[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 28 mar 2024, o 19:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 gru 2009, o 15:15 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2005, o 19:37
Posty: 831
Lokalizacja: Białysok
Karma: 38
litosci, z tego co czytam to chcecie zrobic cos na wzor lihtium (czy jak to tam bylo...) po co robic cos co juz dawno jest. ?E:

_________________
a, o co tobie bejbe chodzi w sumie? Ja nie wiem, Ty nie wiesz, wiec chuj wie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 gru 2009, o 15:16 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
swiete slowa dra, podpisuje sie pod wszystkim co napisales

$this->bbcode_second_pass_quote('Matrix^^', '
')Skoro macie sie tak dobrze to po co probojecie laczyc sceny jak z gory wiadomo ze ctf'owcy w to nie zagraja ??


poraz kolejny moge tylko to samo napisac bo poraz kolejny piszesz to samo i nawet nie probujesz zrozumiec co do ciebie piszemy albo w ogole nie czytasz tego co piszemy...
po co laczyc sceny skoro tak naprawde bedzie zrobiony projekt/mod ktory bedzie wygladal jak pierwotny ctf z q2, jak mozesz w ogole w tym momencie pisac cokolwiek o laczeniu scen jak tak naprawde nie mozemy nic zmienic i bedzie to samo
rownie dobrze mozna napisac odwracajac twoje slowa, po co probowac laczyc sceny jak z gory wiadomo ze tdmowy w to nie zagraja? bo skoro nie grali w starego ctf a dalej bedzie ten sam ctf ktory nam sie nie podoba (i tutaj glownie mam na mysli grapple) to i w nowa "odmiane" nie zagraja

tdm ma sie dobrze, a to ze chcemy poklikac w inne mody nie oznacza od razu ze tdm umiera:O gram w rozne gry i nawet ze znajomymi wieczorami w rozne mody q2 zeby sobie urozmaicic gre, to chyba nie jest dziwne

$this->bbcode_second_pass_quote('Matrix^^', '
')Rozumiem odjac techy bo to robi duza roznice w grze ale grapple ?

no widzisz, chyba nie do konca poraz kolejny nie rozumiesz i nie czytasz ze zrozumieniem, wlasnie techy nie zrobia dla nas tdmowcow wielkiej roznicy, za to grapple OGROMNA
i poraz kolejny podkreslam ze w kwestii techow czy maja byc czy nie maja byc, jakie maja byc i inne zmiany mi nie robia roznicy, mysle ze do kazdej opcji bez problemu sie dostosuje

tak jak napisał dra duchem ctf sa bazy w ktorym sa flagi, to jest czynnik laczacy wszystkie ctf na wszystkich platformach, piszac ze jak nie bedzie grapple to nie mozna tego juz nawet nazwac unictf tylko jakas odmiana tdm to po prostu jest SMIESZNE, napisz zazalenie na scenach wszystkich platform ze nie maja przeciez grapple i jak moga w tej sytuacji uzywac w ogole nazwy ctf

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 gru 2009, o 16:56 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Postęp projektu możecie obserwować tutaj:
http://leray.proboards.com/index.cgi?bo ... hread=2772

Jak na razie Krisuroku dłubie w The Tower i współpracuje ze mną od początku. Spirit z forum w/w podchodzi do całej sprawy dosyć metodycznie. Myślę, że zrobi kilka map.

Z ciekawostek:
Skontaktowałem się z człowiekiem o nazwisku Tim Willits. Człowiek z id software. Twórca q2dm1 (!!) w celu udostępnia nam plików źródłowych q2dmX a q2dm1 w szczególności (plik źródłowy to plik *.map, który nie jest dekompilowany z *.bsp). Odpisał, że musi poszukać, gdzie to ma, i że mam się odezwać po świętach.

// Może jakiś wywiad zrobimy z nim na ircu? ;)

W przypadku, kiedy będziemy mieli pliki *.map wszystko pójdzie już lekko (może nawet sam Spirit zrobi wszystkie mapy). Szukamy cały czas mapmakerów! Odezwijcie się do starych znajomych (as_best?). W przypadku posiadania plików map nie będzie dużo z tym roboty.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 21 gru 2009, o 17:48 
Slaby koles

Dołączył(a): 16 gru 2005, o 19:23
Posty: 1
Karma: 0
Troche w sumie nie rozumiem reakcji paru osob ze sceny ctf'a, mimo ze sam w niej siedze od samego poczatku. Dodanie grapple do tego projektu to bedzie jawne kopiowanie tego co juz jest, czyli ogolnie rzecz biorac marnotrawienie czasu. CTF bez grapple to jest powrot do korzeni tego moda, bo odmiana z grapple to jest wizja programisty, ktory byl odpowiedzialny za ten mod w Q1 i Q2 - Davida Kirscha. Takze pretensje do osob siedzacych za projektem uniCTF sa calkowicie bezcelowe, a nazwa tego projektu jest jak najbardziej na miejscu.
Jezeli natomiast chodzi o techy to dobrze by bylo, gdyby byla szansa przetestowania dwoch wersji uniCTF - z techami i bez nich. Patrzac na to obiektywnie to wersja bez techow powinna sie lepiej sprawdzic w tym modzie. Z drugiej strony techy dodaja zawsze jakis dodatkowy element rozrywki i taktyki. Pomijajac oczywiscie fakt, ze amp + quad jest malo rozrywkowy dla przeciwnikow, to takiego kolesia latwo zdjac przy pomocy acceleratora + cg (nie wspominajac o quadzie). Przyklad Purriego na obronie z ampem jest troche absurdalny, bo dobry flag carrier latwo wyniesie flage z dociem nawet bez grapple, wystarczy szybki wjazd z rocket jumpem - co sie dobrze sprawdzalo rowniez w q2ctf. FC to nie tylko ktos z linka, ale przede wszystkim ktos z dobrym movementem, dobrym wyczuciem momentu brania flagi, znajomoscia najszybszych ucieczek z bazy przeciwnika i dobrym uchem (ta... trzeba wiedziec gdzie sie nie wpierdolic). Wiec mam prosbe do graczy q2ctf, zeby nie ograniczali roli FC tylko do grapplera, bo na naszej scenie bylo duzo dobrych FC, ktorzy grapple uzywali tylko do podciagania sie, a nie uciekania ;) Wracajac jeszcze do przykladu Purriego z ampem - wystarczy dobrze zorganizowany wjazd do bazy w kilka osob i Purri moze przywitac sie z respawnem. Pisze to oczywiscie z perspektywy rasowego gracza ctf dla ktorego techy to norma. Nie jestem przekonany czy wszystkim TDMowcom to podejdzie, aczkolwiek pamietam, ze Warrior i Scooby (podaje ich przyklad, bo grali ze mna w klanie) nie narzekali na ten dodatek, szczegolnie Scooby, ktoremu do szczescia wystarczyla "szybkostrzelnosc".
Swoja droga uniCTF to bardzo fajny pomysl i kolejna szansa na przedluzenie zycia Q2. Nie ma co kopac rowow pod nasza ulubiona gierka. Raczej bym stwierdzil, ze trzeba trzymac kciuki zeby to wypalilo. Zdrowa krytyka i jakakolwiek pomoc w tym projekcie jest jak najbardziej wskazana, zeby za te kilka lat jeszcze moc stwierdzic, ktora czesc Quake'a byla najlepsza, a wiadomo ze ta druga :D

btw. mi sie rowniez ctf bez grapple srednio podoba, ale to taka skaza graczy q2ctf - raz sprobujesz, nigdy nie zapomnisz.
________
edit
"Slaby koles" - wtf? :D

//edit by moderator
to sa rangi ktore sa przydzielane automatycznie w zaleznosci od ilosci postow


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 gru 2009, o 00:35 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Imho nie ma co sie rozczulac nt historii i roznic TDM-CTF bo jak widac nie dojdziemy do zadnego konsensusu, lepiej zamiast marnowac czas i energie na bezcelowe przekrzykiwanie sie lepiej skierowac wysilek w kierunku stworzenia czegos pozytywnego. Tudziez wyciagnolem z zakurzonego dvd QuArK'a i cus poprzegladalem, ale musze dorwac sie do sourca mapek zeby cus wiecej moc zrobic z tym, wiec jezeli ktus bedzie mial source map q2dm1-8 i q2ctf1-5 to prosilbym o podrzucenie ;)

Kilka sprostowan i uwag:
Urbasek drobna rada, nie powtarzaj sie bo szkoda czytac to samo 10x ;)

$this->bbcode_second_pass_quote('fest1val', 'l')itosci, z tego co czytam to chcecie zrobic cos na wzor lihtium (czy jak to tam bylo...) po co robic cos co juz dawno jest. ?E:

Lithium nie mial flag, zamiast grappla byl hook ktorego mozna bylo uzywac w czasie uzywania broni oraz power upy (wygladajace jak lody rozki LOL :D) i majace podobne wlasciwosci do techow z 3teamCTF, wiec Twoje porownanie zdziebko mija sie z idea naszego moda.

$this->bbcode_second_pass_quote('dra', 'D')uch ctfa jest taki, ze dwie druzyny maja dwie bazy, w ktorych sa flagi, za zdobycie ktorych sie dostaje punkty.
Ja zawsze myslalem ze duchem CTFa jest teampley i ludzie ktorzy go Tworza, ale to moja opinia ;), a to co Ty mowisz to raczej system gry i glowne zasady gry, tak jak w DM za zabicie dostajesz fraga ;P

Co do nazwy to dla pogodzenia wszystkich poradzilbym albo jakas neutralna nazwe albo cos w stylu DFM (DeathFlagMatch) co by laczylo obie sceny nawet w samej nazwie, propozycje mile widziane ;)

Co do map to znalazlem kilka artykulow i programow odnosnie robienia, kompilowanie, dekompilowania wiec sie troche tym pobawie w wolnych chwilach, w miedzyczasie radzilbym ludziom cierpliwosci.

newash jak mozesz to napisz mi jakis kontakt w stylu gg/msn na PM na ctf.pl

Na koniec zapytanie bardziej powazne. W razie czego ma ktos jakis server lub mozliwosc postawienia takowego do testowania map? Jak cus pisac na PW

EDIT: Pogrzebalem, potestowalem iz moge dostarczyc pliki source .map jezeli komus trzeba.

Greg/Tiger

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 gru 2009, o 17:02 
Cukierkowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, o 20:57
Posty: 185
Lokalizacja: : O
Karma: 25
Mysle, ze grapple jest zbyt ciezka zabawką do opanownia, dla nowych graczy i miedzy innymi dlatego CTF w q2 upadł... Nowy gracz CTF szybko sie zniecheca jak widzi fruwających playerow. To ma byc mod gdzie kazdy moze wejsc zagrac i wyjsc, bez opanowywania sztuki uzywania grappla.
A nawiazujac do zmiany nazwy, wy to sobie ludzie chyba jaja robicie :D, idac dalej waszym tokiem rozumowania to, CTF w grach typu.. q3, ql , fear, itp. nie moze sie nazywac CTF bo nie ma linki tak ? :D ostro, a nie sorry w Soldacie mozna latac to tam zostanie magiczna nazwa "CTF" :D

Moim zdaniem najlepszym rozwiazniem bedzie, zrobic grappla domyslnie wylaczonego, ale z mozliwoscia wlaczenia, by " rdzenni" gracze CTFa Mogli se w swoim gronie pograc luzne mecze, a np do jakis lig(jesi cos takiego bedzie) grappla wlaczac jedynie za zgodą 2 teamow :)

Szkoda ze niektorzy widza tylko czubek własnego nosa...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 gru 2009, o 18:59 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
Mysle ze pomysl z grapple domyslnie wylaczonym jest dobry o ile ludzie sie zgodza bo jak wiadomo nie ma tak duzej ilosci graczy ze sceny ctf co dm.

Nawiazujac do zmiany nazwy rozmawiamy o Q2 gdzie nazwa ctf zawiera grapple a nie ql q3 czy inne tytuly ktore wymieniles , chodzi mi glownie o to zeby nazwa Q2CTF byla rozpoznawalna nie tylko przez flagi ale takze przez grapple i techy. Rozumiem wasze reakcje ze nazwa ctf to skrot uzywany we wszystkich grach gdzie ten mod wystepuje ale nam ludziom z q2 kojarzy sie wlasnie z tym grapple ktory jest tylko w q2.

Nie ma co sie klucic i trzeba czekac co tego wyniknie i w miare mozliwosci pomoc.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 gru 2009, o 19:37 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Mega beta wersja mapy, niestety jest niekompletna, mianowicie zawiera 1 baze (ogolnie maja byc 2 LOL swoisty mirror ;)) i srodek :D lekkie polaczenie dm1 i ctf1 co pewnie bedzie widac, wciaz jest duzo do zrobienia na nie, ale najpierw chcialbym uslyszec pare opinni czy warto kontynuowac ten pomysl na mape. Mapa dziala pod CTF wraz z techami i grapplem, narazie to nie jest wazne wiec nie komentujcie nt tak samo jak na wystajace rzeczy ze scian albo niespojnosc textur czy swiatel. Chodzi mi glownie o opinie na temat szkieletu mapy. Zalorzenie odnosnie mapy bylo proste, max 5v5, bez grappla, z techami, roznymi wariantami/drogami ucieczki/ataku, nie za duza nie za mapla zeby wszedzie bylo w miare ok dobiec co by nie trwalo 1 sec albo 1 min tylko posrednio. Jak narazie brakuje mi pomyslu co zrobic z droga do gornych rakiet albo z ssg nad wode (dm1), wszelkie uwagi/pomysly mile widziane ;) najlepiej na gg 1112319.

Plik .bsp nalezy wrzucic do /Quake 2/CTF/Maps/. Nie gwarantuje ze chodzi w normalnym modzie DM/TDM gdyz nie testowalem jej na niczym poza CTF.
http://www.speedyshare.com/files/19925337/unictfmap.bsp

Jezeli bedzie chec kontynuacji i troche pozytywnych uwag bede mogl poswiecic troche wiecej czasu na dokonczenie jej.

Z powazaniem.
Greg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 22 gru 2009, o 21:24 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
sam pomysl polaczenia tych 2 map jak dla mnie bardzo trafny. jednak do takiej formy jaka jest obecnie podchodzilbym ze sporym dystansem - mapa jest polaczona glowna arena z ctf1 i glowna arena z dm1 - imo za duzo otwartych przestrzeni, nie ma gdzie uciec/schowac sie/przyczaic. ja bym miedzy arene i korytarz laczacy obie mapy wprowadzil jeszcze room z dm1 - wiecej zakamarkow, mozliwosc lekkiego dopakowania sie bezposrednio przed quadem. na quadowej arenie (po bokach) nie rezygnowalbym z tych pokoi w ktorych byl rail na ctf1 - dodalbym do nich jakies wejscie od strony areny quadowej i polaczenie z undergroundem z dm1 (najlepiej szerokimi schodami albo szybka drabina zeby uniknac kampienia). woda pod arena quadowa moze byc ale z rur, ktore tam wstawiles bym zrezygnowal, zamiast nich wstawilbym 2 teleporty przenoszace na arene quadowa. flaga imo w boxie z dm1, w zwiazku z czym zrezygnowalbym tez z gornego rl - oczywiscie sama rampa od hb by zostala ale konczylaby sie tam gdzie sa apteczki 2x10hp zeby atakujacy tez mogl miec jakis element zaskoczenia. trzebaby sie zastanowic tez nad polozeniem samego pomieszczenia z quadem zeby cala mapa byla idealnie symetryczna wobec niego (oczywiscie po obydwu stronach pokoje sa poustawiane w te sama strone, bez odbicia lustrzanego jak w ddm1). moze wydluzyc arene quadowa i pokoik postawic posrodku z 2ma wejsciami ? wygladaloby to jak toitoi na srodku pustyni ale przynajmniej byloby fair [; moze jakis zdolny mapper cos z mojej wizji ciekawego wyciagnie, gl :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 gru 2009, o 11:00 
Mlodziezowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2003, o 17:04
Posty: 324
Lokalizacja: ldz
Karma: 8
Imo jako, ze nie ma grapple moglibyscie flagi zrobic w naprawde trudno dostepnym miejscu. Mowiac trudno dostepnym mam na mysli na jakims podwyzszeniu gdzie ciezko wskoczyc. Najlepiej, zeby sie jeszcze podsadzic (np. tak jak na penta na dm3) i wykonac sekwencje w miare trudnych skokow. Nie na tyle trudnych, ze przecietny quaker ich nie wykona majac kilka prob ale na tyle, zeby spowolnilo to troche sam proces i dalo ekipie przeciwnej czas na dozbrojenie sie i zorganizowanie kontry. To by zwiekszylo dodatkowo atrakcyjnosc dla jednostek, ktore graja jumpa i sprawiloby, ze byliby pozadani.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 gru 2009, o 12:07 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Wszystko tak dra, ale za tą sekwencją na miarę penta żeby skakać przy pomocy kogoś z teamu raczej nie będę obcować. Nie wiem czy ten ctf ma być formalnie do 4/4 czy 20/20, ale z reguły w ctf był podział na atakujących i broniących flagi. Nawet przy przykładowym 8/8 dzieląc obowiązki po połowie 4ech poleciałoby do bazy enemy, po drodze wiadomo, że na równym poziomie większość ginie. Dobrze, żeby chociaż 1 zdążył wziąć flagę, a jeszcze pozostaje mu przedrzeć się z powrotem przez obóz wroga :).
Co do umiejscowienia flagi w jakimś strategicznym, czyli trudnym do wejścia miejscu (np. podwyższeniu), jestem na tak.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 gru 2009, o 13:31 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
dra, takie mapy najczesciej konczylyby sie wynikami 0:0. jumperzy beda pozadani anyway, bo maja nad innymi przewage w szybkosci. w 5/5 lepiej nie zakladaj ze 2 osoby z teamu przedra sie do samego serca druzyny przeciwnej grajacej na podobnym poziomie bo to praktycznie niewykonalne.
$this->bbcode_second_pass_quote('neon', 'C')o do umiejscowienia flagi w jakimś strategicznym, czyli trudnym do wejścia miejscu (np. podwyższeniu), jestem na tak.

imo nie wolno utrudniac wziecia flagi. slabsze klany, ktore maja sprytnych ale jeszcze dosc malo zaawansowanych gracyz beda skazane na porazke, bo zanim sie wdrapia po flage to juz ze 2x zgina, co mocno zniecheci. jak dla mnie flaga powinna lezec na przeciwleglych koncach mapy, wcale nie koniecznie na jakiejs wiezy. odpal sobie mape lfctf10 - jak dla mnie ona moglaby zostac uzywana w meczach/ligach bez zadnych modyfikacji bo wyglada tak, jakby byla tworzona do gry bez grapple'a. wszystko jest fajnie wywazone a flagi leza na podlodze. inna mapa z ciekawa baza jest sumactf6 - duze schody, duzo skrzyn, duze mozliwosci trikowania i rozpedzenia sie czy schowania za czyms, wiec i obroncy maja dosc ciekawa gre.

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 gru 2009, o 14:03 
Fajny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2007, o 21:25
Posty: 960
Karma: 67
zrobic 75% map latwych i 25% map trudnych ;] ze bez tp sie nie ogarnie tej mapy i trzeba miec wprawe

_________________
Umci umci tralalala


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 23 gru 2009, o 20:43 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
graliscie kiedy lfctf10 przy skladach 5vs5 ? Faktycznie mapa nie wymaga grapple a nawet wskazane jest bardzo go nie uzywac , troche zamala lepiej by wypadlo lfctf4 z quadem na srodku zamiast raila. dobra mapa moze tez byc q2ctf5 tylko nie da sie wejsc po armo i ps bez grapple ;D anyway jestem za polaczeniem map ctf i dm , nie za duze zeby nie biec z flaga minute i nie za mala tak jak lf10 gdzie z bazy do bazy 15sek. Proponuje wykorzystac niektore mapy z q3 ;]


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 28 gru 2009, o 15:52 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
Wszystkie sugestie nie mają sensu dopóki nie będzie mapperów do realizacji.
A tychże nie ma.
Musicie poczekać aż nauczę się quarka i zrobię projekt samodzielnie.

Nie planuję wdrażania i czuwania nad projektem jeśli będzie się on rozwijał w niewiadomym kierunku. Wizja którą przedstawiłem to osiem map na których należy rozmieścić flagi i opracować szczegóły połączeń, czy rodzaje powerupów. Nie będę supportował rzeczy, które nie będą spójne z całością projektu. Dodatkowe mapy jakie się pojawią zostaną wrzucone na serwer, obok paku pierwotnego, ale jeśli map pack nie zostanie stworzony, nie będę starał się o serwer na UniCTF.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 04:03 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Zawialo nutka niepewnosci, czyzby projekt podupadal ;> ? hmmm?

BTW Quark jest prosty, trzeba miec tylko wyobraznie 3D i umiecz czytac rzuty schamatow technicznych (czy jak to sie w pdst nazywalo na technice :D), a no i ofc english trza znac ;P bo chiba ni ma pl wersji o.0?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 04:49 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
Chodzi Ci o rzutowanie figur w tym przypadku scian itp ?:D No wielki szum a doczekamy sie tego w 2012 ;D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 12:24 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2008, o 13:07
Posty: 1308
Karma: 101
Widać chłopaki z ctf podcinają skrzydła? Oby nadaremnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 14:01 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
Krsnick02 nie rozumiem, przeciez sam byles zainteresowany stworzeniem do tego mapy, a teraz obejmujesz sarkazmem caly projekt ?
Matrix^^, rozumiem Twoja frustracje brakiem grapple'a, ale to nie powod zeby zniechecac tych, ktorym sie chce i maja innowacyjne pomysly
im wiecej ludzi pomoze, tym wiecej bedzie zadowolonych z wynikow bo i tak podswiadomie kazdy robi wszystko pod siebie.
newash - co z mapami dm1-dm8 ? moze zrodla ctf1-ctf5 tez dostaniecie ? no i przydalyby sie wszystkie lfctf (ciekawie moglaby wygladac tez polaczona next1 z 2ma quadami). Mapperow warto poszukac w srodowisku jumpowym - tam map jest milion i co jakis czas powstaje jakas nowa.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 29 gru 2009, o 18:08 
Slaby koles

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:24
Posty: 24
Karma: 0
Nie to ze kogos zniechecam ale malo jakichkolwiek nowosci moze przez to ze swieta. A twoje teksty o grapple sa tu nie na miejscu i w ogole oderwane z kontekstu chodzi mi o to ze widocznie stoi w miejscu a jesli ktos chce pomoc lub cokolwiek zrobic ( tiger ) to odrazu sa teorie ze nie fajne itp a czy ktos cos zrobil w tym kierunku ? wiadomo ze odrazu nie zrobi mapy wiec to byl aby szkic tego co mozna zrobic wiec nie zazucajcie nam barku pomysow i checi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza