[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 7 paź 2024, o 04:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 03:23 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
server jest postawiony w celu testowania aktualnych projektow map - kazdy moze wejsc, sciagnac mape poskakac z innymi i napisac tu uwagi co mozna zmienic. prac nad zadna nowa mapa z tego co wiem nie ma, zbyt wielu uwag tez sie nie doczekalismy (te pomysly, ktore byle ciekawe zostaly juz wprowadzone) wiec zostana tylko poprawione te co sa na serverze (sprawdzic mozna komenda mapvote, chyba tylko ta fajniejsza przerobka dm1 urbaska nie zostala wgrana).
glowna kwestia jest MOD - nie ma kto go napisac/przerobic bo wylaczyc grapple'a z poziomu serwera sie nie da z tego co sie orientuje. najlatwiej by bylo dodac tego ctfa do tdma, zeby mozna bylo go zmienic za pomoca cfg tak jak jest tdm->insta.
a co do grania - calkiem sporo osob gralo swego czasu tylko pozniej server padl na jakis czas i wszyscy wrocili do ligowego zamieszania ;]
poki nie zorganizuje sie jakiegos turnieju nie licz na to, ze mod bedzie popularny. ale do tego jeszcze kawalek drogi.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 12:25 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
ok wiec. nie mam troche czasu na to wszystko:/ ale np na acme jest serwer bez techow, bez armoru na przykład - chyba na l-fire - wiec na pewno jest na to myk, żeby wyłączyć tez grappla.

Napiszcie może tam na forum, jest tam też mój Post zapraszający do UniCTF. Chciałem zebrać wszystkie mapy i pokazać serewer i mapy jakoś do kupy wszystko zebrać i na forach dać cynk,m ale czas..

http://acmectf.com/servers.html


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 13:48 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
no tak, ale na l-fire latwo jest wlasnie wylaczyc tego typu rzeczy:
Spoiler:
ustawienia broni:

// WF_QUICK_SWITCH 1
// WF_BAN_SHOTGUN 2
// WF_BAN_SUPERSHOTGUN 4
// WF_BAN_MACHINEGUN 8
// WF_BAN_CHAINGUN 16
// WF_BAN_GRENADELAUNCHER 32
// WF_BAN_ROCKETLAUNCHER 64
// WF_BAN_HYPERBLASTER 128
// WF_BAN_RAILGUN 256
// WF_BAN_BFG 512
// WF_BFG_SUICIDE 1024

Ustawienia itemow itp.

// DF_NO_HEALTH 1
// DF_NO_ITEMS 2
// DF_WEAPONS_STAY 4
// DF_NO_FALLING 8
// DF_INSTANT_ITEMS 16
// DF_SAME_LEVEL 32
// DF_SKINTEAMS 64
// DF_MODELTEAMS 128
// DF_NO_FRIENDLY_FIRE 256
// DF_SPAWN_FARTHEST 512
// DF_FORCE_RESPAWN 1024
// DF_NO_ARMOR 2048
// DF_ALLOW_EXIT 4096
// DF_INFINITE_AMMO 8192
// DF_QUAD_DROP 16384
// DF_FIXED_FOV 32768
// DF_CTF_FORCEJOIN 131072
// DF_ARMOR_PROTECT 262144
// DF_CTF_NO_TECH 524288

A to sa komendy odpowiadajace za grappla:

set grapplefix 1
// Zmienna grapplefix kontroluje zachowanie haka usuwajac niedogodnosci
// jakie znajduja sie w standartowym kodzie CTF.
set grapplesky 0
// Zmienna grapplesky kontroluje mozliwosc wbijania haka w niebo.
set offhandhook 0
// Zmienna kontroluje dostepnosc offhand hooka. Wartosc 0 wylacza
// offhandhooka, 1 wlacza rownolegle ze zwyklym grapple, a 2 wylacza
// standartowy grapple.
set supergrapple 0
// Zmienna kontroluje obecnosc piatego techa: super grapple.

grapple jest traktowany jako bron tak jak blaster, ale nie wzieto go chyba pod uwage w dmflags jako rzecz, ktora mozna wylaczyc ;/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 13:55 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Z tego co pamietam trzeba odpowiednio modyfikowany cfg zeby zrobic tego typu zmiany, moze gdzies mam takowy, musze pogrzebac ... kiedys sie bawilismy w 5 techow i inne takie to moze i to sie znajdzie ;) tho nic nie gwarantuje.

Greg


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 15:32 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2003, o 22:43
Posty: 3027
Lokalizacja: lublin/warszawa
Karma: 65
eee, czy przypadkiem yossarian nie moglby w tej sprawie pomoc? nie pytal go ktos o zdanie przypadkiem ?

_________________
dlaczego? ponieważ http://www.instantsfun.es/ballsofsteel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 16:03 
dzionsla cien

Dołączył(a): 5 maja 2003, o 10:11
Posty: 4122
Lokalizacja: Gliwice
Karma: 118
Logiczne że z nim gadałem skoro postawił serwer pod to, nie wiedzał.

Ale nie ważne już, chyba goat znalazł coś odpowiedniego, fajny mod który będzie pasował pod unictf. Goat jeszcze robi cfg i zagłębia się w ustawienia. Jak będzie gotowy, to wrzucimy ten mod na serwa i przy okazji mapy aktualne wrzucimy (bo kilka było zmian a chyba nawet tej ostatniej wersji dm1 nie ma).


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 16:13 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
$this->bbcode_second_pass_quote('goat', 'n')o tak, ale na l-fire latwo jest wlasnie wylaczyc tego typu rzeczy:
Spoiler:
ustawienia broni:

// WF_QUICK_SWITCH 1
// WF_BAN_SHOTGUN 2
// WF_BAN_SUPERSHOTGUN 4
// WF_BAN_MACHINEGUN 8
// WF_BAN_CHAINGUN 16
// WF_BAN_GRENADELAUNCHER 32
// WF_BAN_ROCKETLAUNCHER 64
// WF_BAN_HYPERBLASTER 128
// WF_BAN_RAILGUN 256
// WF_BAN_BFG 512
// WF_BFG_SUICIDE 1024

Ustawienia itemow itp.

// DF_NO_HEALTH 1
// DF_NO_ITEMS 2
// DF_WEAPONS_STAY 4
// DF_NO_FALLING 8
// DF_INSTANT_ITEMS 16
// DF_SAME_LEVEL 32
// DF_SKINTEAMS 64
// DF_MODELTEAMS 128
// DF_NO_FRIENDLY_FIRE 256
// DF_SPAWN_FARTHEST 512
// DF_FORCE_RESPAWN 1024
// DF_NO_ARMOR 2048
// DF_ALLOW_EXIT 4096
// DF_INFINITE_AMMO 8192
// DF_QUAD_DROP 16384
// DF_FIXED_FOV 32768
// DF_CTF_FORCEJOIN 131072
// DF_ARMOR_PROTECT 262144
// DF_CTF_NO_TECH 524288

A to sa komendy odpowiadajace za grappla:

set grapplefix 1
// Zmienna grapplefix kontroluje zachowanie haka usuwajac niedogodnosci
// jakie znajduja sie w standartowym kodzie CTF.
set grapplesky 0
// Zmienna grapplesky kontroluje mozliwosc wbijania haka w niebo.
set offhandhook 0
// Zmienna kontroluje dostepnosc offhand hooka. Wartosc 0 wylacza
// offhandhooka, 1 wlacza rownolegle ze zwyklym grapple, a 2 wylacza
// standartowy grapple.
set supergrapple 0
// Zmienna kontroluje obecnosc piatego techa: super grapple.

grapple jest traktowany jako bron tak jak blaster, ale nie wzieto go chyba pod uwage w dmflags jako rzecz, ktora mozna wylaczyc ;/


Dobra inicjatywa. GG. Ciekawe jak l-fire zachowuje się przy większej ilości graczów i czy podoła warunkom adminowania podczas meczu.. tj. pauza, kickanie itp.
_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 16:16 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
moze da rade nowe lithium:
viewtopic.php?f=58&t=3155


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 16:26 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Jest source code moda? Może dał bym rade coś w nim pogrzebać..

edit: ok mam

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 16:41 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
$this->bbcode_second_pass_quote('urbasek', 'A')le nie ważne już, chyba goat znalazł coś odpowiedniego, fajny mod który będzie pasował pod unictf.

Tak, wlasnie o nowym lithium tutaj mowa. Ma wszystkie funkcje CTFa, jest mozliwosc wylaczenia grapple i hook. Nie wiem dokladnie jak z funkcjami admina, pozniej potestuje dokladnie.
Jedynej rzeczy, jakiej mi brakuje w tym modzie (w konfigu ctfowym) to poczatkowe odliczanie przed rozpoczeciem mapy - takie jakie jest chociazby w L-fire. Innym fajnym oddatkiem mogloby byc zrobienie licznika noszenia flag (takze obecne w L-fire), czyli donosisz flage i w konsoli w nawiasie napisane jest ile ja niosles.
Przemek, bylbys w stanie takie rzeczy ogarnac ?
Moznaby nawet pomyslec o cfg typowo ligowym, w ktorym dodana zostalaby funkcja ready, lockteam i captain - taka jaka jest znana z modow tdmowych. Ale to juz odlegle i mniej znaczace szczegoly [;
Ogolnie mod bardzo fajny i prosty - ogrom rzecyz mozna modyfikowac z poziomu cfg.

Ostatnio edytowano 3 lut 2010, o 16:46 przez goat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 3 lut 2010, o 16:46 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2002, o 12:16
Posty: 2175
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 140
Chęci są, wiedza jest. Potrzeba trochę czasu bym ogarnął kod źródłowy. No i przydała by się jakaś mała pomoc Harvena na start, czyli jak to wszystko zbuildować i pokompilować.

_________________
Console: d2 Irc: alt+z lover


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 16 lut 2010, o 16:56 
Przyczajony

Dołączył(a): 19 lis 2009, o 16:12
Posty: 51
Karma: 3
Szkoda że grapple solą w oku, zwłaszcza że bodaj nie istnieje mod lepiej przystosowany do ligowych meczy niż Lfire; niezależnie od trybu rozgrywki (otdm, tdm, tourney, battle wymiękają).

