[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 14:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 14:59 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
$this->bbcode_second_pass_quote('anomal', '
')jedna z zalet edga jest to ze z pojsciem po rg wiaze sie ryzyko, a tu poprostu wychodzisz na 2 koncu mapy, gdzie tu strategia/taktyka ?


right
_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 15:35 
Cukierkowy

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 09:59
Posty: 212
Lokalizacja: GL
Karma: 0
IMO do gry 1/1 nie nadaje sie w ogóle
ale pomysł z dodatkowymi pokoikami fajny - choć teleport jest faktycznie do bani - no chyba żeby zrobić tak żeby teleportował w nieznane miejsce :D :teleport fragi itp ...
i można by coś zrobić z ta wodą w pokoiku z adrenaliną - jakiś sekret ze zbroją czy coś - bo trochę w nim pustawo
no i autor mógłby dodać mozliwość włażenia do rur - dla tych co preferują defence


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 17:09 

Karma: 0
ten teleport powinien teleportowac do wody ale juz za rura ktora sie plynie. Dzieki czemu bedzie mozna z zaskoczenia kolesia ktory plynie za nami do rg pierdolnac w plecy :D


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 19:08 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
mi sie teleport podoba - bynajmniej facet k2ry ma raiala moze go pozniej dobrze wykorzystac - ciekawsza gra nawet bym powiedzial bardziej bojazliwa :lol:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 19:32 

Karma: 0
Dobre mapy charakteryzuja sie wysokimi wynikami. Przy takim rozwiazaniu zbieranie najmocniejszej broni w tak banalny sposob jest conajmniej smieszne tymbardziej na dm1 ktora ma najwiecej wolnej przestrzeni


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 19:56 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
Neo co to znaczy ze gra jest bojazliwa ?

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 20:09 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
hyhy ze jest beka sfinka [ustawiona na hard 8O ] :lol:


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 20:52 
Mlodziezowy

Dołączył(a): 18 maja 2003, o 16:08
Posty: 269
Lokalizacja: Manchester
Karma: 0
nie kumam "beka" by Neo. 8O

a co do mapy. gralem na niej 2 duele. sadze ze jest raczej slaba i to ze wzgledu na teleport. wszystko inne jest spoko; no moze jeszcze ten pokoik kolo megasa jest jakis taki dziwny.
pomysl z winda kolo wody nie jest najgorszy.
poszerzenie undergroudu daje mozliwosc powalczenia kiedy spierdalamy z wody i nas zyd goni ;)
poszerzenie pochylni nad chaingunem niepodoba mi sie. zreszta jest troche zbugowane bo jak sie chce wyskoczyc slidem na JA to sie blokuje ludzik tak jak by tam byla sciana.
bardzo dziwny jest pokoj kolo upper rl. niepotrzebnie jest tam armor. daje to szanse na kampienie tam przez reszte gry kiedy ma sie juz wszystkie bronie i przewage punktowa. z tamtego miejsca mozna w tp spokojnie bronic wody. ma sie z tamtad wzglad na wode i na wyjscie z teleporta. tak ogolnie to widac z tamtad 5 respow. btw ten resp kolo teleporta jest tragiczny. gosc na starcie ma ssg, pozniej moze isc po ssg albo po rl co mu kompletnie nic nie daje jezeli oppo ma resp niedaleko pokoju (np kolo mg/winda). jeszcze do tego te slugi co sa kolo upper rl tworza z tamtej miejscowki najlepsza na mapie.

_________________
never trust a woman...


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 22:54 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 14:59
Posty: 528
Lokalizacja: AwazsraW
Karma: 0
Ogoolnie podoba mi sie...jeszcze nie zagralem na niej ale troche sobie poskakalem
http://inkwizytor.rsc.pl/mk1tricks.zip

gloownie powtorka z dm1 plus to co wyczajilem nowego...

nie czepiajcie sie montazu poraz drugi mialem w reku keygrip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 01:38 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Nice tricks - szczegolnie te motywy na main arena.gw.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 11:19 
Cichociemny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2002, o 01:25
Posty: 84
Lokalizacja: Warszawa
Karma: 1
Mapka juz jest na serwerach Coolnet i wszystkich Kubusiach.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, o 14:49 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
$this->bbcode_second_pass_quote('Handelek', '
')http://inkwizytor.rsc.pl/mk1tricks.zip

90% tych skokow da sie zrobic na normalnym dm1...

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 15:35 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
aktualnie mam dwa kompy w domu i łupiemy ostro w Q2 z kumplem. mapka dm1 2003 sprawdza się w duelach moim zdaniem całkiem spoko. Z teleportem przy RG, powiem wam, że jest śmiesznie ponieważ praktycznie zawsze jak grałem z kumplem, używaliśmy go, bo to nowość i po drugie bardziej bezpiecznie opuszcza sie pomieszczenie z Rg. Czas pozwala na dojście drugiego gracza do punktu wyjścia tego drugiego i sprytne go zaskoczenie. Z kolei wchodząc do wody i wychodząc z niej, co jest w tym momencie zachowaniem sprytnym,-olewając teleport, wchodzi się do pustego mega_room i można łatwo przewidzieć, gdzie jest przeciwnik, czekający albo zbliżający się zapewne gdzieś do wyjścia z teleportu.
naprawdę mieliśmy w tym temacie kilka niezłych motywów :D
dodatkowe pomieszczenie przy mega-room, faktycznie mało jest odwiedzane, ale czasem wchodząc troszkę z innej strony do pokoju z nad wody, łamie się wypracowany schemat taktyki gry na dm1 i nowa gra wymaga troszkę innowacji - fajna sprawa.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2003, o 15:46 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
i dlatego to mi sie podoba :] zaskoczenie 8O :P
zgadzam sie w venonem


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2003, o 00:36 
Mroczny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2002, o 14:59
Posty: 528
Lokalizacja: AwazsraW
Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('mkuh', '')$this->bbcode_second_pass_quote('Handelek', '
')http://inkwizytor.rsc.pl/mk1tricks.zip

90% tych skokow da sie zrobic na normalnym dm1...


$this->bbcode_second_pass_quote('Handelek', 'g')loownie powtorka z dm1

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2003, o 14:25 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2003, o 17:24
Posty: 6
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
Ciekawy filmik, gj.

Odnosnie mapy:
Z tego co widze nie wszystkim do gustu przypadlo nowe wyjscie z rg. Dlatego mam propozycję , moge zrobic nowa wersje mapy powiedzmy [b]"the edge 2003 pro" ktora charakteryzowala by sie wygladem 2003 i napewno brakiem dodatkowego wyjscia od rg.. Piszcie co sadzicie o pomyśle , co wywalic co zostawic , moze sie uda stworzyc mape ktora by sie przyjela w szerszym gronie. Wszystkie zmiany bede wprowadzal na biezaco.

W razie czego mozna zalozyc nowy temat zeby sie tu nie gubic :)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2003, o 14:40 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2002, o 20:35
Posty: 1567
Lokalizacja: Chicago
Karma: 54
mapka jest zajebsta, fakt rg wyjebac, jest mega wielki minus oprocz tego do 1/1, a mianowcie w miejsce lampy przy mh sa drzwi i nie mozna wskoczcy na ta lampe jak w normalnej dm1, co sprawa ze zebranie mh kiedy przenwik ma rg i stoji na arence jest praktczynie niemozliwe, wyjeb ten maly klocek ktory tez pozwala skonczyc na mh z 2 strony ammo packa, btw grafa kanalow, wody,rg, slugow nad dolnym rg miazdzy , tak samo widok z arenki na winde !!!!!!!!!!!

_________________
Laa-la-la E-oo-e-oo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2003, o 14:45 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
nic nie zmieniaj w budowie, zrob poprostu face lifting - swiatla, okraglosci itp


wtedy jest mozliwosc ze mapa sie przyjmie i zastapi edga, bo z wiekszymi zmianami jest poprostu kolejna konwersja edga

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2003, o 15:09 
cze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 21:21
Posty: 1339
Lokalizacja: Gda
Karma: 24
imo powinienes zrobic kosmetyke wszystkich map dm, ale tylko dodać nowe oświetlenia lub małe innowacje (ale nie zmianic architektury mapy)

_________________
http://cze.pl


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2003, o 00:05 
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2002, o 20:35
Posty: 1567
Lokalizacja: Chicago
Karma: 54
hmm trudno powieidz bo np zmiana kosmetyczna na dm1 czyli dodanie tych gornych uwypuklen sprawa ze wyglada to peiknei ale mozna na tym niestey zrobic jumpa z lifta na taras od pokoju : [ 4 me very ncie ale to juz jest niestety konwersja - da sie to owszem zrobic no ale w zwyklym dm1 tego nie ma ;]

_________________
Laa-la-la E-oo-e-oo


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza