[ Fajny Board ] Forum Quake2

Quake 2 umarł
Teraz jest 29 mar 2024, o 01:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 15:26 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Co ty gadasz. Wszystkie sa mocne. Jak narazie to GW.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 17:22 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
Włączcie sobie gl_modulate 1 i intensity 1 ma dm1 i sie rozejrzyjcie jak fajnie wyglada. Nikt juz pewnie z was nie pamieta takich czasów 8O A ta nowa przy modulate 20 bedzie wygladac rowniez zwyczajnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 17:45 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
W sumie to madre spostrzerzenie. Bez kitu q2 az taki brzydki nawet w oryginale nie jest, bynajmniej i tak te screeny wygladaja okazale.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 18:57 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
http://igor.esports.pl/download/mkuh/q2mk1.zip
http://igor.esports.pl/download/mkuh/pak9.zip - dodatkowe pliki nieba , ale mapa dziala rownie dobrze bez nich (c) mort


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 19:03 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
hm powiem ze spodziewalem sie czegos leszpego :/
imo zabardzo juz jest namieszane, a mozliwosc wziecia megasa "od tylu" jest chyba za duzym ulatwieniem


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 19:06 

Karma: 0
$this->bbcode_second_pass_quote('mkuh', 'h')ttp://igor.esports.pl/download/mkuh/q2mk1.zip ...


eee... :? wystepuje mi bład ze nie moge sciagnac :(

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 19:26 
Kozak

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 16:37
Posty: 2962
Karma: 22
moze teraz:
http://slack.pl/~roa/files/immortals/mkuh/q2mk1.zip
http://slack.pl/~roa/files/immortals/mkuh/pak9.zip


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 20:15 
Kozak

Dołączył(a): 14 cze 2002, o 18:27
Posty: 6753
Karma: 172
poskakalem troche, wlozyles w to duzo pracy - szacuken

jedyne co mi sie nie podoba to wyjscie teleportem z wody

jedna z zalet edga jest to ze z pojsciem po rg wiaze sie ryzyko, a tu poprostu wychodzisz na 2 koncu mapy, gdzie tu strategia/taktyka ?


i tak gram na modulate 20 i picmip 3 wiec nie widac graficznych roznic (swiatla)

_________________
get rich or die tryin


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 20:51 

Karma: 0
skakalem na tej mapce jakies 30 min. :) bardzo przypadla mi do gusty , lecz ten teleport z rg jest naprawde do kitu :). Bardzo spodobało mi sie powiekszenie przejscia ROOM <-> LIFT :). Podoba mi sie rowniez pomysł z rurami :) nadaj taki kozacki styl 8) glupim jeszcze rozwiazaniem jest room kolo gornego rl :? wogule mi sie nie podoba , tak samo mi sie nie podoba ze skrzynia w box room jest przekrzywiona ?! po co ja przekrzywiales ? zeby trudniej bylo trafic twojego respa jezeli biegniesz kladka po gornym rl ?! Nie bede napewno wspominal o beznadziejnym drugim wejsciu po mh sfinka

imo tych wszytkich zalet i wad moja ocena nie bedzie wygorowana :P jedyen 5.5/10


Ostatnio edytowano 3 lip 2003, o 20:52 przez 0utrider, łącznie edytowano 1 raz

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 20:51 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
:D wreszcie ściągnąlem i poskakałem.
konwersja super. Duże słowa uznania dla autora.
Jedyny mały minusik, to tak jak napisał anomal- ten teleport z RG, ale generalnie aż miło popatrzeć. Zajebista architektura i niebo!
Super motyw z przewróconym pudłem przy SG sfinka
(czy ta mapka wyląduje gdzieś na jakimś servie?)


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 21:18 
Slaby koles
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2003, o 17:24
Posty: 6
Lokalizacja: Wroc
Karma: 0
Z gory dzieki za wszystkie kometarze. Spodziewalem sie negatywnego odzewu w sprawie dodatkowego wyjscia z rg, prawde mowiac samemu mi sie to na poczatku nie podobalo, ale uwiezcie w ciagu kilku miesiecy testu mapy wszystkim moim znajomym owo rozwiazanie bardzo przypadlo do gustu. Tak wsumie to mapa byla gotowa juz w lutym, tyle czasu zajelo mi doporacowanie detali/gampleyu uwiezcie ze nic na tej mapie nie jest zrobione pochopnie.
Proponuje najpierw pograc dopiero potem sie wypowiadac/krytykowac. Najkrocej mowiac na tym edgeu gra sie poprostu inaczej....
Teraz nalezy sie nauczyc kontrolowac dodatkowe wyjscie od rg a to nie jest wcale takie proste.

Ja sie musialem uczyc grac od nowa.. a jak wyglada oryginalne q2dm1 juz dawno zapomnialem.. Polecam sprobowac teamplaya.

Jeszcze raz wielkie dzieki !


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 21:49 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
to będzie pierwsza mapka, która odpalimy już niedługo z kumplami w cafe :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 21:54 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
a ja nie moge sciagnac bo mam download accelarate i zada jakies username i passworda WTF?musze sie gdziesz zalogowac?


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 21:58 
ZamaskoOwany

Dołączył(a): 3 kwi 2003, o 12:13
Posty: 5420
Lokalizacja: Krak
Karma: 224
miałem ten sam problem, ale mkuh poprawił linka. Jak się włączy w DA Mirror, zmień nazwę i wtedy ściągnie.


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 22:28 
Mroczny

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 20:02
Posty: 578
Lokalizacja: Wroclaw
Karma: 4
$this->bbcode_second_pass_quote('VenoM', '
')(czy ta mapka wyląduje gdzieś na jakimś servie?)


156.17.223.158:27910
156.17.223.158:27911

vote map q2mk1
_________________
Always Good Luck, agl.majkel


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2003, o 22:32 
Cukierkowy

Dołączył(a): 18 sie 2002, o 20:48
Posty: 187
Lokalizacja: Kolbudy /k. Gda
Karma: 0
venon qrwa thx :D


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 00:47 

Karma: 0
nic nigdy nie przebije orginalnego dm1 -mapy legendy


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 01:28 
H4X0R

Dołączył(a): 15 cze 2002, o 14:08
Posty: 2833
Karma: 36
$this->bbcode_second_pass_quote('mortal', 'Z') gory dzieki za wszystkie kometarze. Spodziewalem sie negatywnego odzewu w sprawie dodatkowego wyjscia z rg, prawde mowiac samemu mi sie to na poczatku nie podobalo, ale uwiezcie w ciagu kilku miesiecy testu mapy wszystkim moim znajomym owo rozwiazanie bardzo przypadlo do gustu. Tak wsumie to mapa byla gotowa juz w lutym, tyle czasu zajelo mi doporacowanie detali/gampleyu uwiezcie ze nic na tej mapie nie jest zrobione pochopnie.
Proponuje najpierw pograc dopiero potem sie wypowiadac/krytykowac. Najkrocej mowiac na tym edgeu gra sie poprostu inaczej....
Teraz nalezy sie nauczyc kontrolowac dodatkowe wyjscie od rg a to nie jest wcale takie proste.

Ja sie musialem uczyc grac od nowa.. a jak wyglada oryginalne q2dm1 juz dawno zapomnialem.. Polecam sprobowac teamplaya.

Jeszcze raz wielkie dzieki !


Mam pytanie. Skąd wziołeś źródło dm1? Czy to moja poprawiona dekompilacja q2dm1 którą rozdałem z q2radiantem? :D Mapa mi sie podoba, gw :)

Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 02:46 
WONS

Dołączył(a): 12 lut 2003, o 23:46
Posty: 3234
Karma: 16
Imo zajebiscie zrobiona, z pomyslem. Tylko ten teleport :/


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, o 13:39 
cz:EE
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2002, o 10:49
Posty: 1839
Lokalizacja: Bruksela
Karma: 50
gralem wczoraj na tej mapie i powiem ze gra sie dosc ciekawie, co nie znacyz wcale ze gorzej, gra sie poprostu inaczej i chyba jest to mapa na ktora czekalismy, mianowicie do wprowadzenia jej do lig.

nadaje mysle sie niezle. zwlaszcza ze niby jest to q2dm1 ale nie do konca, a teleport wcale nie jest zlym pomyslem, moim zdaniem zmieni sie popostu taktyka na tejmaopie nie bedize juz 2 w roomie lecz jden na wyjsciu z teleportu. chodz niewiem do konca. ale mysle ze jest ok i nadaje sie.

good job :>


Góra
 Zobacz profil Offline  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
katalog stron controlwebs.pl i www.netcatalog.pl zaprasza