Chodź osamotniony, agitował będę od końca, NIECH ŻYJE GRAPPLE!


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 lut 2010, o 12:46 
Glowny programista polskiej sceny q2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2003, o 20:49
Posty: 501
Lokalizacja: Krak
Karma: 24
Przeczytalem ostatnio pm od urbaska z pytaniem, czy daloby sie w tdmie dorobic unictf. Pomysl mi sie podoba ale widze, ze cos tam juz hakujecie wiec nie wiem, czy to jeszcze aktualne?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 lut 2010, o 13:42 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
jak najbardziej nadal aktualne. to w sumie jedyna rzecz, ktora nas blokuje przed rozpropagowaniem biegania z flagami.
ja bym to widzial w ten sposob:
- 2 configi unictf - jeden ligowy, drugi do gry poza liga - w ligowym bylyby wszystkie opcje jak w zwyklym tdmie (ready, lockteam, captain itp.), w nieligowym caly mecz otwarte teamy, pod koniec mapy wyswietlone menu votowania nastepnej mapy.
- w trybie nieligowym po zmianie mapy, zanim zacznie sie nowa - kilkunastosekundowe odliczanie (a nuz ktos bedzie mape sciagal)
- w obu trybach licznik czasu niesienia flagi (wyswietla sie w nawiasie obok napisu kto doniosl jaka flage)
pomocny moze byc source code nowego lithium: http://quake2.lithium.com/li2mod-1.30-src.tar.gz
poza tym Doddy oferowal swoja pomoc, jezeli mu pomozesz w aspektach 'technicznych'. wtedy wszystko by sprawniej poszlo.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 lut 2010, o 13:51 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2005, o 13:53
Posty: 3550
Karma: 140
co do votowania map mam fajny pomysl. W CS jest cos takiego, ze przed nastepna mapa jest votowanie - przypuscmy 4 randomowych map. Kazdy na serwie votuje. Jesli dana mapa przekroczy 51% glosow to sie wlacza , jesli nie - bierze sie 2 mapy z najwieksza iloscia glosow i glosuje sie od nowa.

_________________
#czesc


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 maja 2010, o 16:10 
Czarnuch o_O
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2004, o 20:45
Posty: 789
Lokalizacja: ha_mster
Karma: 33
majcin twoj pomysl byl tak zjebany ze caly unictf umarl

_________________
o <- pch


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 maja 2010, o 16:38 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2007, o 14:07
Posty: 1040
Lokalizacja: Krynica
Karma: 66
:D właśnie miałem tu kiedyś napisać "I CO DALEJ Panowie" :D juz R.I.P ? i teraz nasuwa się myśl czy z Nofakiem bedzie to samo :puppydogeyes:

_________________
/Q2/ za serce chwyta czas mija


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 17 maja 2010, o 17:45 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 paź 2003, o 21:05
Posty: 240
Lokalizacja: Radom
Karma: 17
Czekamy na moda. Mapy juz sa. Bedzie mod to i kolejne mapy sie zaczna pojawiac.
Sa 2 opcje: dodanie unictf do moda tdm albo lekkie przerobienie samego lithium i stawianie nowych serwerow do unictf. Kwestia tylko czy ktos sie za to kiedys zabierze.
Fajnie by bylo umozliwic granie w uctf przez wakacje, a przed samym plq2 w ramach rozgrzewki zrobic jakis maly turniej i zaczac promowac za granica. Zawsze to fajna odskocznia od tego co bylo do tej pory.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 18 maja 2010, o 00:05 
Przyczajony

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 00:05
Posty: 31
Karma: 0
Dostalem powiadomienie na maila i az sie zdziwilem ze to jesio zyje ... o.0, zagladam a tu jednak pustka wieje ehh, i nadzieja prysla :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł: Re: UniCTF
PostNapisane: 19 maja 2010, o 15:04 
Mroczny

Dołączył(a): 12 wrz 2007, o 10:08
Posty: 524
Lokalizacja: Poznań
Karma: 21
GDY zacznie się praca organiczna nad modem (czy to w ramach lithium, czy TDM) bardzo bym prosił, aby umożliwić wotowanie następujących rzeczy:

- Linki
- Techów
- Weapon stay / no stay.
- Powerups 1/0

Proszę o to z kilku powodów:
1. Prywatny ;) - moja pierwotna, osobista koncepcja Unictf była inna niż ta, na którą przystaje większość.
2. Pragmatyczny - nie wiadomo, jakie ustawienie, jaka konfiguracja tych czynników względem siebie da największą grywalność i będzie najbardziej zgodna z duchem q2.
3. Ukłon w stronę CTF'owców - jeśli zbiorą się na serwie, niech mają możliwość wotowania linki. Why to hell not?

Niech te opcje będą wotowane. Bardzo serdecznie o to proszę slonik

_________________
facebook.com/groups/quake2players/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza