tez sie troche pobawilem w ramach nauki quarka :) A jako ze bardzo lubie fury to zrobilem na jej bazie mapke troche zmodyfikowana i zduplikowana pod ctf:
Mysle ze na mapce powinno fajnie sie klikac, dojsc dynamiczna, szybko biega sie z flaga itd.

http://pliki.planetquake.pl/furyctf.rar
W rarze tez wszystkie textury uzyte w tej mapce.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 7 sty 2010, o 01:00 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
urbasek - wedlug mnie kapitalne wyczucie klimatu unictf. dobre polaczenie.
moja propozycja zmiany:
Zrobić tylko jedną windę na łączeniu, z dwóch stron można do niej wejść (niezly bylby klimat - w konfrontacji dwóch quadrunnerów). Wtedy połączyłyby sie drogi z ssg do rg z dwóch częsci map - co byłoby dodatkowym generatorem ruchu. Jakoś nie mogę zrobić podobnego scr z góry jak to robilem na innych mapach na backboradach. sprobuje z innego kompa i dam wtedy plan mojej propozycji, ale chyba wiadomo ocb.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 7 sty 2010, o 03:29 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('newash', 'u')rbasek - wedlug mnie kapitalne wyczucie klimatu unictf. dobre polaczenie.

IMHO dobre polaczenie to chyba do DMa. a nie CTFa, brak mozliwosci/wariacji przejscia z bazy do bazy.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 8 sty 2010, o 22:25 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Ja sobie w quarku ustawilem zeby kompilowal tym q2map.exe z radiana z parametrami -vis -light -bsp itd. No i skompilowalem nowa mapke na ktorej mialem problemy z jakims innym limitem dotyczacym textur i z oswietleniem itd. W tym komplilatorze skompilowalo sie wszystko ok. Teraz mi przez to wszystko swiatla sa za duze wiec bedzie to do poprawki, ale generalnie mozecie zobaczyc sobie juz jak to wyglada:

http://pliki.planetquake.pl/q2duel8ctf.rar

Jest to podwojna q2duel8 + modyfikacje, 3 przejscia gora miedzy bazami i quad dodany na srodkowym przejsciu. Tez bardzo szybko do przebiegniecia z bazy do bazy, flage mozna doniesc nawet w 6s :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 20:40 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Wróćmy może do tematu wpn stay / no-stay.
Jestem kategorycznie za wpn no-stay!
Jest to wręcz nie do zakwestionowania dla mnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 20:44 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
niby czemu? weapon stay powinien zostac - zwieksza to szanse slabszych graczy ale majacych dobre TP

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 21:03 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
weapon jak dla mnie powinno byc stay. dlaczego ? dlatego, ze w ctfie chodzi o flagi, nie o fragi wiec ludzie nie graja juz tak ostroznie jak w tdmie, wiecej sie ginie, a co za tym idzie - byloby bardzo duzo walki na blasty i inne gowniane bronie. ciezar TP przeniesie sie bardziej na powerupy (quad) niz na pilnowanie wyznaczonych pozycji jak jest dotychczas w tdmie. poza tym jestem za graniem z techami [;


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 21:09 
Kozak

Dołączył(a): 29 sie 2003, o 15:48
Posty: 1428
Lokalizacja: de
Karma: 118
albo szybszy spawn broni, np 10 sek imo wpn stay troche slaby jest ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 21:33 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Napisałem kiedyś o 10sek, lecz to kategorycznie za dużo. 3-5sek respawn to byłoby MAX. Byłbym za taką opcją, aczkolwiek weapon-stay też nie jest złym rozwiązaniem.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 22:20 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
no ja jestem za weapon stay zeby pozostalo, tymbardziej jak zostana np. techy, nie dojsc ze 4 typow bedzie biegac z techami to ci co gina jeszcze bez kosy, to troche slabe bedzie, troche pogralem i nawet jak koles ginie i rodzi sie ciagle obok rg i kolesia ktory kampi np. w bazie i ma techa, to i tak ma slabe szanse... wiec jak jeszcze bedzie z blastem to juz w ogole bedzie gownianie :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 9 sty 2010, o 23:24 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
więc trzeba zrobić testy...
..to byloby piekne Unictf bez techow i bez weapon stay. Na prawde. Zostałby duch tdma.
Może zrobi się dwa serwery w ostateczności.

goat -
odpisuje z tematu mapy:

jeśli chodzi o inne mapy to wiesz ja nie wiem kto jest ich autorem. wygooglowalem tylko Tima. Nie chce już nadużywać jego dobrej woli. Ciężko (mimo jego uprzejmego pedejścia) się z nim rozmawia. Ostatnio gadamy tak:

ja po otrzymaniu q2dm1.map:
Thank You very much!
I will inform You when project will be ready!
I've been asking You before, but maybe You didn't spot it:
Could You tell me who is the author of other q2dmX maps and if there is a possibility to find *.map files of them?
Big words of thanks! I feel like Moses given stone boards!
newash

on:
I thought you only need the map for q2dm1? Did you need all the MP maps?
What are you doing again? - tego się - mówiąc szczerze - wystrzaszyłem ;]
Tim

I do not need nothing really. Project we will develop is based on 4 compilation of dm1, 2 of dm2 and 2 of dm3 - i presented it for you in first mail. Cause I know that You are the author of q2dm1, so i didnt ask for other maps, but for information who is the athor of other maps, because i cant google it.
However, The Edge is the base in UniCTF and moreover - Project is fluctuating.
Thanks one more time. I do not want to interrupt You in Your actual work!

i tyle. nie odpisał.
BTW: Dla mnie hitem są Too Edgy, Tokay's Tribute i Disilussion.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 01:42 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
hmm ja mysle, ze nie odpisal dlatego: "I do not need nothing really." [; a tak serio to warto sie zastanowic nad jedna rzecza: czy naprawde komus z nas (Tobie rowniez) zalezy na tym, czy Tim, ktory o q2 juz pewnie zapomnial wiele, wiele lat temu, nie strzeli na nas focha z okazji zawracania dupy? My wiemy czego chcemy i wiemy tez, ze doprowadzenie przekonwertowanych map q2dm2-8 do poziomu uzytecznosci zajmie nam wiele godzin pracy. Znalezli dm1 i owszem, jestesmy wielce wdzieczni, bo mozemy teraz pracowac nad projektami zawierajacymi te mape, ale co z reszta? Skoro znalezli q2dm1.map to znaczy, ze prawdopodobnie znalezli tez i reszte, wiec dla nich to jest jakies 3-5mb uploadu (powiedzmy, ze prawdopodobnie przy ich laczach to bedze jakias minuta-dwie).
Bron Boze nie chce Ci niczego zarzucac, bo samo oryginalne q2dm1.map to bardzo duza zdobycz, ale powiedzmy sobie szczerze - nikt z tych ludzi prawdopodobnie nigdy wiecej na nasza scene nie spojrzy, wiec jezeli udalo sie zwrocic ich uwage na projekt, nie bojmy sie prosic o cos, na czym nam zalezy. Mysle, ze dla nich sama nagroda, oprocz tego ile zarobili za sama swoja prace jest to, ze po 11-12 latach od powstania ich dziela, ludzie nadal to doceniaja i chca sie na nich wzorowac.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 12:30 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Moze pisze to nie w pore, ale wlasciwie dlaczego projekt zaklada kilka przerobek tych samych map, malo tego 4 mapy bazuja na dm1 ktore i tak juz w tdm nudzi ludzi bo ciagle sie nia gra i nie dlatego chyba ze po prostu wszyscy ja uwielbiaja tylko ze pozostale mapy slabo sie gra ponizej 4v4, a ze czesto sie gra 2v2, 3v3 to ciagle sie gra dm1. Po drugie bedzie sie gralo tragicznie mapy od 1 do 4 jedna po drugiej. Po q2uni1 np. bedziemy grali q2uni2 to ja np. z przyzwyczajenia bede ciagle biegal do przejscia z uni1, to tak jakby mi ktos po 1 mapie na druga mape zmienil skiny, bedzie sie mylilo :D Nie lepiej zrobic przerobki innych map? W dziale map dalem pierwsza wersje polaczonej np. dm6, moim zdaniem bedzie na niej lepiej gralo i ciekawiej niz na jakielkolwiek przerobce dm1.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 14:26 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Imo powinnon byc max 2x dm1, np q2u1 i q2u6 wersje np polaczenie nad woda i przez ssg, reszta powinna byc bazowana na innych mapach wydaje mi sie albo na polaczeniach kilku map jak myslalem duzo wczesniej, np dm1 i ctf1. Jak powiedzial przedmowca, mamy juz kilka map na bazie fury i innych, teraz dolozyc kilka przerobek sensownych q2dmX i bedzie mozna skladac pak i stawiac server :) nieprawdaz?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 15:59 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
goat ma dm3 zrobiona tylko wywalil boxa i lata teraz dziury :D
no a ja mam dm2 zrobiona (wedlug projektu q2uctf5) tylko poprawki robie jak niejezdzace kladki itd. ale jest polatana juz cala, polaczenie jest zrobione, itemy wszystkie widac wiec gitara


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 16:08 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
nom to cacy, zaczyna to jakos wygladac ;] teraz trza jakis server zmajstrowac do testowania map.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 21:32 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('', 't')o byloby piekne Unictf bez techow i bez weapon stay. Na prawde. Zostałby duch tdma.


LoL?

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 10 sty 2010, o 22:15 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, o 09:22
Posty: 4052
Lokalizacja: bstok
Karma: 216
powinny byc techy oraz weaponstay, bez grappla ok, mimo iz nie jest mi obcy. ogolnie to nie moge sie doczekac ;)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza